רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,571 נושאים בפורום הזה
-
לאחר שהוצגה בחודש מאי כדגם תצוגה כמעט סופי בשם Aegea, הוצגה זה לא מכבר הפיאט המשפחתית החדשה בשם הישן-חדש טיפו (ואף קיבלה סקירה בחדשות הרכב של האתר). הטיפו היא מה שנהוג לכנות "תת-משפחתית", כלומר משפחתית low-cost, שלא נועדה להתחרות באריות הסגמנט כגון קורולה, גולף ופוקוס, אלא בדרגה אחת מתחת, כמו פיז'ו 301/סיטרואן C-אליזה, מאזדה 2 סדאן (דמיו בארץ), קיה ריו, יונדאי i25, מיצובישי אטראז', ניסאן אלמרה, MG360 ולאדה ווסטה. הטיפו תיוצר במפעל הטורקי של פיאט בבורסה, שם מיוצרת גם הדובלו, למשל. הטיפו מבוססת על הפלטפורמה הקטנה של פיאט/GM, שמשמשת בין היתר את הגרנדה פונטו על נגזרותיה כולל 500L ו-500X, וגם את האופל אדם, קורסה ומריבה. בסיס הגלגלים הוא 2.636 מ', מכובד ביותר לקטגורי…
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
כבר יצא לי לטייל בקליפורניה כמה וכמה פעמים, וגם לכתוב על זה. הפעם אין הרבה תמונות; לא לקחתי את הניקון (כי לא חשבתי שאמצא את עצמי בסיטואציה הזו בכלל) ובמילא לא היה יותר מדי זמן. במקום, אכביר במלל. זה הולך להיות ארוך בצורה לא סבירה, אז אם יש לכם עבודה ומשפחה, עדיף שתמשיכו הלאה. לכל אותם אלו שיושבים בבית של ההורים שלהם ולוחצים על ריפרש בשביל לקבל פוסט חדש, אני הולך לספר לכם סיפור. הסיפור מתחיל כנסיעת עבודה בנאלית והופך באחת לאורגיה של שיקול דעת מוטעה שמתודלקת בדלק סופר פרימיום. כך בחרתי להביא את הדברים, ואם לא טוב לכם, תמצאו מישהו אחר שיביא לכם אותם כי זה מה שאני יודע. אני יושב כאן בדלתא מSFO לJFK אז יש לי המון זמן, אני מקווה שגם לכם. —— בתחילת…
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 9 אלף צפיות
שלום לכם אבי נכה ובקרוב מיועד להחליף את רכבו (רביעי במספר), כאמור בתור נכה הוא זכאי לקניית רכב ללא תשלום מיסים. ברצוני לדעת מה השווי מס של הרכבים לפי קוד תוצר וקוד דגם. האם קיים מידע כזה? תודה גיא
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש צפי? מחירים?
הודעה אחרונה מאת Monopusto, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
http://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3676407 באדיבות אתר כלכליסט.
הודעה אחרונה מאת ohadohad2, -
-
גניבת לוחית רישוי 1 2
מאת eyal84-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
אהלן הרגע ירדתי לרכב,וראיתי שלוחית הרישוי מאחורה נעלמה. גיסי אמר לי להתקשר למשטרה דחוף,לדווח. מה ההשלכות של גניבת לוחית רישוי? והאם זה לא סובל דיחוי עד ראשון?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
יוקרה בליסינג
מאת rokiiv-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן, כבר תקופה שאני חושב לקחת רכב יוקרתי יחסית (במוו או לקסוס) דרך ליסינג תפעולי מהחברה. ההצעות שאני מקבל מהחברות הגדולות הן רחוקות מלהיות אטרקטיביות (בדר"כ זה מגיע למשהו בסגנון של להחזיר את כל עלות הרכב אחרי שלוש שנים של תשלומים - ולתת לחברת הליסינג להנות מהשלל) ומצד שני, אינני משוכנע שאני רוצה להתעסק עם חברות הליסינג הקטנות שעשויות לתת הצעות אטרטיביות יותר, אבל לך תדע אם יש על מי לסמוך שנתקעים בארבע בבוקר בכביש הבקעה... אשמח לעצות ורעיונות מפי יודעי הדבר: האם יש אמת בחשש לקחת רכב ליסינג מחברה קטנה יחסית? האם ישנן חברות ליסינג שעובדות ספציפית עם רכבי יוקרה או לפחות אחד משני הרכבים שציינתי? האם למישהו רעיון אחר מה עושים?? תודה!
