רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 842 צפיות
מדריך פשוט על איך פועל ממסר (למתחילים כמובן), אם ישנם עוד מדריכים שאתם חושבים שנחוצים אשמח להכין, על כל חלק (אין לי הכל במלאי אך אנסה להשיג או עם איור).
הודעה אחרונה מאת itayosef, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
במודעת המכירה הרכב מפורסם כ-2008. ובאותו הקשר, מישהו יכול להמליץ על מכון בדיקה ב...נהריה? סניף קומפיוטסט שם שייך לרשת הארצית?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
הונדה סיוק 99
מאת raga- 0 תגובות
- 538 צפיות
היי לאחרונה קניתי הונדה סיוויק 99 1600 אוט', ויש למנוע רעש מוזר של טרקטור. הדגם מנוע הוא D16Y8 הבנתי שבכול הדגמים האלה יש את הרעש הזה זה נכון?
הודעה אחרונה מאת raga, -
- 0 תגובות
- 645 צפיות
בתור בעלים של פורד שלא מיובאת באופן סדיר לארץ, חיפשתי דרך להסתדר למקרה שאצטרך חלק ספציפי שלא קיים במוסכי דלק. תוצאות החיפוש הניבו את האפליקציה Ford Microcat שבעצם מכילה את המק״טים המתאימים לרכב שלי. הגירסה שמצאתי מכילה נתונים על רכבים אירופאים בלבד, ללא הדגמים האמריקאים ומעודכנת לאפריל 2015. את התוכנה אפשר להתקין רק על מערכת הפעלה 32-bit. הורידו את שלושת הקבצים מכאן חלצו את תוכן הקבצים טענו את הקובץ Microcat Ford Europe 04-2015.iso הפעילו את autorun.exe התקינו את התוכנה התקנה מלאה לאחר האתחול, הריצו את הקובץ Ford_patch.exe, שיושב בספריה שאליה חילצתם את הקבצים קודם, ועקבו אחר ההוראות פתחו את האפליקציה ולחצו על START אם זו פעם ראשונה שהפעלתם את הא…
הודעה אחרונה מאת gal_shirin, -
- 0 תגובות
- 707 צפיות
הזמנתי רכב לפני כמעט חודש ועוד לא קיבלתי אותו, יש אפשרות לדעת אם הרכב כבר עלה לכביש?(מבלי להתקשר אליהם) אמרו לי שיש לי 30 יום לבטל את העסקה.
הודעה אחרונה מאת door2005, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2 אלף צפיות
אולי עוד נראה עיצובים כאלה ברחובות מסתובבים,גלגלי 35 ומנועי טורבו 1000 סמ''ק? יש מצב ששפת העיצוב הבא יראה כך? שלא יהיה משעמם לנו הצרכנים.
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
יש מצב לגריטה שנת 1996 עם טסט ?
הודעה אחרונה מאת falou, -
הוזנק לפני שבועיים שלושה וכבר חצה ממזמן את קו המחצית שלו,עוד שניה מסתיים ואפילו לא נפתח שרשור כאן. זה לא חידלון של קארספורום אלא תועודת עניות למה קרה למירוץ הזה שכבר לא ממש מעניין... אם זה ככה, אין באמת טעם לעדכן מה קורה שם...לא? אז רק לידע כללי... AUTO [TABLE=width: 225, align: center] [TR=class: fondOneRow] [TD]Pos.[/TD] [TD]N°[/TD] [TD]Nom[/TD] [/TR] [TR=class: fondOneRow] [TD]1[/TD] [TD]302[/TD] [TD]STEPHANE PETERHANSEL (FRA)[/TD] [/TR] [TR=class: fondOneRow] [TD]2[/TD] [TD]300[/TD] [TD]NASSER AL-ATTIYAH (QAT)[/TD] [/TR] [TR=class: fondOneRow] [TD]3[/TD] [TD]301[/TD] [TD]GINIEL DE VILLIERS (ZAF)[/TD] [/TR] …
