Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: אודי S1 - כי דברים טובים באים באריזות קטנות, וה-S1 קטנה מאוד


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3049 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

החומרים ב-S1 לא איכותיים? איך אפשר לומר דבר כזה.. אין עוד מכונית עם איכות חומרים כזו בסגמנט שלה ואני מעז גם לומר - בזה שמעליה (לבד מה-A3 כמובן).

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

Mjko - פנדל, עלי.

 

בניגוד לחלק מהכותבים כאן, כל מה שאני כותב הוא דעתי. אם אני מצטט מישהו אחר, אני דואג לציין את זה. לכן, מן הסתם זו דעתי, לא דעה של מישהו אחר.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחושות הסובייקטיביות של כל מי שנהג על ה-S1, ועל אחת כמה וכמה של אלה שנהגו עליה ועל הג'ולייטה, לטעמי רק ממחישות עד כמה היכולות של המכוניות הללו עוברות באלפי קילומטרים את היכולות שלנו כנהגים (לי הג'ויילטה הרגישה מהירה באותה מידה, אם כי העדפתי את התזזיתיות של ה-S1 יותר) או את האומץ שלנו לקחת אותן יותר רחוק בכבישים ציבוריים.

 

מסכים איתך לחלוטין, וזה מה שכתבתי גם בשרשור שהיה כאן לא מזמן על הג'ולייטה.

אני לא יודע להסביר את זה, אבל אולי זה גם קשור להרגלי נהיגה שונים והתלות שלי או של אחרים בתגובות מסוימות מן הרכב, שלאו דווקא משמשות נהגים מהירים יותר. אני חושב גם שמשהו כזה הוזכר בשרשור חווית הנהיגה באס1 שפתחנו חבריי ואני כאן.

 

בכל מקרה, אני חושב שלרמה שלי כנהג, היכולת שלי להנות מהרכב ולהגיע לקצבים גבוהים כן תלויה לכל הפחות בתחושת דיוק מההגה, ובזה אס1 הייתה מעולה, לפחות לדעתי.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעיון של התמונות בחניון בעל הרצפה הצבעונית(גרנד קניון בחיפה?) היה יפה - והצבע הצהוב של המכונית תרם לקומפוזיציות מעניינות.

 

לגבי המבחן עצמו - וזאת על סמך נסיון עם אותה המכונית ולטעמי האישי - הכותב נסחף מעט בסופרלטיבים ועשה מהמכונית יותר ממה שהיא. יש לא מעט פיין טיונינג שאודי יכולים לעשות על מנת למצות את הפוטנציאל המלא של המכונית ולהפוך אותה להוט האץ' הקטנה המהנה ביותר שבנמצא.

 

כיום, היא עוד לא שם.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

מקפיץ את השרשור לאחר סשן בנס הרים הבוקר עם ה"יתוש" הצהוב.

 

עם כל הכבוד לפות"ש, החוויה שלי עם הרכב שונה לחלוטין. אני מודה שבאתי עם ציפיות גבוהות וניסיתי להתעלם מכל הסנובים שטוענים שזה לא זה. עם 231 כ"ס, הנעה כפולה ובסיס גלגלים של A1, איך זה יכול לא להיות זה?!

 

ובכן, זה יכול :|

 

ה-S1 מאוד Front biased. כלומר היא לעולם יותר מושכת מאשר דוחפת והתוצאה הסופית היא נטייה מוגזמת לתת היגוי. עד כדי כך שביציאה מחלק מהסיבובים ממש מצאתי את עצמי נלחם בהגה. Torque steer בהנעה כפולה, WTF?

 

כאשר הקצב עולה, הרכב נותן תחושה שהכל בדיליי... העברת המומנט לאחור, דחיפת הטורבו, הכל מושהה. וזה עוד לפני שדיברנו על ההגה - קל מדי ולא משרה תחושת חיבור או ביטחון.

 

זה לא שאין אפשר לייצר פניות נחמדות, אפשר. בלימה מאוחרת, כניסה מאוחרת לפניה ומעיכה החלטית ומוקדמת של הגז...ואם תזמנתם הכל טוב, הטורבו יבעט בדיוק אחרי האייפקס ועם פתיחת ההגה - וייצר חיוך על פניכם. אבל זה דורש תזמון טוב ולא מאוד מתגמל. כפי שאמרו גם אחרים - הרכב אוחז נהדר ויכול לייצר קצב מאוד מכובד, אבל ריגוש או חיבור - פחות.

