Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מד מהירות לעומת ווייז, מה נכון ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה עובדתית לא נכון באופן גורף. באוקטביה למשל הסטייה קבועה, 6 קמ״ש גם ב200 וגם ב100. יש רכבים שזה באחוזים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני תוהה אם GPS מחשב גם את הפרשי הגבהים בזמן חישוב המהירות. בהנחה והנסיעה היא לא במישור הרכב יעשה מרחק יותר גדול

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

הוא לא, לכן מומלץ תמיד למדוד במישור ובקו ישר כמובן. למרות שלדעתי ההבדל יהיה זניח עד כדי לא רלוונטי ובתוך שגיאת המדידה המובנית.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
בכל רכב זה שונה. אצלי זה אחרי החצי. לכל טנק דלק גיאומטריה משלו ומיקום משלו של המצוף.

 

כבר די הרבה שנים מד דלק מציג נתון מחושב.

 

כלומר מבוסס לא רק על מצב המצוף אלא על כמות הדלק שנצרכה בפועל. אותו נתון שמגיע גם למחשב דרך.

 

מצוף נותן רק קריאה ראשונית אחרי תדלוק.

 

כך שאפשר על ידי תוכנה להתחשב בגיאומטריה של המיכל. נניח אם החלק התחתון של המיכל יותר צר, אפשר להציג 1/2 טנק בלוח שעונים כשהמצוף נמצא ב 70% גובה לדוגמא.

 

 

פורסם

ברוב המכוניות זה 6-7 במאה קמ"ש.

דווקא בצרפתיות זה כמעט מדוייק.

בקאפטור מד דיגיטלי ומראה מהירות אמיתית וב DS3 המהירות על הסקאלה דומה מאוד לזו של צ'יטה אמורה להיות סופר מדוייקת בגלל התראה על מהירות העקיפה ושינוי הצליל בהתאם למהירות ורממחק מהמצלמה.

פורסם

היום כשנסעתי עשיתי בדיקה על הדרך ויצא לי סטייה של 5 קמ"ש. אבל למה כשאני עובר ליד הלוחות הדיגיטליים האלה שמראים את המהירות שלנו זה דווקא כן רושם את המהירות שיש לי על המחוג?

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

הלוחות הדיגיטליים האלה נועדו רק למטרה אחת - לחנך אותך. המספרים די אקראיים, זמן התגובה איטי מאוד, האלומה רחבה מאד, ואם יש יותר מרכב אחד בטווח המדידה שלהם לעולם לא תדע איזה רכב נמדד, או שהמכשיר עשה סמתוטכה מהמהירות של כמה כלי רכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ברוב המכוניות זה 6-7 במאה קמ"ש. דווקא בצרפתיות זה כמעט מדוייק. בקאפטור מד דיגיטלי ומראה מהירות אמיתית וב DS3 המהירות על הסקאלה דומה מאוד לזו של צ'יטה אמורה להיות סופר מדוייקת בגלל התראה על מהירות העקיפה ושינוי הצליל בהתאם למהירות ורממחק מהמצלמה.

בקאפצ'ור אתה אומר שהתצוגה נכונה לגמריי? אם זה בכל המשפחה של רנו זה יכול להסביר למה ב120 בקליאו בכביש 1 אני עוקף יותר מבאוקטביה למשל

אעדכן בערב

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

קשה להאמין שהסיבה לסטייה האופטימית נובעת מרצון של היצרן לשמור על הנהג מפני עבירות מהירות.

 

אם כבר, היצרן שומר על עצמו מפני טענה על כך שהמכונית אינה מספקת את נתוני הביצועים שהיא אמורה לספק. סטייה כזו גורמת למכונית להאיץ מהר יותר ולהגיע למהירות מרבית גבוהה יותר. לכאורה.

גם מבחינת צריכת דלק יש לזיוף הזה תרומה חיובית לא מעט מהמקרים. שוב לכאורה.

 

חלק מהסטיה נובע מקוטר צמיגים שונה בין גרסאות שונות של אותו דגם. זה יכול להגיע ל 2-3%.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לדעתי כל ההנחות לעיל שגויות.

נתוני ביצועים מודדים באמצעים יותר מדוייקים מאשר מד המהירות ברכב.

קוטר צמיגים לא תואם למחשב היה גורם לזיוף גם במרחק, מה שלא נכון רוב הפעמים. אין בעיה גם לתכנת את המחשב ספציפית לדגם לפי המידה המותקנת.

צריכת דלק? רק מבחינה פסיכולוגית אולי שתגרום לנהג הממוצע לשייט במהירות אמיתית נמוכה וחסכונית יותר ממה שהוא חושב שהוא נוסע. גם זה נראה לי מופרך.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

למה שגויות? כתבתי הכל לכאורה.

אם צריך הסבר:

אם תבדוק 0-100 לפי ספידומטר שמראה 100 ובאמת אתה על 96 - התוצאה תחמיא לך.

אם תבדוק מהירות מרבית ותגלה שהאקזמפלר שלך עושה עוד 15 קמ"ש מעבר למה שהיצרן מדווח, לא תהיה מבסוט?

היצרן יוצא ככה טוב.

לגבי מד מרחק - אין לי מושג אם הוא מדוייק או לא. וגם לגבי מחשב נסיעה, אנחנו יודעים שיש סטיות כאלו ואחרות. ככה שלא ברור לי מדוע אתה חושב שהטענות האלה מופרכות ואילו מחשבה על הנהג כך שלא יתפס על ידי ראדר הגיונית יותר. דווקא לי זה נראה אגדת עם.

 

כמובן שבדיקת ביצועים רצינית אמורה להסתמך על מיכשור מכוייל ולא זה שנמצא ברכב.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ואני רק אעדכן את אלה שבונים על השרשור הזה לנהיגה במהירות גבוהה יותר מהמוצג במד המהירות בארה"ב - מדי המהירות של כל המכוניות בארה"ב מכויילים להראות את המהירות האמיתית, ללא סטייה.

 

באירופה, החוק מחייב מדי מהירות להראות לא יותר מ-110% מהמהירות האמיתית, ובשום מקרה לא פחות מהמהירות האמיתית.

ספציפית בבריטניה - החוק מחייב מדי מהירות להראות לא יותר מ-110% מהמהירות האמיתית + 6.25 מייל\שעה (10 קמ"ש).

The older you get, the better you used to be

פורסם

באמת בארה״ב בדקתי ולא הייתה סטייה.. אז עכשיו מסתבר שיש גם רגולציה לנושא, אז שי - נראה לי שזה מסביר הכי טוב את העניין :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...