רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום אנשים, היתי שמח לשמוע מה דעתכם על הרכב המצוין תרתי משמע, באופן כללי והאם כדאי היום להחזיק אותו בהתייחס לחלקים וחלפים. תודה
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
טוב, אני לא יודע כמה באמת מכירים אותי פה או את הניסיון שלי עם רכבים, אני מאמין שהוא די עשיר. אני קורא המון מבחני דרכים, קורא ולרוב מתאכזב, אני מרגיש שיש איזושהיא דרך שבה מצפים מכתבי רכב להתייחס למוצגים מסויימים, מעין משהו לא כתוב שאומר שלכתוב מילה רעה על רכב עם מוניטין מסויים זה לא משהו שיעבור בקלות. אני לא יודע עד כמה הניסיון שלי מהותי, רישיון מן הסתם מגיל 17, רכבי אספנות, אופנועים, זוג ידיים טובות והמון אמביציה, החיים הובילו אותי לארה"ב, כרגע אני כותב מפרבריה של סן פרנסיסקו, די חדש פה למען האמת, מי שמכיר יודע שאפילו התעסקתי בתחום הרכב, ייצאתי רכבים לאירופה, אסיה ואפריקה אי שם בשנת 2009, הכלכלה הייתה בקרשים ובמכרזים ל אממש היה ביקוש למכוניות יוקרה או מכוניות על, היו…
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מחפש מכון רישוי מומלץ בסמוך לכביש 40 באזור רמלה לוד (במומלץ אני מתכוון לכזה שמעביר את הרכב אם הוא תקין ומכשיל את הטסט אם הוא לא תקין ולא מנסה להלביש תקלות שלא קיימות מצד אחד או לא בודק את הרכב כלל מצד שני). אם יש בסמוך למכון סניף דואר לטובת תשלום האגרה - מה טוב!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 10 תגובות
- 7 אלף צפיות
שלום, רציתי להתיעץ איתכם בנושא מסויים. הנני גר בשכונה של בניינים ישנים ללא חנייה מסודרת לכל דירה ולכן כל הרחובות סביב הבית שלי אחרי השעה 6 בערב עמוסים יותר מרחובות בתל אביב מבחינת מחסור במקומות חנייה. אין איפה להחנות אפילו בצורה לא חוקית. ברחוב ישנם גם בניינים פרטיים ולכל בית פרטי יש חנייה פרטית וכולנו מכבדים את העניין ולא חוסמים אותה. לאחרונה שכן אחד שגר בבניין משותף קטן של 2 קומות החליט לצייר X מול הכניסה לשער של הבית המשותף שלהם כמו לבתים הפרטיים. חשוב לציין שיש שער, אבל מאחורי השער יש מסלול תלול מחול לא סלול שאין אפשרות להחנות בו רכב בגלל שהוא צר ומלא בבורות תלולים שאין שאין אפשר לעבור מעליהם אלה אם זה רכב שטח. לשכן שלי יש מזדה 3 והוא פשוט התחיל להחנות על הX ש…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בנמל אשדוד נצפו היום כמה עשרות יחידות של הג'יפון החדש של הונדה, תשובתם לניסן ג'וק, רנו קאפצ'ור ואחרים. באופן מעניין, הן חנו מול משלוח צבעוני של ויטארות. במציאות, הוא נראה פחות מיוחד ויותר גדול מאשר בתמונות. באופן צפוי, כל המכוניות היו בצבעי לבן-כסוף-אפור-שחור. מה שכן, עיצוב הפנים נראה טוב, 4 דרגות מעל הג'וק. למכונית מנוע 1.5 ליטר המפיק 130 כ"ס ומשודך לתיבה רציפה. ממה שידוע לי, תחילת השיווק מתוכננת לחודש הקרוב. http://www.netcarshow.com/honda/2016-hr-v_eu-version/ בהזדמנות זו קיויתי למצוא בין מאות הסיוויקים שעמדו שם איזו טייפ R לרפואה שיובאה לתקינה. טרם, למרות שידוע לי שבכוונת היבואן לייבא את המפלץ .
