רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 906 צפיות
מחפש בשביל החברה. חשוב שיהיה אמין, סבלני וסופר מקצועי. (שלא תדפוק לי את הרכב). אשמח להמלצות וטלפונים. תודה! ד"א - מה המחיר המקובל כיום? (בזמני שילמתי 80 ש"ח).
הודעה אחרונה מאת Joshlomo, -
שלום, ברשותי ג'יפ קאדילק SRX אשר הובטח לי שצורך על 13 ליטר ל100 ק"מ כרגע במד הצריכה הדיגיטלי של הרכב רשום שהוא צורך 20.3 ליטר ל100 קילומטר --- שזה מלאאאאאאא!! אני מתכוון לפנות בתביעה נגד קאדילק, בבקשה, אם יש משהו שגם נתקל בזה שיגיב, נוכל להתאגד נגדם!!!
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- 0 תגובות
- 853 צפיות
דוד שלי מדרום אפריקה הגיע לכמה חודשים לישראל והוא מעוניין לקנות מכונית (עדיפות ל 500 אבארת, אבל אי אפשר להיות בררנים ) "פספורט לפספורט". החוקים ידועים לו (כניראה שהם מפורסמים גם באתרי אינטרנט באנגלית), אבל איך אפשר למצוא מכונית? האם יש אתר שמיועד לזה? תודה
הודעה אחרונה מאת איתן_כ, -
- 1 תגובות
- 577 צפיות
בשנת 2010 קיבלתי דוח על טלפון בזמן נהיגה, 4 נק' ו 1000 ש"ח. מאז לא קיבלתי דו"ח נוסף ולא קיבלתי נקודות נוספות. ברענון נהיגה שעשיתי לפני 8 חודשים בערך הבנתי שבמידה ועבר שנתיים נקיות בלי דוחות ה 4 נקודות נעלמות. מסתבר שעד היום זה קיים ועדיין לא נעלם. יש למי לפנות או עם מי לדבר בנושא? תודה
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 10 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
הרכב: רנו פלואנס דיזל. הגעתי הבוקר לתדלק עם מיכל כמעט ריק. טעות שלי שלא אמרתי והמתדלק חיבר בטעות את המשאבה של הבנזין 95 עד ששמתי לב כבר התמלאו 2 ליטר ורק אז הוא החליף משאבה לסולר ותדלק עד הסוף, סה"כ 53 ליטר סולר. האם יכול להגרם כתוצאה מכך נזק לרכב?
הודעה אחרונה מאת ArikB, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יבואנית פיג'ו מציעה כעת את הפיג'ו 508 המחודשת במחיר החל מ- 159,900 ש"ח. זאת הנחה מרשימה של 19,000 ש"ח ממחיר המחירון. לא מדובר בגרסת בסיס חדשה, אלא במבצע לזמן מוגבל לדגם ה- Access הבסיסי בהיצע.
הודעה אחרונה מאת leasing driver, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אי אז, במאה ה-19 כאשר אנגליה הייתה עדיין בשיא תפארתה ובעלת קולוניות סביב העולם, היא קשרה לראשה את המימרה "האימפריה שהשמש אינה שוקעת בה לעולם". מאז עברו הרבה מים בתמזה, ואפילו תעשיית הרכב המפוארת של המאה ה-20 שהייתה בה נתונה כיום בשליטת חלק מאותן מדינות שבהן שלטה או בזזה בשם הכתר (לנד רובר ויגואר הודיות, MG סינית, לוטוס בידי פרוטון המלזית וכו'). אולם בזכות רכב אחד השמש בכל זאת כנראה לא תשקע על הבריטים לעולם, כי גם ממדינות בהן היא כבר אינה שולטת בשם הכתר, משוטטים עדיין לפי ההערכות 80 אחוזים מהדיפנדרים שנבנו עד היום. 68 שנים אחרי שיוצר הדיפנדר הראשון, יורד האחרון שבהם מקו הייצור ומצטרף לצד הספיטפייר, הקונקורד, גבינת הצ'דר ותה של מנחה כאחת ההמצאות הבריטיות הגדולות. …
הודעה אחרונה מאת farkash7, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
אני נוהג לתדלק את רכבי פעם ב95 ופעם ב98 ,יש עם זה בעיה? זה עלול לגרום לבעיות או להיפך?