 

גם הרעש מאכזב. עם רביעיית מפלטים כזו מפוארת, היה אפשר לצפות לדרמה גדולה יותר, אבל זה לא שם המשחק פה, שם המשחק פה הוא הליכה על בטוח.

 

אני לא נכנס לעניינים אחרים כמו תמחור ותמורה, ניהוג ביום יום (דווקא מעולה, בפרט בגלל הבולמים האדפטיביים) ועוד, אשמח לענות על שאלות ספציפיות אם יש.

 

הנה, הצטרפי לסנובים... מהבחינה הדינאמית האוטו הזה הוא פשוט לא זה. עם המנוע הזה, הנעה לכל 4 הגלגלים ובסיס גלגלים קצר היה אפשר לצפות למכונה הרבה יותר מרגשת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הS1 זה אוטו שבא לך לצעוק לו בקול רם - "את לא בן!"

זה, זה, ושוב - זה!!!

בדיוק התחושה שלי.

 

אחד העיצובים הכי מבאסים שיש, ואני ממש אוהב את העיצוב של כל האחיות שלה מהבינוניות עד הגדולות. פספוס ענק לדעתי, הרכב פשוט נראה כמו הרכב של הבת-של.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(א) התוצאה הסופית היא נטייה מוגזמת לתת היגוי. עד כדי כך שביציאה מחלק מהסיבובים ממש מצאתי את עצמי נלחם בהגה.

כאשר הקצב עולה, הרכב נותן תחושה שהכל בדיליי... העברת המומנט לאחור, דחיפת הטורבו, הכל מושהה. וזה עוד לפני שדיברנו על ההגה - קל מדי ולא משרה תחושת חיבור או ביטחון....

 

 

 

 

 

(ב) הרכב אוחז נהדר ויכול לייצר קצב מאוד מכובד

 

 

אשמח לענות על שאלות ספציפיות אם יש.

.

יש שאלה ספציפית, איך חלק א של מה שכתבת מתיישב בכפיפה אחת באותה מכונית עם חלק ב?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניחוש שלי יגיד שחלק א' מתייחס לנהיגת "כיף", בעוד חלק ב' מתייחס לנהיגת קצב. אבל אשמח גם כן לקרוא את תשובתו של בובי.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה טובה אני מניח...

 

עיקר תלונתי לגבי הניהוג הוא התנהגות הרכב במהלך הפניה (mid corner) ובעיקר ביציאה ממנה. דווקא ה-turn in היה בסדר גמור. גם כשעשיתי טעויות: בלמתי קצת מאוחר, פניה שהתהדקה - כל עוד לא חזרתי לגז, הרכב אחז היטב בקו והיו עוד רזרוות של אחיזה שההגה לא סיפר עליהן. בנהיגה מדוייקת, עם מעט סבלנות בחזרה לגז - אפשר לייצר קצב מהיר (וקצת משעמם).

 

במילים אחרות, הבעיה היא לא בגומי או בשלדה, אלא בעיקר בהלדקס ותגובת הדוושה. הניחוש שלי הוא שדיפרנציאל מכני קידמי (במקום ההנעה הכפולה) היה מייצר רכב מהנה יותר לנהיגה.

 

אני יכול להגיד שבאותם הכבישים הייתה לי חוויה הרבה יותר כיפית עם המגאן RS למשל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלדקס של האודי תמיד היה הורס חגיגות בSים והבקרות הלא מתנתקות,בגלל זה

שוק השיפורים שלהן חזק מאוד,חבל אבל זה מה שיש.הרכב לא מייצר פאן בנהיגה

איתו וצריך הרבה ממון בכדי להביאו למצב של כיף והנאה מנהיגה יותר מתגמלת.

דווקא אני אהבתי את הלוק הצעצועי שלה וגודל הסגסוגת הגדול,מזכירה לי מכוניות

עם שלט וגלגלים גדולים.

