רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
מבחן שערכנו, דניאל ס. ואני. בהרבה סרטים אמריקאים, כשרוצים להראות גיבור אמריקאי אנין, בליין, חושני, טמפרמנטי, לא משעמם ומצליחן, הוא ינהג ברכב אירופאי, בדרכו לשבת על כסא סטול מעוצב, וללגום אספרסו, ולא באוניה אמריקאית בדרכו להימרח על ספת "אמריקן קומפורט" עם כוס קפה "SUPER SIZE ME" בגודל של דלי. למה? האמריקאים לא יודעים לעשות אוטו אנין? הרי יש את הקורבט, את הוייפר, ואת... ממ... מה עוד? נגמרה הרשימה? אולי אפשר להכניס את הקאדילק לרשימת ה"אנינים"? יצאנו לבדוק. בחניה: זה מתחיל טוב. עיצוב דק, ארוך, חד וחטוב עושה רושם ראשוני טוב, בסתירה לדעה הקדומה על מכונית מעוגלת, שמתוכננת סביב מחזיק כוסות. העיצוב הזה מושך לא מעט מבטים, בכל סביבה, ונראה ייחודי בנוף של מכו…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
סנטה צריך רכב... 1 2
מאת פבל-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
השנה זה כבר היה מוגזם, בבוקרו של חג המולד מיליוני ילדים התעוררו ומתחת לעצי האשוח לא היו מתנות - מכל העולם הצטברו תלונות על איחורים, עיכובים ושאר תקלות באספקה של סנטה קלאוס. מפה לשם, המזחלת והאיילים עשו את שלהם, וכדי לעמוד במשימה שנה הבאה - סנטה צריך גלגלים חדשים... מהם לדעתכם הגלגלים האולטימטיביים של סנטה קלאוס? בשליפה מהמותן, אנחנו חשבנו על כמה אפשרויות: 1. kamaz T4 כי יש מעט מאוד דברים שמשאית רוסית שניצחה את ראלי דקאר 13 פעמים לא יכולה לעשות, או להגיע לשם... 2. ב.מ.וו M5 סטיישן כי כדי להגיע מהר ממקום למקום צריך כוח - יש, תא מטען כי צריך לסחוב הרבה דברים - יש, אבל סנטה צריך גם להחנות את המכונית בכל מיני מקומות וכדי לא לשבור את הראש הוא צריך אחת עם …
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
במשך שנים הביאה לנו סיטרואן מכוניות שהיו לא יותר מגרסאות עגלגלות ובעלות כיול מתלים רך יותר לרכבי פיג'ו המקבילים. ה-C3, ה-C4, ה-C5 ואפילו הסי-אליזה החדשה יחסית. עכשיו סוף סוף יש לסיטרואן יציאה חדשה, קקטוס שמה. מכונית מיוחדת וייחודית שהיא גם ג'יפון, גם משפחתית האצ'בק וגם מיקרו-וואן, אבל לא אף אחד מהם. סוף סוף יש סיטרואן אחרת, כמו שסיטרואן צריכה להיות. סיטרואן קקטוס - מבחן דרך
הודעה אחרונה מאת 504L, -
ראיתי פירסום לרכב שמורשה לנהיגה בגיל 16 משהו מכיר? הרכב הוא מסוג tamgo או משהו כזה . כתוב שהוא מתוצרת הארץ. משהוא מיכיר? משרוצה לראות יכול להיכנס לאתר בו ראיתי את זה "בישבילי ישראל" בתחתית עמוד הבית . אשמח לשמוע אם משהו מכיר ? מחיר?
הודעה אחרונה מאת ArikB, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מהתמונות שראיתי, מדובר בפוקוס חדשה שהתנגשה בסובארו אימפרזה מלפני שלושה דורות, אם אינני טועה. בהנחה שכולם היו חגורים, האם בטיחות הרכבים שונה משמעותית עד כדי כך שברכב אחד ארבעה פצועים קל וברכב השני שלושה הרוגים - זה הפרש כל כך קיצוני כאילו שני הרכבים היו מעורבים בתאונה שונה לחלוטין. לא מדובר הרי ברכב מיושן, בסהכ בסדר גודל של 10 שנים אחורה.
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
- 2 תגובות
- 854 צפיות
מבדיקה מהירה לא ניתן לרכוש יותר מונדיאו ואקורד , לאן הם נעלמו בציי הרכב?
