רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,571 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
טויוטה מזמינה את הילדים שלכם להשתתף בתחרות הציורים השנתית שלה בנושא מכונית החלומות. התחרות מחולקת לשלבים כשהראשון בהם הוא תחרות ארצית. הילדים שהציורים שלהם יעפילו לגמר העולמי יוזמנו לאירוח בן שבוע להם ולשני מלווים על ידי טויוטה ביפן. עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת פבל, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
חברים יש לי סדרה 3 ללא חישני רוורס ורכשתי מאיזה חנות. אז ככה הלכתי לעסק קטן שמתעסק בכל מיני עבודות אלקטרוניקה ברכב והמתקין אמר לי שיש מתכת מאחורי הטמבון וצריך לקדוח בברזל משהו אולי יכול לייעץ לי אם אפשר לקדוח אולי לעקוף אולי יש לכם בעל עסק מקצועי אין לי מושג. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת AmzAleg, -
מדובר על כביש בין עירוני איכותי בעל מספר נתיבים. מהירות מותרת של 90, מהירות ממוצעת בפועל הרבה מעל. הניידת במהירות 100, נתקעים מאחור או עוקפים בהתאם למהירות התנועה הממוצעת? עריכה: אתם הראשונים להגיע לניידת, כולם מאחור מחכים לראשון שיעקוף.
הודעה אחרונה מאת סיוויק 08, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
היום מכרתי את הרכב והעברתי בעלות במשרד הרישוי(רכב נכה). בדיעבד אחרי שהקונה ואני יצאנו מהאיזור,קלטנו שהעברנו בעלות ללא תשלום. כלומר,הרישיון רכב החדש אצל הקונה ביד,אבל לא ביקשו ממנו תשלום. האם עלולה להתעורר בעיה בהמשך הדרך?
הודעה אחרונה מאת eyal84, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 812 צפיות
מישהו יכול לעזור לי בנושא? מחפש רכב ליומיים שלושה, מחפש בעיקר הנאה, חשבתי על מוסטנג אבל עד עכשיו עברתי בכמה מקומות והיו בעיקר משפחתיות שמתאימות לטיולים לאורך המדינה וכל זה..
הודעה אחרונה מאת oryo, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הי, הבוס נותן לי חופש להזמין איזה רכב ליסינג שארצה (בסכום של עד 250 אלף שח פלוס מינוס) כרכב צמוד ורציתי לשאול: האם מחיר שווי השימוש יחושב תמיד ע"פ מחיר המחירון של הרכב - למרות שלרוב מדובר במחיר שהוא המלצה בלבד (כי הרי גם לקוחות פרטיים ובטח ובטח שחברות הליסינג ירכשו את הרכב במחיר זול בהרבה, לפעמים עשרות אפלי שקלים) ? האם יש דרכי "התחכמות" לפיהן שווי השימוש יחושב ע"פ הערך האמיתי של הרכב ולא ע"פ המחיר שקבע היבואן ושלרוב כלל אינו רלוונטי? תודה!
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האמת שהיה היום קר ורטוב ולא ממש התחשק לצאת מהמיטה אבל הרצון לבחון את המתלים החדשים ולהתחיל לכייל אותם הוציא אותי מהמיטה בכל זאת. לבחון את המתלים לא ממש התאפשר כי הקור נתן למנוע את הבוסט ובשילוב עם כבישים רטובים ומאוד חלקלקים הזנב ניסה לעקוף את הפרונט בכל הזדמנות כך שהקצב לא היה ממש מהיר. תהנו. מרצדס מיוחדת- CLK DTM אתמול בערב לקחנו את הילדים לדיסנילנד, ביציאה מהפארק הבן הגדול קלט שחלק גדול גדול ממגרש החניה ריק ובנוהל ביקש "אבא, אולי תעשה דריפט עם עשן??". כמובן שלא יכולתי או רציתי לסרב, בכל זאת לאכזב ילד קטן? לא בא בחשבון..... עשן ל…
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- 0 תגובות
- 984 צפיות
האופל אסטרה 2012 1400 סמ"ק טורבו שברולט קרוז 2012 1800 סמ"ק מה עדיף מהשניים? מבחינת דלק אמינות איך הסחיבה?
