רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,571 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 662 צפיות
שלום למומחים קיבלתי מס' הצעות לחידוש הביטוח (חובה ומקיף), וההצעה הזולה ביותר היא במנורה. הפער בינה לבין ההצעה הגבוהה ביותר היא בסביבות ה-2,000 ש"ח, אבל יש הבדל נוסף: ההצעה היקרה ביותר היא בחברה שדורגה גבוה מאוד במדד משרד האוצר, ולעומת זאת מנורה מדורגת אחרונה בציון משוקלל. השאלה אם שווה לשלם ע"כ 2,000 שקלים יותר? (2,000 שהם כ-33% פחות, ולא שזה 10/15% פחות) יש לציין שאת ההצעה במנורה קיבלתי מסוכנות ביטוח טובה, ואולי השירות הטוב שלהם יחפה על השירות של חברת הביטוח. בתקווה שלא נצטרך להשתמש...
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הוא אולי נראה כמו הלנד קרוזר שאתם מכירים, אבל המנוע שלו חדש וכן תיבת ההילוכים. יכולות השטח גבוהות מתמיד ועם שבעה מושבים הוא אפילו שימושי כרכב משפחתי מרווח ורב יכולת. האם טויוטה לנד קרוזר המחודש שווה את 370 אלף השקלים שבתג המחיר שלו? שלחנו את איש השטח למשימות מיוחדות יואב פולס לחקור את הנושא לעומק הוא מצידו היה קרוב מאוד לברוח עם הלוויתן של טויוטה למדבר לתמיד... המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת יקי יצחקי, -
-
- 4 תגובות
- 875 צפיות
שלום לכולם, שבוע שעבר התחדשתי בקורסה OPC 2012 רציתי לדעת מתי\היכן יש מפגשים תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת Udi82, -
תושבת לנייד
מאת ד ו ד- 1 תגובות
- 492 צפיות
יש בשוק התקנים מבוססים מגנט שנצמד לגב הנייד, פתרון מעולה ומהיר להתקנה והסרה של הנייד. כאן עולה שאלה, האם המגנט עלול לשבש שיחות או ניווט או לגרום לנזק בלתי הפיך לנייד. יש הרבה חומר ברשת אבל חסר בו כיוון מהותי ספציפי, מעניין מה דעתכם ונסיונכם.
הודעה אחרונה מאת omricn, -
- 0 תגובות
- 456 צפיות
שמי משה אני בן 66 ובעל למעלה מ-40 שנות ניסיון בניהול מוסך. בעל תעודות הסמכה 01,02 בנזין ודיזל,ותעודת טכנולוגיה מתקדמת (כולל ההתשלמות האחרונה). מחפש עבודה כמנהל מקצועי באזור המרכז (תל אביב יפו והסביבה) למשרה חלקית/מלאה. תודה 054-6588792 משה
הודעה אחרונה מאת yogevtz, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היוש. לאחר אינספור עצות שרשורים ודעות. מה לדעתכם השיטות לנהיגה וחסכון ברכב? אני מתכוונת מה שבאמת עוזר ולא שטויות וכאלה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת spring, -
-
המנחת בערד
מאת bencl100- 3 תגובות
- 870 צפיות
אני רואה תמיד המבחנים של מכוניות חזקות/מהירות (לרוב זה שילוב בין השניים) שהרב צילומים נעשו במנחת בערד. אשמח אם מישהו יכול לשפוך לי אור על העניין- האם העניין כרוך בתשלום? יש שעות פתיחה? וראיתי גם שאנשים נסעו שם במהירויות (הרבה) מעל מה שנוסעים בכביש 6, יש סכנת דוח? (למרות, שלצערי, אני חושב שהתשובה חיובית בארצנו מוגבלת המוטוריקה) תודה רבה ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת leasing driver, -
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
חושב ללמוד קורס של לימודי נהיגה על אוטמוט בלבד , כמה קשה המבחן מעשי של רכב אוטומוטי ללמידת מורה נהיגה ? ברמה של טסט רגיל או רמה יותר גבוה ?