הודעה אחרונה מאת lesles, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יצא והיום במקרה יצא לי לעשות נסיעה קצרה בהונדה ג'אז חדשה 1.3 גיר רציף ברמת הגימור TREND. מאחר וזו הייתה נסיעה קצרה, על צריכת דלק אין לי מה לכתוב. מבחינת מרווח, לאוטו לא חסר. ארבעה מבוגרים ישבו שם בצורה נוחה(החמישי לא), מרווח לרגלים לא חסר ואני מניח שכסא תינוק יכנס לשם בקלות. פנים ואיכות הרכבה - הרכב דיי קודר אך מורכב היטב , לא מצאתי קצוות גסים בפלסטיקה. לטעמי יש שיפור בעיצוב הדש מאחר ובג'אז הקודמת הדשבורד מבולגן ומסורבל מאוד. אבזור- לרכב מערכת מולטימדיה מקורית מבחינת נוחות נסיעה יש שיפור מורגש מהג'אז הקודמת. מנוע וגיר- אם בעבר חשבתי שאולי שילוב של גיר רציף ואוטו קטן אולי יתנו שילוב יותר נמרץ וסביר מאשר שילוב של גיר רציף עם רכב כבד (אאוטלנדר) התבדיתי. גם כא…
הודעה אחרונה מאת פבל, -
-
- 5 תגובות
- 994 צפיות
היי, אני ועוד חבר מתכננים לנסוע שנה הבאה לליטא ביחד בנובמבר. אנחנו רוצים לטייל בכל מיני מקומות ברחבי המדינה ולעשות את זה באמצעות תחבורה ציבורית יהיה טיפה מסובך. אנחנו חשבנו על לשכור רכב מיני ידני נחמד אבל ידוע לשנינו שהגיל המינימלי להשכרת רכב הוא 21 וכשנטוס אני אהיה בן 19 והוא יהיה בן 19 וחצי. האם יש פתרונות אחרים? אגב, אם זה לא המקום המתאים אשמח אם תעבירו את האשכול ואני מתנצל מראש.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז אחרי המון חיפושים אחרי אוודי שרציתי ולא הצלחתי למצוא בדיוק את מה שאני רוצה, החלטתי שאני חייב להיפטר מהרכב השכרה והחלטתי לקנות "רכב מעבר". משהו כזה לתקופה של חצי שנה עד שאסגר על עצמי כלכלית ואמצא את הרכב שאני באמת רוצה ואוהב ואחסוך את ה-2,500 ש"ח בחודש על ההשכרה. מפה לשם, מצאתי פולו טרנדליין 2013, 1.4 ידנית, יד ראשונה ----6,300 ק"מ---- מפה לשם, קניתי במחיר פגז. מה עושים מפה? יש לי כמה שאלות, ואשמח להצעות מעבר לשאלות.. 1. המערכת היא המקורית, מה אני צריך בשביל להכניס דאבל דין כלשהוא (עם מסך)? נראה שצריך מתאם כדי שהכל יישב במדוייק. 2. יש חיישני רוורס מקוריים מהחברה, אבל אין להם מסך, רק סאונד, יש אפשרות לחבר מסך? 3. משהו מיוחד שאני צריך לדעת על גיר, …
הודעה אחרונה מאת ROEi1, -
אז ביקרתי היום בסוכנות פיג'ו וביקשתי הצעת מחיר על הפיג'ו 208 כפי שאתם יודעים, השבוע לובינסקי הכריזו על ייבוא גרסא חדשה ומאובזרת (הרבה) פחות מהגרסא הקיימת ועם מחיר התחלתי של 82,900. כדי לתת תחרות לאיביזה הנמכרת במחיר דומה. נלך ישר לעניין, הדגם המשווק היום הוא דגם ה Active והוא המפואר ביותר ומוצע בכ-95K כולל אגרה וכספת. (מחיר המבצע) הדגם החדש שהוכרז השבוע הוא דגם ה Acess ה"עירום" מוצע ב 82,900 לא כולל אגרה וכספת (כ-2000 ש"ח נוספים) אז יש לנו פה 10K הפרש (ולא 13K) על אבזור. שווה או לא? תחליטו אתם... להלן ההבדלים: 1. LED - הדגם החדש לא יכלול את פנסי הלד הן מקדימה והן מאחור, אלא פנסים רגילים. 2. פנסי ערפל - יש\אין 3. פגוש וציפוי מראות צד - שחורים Vs ה…
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כיכר תחריר המפורסמת בקהיר הפכה ביום הראשון האחרון למעבדת ניסויים עבור אחת מההמצאות האחרונות של מצרים: מכונית שיכולה לנסוע ברחובות, לצוף על המים ואפילו להתעופף באוויר אם צריך. אך ברגע האמת, הרכב לא המריא, לא נסע, ובעיקר לא התניע... מדובר במכונית שיכולה בקלות לפתור את מצוקת הפקקים הקשה בקהיר, שנחשבת הגרועה בעולם בתחום זה. היזם הסביר בראיון לטלוויזיה המצרית שהמכונית יכולה לפעול מאנרגיה שהיא בעצמה מייצרת, ומהירותה יכולה להגיע עד 120 קמ"ש. הוא הוסיף כי ישראל וארצות הברית מתחרות על זכויות היוצרים למפלצת המצרית." אבל אם כבר, אנו כבר הקדמנו את המצרים, עם "הנורה שתאיר את כל רמת גן" יהודה
הודעה אחרונה מאת Michaelr, -
שלום לכולם, חבר התקיל אותי בשאלה הזאת וזה באמת מעניין אותי, האם אפשר לייבא רכב שאין לו יבוא סדיר לארץ למשל לוטוס??