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הרשימה לחודשים ינואר-אוקטובר(כולל) Cars-Oct-2015.pdf
הודעה אחרונה מאת Hold, -
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
אהלן, אני מעוניין לקנות מס' חלקים באינטרנט (עוד לא ברור אם אי בי או אלי אקספרס) 1. בלם יד http://www.ebay.com/itm/Universal-E-Brake-Hydraulic-Drift-Handbrake-Vertical-Horizontal-S14-AE86-/121515712612?hash=item1c4ae6a064:g:b9cAAOSwQJhUirrG&vxp=mtr 2. מסילות למושב - עדיין בחיפושים אחרי משהו ספציפי. רציתי לשאול אם יש פה אנשים עם ניסיון בהזמנה מחו"ל, האם צפויה איזשהיא בעיה במכס ? מבחינת זה שמדובר בחלקים לרכב שלא דווקא מאושרים בארץ... אגב, החלקים הם עבור בניית סימולטור, כמובן שלא אכניס בלם יד ב 100 שקל מאלי אקספרס לרכב שלי מעבר לכך, אם מישהו במקרה מוכר את אחד מהדברים כמשומש, אשמח לשמוע גם כן ! תודה רבה, ניר.
הודעה אחרונה מאת Nir Amir, -
- 1 תגובות
- 800 צפיות
אהלן, מה אתם אומרים?? אני כבר לא מסוגל לחכות והקופרה שלי כבר הגיעה ארצה. בנתיים אני מתחיל לראות כמה צצות סביבי, ואני לא מדבר על אלו מהפורומים שקיבלו ומוציאים את העיניים. האם יש עניין לחכות?
הודעה אחרונה מאת stio, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
תקציר הפרקים הקודמים: צריך היה לבחור רכב חדש מליסינג, כל האופציות בקטגוריות מנהלים ופנאי היו רלוונטיות. שני שיקולים עיקריים לבחירה - התגברות על כאב הגב בנסיעות ארוכות ואבזור. בריררת המחדל היתה משפחתית גדולה / מנהלים - C5, 508 או אפילו סופרב / אוקטביה, אך בעקבות המלצה של חבר פורום, הוחלט לבחון דווקא את קטגוריית הפנאי כמשככת כאבי הגב הטובה ביותר. נסיעות מבחן שביצעתי תמכו בהמלצה. עד עכשיו לא ברור לי בדיוק למה, אבל משהו בגובה ובאורך השיכוך של המתלים ידידותי יותר לגב שלי. לישורת האחרונה הגיעו שניים - CX5 ואאוטלנדר. ארבע סיבות הכריעו לטובת האאוטלנדר: 1. השילוב של מושבים קשיחים עם מתלים יחסית רכים, כנראה טוב יותר לגב שלי, גם אם פחות נוח לזמן קצר בנסיעות ארוכות …
הודעה אחרונה מאת kramerica, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
(זה הולך להיות קצת ארוך, מצטער מראש ותודה לכל מי שיטרח לקרוא וייתן עצה כזאת או אחרת) אתחיל בזה שאני שונא את העבודה שלי ואוהב את הרכב שלי. צצה האופציה להחליף עבודה לאחת שאשנא (ככל הנראה) פחות, אולי אפילו מדי פעם אגיע עם חיוך בבוקר. אבל הנסיעה היומית שלי תגדל מ40 ק"מ ליותר מכפול, וזה קילומטרז' ממש לא אידיאלי לעשות עם ג'ימני כאן אני בדילמה, לקנות רכב נוסף ("גרוטאה") לעבודה? להחליף את הג'ימני? לדחות את העבודה ולהמשיך לחפש משהו יותר קרוב? רכב נוסף יעלה לי לפחות 10K, לפחות עוד 4000 בשנה על ביטוח וטסט, עוד כמה אלפים לטיפולים ותיקונים.. ממש לא מעט כסף כמו כן אני לא סגור עד כמה "גרוטאה שכזו" תהיה יותר נוחה לנסיעות ארוכות מג'ימני. להחליף את הג'ימני נראה כמו צ…