הודעה אחרונה מאת DJI, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מדוע אני לא רוצה שייכנס לפעולה כאשר אני בולם חזק לפני פנייה? אף פעם לא הבנתי את החסרון בזה...האם כאשר המהבהבים פועלים, זה גם אומר שה- ABS נכנס לי לפעולה?
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- 3 תגובות
- 929 צפיות
שאלה.. הבנתי שלמשרת מילואים פעיל יש הנחה באגרות רישוי רכב ובאגרת רישיון נהיגה. כשקניתי רכב חדש לפני כמה חודשים לא קיבלתי שום הנחה כזאת... מחיר אגרת הרישוי היה מלא ושילמתי אותו ישרות לסקודה במחיר הרכב... האם לא מגיעה לי הנחה על זה?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 2 תגובות
- 721 צפיות
כותרת. לא מזמן קניתי רדיו דיסק חדש, כבר בהתחלה ראיתי שהקופסה בעייתית- יש ספוג עבה וגדול מצד אחד, ובצד האחר אין ספוגים. אז אני שם את הקדימה של הפאנל על הספוג (שיגע בו), כך לכפתורים הבולטים של הפאנל יהיה מקום "לנוח" (אם לשים הפוך אני מוחץ אותם). איכשהו בכל זאת אני רואה בקופסה סימנים מכפתורים אלו. איפה אפשר להשיג ספוגים להדביק בתוך הקופסה כך שזה יצא טוב? אני רוצה שלפאנל יהיה חמים ונעים בפנים ושלא יישרט. עריכה- יכול להיות שהסימנים בקופסה הם מאיזו פעם או פעמיים ששמתי את הפאנל ככה שהכפתורים נגעו בקופסה.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 3 תגובות
- 731 צפיות
שלום לחברי הפורום. ברשותי יונדאי I20 בת 3 שנים. אני צריך לחדש ביטוח , ורציתי לשמוע דעות לגבי ביטוח לרכב שכזה. ביטוח חובה - ברור שעושים. ביטוח צד ג' - אני אעשה, כדי לא לקחת ריזיקה של פגיעה רצינית בגוף שלישי. מקיף - אני מתלבט האם כדאי לעשות מקיף לרכב שכזה? הרכב אינו חונה בחנייה פרטית אך הוא חונה בגבעתיים באזורים מרכזיים ומוארים. שירותי VIP - כוללים רכב חלופי, החלפת שמשה שבורה ושירותי דרך וגרירה. העלות הכוללת של חבילה כזו היא 400-500 ש"ח ואני חושב לוותר עליה. מה דעתכם? ביטוח החובה עולה כ-1,240 ש"ח צד ג' + מקיף יחד עולים כ1,800 ש"ח שירותי VIP - עולים 400-500 ש"ח כאמור האם לדעתכם שווה לחסוך את עלויות המקיף וה-VIP ביחס של סיכון מול עלות ותועלת?…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 0 תגובות
- 545 צפיות
אחי סידר את האזעקה באוטו ,הוא הדגיש שיש לבדוק איך ניתן לנתק את האזעקה בלי השלט למקרה ויהיה תקול. חיפשנו בבית ולא מוצאים את ספר האזעקה. אף אחד לא יודע או זוכר את דגם האזעקה, לחיפוש חוברת הדרכה באינטרנט, מה עושים?