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
רישום תעבורתי
מאת mlevii5- 11 תגובות
- 20.2 אלף צפיות
בשנת 1999 נכנס בי רכב הייתי מאושפז בבית חולים 10 ימים ובזה הכול הסתיים מעולם לא עשיתי עבירת תנועה יש לי רישיון משנת 1996 בחיים לא הוצאתי רישום תעבורתי , ולפני כמה ימים מצאתי עבודה חדשה וביקשו ממני רישום תעבורתי ולהתפעתי גיליתי שבשנת 1999 נפתחה נגדי " חקירה " במשטרת התנועה ( לא הייתי מודע לזה בכלל ) ובאותה שנה נסגרה - רשום : " תיק נסגר " , אני מעוניין לעבוד בתור נהג בחברת ליסינג והם ביקשו ממני רישום תעבורתי השאלה אם זה יכול לפסול לי את האפשרות לעבוד ? אנחנו כבר ב 2016 מאז לא הייתה לי שום בעיה בתיאור העבירה יש שורה ריקה ודבר כזה : - קו .
הודעה אחרונה מאת mlevii5, -
מנפרד פיצ'גרלד, מי שב-12 השנים האחרונות היה אחד האחראים המרכזיים להפיכת למבורגיני מיצרנית מכוניות ספורט אקצנטריות ופרועות ליצרנית מכוניות ספורט אקצנטריות, פרועות ויוקרתיות - אורז את הפקעל'ך ועובר לשמש סגן מנהל חטיבת היוקרה של יונדאי - ג'נסיס עוד פרטים על המעבר ועל הג'נסיס G90 כאן
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
בעבר נתקלתי בתופעה הזאת בת"א וגם שם היא תמיד הרגיזה אותי - אדם עומד בתוך חנייה פנויה ולא נותן לך להיכנס כי הוא שומר אותה לרכב של חברים / משפחה שאמור להגיע. קרה לי הרבה ברידינג ומאחר שאני בחורה שלא אוהבת עימותים, לרוב וויתרתי גם במחיר של עוד 15 דקות של חיפושי חנייה. מאז חזרתי לחיפה וגרה בבניין שיש מולו הרבה מקומות חנייה ברחוב כך שבעבר זאת לא הייתה בעייה אבל לאחרונה בגלל ריבוי רכבים, התחיל להיות עומס לא נורמלי, במיוחד בימי שישי וחגים. אתמול כשחזרתי הביתה, נתקלתי באחת כזאת, לא דיירת בבניין אפילו אלא אמא של שכנים, ששמרה יחד עם בעלה על 2 חניות ברחוב וסירבה לתת לי להיכנס כי "הם מחכים לאורחים שמגיעים מרחוק". לא ידעתי מה לעשות אז חיכיתי קצת בכביש אבל אף אחד אחר לא יצא.…
הודעה אחרונה מאת יבגניפ, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אז עברה שנה נוספת עם הפונטו ספייס שלי, תיעדתי כל הוצאה איתה ואשמח לשתף אתכם: את מי שמעניינת רק השורה התחתונה אז אתחיל ממנה: הוצאה חודשית ממוצעת: 1450 ש"ח. (ביטוח - 290 ש"ח. תחזוקה - 585 ש"ח. דלק - 575 ש"ח.) ולפירוט החודשי: ינואר: תחזוקה - * התרוקן המצבר ביום הכי גשום בשנה! למזלי, תוך 5 דקות מצאתי מישהו שהטעין לי אותו. משם מיד נסעתי לחנות חלפים - מצבר VOLTA ב-430 ש"ח. * מיסב לחץ בסט קלאץ' מקורי של VALEO בן שנתיים שהרעיש כבר המון זמן וחששתי שיתפרק לי באמצע נסיעה, בוקר אחד קפצתי למוסך שמשון לביצוע העבודה - 1050 ש"ח עבודה, 100 ש"ח למיסב חליפי חדש. אציין גם שחיים התעקש על מיסב לחץ מקורי בעלות של 430 ש"ח, אחרי שאחד מקורי כבר הלך בפחות משנתי…
הודעה אחרונה מאת avargel, -
-
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מקריאה כאן בפורום הבנתי שבזמן שרוכשים פוליסת ביטוח לרכב, חברת הביטוח לא מבררת אם הרכב הוא ליסינג (לשעבר) והפרמיה זהה לרכב שהיה ליסינג ולרכב שלא. מצד שני - אם החברה נדרשת לפצות על ערך הרכב, הם מפחיתים בתשלום בגלל הליסינג. השאלה שלי - האם יש חברת ביטוח שמראש מפחיתה את הפרמיה לרכבי ליסינג לשעבר? (כי הסיכון קטן יותר בעקבות זה שהפיצוי קטן יותר).