קיצר אני הייתי מסתדר איתו נהדר,אחלה פלטפורמה למשחקים.אבל מה לעשות,

הרכב הוא אילם ומרוחק כמו שהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הרכב קטן מידי ויש לו חוסר פידבק רציני אבל נראה לי שהם פשוט ניסו לייצר צעצוע שאפשר לחיות איתו לקהל הצעיר ואמיד.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ער לבעיתיות ספורטיבית ברכבים ארוכים מידי אבל איפה הבעיה ברכב קצר?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שהדעות חלוקות כי אנשים מתרשמים בצורה שונה וזה בסדר גמור. מהיר בכביש ציבורי זה דבר יחסי, וכל אחד יש לו את המהיר שלו. במסלול עם מערכת מדידת זמנים זה כבר סיפור אחר שם אין הנחות ומסתמכים על נתונים ולא על הרגשות .

מצד שני יש כאן כמה נתונים שקשה להתעלם מהם - איך אודי מוציאה רכב פיצי ,זאת אפילו לא סופר מיני ששוקלת 1400 קג?! , אגב זאת גם הסיבה שאין כזאת מכונית עם dsg כ המשקל היבש יגיע לטון וחצי . בעידן של היום שכל השלדות המודרניות עוברות דיאטה משמעותית במשקל ולא פעם אנחנו רואים הפחתות של 100 ק"ג ואף יותר מהרכב המוחלף נתון כזה הוא בלתי נסבל במיוחד במכוניות עם יומרות ספורטיביות .

דבר נוסף הוא ההתעקשות של הקונצרן על מערכת האלדקס ששוב לדעתי האישית למעט במדינות בהן נדרשת הנעה כפולה בנהיגה בשלג היא חיסרון מוחלט. הרכבים ברוב הזמן נוסעים עם הנעה קדמית כמעט בלבד אבל בכל רגע נתון עדין יש צריות , דפרנציאל ודרייבשאפט שנמצאים על האוטו מוסיפים משקל ולא עושים כלום. גם הגולף R האחרונה הפסידה בשני מבחנים שונים שראיתי במסלול לקופרה החדשה למרות שההספק בגולף היה גבוה יותר ולמרות שלגולף היתה הנעה כפולה שצריך אותה.

 

באחד מימי המסלול האחרונים שיצא לי להיות בהם בכוכב יאיר הגיע s1 , לקח אותה מדריך נהיגה מוכר עם יכולות מוכחות בנהיגה ונהג בה הכי מהר שהוא יכול. בהתחלה זה נראה מרשים עד שפתאום נראה שהוא מעקב נהג אחר עם 500 אבארט, כל הנסיונות לברוח לאבארט לא הצליחו ושהוא פינה לאבארט את הנתיב תוך 2 הקפות הפער בינהם היה משמעותי ביותר, אז אפשר לומר שהאבארט מתאימה יותר למסלול פיצי כמו כוכב יאיר אבל מצד שני מהנדסי אודי היו יכולים להשקיע יותר בכיול שלדת הנעה קדמית קלת משקל מאשר לרוץ לפתרונות האלקטרוניים .

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים שהרכב כבד, אבל בצורה זניחה, כמה שוקלת פולו GTI החדשה? 1280 ק"ג!

ה S1 לדעתי שוקלת 1350 (ולא 1400) אז 70 ק"ג זאת החברה שיושבת לידך בנסיעה, בטח לא מה שיגרום לאוטו להפך איטי לעומת המתחרות.

 

 

לא מסכים לחלוטין שההאלדקס מיותר, הוא מאפשר לנתון ההספק התיאורתי להפוך למעשי, להבדיל מנתוני הספק של הנעה קדמית שהרבה פעמים הם נשארים רק בעולם התאוריה כי אין אפשרות מעשית להוריד את כל הכח הזה לכביש.

 

בכל מקרה, אפשר לשפר תוכנה להאלדקס ואז לשלוט בו כאוות נפשך, ממש עד ל 100% הנעה אחורית.

 

בנוגע להתנסות במסלול, אחת מכמה אפשרויות:

 

1. ה S1 הייתה תקולה.

2. האבארט הייתה משופרת...מאוד!

3. היה פער ענק לטובת רמת הנהיגה של הנהג באבארט.

 

תכלס, הרי בכל פרמטר קיים הן אפילו לא מתחרות.

 

בנוגע לאורך הרכב, אני עדיין מחכה להסברים פיזיקליים מה הבעיה ברכב קצר...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3049 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...