Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פקקים פקקים פקקים וגיר רגיל,


For Martha
שימו לב! השרשור הזה בן 3086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפי דעתי, תן לזה הזדמנות, ותראה איך אתה מסתדר עם הגיר. אני עברתי לפני כחודש מב"ש (בה ה"פקקים" נמשכים עד 5 דקות במקרה הגרוע) לאזור המרכז, ועושה נסיעות יומיות מראשון לפתח תקווה וחזרה (כ-20 ק"מ לכיוון, שנמשכים בין 30 ל-60 דקות), כאשר רוב הדרך עוברת בפקקים (לעתים נסיעה אטית, ולפעמים תנועה עם הרבה עצירות). בנוסף, את רוב היום אני מבלה בנסיעות באזור המרכז, לרוב עם גיר ידני (עובד כרגע כבלדר, לא של סמים).

בגדול, הגיר הידני לא מהווה מטרד גדול (יותר מפריעים לי הצפיפות, זיהום האוויר ואנשים שלא יודעים לשמור על הימין), ובניגוד למקומות כמו חיפה או ירושלים (שם, לפי דעתי, להתנהל עם גיר ידני זה לא תענוג גדול), במרכז אני לא מרגיש קושי מיוחד להתנהל עם גיר ידני.

אם אתה נוהג כבר מספר שנים על גיר ידני, אז לא חושב שזה יהיה חסרון משמעותי.

עריכה אחרונה על ידי gadik6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גדי, שכחתי לציין שאני יליד חיפה וגר בה מאז, והנהיגה בגבעות עם ידני לא הפריעה לי. אם אני חושב על שנים מרכבי ההשכרה שלי בשנים האחרונות (קליאו 3 חלוש (1.15 ליטר) בסלובניה, פיאט 500L בפרובאנס) - לא היה לי שום קושי להסתדר אתם בכבישים תלולים מהסוג שאינו נפוץ גם בגליל. עניין של טכניקה והרגלים (ו-כן - אני לא רוצה לפתוח את הויכוח האין סופי על שימוש בבלם היד לצורך זינוק בעליה ברכב ללא hill hold).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבטיח לך שההתעסקות לא תהיה בראש מעיינך, מאחר ואתה כבר רגיל להעברות ההילוכים אין בזה דבר חדש לך.

ואת כל זה אני אומר עם סחוס שחוק בברך (כמובן לא מהקלאץ)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לתומכים בדיר ידני.

רק אוסיף, שהדרך להמנע מהחלפות הילוכים מרובות היא לנהוג כמו משאית. הכוונה היא למצוא מהירות קבועה, יחסית, בהילוך נתון (יכול להיות גם זחילה בעליה בראשון) ולא לנסות כל הזמן להצמד/לסגור את הרווח לרכב מלפנים. אני עושה את זה 15 שנים בכניסה לירושלים כל בוקר.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעולם לא ארכוש שוב רכב אוטומטי. לעולם - ולא משנה כמה פקקים יהיו.

7 שנים שאני משתעמם ולכן נלחמתי בצ'מפיון (סוג של) כדי שיסכימו לפתוח לי הזמנה מיוחדת לרכב ידני.

 

לא היתה לי שום בעיה לנהוג בפקקים על ידני. מי שמתעייף בנהיגה על ידני בפקקים, יתעייף גם על אוטומטי. אל תחליף את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חצי קלאצ' בראבק!

 

נסעתי הרבה בפקקים עם אוטומט, נסעתי בהרבה פקקים עם ידני. לא רואה הבדל בין ללחוץ קבוע על הבלם כדי שהאוטו לא יזוז וללחוץ קבוע על הקלאצ' עם קצת גז מידי פעם.

 

אגב, נראה לי שלא מדובר במקרה של פקקים שאפשר להתגלגל בהם רגוע בשני.

גם בעיר יותר קשה להגיע למהירות קבועה כי אי אפשר להשאיר באפרים גדולים מספיק מהרכב מלפנים. זה מחנה פליטים ישראל פה, יחתכו אותו, יצפרו עליו ויורידו אותו לשוליים העיקר שיהייה צמוד צמוד לזה שלפניו

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פקקים ויש פקקים. לי לא הייתה בעיה אף פעם חוץ מפעם אחת..

נתקעתי בעליות ירושלים משהו כמו איזה 40 דקות..

עשיתי איזה +100 זינוקים בעלייה ברצף, בשלב מסויים התחילו לי כאבים ברגל והתחלתי לחשוב ברצינות על עצירה למנוחה בצד.

עבר :)

פקקים רגילים זה בקטנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית מסכים כאן עם מי שטוען שכשאתה רגיל לידני, אתה פחות שם לב לזה. רוב הנסיעות שלי הן גם בפקקים, אבל מה שמעצבן אותי זו רק מהירות הנסיעה שנגזרת מזה, לא תפעול הקלאצ', שאני בכלל לא שם לב אליו תכלס.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גם תלוי בפקק. אם יש פקק שאתה יכול להיות על 10/15 קמש, לשמור מרחק ולזרום אז זה בכלל לא מזיז. אבל, אם זה פקק שבו אתה חייב לעצור כל כמה שניות זה מאוד מתיש, בהחלט.

לדעתי תנסה איזו תקופה ואם תסבול ממש תחליף.

קשה לי להאמין שזה יהיה סיוט בלתי נסבל עבורך. אם לא תאהב זה מקסימום יהיה בוא נחפש אלטרנטיבה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שלחיצה על הקלאצ' מעייפת אותו, כדאי שיתחיל לעשות כושר.

להתחיל בהליכה איטית, להגביר במשך הזמן וכדאי גם קצת חדר כושר.

אולי אפילו זו בעיה רפואית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם אני בשיעור 28 אבל אולי הדעה שלי שווה משהו.

בהתחלה היה לי קצת מעצבן לנסוע בפקקים של ירושלים, אבל עכשיו התרגלתי, ולא מפריע כלל.

(רק רגשי הקמצנות על השחיקה של הקלאץ', תימני מה נעשה?)

מז"א שיעור 28? אין לך רישיון? (לא בקטע רע, אני פשוט מופתע)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי רישיון, כפי שכתבתי אני לומד כרגע.

למה אתה מופתע?

כי זה יפה מאוד שאתה מבין ברכבים מבחינה מכאנית עוד לפני שיש לך רישיון. הלוואי עליי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...