הודעה אחרונה מאת ramoni, -
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 3 אלף צפיות
[h=1] מחיר ליטר בנזין 95 יורד ב-21 אגורות [/h] [h=2]מחיר הבנזין יעמוד על 5.78 שקל לליטר - הנמוך ביותר מאז שנת 2009. מחיר ליטר בנזין 95 יירד ב-3.5%, אל מול נפילה חדה של כ-16% במחירה של חבית נפט מסוג ברנט, שפל שלא נראה מאז 2004. צפו בטבלה: אלה התשלומים שמרכיבים את מחיר הבנזין[/h] לכתבה: http://finance.walla.co.il/item/2920406
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
הניסוי הצליח או נכשל? יש נתונים על מכירות שלהם? הם מרוויחים? איכשהו ההבטחה הגדולה לרפורמה ביבוא נעלמה מהראדר. אני מעלה את השאלה כי אחרי מעל לשנתיים האתר שלהם עדיין לא פעיל...
הודעה אחרונה מאת leston46, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
עם עוד 1.5 ס"מ למרווח הגחון, צמיגים בחתך גבוה יותר וחצאיות פלסטיק שחורות - תציע גרסת הסקאוטליין של סקודה ספייסבק אפשרות לרדת מהכביש לשביל הכבוש מאוד. המחיר בחודש ההשקה - 115 אלף שקלים ולאחריו 119 אלף שקלים. כמו כן הוזלה ספייסבק STYLE ל-110 אלף שקלים. הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
חוסר נוחות בפג'ו 107 1 2
מאת Benor-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2 אלף צפיות
המושבים מאוד לא נוחים, לא נתתי על כך מספיק את הדעת בזמן הרכישה. הייתה חברת פורום שהתלוננה על הנוחות של האוטו שלה (ניסאן מיקרה) . אני מרגיש תחושות דומות, כאבי גב אין (רק בנסיעות ארוכות) אבל גם נסיעות מנהלתיות קצרות הופכות למאוד לא נוחות. על נסיעות ארוכות אין על מה לדבר (הגוף כואב מותש ותפוס) אני לא מתכנן או בונה על החלפת רכב או מושב נהג בזמן הקרוב, אבל מה ניתן לעשות? ניסיונות חוזרים ונשנים לכוונון המושב עלו בתוהו. (לא ניתן לכוון את המושב לגובה) "כרית" רשת למושב ב- 15 שקל מאיביי לא הועילה. אוליי רכישת כרית?
הודעה אחרונה מאת audiR8, -
-
- 5 תגובות
- 906 צפיות
תמיד שאני עושה ביטוח לרכב. בדרך כלל בדף של הפרטים {בתהריך רישיון) משנים 1.6.2004 או 31.6.2004 זה בסדר. או עדיף לרשום את התאריך הנכון כמו במשרד הרישוי 20.6.2004?
