Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקנות פריוס :mmangel:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לרכוש צמיגים חסכוניים איכותיים ולשמור על לחץ אויר תקין ואפילו מעט גבוה מהנדרש.

 

הדברים כמובן נכונים, אך חשוב להבין את קנה המידה. סטיות קלות בלחץ האוויר או שימוש בצמיגים חסכוניים יותר אינם בעלי תרומה מאוד גדולה לחסכון בדלק. הסיבה להקפדה עליהם היא קודם כל בטיחותית.

 

עצות אחרות שניתנו כאן כמו להתחיל להאיץ ולהאט מוקדם ובעדינות בגבולות ההגיון, בחירה ברכב חסכוני, תכנון הנסיעה, הימנעות מעצירות מיותרות וכך הלאה - יביאו לחסכון משמעותי.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא להסיע אף אחד,ואם חייבים להימנע מהסעת אנשים שמנים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

עכשיו קוממתך על עצמך את כל עדת התחבורה הציבורית ואת כל עדת משתפי הנסיעות (יעני Car Pooling). בהצלחה שיהיה לך. :wink:

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה אני אגיד לך, בפורום על נהיגה ורכבים נמצאים כל חסידי התחבורה הציבורית. :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לקנות פריוס :mmangel:

HOW FALL HEROS

 

לא להסיע אף אחד,ואם חייבים להימנע מהסעת אנשים שמנים.

:-(

אשאר עומד בתחנה עם הלאפה ביד?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

2. עדיף לבחור את הדרך הארוכה במעט יותר (הבדל של עד 10 קמ יכול להיות יעיל) שברובה היא בינעירונית, מאשר את הדרך העירונית שיותר קצרה .

לדוגמא , כדי להגיע לעבודה אני יכול לקחת מסלול של 10-11 קמ דרך כל רעננה והרצליה, ומנגד לקחת נסיעה של 16 קמ דרך כביש 4,5 ו2, אני מעדיף את הנסיעה הארוכה יותר כי היא יותר חסכונית גם מבחינת בלאי לרכב.

 

לא מדוייק. נניח שהצריכה העירונית שלך 1:8 והבין עירונית 1:12 - ערכים די סבירים לרכב משפחתי. 10 ק"מ בעיר יעלו לך 1.25 ליטר, 16 ק"מ מחוץ לעיר יעלו לך 1.33 ליטר, כלומר לא חסכת דלק, גם אם הצריכה הסגולית השתפרה. יתכן שחסכת שחיקה, יתכן שחסכת זמן ועצבים, אבל לא דלק. בכל מקרה, מדובר בזמן קצר מאד, ברכב שלי האויר החם מופיע לאחר נסיעה של כ-300 מ'.

5. המלצה אישית שלי - כל עוד המנוע לא חם, אל תדליק חימום, אתה רק תעכב את ההתחממות שלו ותגרום לצריכת דלק בזבזנית יותר.

 

טעות. החימום לא משפיע על צריכת הדלק, למעט צריכה זניחה של המניפה. החימום מתבצע על ידי הזרמת אויר על פני רדיאטור המוזן בנוזל קרור המנוע, ולא על ידי אלמנט חימום (למעט מחממי ישבן או אבזרים אחרים ברכבי יוקרה, לא ברכבים סטנדרטיים). הנזל מוזרם דרך המנוע רק לאחר התחממות שלו, בשביל זה יש תרמוסטט.

 

7. וודא לחץ אויר צמיגים כל שבוע.

 

יש יצרנים הממליצים על לחץ אויר יותר נמוך - עם נסיעה יותר נוחה או יותר גבוה ונסיעה יותר חסכונית. בדקי בטבלת לחץ האויר על קורה B של הרכב שלך.

.....

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

 

:-(

אשאר עומד בתחנה עם הלאפה ביד?

עם לאפה ביד לא הייתי מכניס לאוטו גם את בר רפאלי.

*סתם הבאתי אותה כדוגמה לאדם שכולכם הייתם מכניסים, היא לא משהו לטעמי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

אני זוכר שנתקלתי כאן בחתימה של אחד מחברי הפורום עם כלים פשוטים לנהיגה חסכונית. משהו כמו "להאיץ לאט, להימנע מנסיעה של גז-ברקס, לתכנן את צורת הנסיעה לפי מצב התנועה הרחק קדימה" וכו'.

לא זוכר של מי החתימה הדומה לעיל, רק שהדברים התאימו מאד למה שאני הייתי מגדיר כנסיעה חסכונית נכונה.

 

מדריך הפורום המקיף לנסיעה חסכונית היה בחתימה שלי זמן די רב עד ש"נתקעתי" עם הציטוט הנוכחי. קשרתי למדריך.

זה קצת כמו דיאטה: כל מי שרוצה יודע את הכללים, יותר קשה להקפיד לאורך זמן, מדי פעם צצות שיטות קסם שחוץ מלהכניס כמה ג'ובות לכמה משווקים, לא באמת עושות משהו.

פורסם
.....

אשמח לשמוע על רכב שעושה 1:8 בנסיעה בעיר בלבד, ובנסיעה בינעירונית בלבד 1:12,

אצלי בגטס לדוגמא, כשאני נוסע רק בעיר הצריכה נעה בין 1:10 ל1:12, וכשאני נוסע בבין עירוני הנסיעה סביב 1:18-19

קח בחשבון שמספיק שיש סטיה קלה של 1:13, וכבר הגעת לצריכה של 1.23 ליטרים, אז לכאן ולכאן החסכון הוא ממשי , אם בזמן ואם בבלאי המתמשך, ההבדל גם אצלי בנסיעה הוא כמעט כפול לגמרי, שזה משמעותי.

 

לגבי חימום הרכב, תהיתי באמת, האם העובדה שהשימוש בחימום מוריד את חום הנוזל, לא משמעותה שהמנוע ככביכול פועל במצב קר יותר ולכן שואב יותר דלק?

פורסם
עם לאפה ביד לא הייתי מכניס לאוטו גם את בר רפאלי.

*סתם הבאתי אותה כדוגמה לאדם שכולכם הייתם מכניסים, היא לא משהו לטעמי.

זה כבר שיא חדש בהערצה לסופר מודל הזאת, גם האנשים הבודדים שלא אוהבים אותה מציינים אותה כמודל ליופי עילאי :wink:

נוסע בפריוס 2008

×
×
  • תוכן חדש...