הודעה אחרונה מאת leasing driver, -
בשנה האחרונה יצא לי להבחין בלא מעט נהגים שנוהגים במכוניות המצוידות במערכת DRL כשהנורות פשוט לא דולקות. התופעה נפוצה במיוחד במכוניות בהן מותקנות נורות הלוגן (חוט להט) - אז ניתן להבחין בנורה אחת שרופה או כאמור בשתי הנורות כשהן לא מאירות. במקרים אחרים הבחנתי במכוניות בהן פסי הלדים כלל לא מאירים - למשל בכמה רנו פלואנס עם פס לד אחד דולק בלבד ואילו השני כלל לא מאיר. לעניות דעתי הסיכוי שאותו נהג ביקש מהמוסך שלו לבטל את המערכת קלוש - וטוב שכך (מערכת חשובה) למרות הנהגים ששוכחים להדליק אורות בחושך. עכשיו שאלותיי הצנועות הן: האם בודקים את הנורות הללו בטסט השנתי בכלל? למה הנהגים לא מייחסים חשיבות גם למערכת חשובה זו? האם מעניין את הנהג הישראלי רק שהפנסים הראשיים יעבדו (וגם …
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שאלתי היא, נניח שיש רכב נתון אחד עם מנוע בנפח 1600 והשני נפח 2000. איזה מהמנועים יהיה החסכוני יותר בדלק באופן כללי. ספציפית לדוגמא סובארו XV, גירסת ה1600 מול גרסת ה 2000, אותו מרכב אותו סגנון נהיגה. עקרונית ממה שידוע לי מנוע קטן יותר הוא חסכוני יותר,אך היום מישהו אמר לי שבגלל שהמנוע הקטן יותר יתאמץ יותר לכן דוקא הגרסה עם המנוע הגדול יותר שפחות מתאמץ יהיה החסכוני יותר. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בדיוק ב 1.1.16, 8 שעות אחרי הנשיקה המסורתית, החזרנו את השברולט סוניק למאל מור, ומאחר וטרם הוחלט באיזו מכונית נמשיך ל 3 שנים הבאות, קיבלנו בינתיים ניסאן אקו מיקרה כרכב גישור. מאחר וגם מחליפתה של הסוניק לא תפנה ללב, מן הסתם, אלא תהייה עסקה כלכלית קרה, אין לי ברירה אלא לחפש לי מכונית לשעות הפנאי שתמלא את המשבצת הזו, לפני שהשעמום יכריע אותי כליל. המכונית שקיבלנו הינה משנת 2013, וכרגיל ברכבי השכרה מהגילאים האלו, היא מחובטת מכל עבר, אבל ממש. הדרך היחידה להחזיר אותה למה שהיתה היא רק בשיטה של נחום לא חשוב מאיזה עדה - לסגור את החלונות ולנפח דרך האגזוז.. אגב, כל האקו מיקרות שנתקלתי בהן היו חבוטות, וזה בשל העובדה שהפח שלהן דקיק בצורה יוצאת דופן. דווקא פנים המכונית במצב טוב…
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
צריכת דלק
מאת talbin1212- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 435 צפיות
כי המנוע יעבוד פחות קשה לסובב את הגלגלים הקטנים יותר והם כנראה יהיו גם יותר צרים אז יהיה פחות חיכוך עם הכביש. כל זה מסתכם לפחות דלק.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 841 צפיות
תסריט ידוע מראש ? http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/748/950.html?hp=1&cat=402&loc=2 אם המשטרה דורשת לשפוט חצי מיליון עברייני תנועה בשנה כנראה שמשהו לא בסדר בחוק ולא בנהגים.
