Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I STOP במאזדה 3 ספיריט 2015 עובד לסירוגין


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

נתקלתי במצב כאשר לפעמים, בעיקר לאחר נסיעה מהירה של 5+ דקות המערכת מפסיקה לעבוד.

הנסיעה היא ללא מזגן.

במערכת המולטימדיה -> יישומים -> משק הדלק, סמל המנוע מואפר.

האם המערכת נכנסת למצב פעיל רק לאחר האצה?

תודה לעונים,

טל

פורסם

גם אצלי זה כך.

גם כאשר הגלגלים פונים (למשל בפניה) ואני עוצר המערכת לא פועלת.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

לגבי הגלגלים, פשוט מיישרים אותם וזה נכנס לפעולה.

אני מדבר על מצב של אחרי נסיעה במהירות של 120-140 קמ"ש, אחרי כמה דקות נסיעה,

האינדיקטור על מד הסל"ד שמראה אם המערכת מוכנה או לא, לא דולק.

לפעמים כן, לפעמים לא. לא ברור מה "מדליק" אותו.

 

leo69, כמה זמן הרכב אצלך? מתי שמת לב לעניין הזה? האם פנית ליבואן בנושא?

פורסם
לגבי הגלגלים, פשוט מיישרים אותם וזה נכנס לפעולה.

אני מדבר על מצב של אחרי נסיעה במהירות של 120-140 קמ"ש, אחרי כמה דקות נסיעה,

האינדיקטור על מד הסל"ד שמראה אם המערכת מוכנה או לא, לא דולק.

לפעמים כן, לפעמים לא. לא ברור מה "מדליק" אותו.

 

leo69, כמה זמן הרכב אצלך? מתי שמת לב לעניין הזה? האם פנית ליבואן בנושא?

קורה גם אצלי.

אני מניח שזה כי המנוע חם, וצריך להתקרר מעט בסיבובי סרק/סל"ד נמוך לפני שיוכל לדומם.

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

זה בסדר, גם אצלי לא כל הזמן המערכת STOP & Start עובדת. המערכת מתחשבת בהמון נתונים, גם בזווית ההגה כמו שאמרו, גם בטמפ' בחוץ, מאמץ מנוע, דלת פתוחה וכולי'... לא להתרגש זה תקין.

פורסם

כן גם אצלי עם הCX5 החדשה זה ככה. אין מה להתרגש. אגב לבעלי הCX5 מישהו כבר היה אמיץ מספיק לנסות את המערכת בלימה העירונית (מתחת ל30 קמ"ש) עוצר אוטומטית. כי אני תמיד משתפן לפני ובולם.

פורסם
כן גם אצלי עם הCX5 החדשה זה ככה. אין מה להתרגש. אגב לבעלי הCX5 מישהו כבר היה אמיץ מספיק לנסות את המערכת בלימה העירונית (מתחת ל30 קמ"ש) עוצר אוטומטית. כי אני תמיד משתפן לפני ובולם.

עובד פיקס.

אפילו כשאני מתקרב קרוב מדי למחסום בחניה שעוד לא הספיק להפתח עד הסוף למעלה, אני מקבל פידבק מהמערכת :-o

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם
עובד פיקס.

אפילו כשאני מתקרב קרוב מדי למחסום בחניה שעוד לא הספיק להפתח עד הסוף למעלה, אני מקבל פידבק מהמערכת :-o

 

בפידבק אתה מתכוון שזה עוצר? אני פשוט לא מעיז ותמיד משתפן בשנייה האחרונה. אשכרה הורדת את הרגל מהבלמים והאוטו עצר לבד?

פורסם

לא תמיד המערכת עוצרת את הרכב לגמרי, לפעמים רק מפעילה את הבלמים עד שהיא מזהה שהמפגע התרחק.

קרה לי מספר פעמים כשהגעתי לחניה בבית, השער התחיל להתרומם, תוך כדי שאני גולש לאט לכיוונו וכבר עובר אותו עם חצי מכסה מנוע,

לפתע מקבל צפצוף מהמערכת עם חיווי בלוח המחוונים + האטה קלה יחד עם רטט בדוושת הבלם, אך לא עצירה מוחלטת.

ההרגשה בדוושה היא של רטט כמו של ה-ABS (כנראה כי ה-ABS פועל יחד עם המערכת)

 

אגב, הכוונה לשער כזה:

332.jpg

 

אם יש לך אחד כזה באיזור, נסה לעשות ניסוי. (על אחריותך בלבד ;))

 

היה פה כבר פעם דיון על המערכת הזאת, הגבתי גם שם:

מנסיוני, המערכת עוזרת סך הכל לבצע בלימת חירום מלאה.

במקרה שקרה לי, נסעתי מאחורי רכב שהחל להאט בהדרגה וכך גם אני האטתי...

כשלפתע הרכב מלפנים בלם חזק יותר ועצר. מודה, לא שמרתי מרחק כנדרש, למרות שחישבתי את המרחק כך שאוכל לעצור ללא צורך בבלימת חירום. למרות זאת המערכת נכנסה לפעולה וביצעה עבורי בלימת חירום, נעצרתי סנטימטרים בודדים מהפגוש של הרכב מלפנים. בדיעבד, יתכן שהחישוב שלי היה לא נכון ויכול להיות שהמערכת מנעה תאונה קלה.

 

מאז היא פעלה אצלי עוד מספר פעמים.

תמיד שמח לדעת שהיא נמצאת שם, גם אם לפעמים היא נדרכת כשאני פחות צריך אותה.

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

×
×
  • תוכן חדש...