הודעה אחרונה מאת hochdorf, -
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין להתנסות בנהיגת מירוצים (לא משנה אם כביש או שטח), אני מתכוון לנהיגה שעושים עם מדריך, משהו מבוקר ועם מקצוענים. עולה בדרך כלל בין 650 לאלף ומשהו. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
גנבת מצבר מהרכב 1 2
מאת Palsar-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אז ככה היום הגעתי לעבודה החנתי את הרכב בחוץ כרגיל.. מסיים את העבודה בחמש פה לוחץ על השלט לפתוח את הרכב לא נפתח אמרתי הלך השלט ייאלה.... פתוח את הדלת עם המפתח לא שומע את הקליק שכל הדלתות נפתחו פה "חשדתי" בא להניע לא מניע כוליי סעמק בטח נגמר המצבר.. פתוח את המכסה מנוע! ופתאום אין מצבר!!! נגנב אשכרה גנבו לי מצבר! התקשרתי לחבר מהכנופיה מאור 30 שעזר לי ואמר לי מה לעשות! באמת תודה לו לא ידעתי איזה מצבר אני צריך וכמעט תפרו אותי ב1100 ש"ח אם לא הוא. התקשרתי לביטוח שהפנה אותי למישהו שהגיע עם מצבר של 46 אמפר הקנס 700 ש"ח אני יודע שתפרו אותי אבל לא היה לי ברירה... הינה התמונות
הודעה אחרונה מאת Palsar, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שבת שלום לכולם הייתי בסוכנויות רכב לגבי רכישת רכב במימון מלא, מצאתי הונדה סיויק סדאן 2009 דגם אקזקיוטיב, העניין הוא שלפי המחירון ביד2 המחירון שלה זה 61,900₪ אבל בסוכנות החליטו שהמחירון של הרכב הוא 67 אלף ש''ח לפי איזה ספר שיש להם ובגלל שהוא היה ליסינג מורידים ממנו 20% ככה שהם מבקשים בפועל 54 אלף במקום שלפי המחירון של יד2 61,900 אחרי 20% יוצא 49,500 איך אפשר לדעת בוודאות איך מחשבים את המחירון? וליסינג תיפעולי זה 20%? ומה זה אומר תיפעולי? תודה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
שאלה היפותטית, כי אני לא יודע בזמן אמת כמה זמן תגובה יהיה בפועל. כך קרה שבשבועיים האחרונים נכנסו בי 2 אנשים מאחורה תוך כדי שאני בעצירה מוחלטת בשיירה ברמזור, בשני המקרים ראיתי אותם במראה שהם לא מסתכלים על הכביש אבל לא הספקתי להגיב ובכל מקרה היו רכבים לפניי. נזק חיצוני נראה שאין, אבל אני לא יודע לגבי נזק פנימי והנ"ל יבדק במוסך במהלך השבוע. הנ"ל הכניס אותי לסטרס רציני, אני בוחן כפליים את כל מי שמאחורי וזה נדמה כאילו אני רואה ארוע נוסף פוטנציאלי כמעט כל הזמן וחוטף עצבים כשמישהו נדבק אלי יותר מדי, במיוחד כשאני עם הילדים ברכב. שאלה שעלתה לי ומטרידה אותי, בהנתן מצב בו אתם יכולים לחזות שמישהו הולך להכנס בכם, ונאמר ואתם עומדים ברמזור ויש אפשרות התחמקות כלשהיא ובמי…
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