הודעה אחרונה מאת idan2313, -
- 0 תגובות
- 542 צפיות
שלום, רציתי לשאול אם יש הבדל בין מאווררים ברכב. "מאוורר מנוע" לרכב או "מאוורר רדיאטור" לרכב זה חלק שונה?? תודה רבה!! חיים
הודעה אחרונה מאת haim1502, -
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
השאלה בכותרת. מדובר בשנים 1997-1999: שנת 97: דגם 106 S16 שנים 98-99: דגם 106 GTI כמה נותרו במצב נסיעה לפי נתוני משרד התחבורה? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת foo_bar, -
- 5 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
יבואנית ניסאן לישראל הודיעה היום על תחילת שיווקו של הקרוסאובר הגדול שלה - אקסטרייל. בתפריט: אבזור רב, מנוע דיזל 1.6 ליטר עם 130 כ"ס, שתי רמות גימור, שבעה מושבים והנעה קדמית בלבד. עוד על רמות הגימור והאבזור וכן מחירי שתי הגרסאות כאן
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
אני יודע שהרוחב קטן משמעותית, אבל קוטר של 14 לעומת 15 בשאר גלגלי הרכב תקין? ככה הגיע מקניה מחברת השכרת רכב לפני שנה וחצי.
הודעה אחרונה מאת Ooga, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שבוע טוב לכולם, אנחנו מציגים לפניכם סוג של מדור חדש - תכל'ס. במדור זה נפרסם מבחני דרכים וסקירות למכוניות שאינן חדשות לגמרי או שכבר מוכרות לנו ולכם, אך ראויות למבט שני עקב מתיחת פנים, רמת אבזור חדש או תצורה נוספת. בלי בלבולי מוח, בלי הקדמות מיותרות ובלי אכילות ראש - תכל'ס! מי שפותח את המדור הזה הוא מאזדה CX5 שעבר לאחרונה מתיחת פנים קלה ועדכון תא נוסעים משמעותי - ההתרשמות שלנו ממש כאן
הודעה אחרונה מאת leston46, -
LADA Vesta - תחילת ייצור 1 2 3
מאת RK-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
היום התחיל ייצור של דגם חדש של לאדה, ה-Vesta. לפי הצהרות היצרן, רכב חדש ראשון מזה זמן רב. העיצוב חביב (בחוץ יותר, בפנים פחות, קצת מזכיר את האיביזה). מבחינה מכאנית המכונית עושה שימוש נרחב במכלולים של רנו-ניסן, לרבות אחד המנועים ותיבת הילוכים רציפה, ומכלולים שונים כגון בלמים וחלקי מתלה, היגוי וכו'. הגרסאות בשלב זה הן 1.6 106 כ"ס ו-15.1 קג"מ מתכנון ביתי ו-1.6 114 כ"ס ו-16.1 קג"מ מבית ניסן, שניהם אטמוספריים, 4 ציל' 16 שסתומים. שני המנועים זמינים עם תיבה ידנית 5 הילוכים (צרפתית), כשאת החלש אפשר להזמין עם תיבה רובוטית חד-מצמדית (לפי היצרן מתכנון ביתי, אני מהמר שיש קשר לתיבה של רנו שהופיעה עוד בקליאו B) ואת החזק אפשר להזמין עם תיבה רציפה של ניסן. ההנעה קדמית. המרכ…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
טוב, מספיק להכיר 2 מתוך שרשרת שמות - רייקונן והקינן כדי להכליל שהנהגים הפינים הם טובים. האגדה מספרת שהתנאים הטופוגרפיים והאקלימיים מכתיבים מיומנות גבוהה. מי שנמשך לזה, יכול להתנסות מסביב לבית בהתמודדות ושליטה ברזי הנהיגה. נהגתי היום קצת באיזור חיפה. מגוון מצבי הנהיגה שאיזור מצומצם יחסית מספק לא תמצא בתל אביב וברדיוס נסיעה לא מבוטל ממנה. מהנה בהחלט. אני מניח שלו חייתי שם, הייתי מוצא הרבה יותר הזדמנויות ריגעיות להנאה מנהיגה. רגע של קנאה בחיפאים.
