Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

סתם שאלה שעלתה לי לראש היום כאשר התנעתי את האוטו שלי , אם מה שבעצם מניע את האוטו הוא המצבר למה אם אמשוך הרבה את הסוויטץ' הטורים יעלו ויעלו ?

פורסם
בגלל שהמנוע קר.. מן הסתם מנוע בריא ותקין צריך להגיע לטמפרטורה שלו.

לא הבנת אותי נכון , די ברור שכאשר מניעים תאוטו והמנוע נדלק הטורים יעלו השאלה היא למה אם אמשוך את הסוויטץ' הטורים ימשיכו לעלות ולעלות?

פורסם

בוא נתחיל עם זה שתפסיק לסובב את הסוויץ' כאשר הרכב מונע, דבר שני - זכורים לי כמה מקרים שבטעות ניסיתי להניע רכב מונע וחוץ מרעש מחריד (אני מאמין של הסטרטר) לא שמתי לב לעלייה בטורים.

 

אני מאמין שבשנים האחרונות היצרנים דאגו לאיזשהו מעקף כזה או אחר שימנע את זה.

פורסם
בוא נתחיל עם זה שתפסיק לסובב את הסוויץ' כאשר הרכב מונע, דבר שני - זכורים לי כמה מקרים שבטעות ניסיתי להניע רכב מונע וחוץ מרעש מחריד (אני מאמין של הסטרטר) לא שמתי לב לעלייה בטורים.

 

אני מאמין שבשנים האחרונות היצרנים דאגו לאיזשהו מעקף כזה או אחר שימנע את זה.

אני לא מסובב את הסוויטץ' פשוט שמתי לב שלפעמים שאני מושך יותר מדי את הסווטיץ' בטעות הטורים עולים

×
×
  • תוכן חדש...