Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדש בישראל - סאנגיונג טיבולי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברון יקר, אתה מוזמן לעשות סקר ולשאול ברחוב כמה אנשים מכירים יצרן בשם סאניאנג - כנראה שלא הרבה יכירו, לכן גם הרבה לא יקחו אותו בחשבון כשהם מחפשים רכב.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ברון יקר, אתה מוזמן לעשות סקר ולשאול ברחוב כמה אנשים מכירים יצרן בשם סאניאנג - כנראה שלא הרבה יכירו, לכן גם הרבה לא יקחו אותו בחשבון כשהם מחפשים רכב.

 

דרך אגב מסר למנהלי הפורום: שליחת הודעות התראה עקב דעות שאתם לא מסכימים איתן בעיקר כשהן מגובות בדעות מקצועיות מהתחום - מותירה תחושה דיקטטורית ולא מקצועית מצדכם.

 

דניאל: ראשית, אתה בפורום רכב מקצועי. אז אחת ולתמיד, בוא ונדייק בשם היצרן: סאנגיונג (SSANGYONG) מדרום קוריאה, ולא סאניאנג (Sanyangׂ) - יצרן דו-גלגליים גדול וותיק מטאיוואן.

 

ואתה תתפלא כמה כן מכירים, וישמחו לרכוש לחברי המשפחה שלהם רכב משפחתי חביב, נאה ומודרני ולא יקר עם ניחוח מודרני, לאחר שטעמו מרכבי השטח של היצרן. בנוסף, יסכימו איתי החברים בפורום, אבל מניסיון אני מצהיר שטלקאר ידועה כאחת היבואניות היותר טובות (כמובן, בערבון מוגבל) וזו גם נקודה טובה.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

אז מה זה אומר? אם לא מכירים אותו הוא לא טוב?

תשאל אנשים ברחוב ויגידו לך שפיאט מחלידה ומתקלקלת, והפח של פולקסוואגן חזק כי זה גרמני, וסקודה זה זבל ועוד ועוד ועוד דעות קדומות שאין להן אחיזה במציאות.

 

אני אקבל כל מה שתגיד על הטיבולי אם זה יהיה מדעה שלך שמתבססת על נסיון והתרשמות אישית. קביעה על סמך תמונה או קריאת דעה זו או אחרת, מבלי להמעיט בכבודו של איש, זה לא רציני.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ברון יקר, אתה מוזמן לעשות סקר ולשאול ברחוב כמה אנשים מכירים יצרן בשם סאניאנג - כנראה שלא הרבה יכירו, לכן גם הרבה לא יקחו אותו בחשבון כשהם מחפשים רכב.

 

הגיוני ונכון, זה יצרן קטן ואיזוטרי ולא מוכר מאוד לא בארץ ולא בעולם.

 

זה עדיין לא שולל את זה שמדובר ברכבים ראויים שלמרות שאינם מובילים בקטגוריה שלהם בשום אספקט, לפעמים, התמחור שלהם הוא אחלה ווליו-פור-מני.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

ברון, כנראה שאתה בכוח מחפש להתווכח אם אפילו על שם היצרן אתה מתקן אותי. זה באמת עצוב.

כל הטענות שלך לא משנות את העובדה שהיצרן הזה כמעט ולא מוכר בארץ. גם הלקוחות שלו הם שבררי אחוזים מהמכירות אז לא הייתי סומך עליהם כלקוחות חוזרים שיגדילו את נפח המכירות.

כמו שטענתי, הם צריכים להשקיע הרבה יותר בשיווק - זה הכל. קשה לי להאמין שאפילו עם זה אתה תמצא סיבה להתווכח. אז תניחו את הידיים בצד ובמקום לתקוף תקראו את מה שכתבתי ואל תקפצו למסקנות. לא אמרתי מילה על איכות הרכבים. הדבר היחידי שהזכרתי הוא שאיכות החומרים בטיבולי לא טובה. על כך יש סימוכין, ובטקסטורות של פלסטיק ניתן להבחין גם בתמונות.

עריכה אחרונה על ידי daniel.gri
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
חיכיתי שמישהו יגיב ויגיד את זה, אבל על סמך מרקם אפשר באחוזים מאוד גבוהים לדעת בדיוק איך כל פלסטיק ירגיש. חוץ מזה קריאה של מבחנים גם מהארץ וגם מחו"ל תרמה להסקת המסקנות...

לפי הגישה הזאת אפשר לדעת מה הטעם של המנות במקדולנס לפי התמונות שהם שמים :lol:

 

סתם עוד ג'יפון מכוער ומוחצן למעוטי יכולת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ברון, כנראה שאתה בכוח מחפש להתווכח אם אפילו על שם היצרן אתה מתקן אותי. זה באמת עצוב.