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4734151,00.html אותי זה דיי מעציב כיוון שאני מחזיק בשניהם. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
ככה יש לי דייהטסו סיריון 2006 הצריכת דלק שלי משולבת אני נוסע בעיקר בחיפה כל יום בעיר ובסופשים חיפה כרמיאל מיכל של 31 ליטר בד"כ מספיק לי 380-400 ק"מ זה יוצא בערך 12.5 לליטר רציתי לדעת זה תקין ? הרכב עומד על 164 אלף ק"מ. כי הרגשה שלי שזה 380 ק"מ למיכל זה לא הרבה בכלל.
הודעה אחרונה מאת eyal84, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 738 צפיות
שלום לכולם הצמיגים הם מדגם מישלין אנרג'י והם בני שנה פלוס. רציתי לדעת אם כדאי להשקיע בצמיגי תיור, כמו קונטי פרימיום 2 וחבריו, על מנת להפחית את רעשי הכביש ולשאול אם ההחלפה כדאית. הרכב הוא פולו 2010. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Murzilka, -
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
תודה חברים
הודעה אחרונה מאת misgavv, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
12345... Cars-Nov-2015.pdf
הודעה אחרונה מאת Monopusto, -
-
חבר'ה אני רוצה לדעת מהן המכוניות האהובות עליכם אז קדימה... גלו לכולם את המכונית שתמיד חלמתם עליה ונשארה (וכנראה שתישאר) בגדר חלום! דרך אגב החלום שלי היא ה-SLR!!!
הודעה אחרונה מאת RK, -
- 0 תגובות
- 802 צפיות
שלום לכולם, ראיתי שיש שרשור קודם של בעל אוקטביה אחר בנושא אך אין שם פתרון, לכן אני מעלה שנית את הנושא, באוקטביה שלי יש רעשי רוח חזקים במהירות מעל 100 קמ"ש שדי מפריעים. האם יש למישהו פיתרון לנושא?
הודעה אחרונה מאת mavric, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
שלום. ראיתי שיש המון חברות שמציעות 100% מימון ללא מקדמה למשל מאזדה 3 ב 1300 ש"ח לחודש. עכשיו השאלה שלי מה העיקרון של עסקעות מסוג זה והאם אני יכול לשלם X כסף כל חודש במשך 3 שנים, ובסוף ה3 שנים להגיע לחברה לקחת רכב אחר ולשלם עוד פעם X כסף כל חודש? זאת אומרת אני יכול כל 3 שנים להחליף רכב ולשלם חודשי ומתי שאני רוצה פשוט להפסיק ולהחזיר את הרכב לחברה בלי להתחייב לרכוש את הרכב?
הודעה אחרונה מאת IdoCuper, -
- 4 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
ישנם כמה דגמים לחיישני רוורס: auto code mvp180 של רב בריח mvp160 של רב בריח ו-ZED שלושתם מוצעים באותו המחיר, 390 ש"ח כולל התקנה (תהיה הנחה של 50 ש"ח). איזה דגם לבחור? (אמינות, תקינות, נתונים....)