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 39 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
היי חברים, כבר כמה ימים שאני מתלבט מה לעשות ואשמח להיעזר בכם על מנת להגיע לתובנה. לפני כחודש קיבלתי הצעת עבודה שלא יכולתי לסרב לב, אני עתיד בשבוע הבא (ראשון הבא, לא הקרוב) להתחיל לעבוד ברעננה. יצא ורצה הגורל, זוגתי שתחייה, התקבלה לפניי לחברה הממוקמת בת"א עקב כך, עברנו לאבן יהודה. עד כאן הכל טוב (להוציא החוצה את יוקר המחיה, הסיכוי שלא נרכוש בית, השווי בנטל וכו'), אממה, עבדכם הנאמן פירק לפני כארבעה חודשים יאריס TS יפייפיה ורכש במקומה פאביה 2011 ידנית שמורה להפליא. התפר שבין אבן יהודה לרעננה כולל 10 ק"מ, שבכל שעה שבין 6:30-20:30 פקוקה. הוויז מספר שאם אצא ב-7:00, אגיע ב-7:30. משמע, חצי שעה של פקקים. עכשיו השאלה, האם הייתם מחליפים רכב לכ…
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
-
נראת פאר, לגמרי מהליגות הגבוהות ביותר.
הודעה אחרונה מאת Hagaix, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
למי שמתכוון לקנות דאציה ממליץ לשים לב לרעש הרוח במהלך נסיעת ההתנסות במהירות של מעל ל-80 קמ'ש שנגרם כנראה כתוצאה של איטום לא טוב . נא לשים לב. בעת קניתי לא הבחנתי בראש ואני מצטער על כך
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
יש לי חברים שטיפול בסיסי ברכב שלהם זה מהם והלאה. קנו רכבים, אללה בבללה , הכל טוב , טופל כבר בעבר... וכשאני עושה טיפול לאוטו אומרים שאני אובססיבי. עכשיו כואב לי עליהם ומצד שני גם מעצבן אותי לראות אנשים שמזלזלים בצורך לבצע טיפולים בסיסיים לרכב שזה החלפת שמנים ופילטרים. יש לי חבר, ממש אבל ממש סטלן ושרוט בקטע טוב, לפני כמה ימים התחמם לו המנוע, נוזל לו מים בתוך האוטו. קנה רכב ולא בדק שום דבר ברכב עד היום. יש לי עוד כמה כאלו שמאמינים שהכל בסדר וחושבים שהם גאונים ואתה רואה שאין עם מי לדבר. בקיצור, נתקלתם בהזויים כאלו ?! אני לא מאמין שאני צריך להסביר לאנשים מה זה טיפול 10,000 ולמה צריך לעשות אותו שזה המינימום שבמינימום.
הודעה אחרונה מאת ishay0703, -
-
למכוניות סיניות יש תדמית מסוימת בשוק. אי אפשר להגיד שהתדמית הזאת לא מבוססת על שום דבר, לאור האיכות של רוב המוצרים שאנחנו מזמינים בשפע מדיל אקסטרים ואלי אקספרס. אבל ה-MG3 מוכיחה שעם קצת רצון הסינים יכולים גם אחרת. אז נכון שהיא לא בטיחותית כמו מובילות הקטגוריה, הנדסת האנוש עדיין מבלבלת והמוניטין שלה בשוק לא קיים. אבל אם תתעלמו לרגע מכל אלו תגלו מכונית לא רעה בכלל. MG3 - מבחן דרך
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ערב טוב לחבריי הפורום התלבטתי אם להעלות את הפוסט הנ"ל או לא , כפי שאתם רואים בסוף העלתי אותו כי הנושא מעצבן אותי. יש לי מאזדה cx5 2013 ולפני כמה זמן החלה לדלוק לי נורה אדומה של מערכת ה i stop (המערכת שמכבה את הרכב בזמן עמידה) לסירוגין, ברגע שדלקה גם נוספה נורה של משולש אדום. כאשר הנורה דלקה מערכת ה i stop לא עבדה ניגשתי למוסך היבואן לאבחון התקלה , ועל הדרך לשכפל מפתח חכם שאבד לי. לאחר בדיקה של מערכת החשמל ברכב אבחנו שהמצבר חלש ויש להחליפו , וכן האחריות עליו נגמרה לפני חודשיים. מחיר של מצבר חדש... שימו לב 1600 ש"ח מטורפים, נאמר לי שלמערכת ה i stop מצבר מיוחד וזה מצבר של שנפ. כמובן שאמרתי תודה ולא אל תחליפו, הרכב מתפקד טוב מלבד הערכת כבה/סע, אני יסתדר על מצבר …