פולקסווגן פולו GTI טרום מתיחת הפנים לא השאירה טעם של עוד, וזאת בלשון המעטה. אחרי נהיגה בה לא יכולתי שלא להגדיר אותה כ"פולו מהירה ומאובזרת - אבל ממש לא ספורטיבית או מהנה". לאחרונה עברה הפולו רענון מקיף שכלל שעות חדר כושר וחיזוק ההספק ל-192 סוסים והבטחה ליכולות דינאמיות משופרות. אז לקחתי את המפתחות ויצאתי לדרך עמוס דעות קדומות ונחוש לגלות האם הפעם הם הצליחו לרקוח מתכון מוצלח יותר. התשובות כאן
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יצא לי להתעסק קצת עם הווילון של הרכב וגיליתי מאחורי כל משענת ראש מן פתח שניתן לפתוח עליו מצויר משהו דמוי מים או משהו דומה ובפנים משהו שמאוד מזכיר את הנקבים של המתזי שמשמות . לא הגיוני שאני אמור להשפריץ מים על הנוסעים ובכל זאת למישהו יש מושג מה זה הפתחים הללו ? אני אנסה בהמשך לצלם תמונה ולהעלות אותה
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
דגם שלפני מתיחת הפנים, שימו לב. בין המכירה של הגולף לקבלה של הסורנטו, שכרתי אחת כזו לחודש. הייתי אמור בכלל לקחת פוקוס סטיישן, אבל היא צדה את עיני במגרש ושדרגתי. הייתי מאוד סקרן לגבי המאזדות החדשות (כלומר, יותר חדשות מהמאזדה האחרונה שהייתה לי ב2006; מאזדה זה לא בדיוק אוטו שתקבל בחו"ל מאוויס או הרץ אז לא הייתה לי הזדמנות אחרת לחוות). נתחיל בדברים הטובים: 1. מערכת מעולה. זריזה, איכות סאונד מצויינת, בלוטות' שעובד כמעט תמיד. מצלמת רברס פנטסטית. 2. המראות שלה מצויינות. גדולות מאוד וברורות. עכשיו מכשסיכמנו את הצדדים המבריקים של הרכב, אפשר להמשיך לדברים הפחות טובים: 1. המנוע. "רצועת כוח" בין 4000 ל6500 סל"ד וזה כל מה שתקבלו היום. היא מרגישה אנמית בכל מצב שאתה לא …
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
(מנסה שוב) לכבוד הסורנטו דיזל שיגיע אלי בסופו של דבר, אני צריך מקום שמבטח בלי קודנית. איתוראן כפול וכו׳ כוללים קודנית מובנית, האיתוראן היחידי שאין בו קודנית זה הSAVE. למה בלי קודנית? כי אנחנו אוטוטו ב2016 ואין לשטות הזו מקום ברכב, בטח לא אחד עם KEYLESS. אני יודע שכלל מבטחים בלי מיגון עד 260K, המחירון הוא קצת יותר.
הודעה אחרונה מאת BabyL, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
טוב, אולי זה השלב הזה בחיים אבל אין דרך נעימה להגיד את זה: מאוד התלהבנו מהמיניוואן החדש של קיה... כן, אל מול מתקפת הקרוסאוברים בעלי שבעה מושבים מגיע קיה קרניבל החדש - מיניוואן על פי המתכון הקלאסי ומראה להם שאת מה שהוא שכח על הסעת נוסעים בנוחות, רווחה, פינוק + מקום לשפע מטען - הם עוד לא למדו. המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת kubi, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה השתנה בנהיגה שלכם בחורף? אתמול בבוקר שמתי לב שלמרות שאין שינוי באחיזה כי הכביש היה לח ולא רטוב, ואין הגבלת ראות, עדיין כולם נוסעים 90 במקום 110 רגילים של כביש החוף. למה? בערב כבר כשהמגבים לא עזרו בפול ספיד וצפתי קלות על מי שלוליות כולם נסעו 60 וזה היה מוצדק.
