Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדש בישראל - סאנגיונג טיבולי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא חישוקי 18" על רכב במחיר כזה - יכולים למשוך סוג מסויים של לקוחות לאולמות התצוגה.

 

במידה הזאת ניתן למצוא בצמיגים לא רעים בפחות מ-500 ש"ח ליחידה, אם כי הרוב הם באמת מתקרבים ל-1000 ש"ח ליחידה.

 

לדעתי הבעיה העיקרית תהיה להביא את הישראלי המצוי שמחפש מכונית ב-120-130K לאולם התצוגה של סאנגיונג שעד היום לא היה בכלל ברשימה שלו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בשביל זה המציאו את הפרסומות. במחיר הנכון עם הפרסום הנכון אנשים שלא יוצאים מבאר שבע ינהרו לסוכנויות לאופנועי ים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני באופן אישי עדיין מעדיף לנקוש על פלסטיק חלול מאשר ללטף אותו על הליפט במוסך רון או פליקס או ג.ג.ג בעודי ממתין ל"אחריות של רצון טוב".

נכון סאנגיונג הם לא מרצדס ואל תצפו שתהיה כזו. היא בינונית בדרכה ברוב הפרמטרים, אבל גם בינונית במחיר ולא מתיימרת להיות משהו שהוא לא!

דאציה מוכרים יפה למרות השם הרע שיצא להם ולמרות איכות הגימור כי המחיר הוא בסופו של יום פקטור מאוד משמעותי.

יפה? מכוערת? זה עניין סובייקטיבי. סימן ההיכר של סאנגיונג תמיד היה רכבים ביזארים. יש כאלה שלא אוהבים יש כאלה שנהנים מהשונות.

בתמחור שלה ועם שיווק אגרסיבי היא יכולה להימכר יפה.

לפני עשר שנים צחקו על קאיה, לפני עשרים על יונדאי ותראה איפה הם היום.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

טוב,

אז אחרי הדיבורים על איכות יצור והנדסת אנוש על בסיס תמונות, נכנסתי היום לאולם תצוגה של סאנגיונג ברח' ריב"ל 26 בת"א.

(הייתי בסביבה לאירוע אחר בסביבה)

האוטו מרגיש מצויין, נוח מאוד, הפלסטיקה נעימה למגע, חלקה רך טיפה וחלקה לא.

פחות אהבתי את השילוב של הפסים האדומים בדשבורד, שאני מניח שהם זוהרים באור יקרות כשהתאורה ברכב דלוקה, זה נראה לי מצועצע מדי.

ההגה מתכוונן למעלה / למטה אבל לא פנימה החוצה, ועדיין בקלות מוצאים תנוחת נהיגה נוחה.

מושב נהג נוח מאוד, כמובן שאין לי מושג איך תהיה התחושה אחרי נהיגה של 4 שעות.

המרווח במושב האחורי נראה צפוף משהו, ובוודאי פחות מרווח מאשר בספורטאז' / XV / קשקאי, והוא נראה בגודל של הג'יפונים הקטנים.

סה"כ הוא מתחרה ראוי לג'יפונים כמו הג'וק / טראקס / ויטארה ודומיהם.

המחיר שלו, אף אף שאבסולוטית הוא לא גבוה, לדעתי לא מספיק נמוך בשביל להיות אלטרנטיבה למתחרים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תודה רבה על התובנות,

יצא לך להתרשם מהמושב האחורי ותא המטען?

הם מתהדרים בנפח גדול משל המתחרים.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

לא ראיתי משהו חריג או ראוי לציון ביחס למתחרים. בעצם ראיתי גלגל רזרבי צנום, לא בגודל מלא. אני לא יודע איך זה אצל המתחרים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

המחיר שלו, אף אף שאבסולוטית הוא לא גבוה, לדעתי לא מספיק נמוך בשביל להיות אלטרנטיבה למתחרים.

 

בדיוק. סאנגיונג עושים מכוניות סבירות שה'קטע' שלהן הוא אחלה תמורה למחיר. דוגמה טובה היא הרקסטון שעולה בערך 120-130 אלף פחות מהלנד קרוז הבסיסי. אין ספק שברוב הדברים הוא נופל מהטויוטה, אבל בשביל 120 אלף שקל עודף, אני ממש לא יכול להאשים את מי שיבחר בו.

אבל כשהטיבולי הזה עולה פחות או יותר כמו ויטארה, ג'וק, ואפילו רחמנא ליצלן 500X, אני לא רואה הרבה אנשים מעדיפים אותו, אלא אם כן הוא טוב משמעותית, מה שלא ממש נראה לי.