הודעה אחרונה מאת AmzAleg, -
מהסרטון ניתן לראות שהעיצוב משגע, קטנה, חצופה, חסכונית, ואם תג מחיר נכון (למשל 55.000 ש"ח לגרסא ידנית) היא גם היתה נותנת להרבה מכוניות בסגמנט שלה בראש. מדוע סמל"ת לא ייבאו אותה לארץ בצורה סדירה? האם גלל שזה מיועד רק לברזיל? אולי היא לא עומדת בסטנדטים של מבחני הריסוק? באמת מעניין אותי מה הסיפור. לדעתי היא היתה להיט מכירות אם היתה נמכרת כאן. לפחות כמו קודמתה, האונו המיתולוגית, מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4734931,00.html http://news.walla.co.il/item/2912712 רכב חדיש. תא נוסעים נשאר "יחסית" שלם. האם נפתחו כרית האוויר? האם דוחות משטרה על תעונות נגישים לכלל הציבור? - איפה?
הודעה אחרונה מאת יבגניפ, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי חברים, אז אני והריו עברנו ביחד 26 אלף קילומטר, הרכב נוסע מעולה ואני נהנה ממנו מאוד, מאז הטיפול האחרון כמובן שקט מוחלט בגזרת המוסך. אך בחיי הפרטיים חל שינוי, לאחר כמעט 6 שנים השתחררתי משירות צבאי משמעותי ומעניין והתחלתי לעבוד בתחום הטכני בו התמחתי. התפקיד הוא בעיקרון תפקיד נייד(מגיע ללקוחות בממוצע אחד ביום אבל לא במשרד קבוע) ומוצמד לי רכב מהחברה(סיאט איביזה 2014 1.2TSI עם תיבת הילוכים DSG רמת גימור רפרנס עם 37,500 אלף קילומטר על השעון, הספקתי בחודשיים וחצי להגיע ל40,800 בערך) לצערי הרב רכב ידני לא היה אופציה מבחינת החברה והאלטרנטיבות(I20 אוטומטית,טויוטה יאריס,סוזוקי סוויפט או..גאז' הייבריד) האיביזה הייתה האופציה העדיפה. אני בדילמה קשה, האם להחזיר…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- 0 תגובות
- 727 צפיות
אין לי קשר למודעה, מביא דברים בשם אומרם.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3674975,00.html?ref=ynet בכל מקרה זו אינה כתבה רגילה אלא יותר חומר ממוחזר מאנשי מכירות, זה נשמע יותר מדי מוקצן. לדוגמה:
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הלינק: זה אותו גליל פלסטיק ששנים מנסים לדחוף לנו עם ההמלצה של הפרופסור ההוא מהטכניון? אם ככה נראה שאנחנו חייבים לו התנצלות על כל ההסתלבטויות בעבר מעניין שטובי המהנדסים בעולם עלו רק עכשיו על הפטנט הפשוט הזה, עדכון תכנה +גליל פלסטיק ונפתרה בעיית הזיהום, נשמע קצת תמוה הסיפור. או שמדובר בסוד כמוס בתעשייה שרק עכשיו גילו אותו בעקבות ההסתבכות או שמדובר כאן בהמשך לקומבינות של VAG.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
מי מחובר 58 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 314 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- mottis
- itzik123
- SlowRide
- ניקו פ.
- דובצע
- Obgel
- 3n
- dav9
- DJI
- sperial
- David32
- yuvk
- Fluffy
- flytomars
- Zorly
- gpro
- AUDIO KING
- Fraysa
- חד אופן
- אורי מ.
- ברווז
- יובל .מ.
- Ohad91
- -UC-
- wee~man acuna
- ישה
- gpm11
- Boris
- shilo_v
- עדי-אל
- Itzik-b
- רועי5
- Golf_91
- נעם101
- Igalz
- פיזיקאי שימושי
- Aviv943
- arice
- פינדר
- yoav911gt2
- Supertigre
- Or05230
- guy.a
- TZR84
- ArikB
- Mike Lowrey
- NirNissimov
- Avia
- santiago
- פריג'י
- Seriesone
- מיץ פטל
- pooh-bear
- Night Driver
- פיטר גריפין
- dorsht
- menir1
- Ctzvi