הודעה אחרונה מאת קרמבו, -
שברולט קרוז החדשה נחשפת לראשונה, ומציגה מנוע טורבו-בנזין חדש, מימדים גדולים יותר ומערכת מולטימדיה מתקדמת שברולט קרוז החדשה תהיה מכונית גדולה. לדור היוצא נוספו 6.8 ס"מ, שיביאו את הקרוז החדשה לאורך של 466.6 ס"מ - יותר ממכוניות כמו סקודה אוקטביה, טויוטה קורולה או יונדאי i35. הרוחב יעמוד על 179.5 ס"מ - רחב מהקורולה והיונדאי, והגובה של הקרוז החדשה הוא 145.8 ס"מ - קצת פחות מהקרוז היוצאת, ודומה למתחרות העיקריות. בסיס הגלגלים יהיה באורך 270 ס"מ, כמקובל אצל מרבית המשפחתיות. ג'נרל מוטורס מציגה כרגע מנוע אחד בלבד עם הקרוז החדשה. מדובר, כמו בעבר, על מנוע טורבו-בנזין בנפח 1,400 סמ"ק - אך עם ביצועים עדיפים. ההספק עומד על 153 כוחות סוס המושגים ב-5,…
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מדוע אי אפשר לשלב/לקשר את פעולת הקלאץ ברכב בעל גיר ידני בכפתור/מכניקה מתאימה בידית ההילוכים? האם זה פיזית בלתי אפשרי? סתם תהייה משונה.
הודעה אחרונה מאת dotanslt, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 605 צפיות
שלום לכולם, מתנצל מראש אם הפוסט במקום הלא נכון. אני צריך לתת תשובה בחצי שעה הקרובה לגבי חידוש פוליסה לביטוח מקיף יש לי קיה ריו 2012 (לא הריו החדשה, הקודמת). יצויין שאני בן 31, ויש לי תביעה אחת של לפני שנתיים. הכי הרבה שהצלחתי להוריד את המקיף זה ל-2900 ש"ח. האם בהינתן הנתונים, מדובר במחיר טוב, או מחיר גבוה מדי?? אשמח לתשובתכם. תודה!! יאיר
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז נורות, מצלמות דרך, חלפים כלליים ואפילו רפידות בלמים אנחנו כבר מזמינים מהאינטרנט וגם לא מעט מכוניות, אבל למי שעדיין נרתע מרכישת מכונית שלא ראה מעולם מהצד השני של העולם - חברת שילוח כלי הרכב USHOPSmotors חוברת בשיתוף פעולה ל-EBAY כדי ליצור דרך פשוטה, נוחה וקלה לחפש, להזמין ולקבל מכונית ביבוא אישי מארצות הברית. פורשה 944 ב-42 אלף שקלים? ב.מ.וו סדרה 6 ב-70 אלף שקלים? אתם מוזמנים לקרוא על זה כאן ויקום מי שלא התחיל לחפש את נערת הפוסטר שלו...
הודעה אחרונה מאת david brown, -
אני לא יודע אם זה אומר שהשיווק קרוב, אבל לפני חצי שעה ראיתי כמה ספורטאז'ים חביבים על המשאית. אני לא מצליח להעלות את התמונות (בגלל הגבלה של גודל). בכל אופן, לא הספקתי לראות הרבה. אבל מה שכן, פנסי הערפל היפים שרואים בתמונות מחו"ל (שמורכבים מ 4 פנסים קטנים) לא הגיעו לארץ. יש עוד מישהו שאולי ראה ויודע לספר פרטים נוספים?
הודעה אחרונה מאת niv, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אם גם אתם התחלתם לחשוש מלקבל בראש מהמרצדס C63AMG החדשה שתגיע בהספקים של 476 ו-510 כ"ס, אם גם לכם מתגלגלת טיפת זיעה קרה כאשר תשבו ברמזור ב-M3 שלכם לצד אלפא ג'ולייה בגרסת העל עם 510 סוסים, או אפילו תובסו בידי קאדילק ATS-V עם 455 כ"ס - אז תשמחו לשמוע שב.מ.וו הודיעה היום על חבילת "קומפטישן" שתוסיף פלפל ל-M3 ול-M4. החדשות הטובות - יש יותר סוסים באורווה החדשות הרעות - הם חסכו רק 0.1 שניות בתאוצה מאפס למאה החדשות המכוערות - הסיפור עם המלחים האמריקניים שנתפסו באיראן, מה נסגר איתכם... עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת ohadohad2, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 895 צפיות
היי אני מחפש לאבזר את הרכב שלי בחישוקי סגסוגת קלים, ואשמח להמלצה לגבי פנצ'ריה\צמיגיה עם מבחר גדול ואיכותי באזור העמקים ועפולה. תודה!