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 697 צפיות
שלום לכולם, אני מתעניין ברכישת המכשיר שבגוף הכותרת. המחיר בארץ הוא כ 4300 שקלים, כשבאיביי הוא עולה 2300 אחרי מיסים. השאלה שלי היא האם המכשיר תומך בתדרים של משטרת ישראל, והאם יהיה אפשרי לעדכן מצלמות נייחות למרות שהמכשיר לא נקנה בארץ. תודה מראש על העזרה.
הודעה אחרונה מאת re'em1, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מדובר בפיאסטה 1.25 ידנית 2012 שקניתי חדשה בספטמבר 2012 ב 75 אלף ש"ח ומכרתי היום עם 36 אלף ק"מ ב 40 אלף ש"ח. למי שאין כוח לקרוא עד הסוף, אז אסכם בסגנון של המדריכים לקניית מכוניות: בעד: תמורה טובה למחיר, חסכונית, אמינה. נגד: זולה גם בתחושה. סיכום: במחיר הזה אפשר להשיג משומשת עדיפה. האמת שאין לי להלין, אלא על עצמי. עזבתי מקום עבודה והייתי צריך להחזיר את הפוקוס 2012 מליסינג והייתי צריך דחוף אוטו לעבודה החדשה, שבה נאמר לי (דבר שלשמחתי לא קרה בפועל) שאצטרך לנסוע נסיעות ארוכות עם הרכב הפרטי. לכן קניתי אוטו חדש וחסכוני. חשבתי בהתחלה להזמין פוקוס ידנית, אבל אז אמרתי לעצמי למה לא לקנות משהו הרבה יותר בזול ויותר חסכוני, והרי פיאסטה זו גירסה קטנה של פוקוס, לא? זה…
הודעה אחרונה מאת bobi, -
-
נדיר מאוד שנופלת לידנו מכונית שלא רק מדרבנת אותנו לצאת לנסיעה קצרה באמצע הלילה, אלא מדרבנת אותנו באמת לנהוג לאורך כל הלילה. אודי S1, ה-Pocket Rocket החדש של אודי, היא בדיוק המכונית הזאת. תיזהרו, היא כבר שרפה לפבל לילה מהחיים ואם תקנו אותה היא כנראה תשרוף לכם עוד לילות רבים. אודי S1 - מבחן דרך (צילום: פבל צ'רניצקי)
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
- 3 תגובות
- 794 צפיות
ה-אמ;לק הוא כדלקמן- 138 אש״ח מנוע 1.5 אטמוספרי משודך לתיבה רציפה, ואלו מפיקים 130 סוסים ו-16 קג״מ, 10.8 שניות למאה 5 כןכבי בטיחות, רמת אבזור קומפורט- מערכת מולטימדיה עם וויז, בלם יד חשמלי ועוד. בעתיד תגיע רמת אבזור גבוהה יותר ותיבה ידנית. מתחרות- מאזדה CX3, טוסון 1.6, סובארו XV, ספורטאז׳ וקשקאי (לפי מה שהיצרן חושב) ה-NSX החדשה גם תגיע. http://cars.walla.co.il/item/2917836
הודעה אחרונה מאת פבל, -
- 5 תגובות
- 735 צפיות
היוש. צצה לי מחשבה, האם ניתן לבודד את פנים הרכב ע'י שימוש בספוג רך? זאת אומרת לפרק את כלל הפלסטיקה ולהכניס מתחת ספוגים דקים ועבים. האם זה אפשרי? כדאי? האם זה לא מעמיס על משקל הרכב באופן לא רצוי? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת tu3s, -
במדור חדש בשם "בעד ונגד" אנו מזמינים אתכם החברים בפורום להעלות את דעותיכם במגוון נושאים רלוונטיים ומעניינים שעל הפרק. הפעם, בחרנו בסוגיית הדלקת האורות ברכב במשך היום. שני חברי הפורות חן.ג ו-stio כתבו לנו את ההשקפה שלהם, הסבירו, נימקו וינסו לשכנע אתכם בנוגע לנושא זה. תוכלו לקרוא את המאמרים שלהם כאן
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
אודי A4 החדשה בישראל, היא אמנם דומה מאוד לדור היוצא, אך עושה שימוש בפלטפורמה חדשה ומציגה עוד טכנולוגיה ואבזור ומפחיתה משקל. בשלב ראשון יגיעו אלינו מנועי ה-1.4 (150 כ"ס) ו-2.0 ליטרים (190 כ"ס) כאשר בהמשך תצטרף גרסת קוואטרו עם מנוע 2.0 ליטרים עם 252 כ"ס. המחיר - החל מ-235,500 שקלים. פרטים נוספים כאן
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
כביש הגישה לאיילון צפון ו531 מתי מסתיימת הבניה? מסילת הרכבות כפר שמריהו שמעכבת ב 25 ד לכיוון מערב בבקרים כל יום? האים המסילה תעבור מתחת לגשר ותקל על הנוסעים מערבה בנוסף?