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, המצב הוא כזה, כרגע אנחנו מחזיקים בבית שני רכבים: 1. קיה סראטו 2009 בבעלות פרטית 2. קיה סיד 2015 בליסינג מהעבודה של אשתי אני עובד 20 ק"מ מהבית, ואשתי עובדת 10 ק"מ מהבית. אלו הנסיעות היומיומיות שאנחנו עושים. בנוסף, אחת לשבוע - שבועיים, יש נסיעה אחת של שעה לכל כיוון. אנחנו עם שלושה ילדים, אחד בכסא ושניים בבוסטרים, כלומר רכב אחד חייב להיות רחב מאחורה. עד לכאן תיארתי את המצב הקיים. אם אשתי תחזיר את הרכב, היא תוכל לקבל לנטו עוד 3500 ש"ח, מה שגורם לי לחשוב שאולי זה כדאי היות והנסועה שלנו לא גבוהה. מגבלות: 1. אני לא מעוניין להשתמש בקיה סראטו לנסיעות הארוכות עם הילדים, בגלל שהיא לא מצטיינת בבטיחות 2. אשתי מעדיפה לא לנהוג ב"טרנטה" כמו שהיא הגדירה את…
הודעה אחרונה מאת zvir, -
-
- 3 תגובות
- 727 צפיות
לאיזה רכב שייך הפנס הזה?
הודעה אחרונה מאת eaglehorse, -
מד המהירות ברכב מציג 100 קמ״ש. ווייז מציג 94 קמש . יש פער קבוע של 6-7 קמש, מה נכון ומי מזייף ?
הודעה אחרונה מאת saay222, -
התקן איזופיקס
מאת fitoa- 0 תגובות
- 586 צפיות
שלום חברים, יש למישהו מושג האם בקיה פורטה 2012 דגם LX יש התקני איזופיקס מאחורה? תודה לכולם ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת fitoa, -
- 3 תגובות
- 757 צפיות
שלום לכולם, אני טס בפברואר לגרמניה ואני מעוניין להגיע למסלול האתר שלהם לא תקין ובגוגל לא מצאתי שום דבר האם זה בכלל פתוח בפברואר למרות החורף ? כמה משלמים לסיבוב ? ביטוח ? האם אפשר להשכיר רכב מכל חברה ולהגיע איתו למסלול, או שצריך להשכיר מהם ? וכמה זה עולה ? גיל ? (אני 22) ובכלל, כל מידע יעזור לי. תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
הוא אמנם הצליח יפה ומכר מספרים שהחזירו את הצבע ללחיי מיצובישי בישראל, אבל גם זמנו של הדור השלישי של מיצובישי אאוטלנדר הגיע להתעדכן. מעבר למראה החיצוני הדרמטי, שיש שיאמרו שהוא שנוי במחלוקת אף יותר מקודמו, זכה תא הנוסעים לשורת עדכונים וכן אופן פעולת המנוע ותפקוד תיבת ההילוכים. אז מה עשו לו שם במיצובישי, והאם הוא עדיין אטרקטיבי ביחס לחלופות? כל התשובות במבחן