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
מועדון הצרכנות "הוט" יוצא במבצע הוזלות לרכבי סוזוקי. המבצע יתקיים החל מיום ראשון - 07.02.2016 עד 07.03.2016. http://suzuki.digitaler.co.il/suzuki-moadon2016/
הודעה אחרונה מאת TurboMan, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 903 צפיות
בוקר טוב, אני מעוניין לדעת אם ג'אנטים של מאזדה 3 ספיריט 2008 יתאימו לדגם זהה ממודל 2012 וההפך. מבחינת מרווח ברגים וכ'ו. תודה חברים.
הודעה אחרונה מאת soogood, -
- 3 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
בכל שילוב לרוורס יש צפצוף שאינו קשור לחיישני רוורס. יש דרך לבטלו? בספר הרכב יש הסבר אבל לא הצלחתי לבצעו.
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
מקור לעוד תמונות: http://www.autoblog.com/2015/08/21/2016-toyota-prius-spy-shots/?ncid=edlinkusauto00000016#slide-3591494 לגמרי נראת כמו חללית.
הודעה אחרונה מאת טויוטיסט, -
- 0 תגובות
- 613 צפיות
יש לנו שלט כזה http://www.wesellmore4less.com/MAZDA_TRANSPONDER_KEY.jpg ואנחנו רוצים לעשות שלט חכם כזה, בסוג הזה, לא חייב שיהיה תפתיחה של התא המטען אם זה מסובך מידי http://general-locks.com/img/1015/551.jpg השאלה היא איך אפשר לחסוך בכסף אם קונים את החלק של השלט באיביי, זה אפשרי?
הודעה אחרונה מאת Ron7, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
רכשתי רכב חדש מיבואנית כלמוביל שלמתי את מלאו הכסף מחכה 14 ימי עבודה כמו ילד טוב ועדין לא קיבלתי את הרכב. מה זו החוצפה הזו! ?. אתמול חייגתי ונאמר שלא ידוע כלום לגבי הרכב היה בעבודה אבל לא נתנו תשובה ברורה . אם לא יגיע בזמן אנחנו נפצה . מה זה השטויות האלה מי צריך את הפיצויי שלכם תביאו כבר את הרכב אני אומר לעצמי . איזה פיצויי אפשר לבקש חוץ מטיפול עלוב אחד או שניים מה אפשר לעשות ? אני אומר לכם זה מטריףף , מי הבעייתי פה בסיפור ומדוע הם מרשים לעצמם לתת פיצוי בכיף וברוגע ?
הודעה אחרונה מאת tzviki, -
-
-
- אחראי פורום
- 44 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
ייתכן והפוסט הזה רלונטי לכל מי שאמור לנהוג בחו"ל בשלב כזה או אחר. אני כרגע לוטש עיני לגרמניה, אשמח לדעת אם יש חוקים שונים או גמישות בחוק שלא כדי לבחון בעצמי - מהירות נסיעה, התנהגות בצמתים וכו'.
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אשתי קיבלה לראשונה הצעת עבודה הכוללת רכב צמוד. כיום מקבלת 2200 ש"ח החזרי נסיעות, כאשר בפועל הדלק עולה לה כ-1000-1200 ש"ח בחודש והיתר "אחזקה". נוהגת בC4 שנת 2008. כעת מוצע לה רכב צמוד תמורת תשלום שווי שימוש. האם שווי שימוש של כ-3000 ש"ח הוא מה שמשלמים? או שמוסיפים 2.48% מהמחירון לברוטו ואז פשוט משלמים ממנו מס? אם עצם ההוספה של השווי מעלה אותה מדרגה, איך מחושב? האם כדאי לקחת רכב היברידי היות ויש הנחה בשווי שימוש (500 ש"ח) וכן חישוב הנסועה המותרת מחושבת בליטרים לפי צריכה של 11.5 ק"מ/ל? תודה
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בחודש אפריל צפויה פולקסווגן להציג סדרת מנועי ארבעה צילינדרים בנזין ודיזל חדשה בנפח 1.5 ליטר, שתחליף את אלו בנפח 1.4 ליטר בנזין ואת מנועי ה-1.6 ליטר TDI. המנועים החדשים יכנסו לייצור ככל הנראה בשנת 2017, הראשונה לקבל אותם תהייה הגולף מתוחת הפנים. עוד פרטים על המנועים החדשים ומה הקשר בין ה-1.5 ליטר שלושה צילינדרים של ב.מ.וו ל-1.5 ליטר של פולקסווגן במאמר המלא כאן
