Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הוא רכבי הראשון ולאחרונה הרכב חגג אצלי חצי שנה על הכביש, עם 7500 ק"מ.

 

בכללי אני מאוד שמח עם הקנייה ואף ממליץ למי שחושב על סופר-מיני.

אהבתי לחיוב את הנסיעה הבוגרת, היציבה ונינוחה.

מנוע חזק ששמגיע להספק טוב בסל"ד נמוך יחסית, מאפשר עקיפות בצורה בטוחה.

תוספות הבטיחון האקטיביות ומגוון ההתראות שהרכב מציע, ביחס לשאר הרכב בסגמנט בזמן הרכישה.

אהבתי מאוד את נושא האחסון ברכב, רואים שסקודה השיקעו מחשבה ב Simply Clever, מחזיק לכרטיס חניה בשמשה, תאים מתחת לכסאות, רשתות אחסון וידית תליה וסל עגול בתא מטען.

מערכת המולטמידה, אני לא חסיד של סאונד מטורף אך בשבילי היא מצויינת.

הנדסת האנוש בסביבת הנהג מאוד נוחה, ההגה פשוט מושלם, נוח ומעוצב.

תיבת ההילוכים לרוב עושה עבודה נהדרת, מדיי פעם קצת רוקדת במהירות נמוכה.

צריכת הדלק מצויינת 1-16 לרוב.

לאחר כחצי שנה, הדבר היחיד שמלאתי זה קצת חומר ורוד לרדיואטור.

 

פחות אהבתי,

איכות החומרים ברכב נמוכה, הרבה פלסטיק עדין שבנגיעה נשרט.

בזמן נסיעה מרגישים כל דבר בכביש, שיכוך הנסיעה לא משהו (חתך נמוך 16').

הרכב מתכלך בצורה מוזגמת, כנראה בגלל הצמיגים הרכבים, הרבה סימנים של שפריצים שמגיעים לאזור החלונות (לא נוסע מהר מדיי).

מדי פעם שומעים תיקתוקים מאזורי הפתחי מיזוג (כנראה גם בגלל תשתית לקויה באזורי).

המולטימדיה שהוחלפה שבוע אחרי שרכבי יצא מן הפס יצור, והחברה בסוכנות לא ידעו לעדכן אותי (כחובב android זה מבאס שאין לי android-auto).

 

לדעתי רכב מאוד ממולץ הכל בהתאם לחסרונות ויותרונות. :-D

IMG-20151110-WA0020.jpg

IMG-20151110-WA0018.jpg

IMG-20151110-WA0017.2.jpg

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

תודה על הסיקור,המנוע וגיר אכן שילוב מעולה.

את הצריכה אתה מקבל באיזה תנאי דרך?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כיף לשמוע. במקרה היום הוצאתי את שלי מהסוכנות. אומנם ברמת הגימור הכי בסיסית, ACTIVE, אבל הנסיעה באמת מרגישה בוגרת ודיי נוחה - אולי בגלל החתך של צמיגי ה-15 אינץ'...

פורסם

d300 - לא החלפתי את המולטימדיה, שבוע אחרי שהרכב שלי יצא מפס-הייצור במפעל, החליפו את המולטימדיה בגרסה חדשה יותר שתומכת ב smartllink, רק ציינתי שציפיתי מהסוכנות שדע דבר שכזה, והייתי מזמין רכב חודש אחריי.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

גיא, מה הקשר? הורים של חבר קיבלו יטי חדשה לפני כמה ימים - והפונקציה פעילה. כנ"ל גם בפאביות (לדעתי גם אוקטביות) מהמשלוחים הטריים. גם הלאון החדשות (יורו 6, בדומה לדגמי שקודה ופולקסווגן) מצויידות במערכת שמע עם שיקוף.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תודה על הסיקור, עשיתי עליה נסיעת מבחן בשבוע הראשון שלה בארץ, מאוד אהבתי, הרגשתי בבית במיוחד אחרי הרפיד.

לגבי ההגה הוא באמת מדהים, זהה 1:1 לשל האוקטביה RS אגב.

 

×
×
  • תוכן חדש...