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לאחר כמה שנים (החל מ2009 ליתר דיוק) של הנאה מרובה מטויוטה היילקס מהדור הקודם, 250 אלף קילומטר שנחרשו בכל הארץ ו0 תקלות מעבר לטיפולים קבועים ובלאי טבעי, אבי החליט להשתדרג בדגם החדש שנחת בארץ לא מזמן. הציפיות גבוהות, כחובב טויוטה מושבע הוא ציפה לקבל רכב משופר מכל בחינה אפשרית. עכשיו, כחודש מקבלת הרכב ולאחר 4K ק"מ, אפשר לספק רשמים ראשוניים עליו. תא הנוסעים, בידוד רעשים - איכות החומרים גבוהה מאוד, אע"פ שאין חומרים רכים מלבד ריפוד בד בדלתות ובמשענת היד האמצעית, הכל בעצם פלסטיקה קשה בטקסטורת עור, עם "תפירה" מדומה לאורך כל הקונסולה שבהתחלה נראית כמו תפירה אמיתית של עור, אך כשנוגעים מגלים שזה בעצם רק "כאילו". מגניב. לאחר ישיבה בטנדרים המתחרים - טריטון ודימקס, אני דיי בטו…
הודעה אחרונה מאת snorlax, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 761 צפיות
ערב טוב חברים, אני רוצה לקנות סוללת התנעה שתהיה לשעת הצורך. בתכלס מה מכילה סוללה טובה? מה צריכים להיות הקריטריונים? מעדיף להקציב כ250 ולא 300-400 אך אם יש טעם אתגמש. עדיפות מחו"ל. 1. מבחינת קיבולת אני יודע שבדרך כלל סתם רושמים קיבולת מוגזמת. 2. שתי יציאות הטענה לפלאפונים וכו' 3. פנס מה עוד חשוב? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Subaru82, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, סתם שאלה שעלתה לי לראש היום כאשר התנעתי את האוטו שלי , אם מה שבעצם מניע את האוטו הוא המצבר למה אם אמשוך הרבה את הסוויטץ' הטורים יעלו ויעלו ?
הודעה אחרונה מאת Kreios, -
- 2 תגובות
- 737 צפיות
עוד שנה חלפה - ושוב הגענו לאירוע החביב הזה, שהולך נהדר עם בירות ופיצוחים השנה הוא נערך בלונדון(בעבר הוא נערך גם בסטאד דה פרנס, אותו איצטדיון בו קיוו החלאות מדאעש לבצע פוגרום) ולמעט גביע האומות שישודר ביורוספורט(חלק מהאירוע בו מייצגים נהגים את מדינותיהם) עדיין לא ידוע לי איך אצפה בו. פרטים מלאים כולל מידע על ערוצי שידור בקישור הבא; http://www.raceofchampions.com/ צפיה מהנה!
הודעה אחרונה מאת Eliboy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 26.7 אלף צפיות
מחפש המלצה לצמיגאי הגון וטוב מאזור המרכז ולצמיגים ללנדקרוזר 2008 ארוך, מתלבט אם לשים כביש/שטח 50/50 או לחזור למקורי ובכלל מה המשמעות מבחינת רכות נסיעה,יציבות וכיו"ב באם נלביש צמיגי כביש שטח והכי חשוב האם יש המלצה לדגם מסוים
הודעה אחרונה מאת Liran xsi, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
קבלתי הזמנה לשחרור חלק חילוף לרכב. אני צריך להציג חשבונית וקבלה. יכול להיות שיפתחו את החבילה מולי בעת השחרור לוודא שהיא מכילה את החלק שרשום על החשבונית? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת hezi2155, -
-
הן עושות שימוש באותה פלטפורמה, מכלולים משותפים, קהלי יעד דומים, מחיות את רוחה של הרודסטר הקלאסית של שנות ה-60. אז מה בכל זאת מבדיל בין מאזדה MX5 החדשה ובין תאומתה האיטלקית הפיאט 124 ספיידר. ובעיקר מה אתם חושבים על השתיים זו מול זו עוד חומר כאן
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מדובר בסיאט איביזה.
הודעה אחרונה מאת davemustaine87,
-
מי מחובר 7 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 326 אורחים (הצג רשימה מלאה)