הודעה אחרונה מאת אורי מ., -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 4 אלף צפיות
הוא חוזר לשם המקורי שלו, אבל מסביבו העסק כבר לא מה שהיה פעם. ממצב של דומיננטיות בשוק הג'יפונים, יונדאי טוסון חוזר לסגמנט תחרותי מאוד. אז הוא מיישר קו עם אופנת ה-1.6 ליטר הנעה קדמית בג'יפון, מתחמש בעיצוב בולט ומרווח ויוצא לתור אחר לקוחות. האם יש לו את מה שצריך? המבחן כאן
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
רובכם מכירים את הקלישאה האומרת: "אם לא תסע 30 אלף בשנה אל תקנה דיזל". בשנה האחרונה נסעתי כ-30,000 אלף ק"מ על רכב בנזין, מה שאכן קרע לי את הכיס באופן משמעותי. ההוצאות על דלק הגיעו ל-10,000 ש"ח, והחלטתי שצריך למצוא לכך פתרון. שמעתי את המשפט שציינתי מעל, והחלטתי לבדוק עלויות. אחרי הרבה מאוד חיפושים, לפני כשלושה וחצי שבועות גם מצאתי לי פולו דיזל יפה ונחמדה ואני מאוד מרוצה. אבל מה, כתוצר לוואי של בחינת הנושא, הגעתי למסקנה כי לעבור לדיזל משתלם מאוד גם למי שנוסע פחות משלושים אלף ק"מ. כמה פחות? תמתינו ותראו. בואו נשווה את הקריטריונים העיקריים העומדים למבחן. מחיר רכישה, אגרת רישוי, טיפולים שוטפים, ביטוחים, מחיר מכירה וכמובן, צריכת ומחיר דלק. מחיר רכישה: …
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
קניתי קשקאי ויש לה כניסת USB. הכנסתי דיסק און קי עם הרבה קבצים של MP3. הרכב מזהה שחיברתי דיסק און קי אבל לא מנגן כלום ממנו. יש משהו שפיספסתי?
הודעה אחרונה מאת VitaliGal, -
- 0 תגובות
- 537 צפיות
שלום לכולם, אני ממש לפני רכישת הרכב, ואשמח לקבל קצת חוות דעת עליו. 1.4 ואם אני לא טועה 75 כ״ס - אוטומט. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת BoomWuk, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הי אני מעוניין לעבור לקיה סורנטו . מפריע לי שבדגם הבסיסי urban אין תמיכה במושב הנהג לגב תחתון. אלא אפשר להזיז את הגב או המושב עצמו. כמי שסובל מכאבי גב זה מאוד חשוב לי. היום אני נוהג על אוקטביה החדשה ויש כמובן תמיכה לגב תחתון ובכלל נוחות הנהיגה מצויינת! האם יש דרך להוסיף לסורנטו תמיכה לגב תחתון? משהו איכותי שיהיה הכי קרוב שאפשר למושב שכולל תמיכה לגב תחתון (שיש בצד המושב ידית/גלגל שמכוון את המושב התחתון) אם זה אביזר שמתלבש,מה יש איכותי וטוב? או אולי האם יש הרכבה קבועה על המושב? תודה על העזרה רועי
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
אחרי הטיול המוצלח לגודווד, בשנה שעברה, התיאבון שלי גדל- השנה אני מתכנן לבקר במירוץ "24 השעות של לה- מאן" המהולל ואחריו, ביקור נוסף בפסטיבל גודווד ('נופל' על שני סופ"שים רצופים ביוני; הזמנתי וקיבלתי כרטיסים לגודווד כבר לפני 3 חודשים). מירוץ ה-24 הוא חגיגה ענקית וכמיטב המסורת האירופאית הימים שלפני המירוץ (המירוץ בשבת-ראשון) הם פסטיבל בעיירה המארחת, לה- מאן, במהלכם ניתן לצפות במכוניות ובנהגים המשתתפים עוברים את הבדיקות הטכניות במרכז העיירה ומשתתפים בתהלוכת הנהגים המסורתית. במסלול עצמו ניתן לשוטט בפיט-ליין (כלול בכרטיס הכניסה הבסיסי, 75 יורו לכל השבוע), לבקר ביריד שמתקיים במקום ו\או לשמוע את ההופעות החיות שמתקיימות בסמוך למסלול. כצפוי, כל המלונות בעיירה- ויש לא מעט- מוזמ…
הודעה אחרונה מאת Monopusto, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
לפני כל מצלמת מהירות / רמזור פעילה יש שלט שמודיע שיש מצלמת מהירות. מדוע? זה חוק?