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לכולם, השבוע, לאחר כ-5 שנים המצבר שבק חיים בסוזוקי אלטו שלי. בחרתי לרכוש מצבר מסדרת startup מתוך ידיעה שמדובר במצבר Varta בתחפושת זולה (עם 12 חודשי אחריות במקום 24). כאשר רכשתי את המצבר היה חשוב לי לוודא עם המוכר כי הוא מתקין לי מצבר חדש שיוצר לאחרונה. התגובה המוכר ציין כי דבר זה מובן מאליו והוא מתקין לי מצבר ש"אפילו לא הספיק להיות על המדף". היום כאשר הסתכלתי על המצבר, מצאתי דבר מעט מחשיד - התאריך המוטבע עליו מציין תאריך 12-01/16. בשני מקרים שונים זה דבר חריג: 1. אם זה תאריך תפוגת אחריות - אז זה רק בעוד חודש מהיום. 2. אם זה תאריך ייצור - אז זה מצבר ישן בתחפושת למצבר חדש (התאריך הזה הוא עתידי...). אשמח לדעת את דעתכם בעניין. מצורפות תמונ…
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- 6 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי היום יצא לי לראשונה בחיי לגרור עגלה עם רכב. במקרה זה הרכב הפרטי שלי. ההרגשה היתה די מוזרה.. יכלתי להרגיש חלק מהקפיצות של העגלה כשהיא עולה ויורדת בזמן נסיעה. השתדלתי לנסוע לאט ויצא שרוב הדרך הייתי על טורים נמוכים (2000~). לפי תחושה אישית הרגשתי שזה מז^&ן לי את האוטו, במיוחד בעליות. במקרה אני צריך להיות איתה עד מוצא"ש. לבעלי הנסיון, זה אכן גורם נזק? ובכללי, אשמח לטיפים בנושא. נ.ב, כמובן שמנסה להמנע מרוורסים
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי, כשאני מסתכל על רכבים חדשים, חלקם עם דרגת זיהום אויר 4 וחלקם עם 15. האם אלו עם 15 מועדים יותר לכשלון בטסט? כלומר, האם בדיקות הזיהום בטסט אחידות לכלל הרכבים או שלכל רכב הספים שלו? כלומר, אם רכב עם דרגת זיהום 15 מתחיל לפעול פחות יעיל ומזהם יותר, האם עלי לחשוש שלא יעבור הטסט כיוון שיש לו פחות מרווח מאשר זה שמתחיל מדרגת זיהום 4? (וכן, אני יודע שצריך לחשוב על הסביבה, אך הרכב נקנה לאישה שלא נוסעת הרבה)
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אולי זו תחושה שלי שיש יותר אבנים על הכביש, אבל ב2015 הספקתי לשבור פעמים שמשה קדמית (רכב שהוחלף), ולאחרונה אני שם לב שלפחות פעמים ביום אני שומע את הצליל הארור ומחפש פגיעות על השמשה. מה אתכם?
הודעה אחרונה מאת קרמבו, -
- 2 תגובות
- 619 צפיות
אני צריך עזרה במציאת קישור לקנות מראת צד לשירוקו שנת 2009. צריך להחליף גם את החיבור בדלת. עדיפות לקישור שכולל כל החלקים שיגיעו ביחד.
הודעה אחרונה מאת ibizaseat2, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 967 צפיות
אהלן, אני מתלבט בין כמה אופציות ואשמח אם מישהו שניסה או שמבין יתן חוות דעת אז ככה, הידועים לי הם הולנטיין, צ'יטה , ואסקורט.. השאלות שלי - על האסקורט אני לא יודע הרבה, האם הוא כדאי על הולנטיין? נראה שהולנטיין מספיק (חוץ משינון קצר של מצלמות גאטסו מסוימות), שווה להוסיף ולקנות את הצ'יטה בנוסף? תודה חברה
הודעה אחרונה מאת banji man, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מצד אחד זה סתם מעיק ויכול לגרום לבעיות מתישהו, מצד שני עדיין דורשים את החרא הזה בביטוח, לא? לרכבי דאצ'יה.
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
מי מחובר 58 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 314 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- mottis
- itzik123
- SlowRide
- ניקו פ.
- דובצע
- Obgel
- 3n
- dav9
- DJI
- sperial
- David32
- yuvk
- Fluffy
- flytomars
- Zorly
- gpro
- AUDIO KING
- Fraysa
- חד אופן
- אורי מ.
- ברווז
- יובל .מ.
- Ohad91
- -UC-
- wee~man acuna
- ישה
- gpm11
- Boris
- shilo_v
- עדי-אל
- Itzik-b
- רועי5
- Golf_91
- נעם101
- Igalz
- פיזיקאי שימושי
- Aviv943
- arice
- פינדר
- yoav911gt2
- Supertigre
- Or05230
- guy.a
- TZR84
- ArikB
- Mike Lowrey
- NirNissimov
- Avia
- santiago
- פריג'י
- Seriesone
- מיץ פטל
- pooh-bear
- Night Driver
- פיטר גריפין
- dorsht
- menir1
- Ctzvi