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 4 תגובות
- 900 צפיות
יש לי סקודה סיטיגו 1000 סמ"ק, שנה על הכביש. רציתי לשאול אם מישהו יודע האם המנוע יכול לעמוד בעליות של רמת הגולן? ים המלח? שבוע הבא מתכנן טיול ואני רוצה לנוסע עם הרכב ומפחד שהמנוע יתחמם והאוטו ישבוק חיים בעליות. יש לציין שלא מזמן ביצעתי איתו נסיעה לירושלים וחוץ מרעש קצת שעשה המנוע , אבל לא היו בעיות מלבד זה .. תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Aviad Natan, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי כולם. אני יודע שמחירון לוי יצחק מוריד 12% ממחיר המחירון לרכב מליסינג. השאלה שלי היא למה? ועוד משהו..הציעו לי רכב מליסינג במחיר משתלם עקב השאלה הראשונה שלי. האם כאשר אני ארצה למכור אותו נניח עוד כמה שנים גם אצטרך להוריד 12% ממחיר המחירון שיהיה נכון לאותו הזמן. תודה מראש למגיבים.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 2 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
ערב טוב למומחי הפורום, לפני כמה ימים נתקלתי במחזה הזה. רציתי לדעת האם יש סיבה לכך שהלוחית תלויה לו על הגב והאם זה חוקי בכלל?
הודעה אחרונה מאת leasing driver, -
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הזמנתי היום סיאט איביזה, נכנסתי באינטרנט לבדוק כמה עולה ביטוח והמחירים הם 5000-6000 הגיוני? ביטוח לכל נהג מעל גיל 24 ללא תביעות רכוש או גוף.
הודעה אחרונה מאת dimblaster, -
- 2 תגובות
- 657 צפיות
http://www.amazon.com/BumpShox-XL-Protection-Ultimate-License/dp/B0041LN1L4 מישהו מכיר מוצר דומה ללוחית ישראלית? לצערי ברחוב שלי יש יותר מידי אנשים שמחנים לפי שמיעה.... אם יש לכם המלצות למוצרים מקבילים אשמח לשמוע. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת israelwww, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שבוע טוב. בימים האחרונים אני חושב לקנות גלאי ראדר. הכיוון היה Valentine 1, אחרי בדיקה באינטרנט גיליתי מכשיר בשם iroad Quattro, מכשיר שאמור לשלב בין כל העולמות. איזו אופציה עדיפה מבין השתיים? במידה ואתם כן ממליצים על Valentine 1 , כדאי לקנות דרך אייבי אן שלקנות בארץ? תודה רבה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת Ray71, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חשבתי אולי כשיהיה לי זמן לקנות רכב באיבי, לפרק אותו וללמוד מ"כלי ראשון" על מכונאות רכב, (לא משנה לי השנה, מחיר, מחירון, וכו'). כמה יעלה להביא רכב כזה?