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
הפורד של בוקה
מאת 206+- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום.. ראיתי הרבה באיזור אשדוד את הפיאסטה הכחולה עם מדבקות של בוקה גוניור על כולה, יש מצב שזה של מישהו מהפורום? או מישהו שמכיר? רעיון גדול האוטו נראה פצצה.. איפה אפשר לעשות דבר כזה? (לא של בוקה)
הודעה אחרונה מאת Adamm, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם ידוע לי שהחל מ 1.2016, כל רכב חדש שעולה על הכביש יחויב בטסט רק אחרי שלוש שנים ולא שנתיים כמו בעבר. אך למרות זאת, קיבלתי את האוטו שלי עם מדבקה ל 2018, כלומר רק שנתיים (כמובן לא ליסינג אלא פרטי). מבירור עם הסוכן מכירות, נאמר לי שכל הרכבים שנמסרו מתחילת השנה היו עם אותה מדבקה לשנתיים ואם אכן יש החלטה כזאת אז משרד רישוי יעדכן אותי! ידוע לכם משהו בנושא?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
היי חברים זקוק להמלצה על חומר שיוכל לסייע בהורדת שאריות של דבק מסוג super glue מהצבע של הרכב (אל תשאלו למה הוא שם...), כמובן חומר שלא יפגע בצבע של הרכב. ניסיתי עם אלכוהול וזה לא מזיז לו, האם טינר יכול אולי להיות מתאים? תודה!
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בעוד כחודש אני מקבל מזדה 3 חדשה. יש אפשרות לעשות מקיף בלי קודן? כמובן שבמחיר הגיוני.. הנעה ללא מפתח לא שווה במיוחד, אם צריך קודן. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת kissos, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
מחר בבוקר תערוך צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי לישראל מסיבת עיתונאים בה תשיק רשמית את חטיבת הספורט של אודי בישראל. היצע הדגמים הספורטיביים שיגיעו מעתה ביבוא סדיר, דגמים עתידיים ופעילות נוספת של המותג. כרגיל, נעדכן אתם בזמן אמת ממסיבת העיתונאים בשרשור זה ומזמינים אתכם להעלות כאן שאלות, הערות והארות שמעניינות אתכם בנוגע למהלך - ואותן נדאג להעלות מחר במהלך מסיבת העיתונאים.
הודעה אחרונה מאת Juilius Sneezer, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני הרבה זמן מחפש באיביי (או כל אתר אחר) סמל של MK IV לגריל מקדימה (כמו GTI), פעם אחת מצאתי באתר מסויים אבל אני כבר לא זוכר איפה ומתחרט שלא שמרתי, תודה רבה לעוזרים ומתנצל מראש אם זה לא המקום המתאים
הודעה אחרונה מאת HHaimz,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 304 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פיגו107שנת2010
- מ.צ
- Pavlik
- flytomars
- Camaro 92
- אליהו שבת
- Tal7
- Liquidator
- קוסקוס
- superb
- Style
- ברווז
- Ragnar
- `Infinity
- Ohad91
- dorosen
- לירון .ה.
- Gavrik
- Arielz2405
- יוני3227
- שחר 1
- Shay Shd Dave
- natco
- Supertigre
- Zorly
- Night Driver
- SurfHigh
- פריג'י
- guy.a
- urich
- shlomiko
- mikk
- epiphone
- MIHAEL
- gpro
- DanielGangsta
- David32
- Itzik-b
- PYA
- menir1
- garicho
- orsh99
- צוק
- amosbmw
- Ronenbb
- om2
- itaysamurai
- גור אדם
- fatboy1340
- gpm11
- QV1750
- davemustaine87
- ldti
- lanosforce
- Igalz