הודעה אחרונה מאת djyakini, -
- 2 תגובות
- 984 צפיות
הי חברים, רציתי לשאול אם יש אפשרות כזו לשכפל את המפתחות של הרכב ולהתאימו לשלט + מפתח ביחד ולא כמו שקיים אצלי כרגע מפתח ושלט בנפרד. הרכבים הם: יונדאי i25 אקסנט שנת 2012 ויונדאי i20 שנת 2013 וכמה עולה לעשות כזה דבר. תודה רבה, לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת shvutpini123, -
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מסע״ת מרצדס סיכום 2015- מרצדס חוותה את הצמיחה המהירה והמשמעותית ביותר בשוק היוקרה. בין השנים 2012-2015 עליה של 374 אחוזים (123 ו-90 אחוזים בב.מ.וו ואודי בהתאמה). פתיחת האולם החדש בהרצליה אחראית לדברי היבואנית לחלק לא מבוטל מהעליה, הן בדל הסביבה והן בשל הנגישות ללקוחות מתעניינים. בפילוח המכירות על פי דגמים וקטגוריות, ניכר המיקוד בדגמים הצעירים מסדרת ה-a , במיוחד cla. גם בקטגוריות הבכירות יותר, את הפוקוס גונבת גרסת הקופה של gle (כרגע ועד אוקטובר אין אספקה). מרצדס s קלאס מובילה את סגמנט הפאר אפילו עם חמש מדגם המאייבך המפואר להחריד במחיר של החל מ-1.6 מליון שקלים. שתיים מהן כבר נעות בכבישים. מענה ליבוא האישי ניתן עם זרוע טרייד אין של מכוניות רעננות ונמוכות…
הודעה אחרונה מאת SportsCar, -
- 5 תגובות
- 958 צפיות
סתם במקרה חיפשתי משהו באיביי וזה עלה לי באחת התוצאות, וסתם תהיתי אם זה חוקי הדבר הזה: http://www.ebay.com/itm/4Pcs-LED-Solar-Flash-Wheel-RGB-Lights-Car-Vehicle-Auto-Decoration-W-Controller-/121666969218?hash=item1c53ea9e82:g:Dh4AAOSwpdpVbBQt&vxp=mtr
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום רב. אני התחלתי קצת להתעניין באאוטלנדר 7 מקומות. ממה שאני מבין בין השנים האלו היא עברה מתיחת פנים וגם שינוי מנוע. דגם אחד נמכר עד שנת 2009 והצורה ה״חדשה״ החלה בשנת 2010. עד שנת 2009 היא נמכרה עם מנוע 2400 עם 170 כ״ס. משנת 2010 או 2011 היא הגיעה עם מנוע 2000 עם147 כ״ס. אך יש גם כנירא כמה שהגיעו עם הצורה החדשה והמנוע הישן (אמצע שנת 2010 לדעתי) האם אני צודק עד עכשיו? באופן כללי אני מעדיף ללכת על הצורה החדשה יותר. אך באופן טבעי מעדיף את המנוע החזק יותר. אשמח לקבל קצת מידע על שני המנועים ובעיקר אם ההבדלים מורגשים. ככל שאני מצמצם את האופציות כך יורד היצע המון תודה. מעבר לכל זה אשמח לקבל כל מידע שיש לכם על הרכב
הודעה אחרונה מאת firebirdrc, -
-
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ynet קיה משומשת נמכרת בשביעית הזמן מרנו - רכב ויש גם טבלה של רכבים מהמזרח, מול רוב האירופאיות. לאירופאיות יש כמעט הכל. הם יפות, מעוצבות, בטוחות יותר, חסכוניות בדלק, מהירות, בעלות מנועי טורבו מתקדמים, ועוד הרבה יתרונות. אבל אצלנו,[כמו אצלנו], מעדיפים אותם, כמו מלפני 20 שנה, פשוטות, ובשנים האחרונות אפילו תוצרת תאילנד, הודו, קוריאה, ועל יפן אפשר להתחיל לחלום... האם המגמה הזו, או יותר נכון "הסטיגמה", תשתנה אי פעם?
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
האתר מוטורי 1 2
מאת Ilya G-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם, לאחרונה נתקלתי באתר מוטורי שמוכר רכבים במחירים ממש זולים שנת 2015. מישהו מכיר? יצא לו לקנות? מה זה בעצם? תודה מראש, איליה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4390441,00.html אם כל שנה מתווספים לכבישים כ 200 אלף מכוניות חדשות אז המצב בעוד כמה שנים,אפילו שנים בודדות לא יהיה טוב.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
שלום לכולם, אני מנסה לעזור לחבר שמחפש מידע על המירוץ. ב-1970 ניסו לארגן מירוץ פורמולה 2 באשקלון, ככל הידוע לי בשכונת ברנע בעיר. המירוץ היה כישלון קולוסאלי, כי המארגנים לא הצליחו למנוע מהצופים לחדור למסלול... בכל אופן החבר מעוניין בכל אינפורמציה על המירוץ, ובמיוחד במפה של המסלול. תודה!
הודעה אחרונה מאת shayy,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