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מדובר על דגם 208-אקטיב פרו 1.2 110 כ"ס אוט' 6 הילוכים חישוקי סגסוגת ICE EDITION S&S שעולה כ-103,000 ש"ח באתר של פג'ו. לא מצאתי מפרט או רשימת הבדלים לפחות. מישהו מכיר ויודע להסביר?
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
- 26 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
קראתי פעם באיזה כתבה שבעוד ששברולט נחשב מותג עממי בארה"ב כלומר קל הישג, ביואיק מותג ביניים ובעוד קאדילאק נחשב מותג "העשירים" איפה מדורגות שם פורד וקרייזלר בהיררכיה הזאת מעניין אותי? דרך אגב מעניין אותי איך נחשבת ביואיק מבחינת הידע המקצועי שלכם \ למה היא לא נחלה הצלחה בארץ? כלומר הביואיק להקרוס נראית די דומה לשברולט אימפלה ... ולמען האמת שהיא די דומה גם לטויוטה קאמארי. מעניינת אותי השאלה מדוע לשברולט אימפלה יש נפילות ערך כל כך חדות?
הודעה אחרונה מאת noamturbo, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מישהו העלה את הסדרה הזו ליוטיוב, ראיתי את הפרק הראשון וזה פשוט קורע מצחוק. - השתוללות בני נוער בכביש - הסבר על הפעולה של מגדש טורבו - ג'ו קריידן מסביר מה לעשות כשהרכב לא מניע - איך להסיע כלבים ברכב. גם השפה של פעם "כלבים לא יכירם מקומם במושב שליד הנהג. הם עלולים להפך לו למכשלה רבתי" זה הפרק הראשון - יש את כל הסדרה ביוטיוב
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הרחוב שלי לדוגמא בנוי בצורה של כביש ראשי גדול, ובכל קילומטר בערך יש פניה ימינה או שמאלה לרחוב צדדי. לכאורה כל הצמתים הנ"ל זהים מבחינת מראה, מבנה ונראות. אך בחלק מהצמתים, בפניה מכיוון הרחוב הצדדי לרחוב הראשי מוצב שלט עצור, ובחלק אחר תן זכות קדימה. זה דבר שראיתי בעוד הרבה צמתים, ולא מצאתי חוקיות מסויימת. הדבר היחיד ששמתי לב הוא שככל שהצומת עמוסה יותר, כך כנראה שלא יוצב בה עצור. אבל איני בטוח. יש הסבר?
הודעה אחרונה מאת guya72, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
falou הזכיר כאן לא מעט פעמים שפורשה הצליחה, כנגד כל תחזית אפשרית, למצוא עצמה גדלה ותופחת והופכת מיצרן קטן ושולי לכזה שיש לו נפח ייצור בעל משמעויות אזוריות - אם לא גלובליות - מבחינת תעשיית הרכב (ובפרט רכבי פרימיום). האם סביר שמאחר והחברה ריווחית מאד, בעלת כושר ייצור גדל והולך ומעסיקה עשרות אלפי עובדים, שאנחנו נזכה לראות בעתיד הנראה לעין פורשה קטנה, קלה, ספורטיבית ו.. זולה יותר? הכוונה שלי היא, במונחים ארצישראליים, לאזור ה-300 אלף ש"ח למחיר בסיס. אפשר להימנע מתחרות מול ה-TT מבית באמצעות שמירה על נוסחת שני מושבים, כשעל הכוונת ה-Z4 וה-SLK, לא?
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 30 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
תמונה מ2009 ותמונות עדכניות על מצב הרכב שהועבר כפי הנראה מסיבות של מקום במגרש האחסנה של המכס. הבנתי שהרכב לא חוקי לנסוע על כבישי ישראל, ככה או הולך לייצוא בחו"ל או לגריטה.מה שכן הרכב באותו המצב כבר מהשנה הראשונה במחסני המכס. מישהו יכול לשפוך קצת אור על הנושא?