הודעה אחרונה מאת mavric, -
-
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם, נתקלתי במצב כאשר לפעמים, בעיקר לאחר נסיעה מהירה של 5+ דקות המערכת מפסיקה לעבוד. הנסיעה היא ללא מזגן. במערכת המולטימדיה -> יישומים -> משק הדלק, סמל המנוע מואפר. האם המערכת נכנסת למצב פעיל רק לאחר האצה? תודה לעונים, טל
הודעה אחרונה מאת TDean, -
- 11 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
הפעם בפינת מבחני הדרכים המקוצרים - פולקסווגן שירוקו. אחרי שמונה שנים וכאשר היא מבוססת בכלל על הדור החמישי של הגולף, האם לקופה-האצ'בק הנאה של פולקסווגן יש מה להציע מול התחרות (המצומצמת משהו)? ניצלנו את מתיחת הפנים ועדכון הדגם כדי לצאת לנהוג ולבדוק. הכתבה כאן
הודעה אחרונה מאת GABIUBOGI, -
בעוד "הספורט המוטורי הישראלי" הוא מגרש מסדרים באתר הנצחה הזרוע קונוסים ובנוסף מספר אירועי ראלי ספורדיים לאורך השנה, בארבע אוניברסיטות בישראל בונים מכוניות מירוץ ומריצים קבוצה בסטנדרטים בינלאומיים ומתחרים איתן מול קבוצות מקבילות בחו"ל. חברי הפורום shellcase ו-redlabel מספרים לנו על קבוצת הפורמולה בה הוא משתתפים - של הטכניון. כתבה ראשונה בסדרה שתלווה את הקבוצה מכירה לנו את התחרות, הרעיון מאחוריה על קבוצות העבודה בפרויקט ומה תפקידן בבניית המכונית והרצת הקבוצה. הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בספר של הומסנטר ודומיו לא מצאתי באינטרנט אולי אני לא יודע איפה לחפש בדגש על סיויק האצ'בק 2010 מידות והמלצה על יצרן\חנות, בארץ או ב ebay תודה לכם!
הודעה אחרונה מאת kidney_stone, -
-
טלקאר יבואנית סאנגיונג בישראל קופצת ראש למים הסוערים של קבוצת הג'יפונים הקטנים. היא עושה את זה עם טיבולי, שיציע אלטרנטיבה לג'וק, טראקס, קפצ'ור, ויטארה, 500X וכו' הוא מתכוון לעשות את זה עם מראה קשוח, מרווח, תא נוסעים מאובזר ותג מחיר של 119 אלף שקלים. עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לתשומת ליבכם - אחד מיבואני הרכב מוכר רכבי ליסינג לשעבר במבצע שנראה אטרקטיבי - עם אחריות יבואן. התעניינתי שם ברכישת רכב והגישו לחתימה הסכם רכישה עם שתי סוגיות בעייתיות: 1. בהסכם קיים סעיף לפיו רק התחייבויות הניתנות לרוכש בכתב מודפס הן בתוקף. - מיד לאחריו יש סעיף הערות שם כותבים בכתב יד את ההטבות העיקריות של המבצע - השבחה, אחריות לשנתיים וללא דמי ביטול לפני הכנסה להשבחה. * לא בטוח שיש כאן בעיה אמיתית מבחינה משפטית ומה שבאמת הרתיע אותי מלהמשיך היה הסוגייה השנייה: 2. הסכם הרכישה מפנה לחוברת האחריות (מציין את הכותרת של החוברת), אך זו מודפסת רק אם מבקשים מסוכן המכירות. אחרי שביקשתי הודפסה לי חוברת ללא תוכן ענ…
הודעה אחרונה מאת naftali, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
היום ראיתי בחניון של אורלוזורוב. מישהו יודע מה זה?
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 999 צפיות
קניתי kia pro ceed מודל 2013 הפנסים הראשיים מתחלקים ל2: לדים בצבע לבן או לדים בצבע לבן פלוס אור צהוב רגיל. רק הלדים לא באמת מספקים תאורה הולמת והשילוב של לבן וצהוב הוא ככה ככה. ישנה אופציה להחליף את הצהוב בלבן? זה חוקי? והאם יש לזה יתרונות תאורה?
הודעה אחרונה מאת TDean, -
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 417 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Obgel
- AUDIO KING
- SlowRide
- יובל .מ.
- דובצע
- Ohad91
- David32
- -UC-
- Zorly
- DJI
- wee~man acuna
- mottis
- 3n
- אורי מ.
- ישה
- gpm11
- ברווז
- Boris
- shilo_v
- עדי-אל
- Itzik-b
- רועי5
- Golf_91
- נעם101
- Igalz
- פיזיקאי שימושי
- Aviv943
- arice
- פינדר
- yoav911gt2
- Supertigre
- Or05230
- guy.a
- TZR84
- Mike Lowrey
- ArikB
- yuvk
- NirNissimov
- Avia
- santiago
- פריג'י
- Seriesone
- sperial
- מיץ פטל
- pooh-bear
- Fraysa
- חד אופן
- Night Driver
- פיטר גריפין
- dorsht
- menir1
- Ctzvi
- yahaga
- elibaba
- nadavd4
- BoazB11
- yoni2sh
- yaniv572
- אלפרד חיות