כל הטענות שלך לא משנות את העובדה שהיצרן הזה כמעט ולא מוכר בארץ. גם הלקוחות שלו הם שבררי אחוזים מהמכירות אז לא הייתי סומך עליהם כלקוחות חוזרים שיגדילו את נפח המכירות.

כמו שטענתי, הם צריכים להשקיע הרבה יותר בשיווק - זה הכל. קשה לי להאמין שאפילו עם זה אתה תמצא סיבה להתווכח.

 

OK אני מסכים. טלקאר יצטרכו להשקיע יותר בשיווק. שיווקו השקט של הקורנדו דור שני לפני מספר שנים היה בהחלט "צולע" - זו דוגמא איך לא לשווק מוצר חדש.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
לא אמרתי מילה על איכות הרכבים...הדבר היחידי שהזכרתי הוא שאיכות החומרים בטיבולי לא טובה...

 

ישירות ל"כשאבא ואמא בני דודים"...:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כנראה שיש פה מתקשים אז אני צריך להסביר לאט ובזהירות. כשאומרים שרכב הוא לא טוב, זה שקלול של מספר משתנים . רכב לא יהיה רע רק בגלל שיש לו פלסטיקים זולים. מקווה שעכשיו זה מספיק ברור.

עצוב שבתור מנהל אתה נותן מקום להשפלות על גבי הפורום...

פורסם

Slow ride נכון, אתה באמת תוכל לדעת מה הטעם. לידיעתך הרבה מהתחושות שאתה חושב שאתה מרגיש - הן למעשה פרי הדמיון שלך. כך למשל אם תראה מישהו חוטף מכה במקום כואב אתה אפילו תרגיש בעצמך משהו באותו אזור. המוח שלנו מפרש דברים עוד הרבה לפני שהם קורים. בין אם בראייה, מגע וכו'... כל ניסיון ללעוג על זה הוא בגדר בורות.

פורסם
ברון יקר, אתה מוזמן לעשות סקר ולשאול ברחוב כמה אנשים מכירים יצרן בשם סאניאנג - כנראה שלא הרבה יכירו, לכן גם הרבה לא יקחו אותו בחשבון כשהם מחפשים רכב.

 

כל מי שהכיר דאצ'יה כשהם חזרו לארץ הכיר אותה מהבדיחות המוצדקות עליה ועובדה שהם מוכרים ולא רע יחסית למותג ללא גירים אוטומטיים.

 

להזכיר לך את הסקודות של שנות התשעים (אני לא הולך לשנות השישים שאז יפאני היה הסיני של היום)?

 

מותג לא אומר כלום. אם הרכב יתן תמורה טובה למחיר הוא יימכר ואם לא אז לא.

 

שיווק יכול להיות מודעות ומסע תדמית ויכול גם להיות מחירי זנות לליסינג או לקבוצות מיקוד אחרות. בשורה התחתונה מה שיקבע את עתידו השיווקי זה הרכב והמחיר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
Slow ride נכון, אתה באמת תוכל לדעת מה הטעם. לידיעתך הרבה מהתחושות שאתה חושב שאתה מרגיש - הן למעשה פרי הדמיון שלך. כך למשל אם תראה מישהו חוטף מכה במקום כואב אתה אפילו תרגיש בעצמך משהו באותו אזור. המוח שלנו מפרש דברים עוד הרבה לפני שהם קורים. בין אם בראייה, מגע וכו'... כל ניסיון ללעוג על זה הוא בגדר בורות.

אתה צודק וטועה. אתה אמנם תחשוב שאתה יודע מה הטעם, אבל אתה לא תדע שההמבורגר שימכרו לך הוא תעשייתי-מגעיל ובתמונה מצולם המבורגר ביתי עסיסי.

כלומר, את הטעם האמיתי לא תדע עד שתנסה, לכן לא ניתן לדעת לפי התמונות האלה (שיכול להיות שזה בכלל הדמיות מחשב).

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עד שלא אשב ואנקוש על הפלסטיקה בעודי עוטה סטטוסקופ, אני אסתפק בביקורת על מידת החישוקים.

18 אינץ'? עם צמיגי 215/45? בג'יפון-קרוסאובר-עוד-מעט-נגמרות-לנו-הקטגוריות?

אני כן יכול לשער ששקט במיוחד זה לא יהיה - אלא אם כן בידוד הרעשים בו הוא משהו יוצא דופן.

שלא נדבר על העלות של החלפת רביעיית גומי כזו...

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

הזוי, עד לא מזמן אלה היו מידות שהיו מרכיבים על פרארי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם וויזואלית זה נראה הזוי לחלוטין. דיסק פצפון בתוך חישוק ענק זה בדיחה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...