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
זה הוא רכבי הראשון ולאחרונה הרכב חגג אצלי חצי שנה על הכביש, עם 7500 ק"מ. בכללי אני מאוד שמח עם הקנייה ואף ממליץ למי שחושב על סופר-מיני. אהבתי לחיוב את הנסיעה הבוגרת, היציבה ונינוחה. מנוע חזק ששמגיע להספק טוב בסל"ד נמוך יחסית, מאפשר עקיפות בצורה בטוחה. תוספות הבטיחון האקטיביות ומגוון ההתראות שהרכב מציע, ביחס לשאר הרכב בסגמנט בזמן הרכישה. אהבתי מאוד את נושא האחסון ברכב, רואים שסקודה השיקעו מחשבה ב Simply Clever, מחזיק לכרטיס חניה בשמשה, תאים מתחת לכסאות, רשתות אחסון וידית תליה וסל עגול בתא מטען. מערכת המולטמידה, אני לא חסיד של סאונד מטורף אך בשבילי היא מצויינת. הנדסת האנוש בסביבת הנהג מאוד נוחה, ההגה פשוט מושלם, נוח ומעוצב. תיבת ההילוכים לרוב עושה עבו…
הודעה אחרונה מאת matanff, -
-
- 1 תגובות
- 933 צפיות
איפה יש בארץ(באיזור המרכז או טיפה לדרום/צפון לא ממש רחוק מהמרכז.. מסלולי נהיגה/ מנחתים/ כבישים נטושים שאפשר לקחת את האוטו ולקחת אותו לקצה מה שנקרא?
הודעה אחרונה מאת matanya cahana, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
לאחר שנתיים עם הקורולה המהוללת, אשר שירתה אותנו נאמנה. ולרגל הולדת היורש הראשון, הוחלט (בהחלטה דמוקרטית של אישתי בלבד) להעביר את הרכב להבא בתור במשפחה (אחי) והחליף למשהו מודרני ובטיחותי יותר. הרכב המדובר נרכש ע"י חמי לפני כ-5 שנים מחברת ליסינג עם כ-70K ק"מ. במהלך התקופה אני דאגתי לטיפולים ולטסטים כמו בכל רכבי המשפחה. בהתאם לדרישות בעל הרכב (חמי) הכנסתי את הרכב למוסכים מורשים בלבד (בניגוד להמלצתי לחסוך את הכסף וללכת למוסך כללי) ולכן מחירי הטיפולים קצת גבוהים. הרכב הועבר אלינו לאחרונה לאחר שחמי לא הצליח למכור אותו במחיר נורמלי בשוק החופשי. הרכב ישמש את אישתי שמאוד מתחברת לרכב הספציפי הזה. האמת שגם לי אין טענות, הביצועים מעולים (בגדול אותו מנוע כמו שהיה לי במיאטה רק הפעם…
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 856 צפיות
כידוע אסור להוסיף נורות לרכב, ולכן כל מי שמוסיף נורות סטייל מהיר ועצבני, מקבל דוח מתאים. אבל אני רואה בדרך המון רכבים בעיקר משאיות שמוסיפים בצד הקדמי של הרכב לדים צהובים ואפילו מהבהבים והם נוסעים ככה בלי חשש. מה ההבדל בין 2 המקרים?
הודעה אחרונה מאת kompy,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 304 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פיגו107שנת2010
- מ.צ
- Pavlik
- flytomars
- Camaro 92
- אליהו שבת
- Tal7
- Liquidator
- קוסקוס
- superb
- Style
- ברווז
- Ragnar
- `Infinity
- Ohad91
- dorosen
- לירון .ה.
- Gavrik
- Arielz2405
- יוני3227
- שחר 1
- Shay Shd Dave
- natco
- Supertigre
- Zorly
- Night Driver
- SurfHigh
- פריג'י
- guy.a
- urich
- shlomiko
- mikk
- epiphone
- MIHAEL
- gpro
- DanielGangsta
- David32
- Itzik-b
- PYA
- menir1
- garicho
- orsh99
- צוק
- amosbmw
- Ronenbb
- om2
- itaysamurai
- גור אדם
- fatboy1340
- gpm11
- QV1750
- davemustaine87
- ldti
- lanosforce
- Igalz