אני לא יודע למה, אבל נראה לי שבגלל ההצלחה של קיה טלקאר הרשו לעצמם לתמחר אותו קצת גבוה מדי. הקטע הוא שזה אפילו לא הרבה יותר מדי, 5-10k פחות היו הופכים אותו לאטרקטיבי הרבה יותר ביחס לקטגוריה. משהו סטייל "במחיר של גרסה ידנית של המתחרים מקבלים אוטומט".

בכל מקרה, מקווה שהוא יצליח. נמאס לי לראות ג'וקים וקרוסאוברים בכל חור.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני לא יודע למה, אבל נראה לי שבגלל ההצלחה של קיה טלקאר הרשו לעצמם לתמחר אותו קצת גבוה מדי. הקטע הוא שזה אפילו לא הרבה יותר מדי, 5-10k פחות היו הופכים אותו לאטרקטיבי הרבה יותר ביחס לקטגוריה. משהו סטייל "במחיר של גרסה ידנית של המתחרים מקבלים אוטומט".

בכל מקרה, מקווה שהוא יצליח. נמאס לי לראות ג'וקים וקרוסאוברים בכל חור.

 

איך יצליח אם הוא מתומחר גבוה מדי? אתה בעצמך כתבת את זה...

 

אני דווקא ממתין לגרסת הטורבו של C4 קקטוס, שצפויה להגיע בפברואר וצפויה לעלות פחות מ-100K ש"ח בגרסתה הידנית.

 

הנה לך אלטרנטיבה צבעונית ומעניינת לג'וקים למיניהם.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
5-10k פחות היו הופכים אותו לאטרקטיבי הרבה יותר ביחס לקטגוריה. משהו סטייל "במחיר של גרסה ידנית של המתחרים מקבלים אוטומט".

 

מסכים, הרכב בסה"כ די סטנדרטי מבחינת עלות:תועלת, מה יגרום לישראל ישראלי להיכנס לאולם התצוגה שלהם במקום המתחרים?

120K זה מחיר של ספורטאז' אורבן או XV 1.6 דרך ליסינג, למי שמתעקש על אוטומטי בלבד, ושם התמורה למחיר עדיפה בהרבה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני לא אספיד את הרכב כי היבואן הזה הוכיח בשנים האחרונות שהוא יודע מה הוא עושה.

מנקודת מבטי וכפי שכבר נאמר יהיה לרכב הזה מאוד קשה. כאשר סוזוקי קרוסאובר, רכב מוכח מיצרן הרבה יותר מוכר נמכר באותו המחיר, ולאוהבי הפוזה הויטארה סוגר עליו קצת מלמעלה קשה לי לראות את הרכב הזה נמכר.

 

גם המנוע שבונים עליו לא נשמע כזה מציאה. 1.6 בתכנון עצמי. זה לא דיזל מרצדסי מוכח. זה גם לא מנוע טורבו-צנום מודרני וחסכוני.

אני חושב שאפילו קיא ויונדאי עומדים על סף מעבר למנועי טורבו. ממש לא נשמע מבטיח.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

לפי מה שנאמר לנו בפרנקפורט, הi20 אקטיב (גרסת הג'יפון) אמור לצאת בינואר הקרוב עם מנוע 1.0 ליטר טורבו ו120 כ"ס, גם הi20 אמורות לקבל את הגרסא המוגדשת בעולם, לא יודעת מתי כל הטוב הזה יגיע לארץ.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אני דווקא ממתין לגרסת הטורבו של C4 קקטוס, שצפויה להגיע בפברואר וצפויה לעלות פחות מ-100K ש"ח בגרסתה הידנית..

זה נשמע מאוד מעניין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לפי מה שנאמר לנו בפרנקפורט, הi20 אקטיב (גרסת הג'יפון) אמור לצאת בינואר הקרוב עם מנוע 1.0 ליטר טורבו ו120 כ"ס, גם הi20 אמורות לקבל את הגרסא המוגדשת בעולם, לא יודעת מתי כל הטוב הזה יגיע לארץ.

 

בכלל לא בטוח שיגיע לארץ, כי אם היצרן יתן את המנועים הקיימים במחיר מוזל - זה מה שיגיע לכאן. הצרכן הישראלי מאד רגיש למחיר, ולשינויים טכנולוגיים - בטח כשמדובר בדגמים עממיים של יונדאי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...