רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 814 צפיות
שלום, כידוע לכם עיריית ת״א עושה שימוש נרחב ברכב ייחודי היוצר זרם מים בשילוב עם אוויר כדי לשטוף את המדרכות ברחבי העיר. לצערי אני לא מצליח להבין את ההיגיון בכך שאת כל הטינופת שהם מעיפים מהמדרכות הם מעיפים על הרכבים שחונים לצד אותן מדרכות. לא פעם ולא פעמיים הרכב שלי שהיה מצוחצח לאחר שטיפה ידנית יסודית שהשקעתי בה שעות היה לאחר ״הטיפול המסור״ של צוות הניקוי מלא באבק, חול, עלים ובקיצור מטונף כאילו לא שטפתי אותו. זה ממש מעצבן!!! אני כלל לא מדבר על הנזק שנגרם לרכב כאשר כל החול והאבק הזה, אבנים קטנות וכדומה מוזרמים בעוצמה כנגד הרכב ואין לי כל ספק שבעולם שזה עושה נזק משמעותי לצבע, שריטות וכדומה. פניתי בעבר לעיריית ת״א בנושא זה ולא ממש התייחסו לפנייתי ו…
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חייבים לעדכן את כביש 6 ברגע שמוכרים את הרכב, אחרת החיובים עליכם ואין הרבה מה לעשות עם זה.
הודעה אחרונה מאת ido135, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אתם מוזמנים לבוא ולפגוש פנים אל פנים את מאזדה MX-5 החדשה. זה קורה ביום שני הקרוב ה-30.11 החל מהשעה 18:00 בחניית הסינמה סיטי בגלילות בפינה הצפון מערבית של החניה, אנחנו נהייה שם עם המיאטה החדשה למשך שעתיים. לא תוכלו לנהוג בה, אבל להתרשם מקרוב, לשבת, למדוד ולהשוות בהחלט כן. נשמח כמובן גם לחלוק את חוות הדעת שלנו איתכם ולשמוע את שלכם לגביה. במקום נחלק גם מדבקות של קארספורום, אז אם אתם צריכים לחדש את המלאי, זו ההזדמנות...
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סוף סוף! 4 דגמים מושקים מחדש בישראל, כאמור בכותרת. כמו שהרוב כבר יודעים, הפוקוס תקבל את המנוע האקובוסט בנפח 1.5 ליטר בעל 150 סוסים, והכי חשוב - תיבה פלנטרית בעלת 6 הילוכים. בכתבה מופיעה גם גרסת דיזל (!) אבל אני בספק כמה הצלחה יהיה לדגם כזה בארצנו הקטנטונת. המחירים סטנדרטיים לסגמנט. הקוגה מקבל גם כן מנוע בנפח 1.5 ליטר אך פה הוא כבר עם 182 סוסים, והנעה קדמית. המחירים מתחילים ב160 אלף ש"ח לגרסת הנעה קדמית ברמת הגימור הבסיסית, ומגיעים עד ל-193 אלף ש"ח לגרסת הנעה כפולה ברמת הגימור הגבוהה. האדג' החדש והאקספלורר המחודש גם כן ברשימה. מקור: http://cars.walla.co.il/item/2911318
הודעה אחרונה מאת Yurgus Mytullus, -
-
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
קניתי את הרכב בחברת ההשכרה, ללא היסטוריית טיפולים מסודרת. היום נסעתי ל"אמפר" בנתניה מוסך מורשה של פג'ו. בקשתי מהם היסטוריית טיפולים, פקידה אחת אמרה שאין בעיה שאני אציג לה טופס העברת בעלות. הפקידה השנייה עצרה ותיקנה אותה שצריך שהבעלים הקודמים יגיעו פיזית למוסך. (טופס ייפוי כוח לא מספיק להם) האם היסטוריית טיפולים היא רכוש סודי? זה תמוה בעיניי, הרי אני רכשתי את הרכב והוא כעת בבעלותי ורשום על שמי. האם הצעד הזה נועד בשביל לכסת"ח את הבעלים הקודמים?
הודעה אחרונה מאת Benor, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום רב לכולם. שאלה לי אליכם, במידה ואני מתדלקת רק פעם בחודש, האם עדיף לי לתדלק אוקטן 98? מדובר בניסאן מייקרה אם זה רלוונטי. השיקולים הם שמירה על המנוע לאורך זמן וצריכה עדיפה יותר שאולי תביא לצריכה יותר חסכונית. [ההבדלים בתדלוקים מורגשים ברעש המנוע]
הודעה אחרונה מאת TDean, -
-
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני לוקח רכב מהעבודה ומתלבט בין סקודה אוקטביה סטיישן וטויוטה אוריס היברידית סטיישן. ההתלבטות היא בגלל השווי למס שנמוך יותר בטויוטה אוריס. צריכת דלק לא רלבנטית מבחינתי. אני נוסע כל יום מירושלים לתל אביב ומתלבט אם האוריס לא תעשה בעיות בעליות כל יום לירושלים. דבר נוסף, יש לי שני ילדים ומתוכנן שלישי ואני חושש שמאחור יהיה צפוף להכניס שלושה כסאות. מישהו יכול לעזור?
הודעה אחרונה מאת spring, -
- 0 תגובות
- 620 צפיות
לפני מספר חודשים, לאחר תיקון במזגן הרכב (הכוללת שליפה של הרדיו), דיבורית הבלוטות' ברכב שלי הפסיקה לעבוד. הדיבורית מחווטת לרדיו ומשתיקה אותו כאשר נכנסת שיחה וכו'. דבר ראשון, יחידת הבלוטות' ממוקמת מתחת לרדיו באיזור שלא הצלחתי להבין כיצד ניתן בכלל להגיע אליו כדי לשלוף אותה החוצה מבלי לפרק את כ-ל הפלסטיקה. דבר שני, איך הייתם ממליצים בכלל להתחיל לתקוף בעיה כזאת? אשמח להמלצות לדרכי פתרון כולל המלצה לבעלי מקצוע. נ.ב. המערכת והרכב כמעט זהים ב-2 הדגמים התאומים, Volkswagen UP ו-Seat Mii תודה רבה,
הודעה אחרונה מאת ערן-, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
יש למישהו הסבר לתופעה הזו ? http://rotter.net/forum/scoops1/268809.shtml http://www.youtube.com/watch?v=aJwLKDu2Pj8 ההסבר כאן
הודעה אחרונה מאת m1011409, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם ! אני מעוניין אחרי החורף להחליף את הרכב שלי (פיג'ו +206 שנת 2011 מחירום 40K) באופנוע 300-500 סמ"ק. אני אשמח להבהרה בכמה נושאים. - כלכלי: 1. האם מבחינת עלויות להחזיק אופנוע יותר זול מרכב (דלק, ביטוח, ירידת ערך) 2. כנראה אחרי החורף הנוכחי אני אמכור את הרכב ואקנה אופנוע, ובחורף הבא אני אמכור את האופנוע ואקנה רכב שוב (האם פעולה כזאת גוררת הפסד כלכלי או שאפשר לעשות את זה בלי להפסיד כסף?) 3. האם כדאי לקנות משומש או חדש? (אני מעוניין באופנוע כביש ספורטיבי למתחילים עם הרבה הרבה פוזה, וכמובן הכי חשוב לפני ביצועים- צריכת דלק נמוכה, מחיר ביטוח נמוך והכי חשוב אמינות !!! - רישיון: יש ברשותי רישיון דרגה B, וותק של 10 שנים, עשיתי ריענון\חידוש רישיון …
הודעה אחרונה מאת rlms, -
-
- 0 תגובות
- 507 צפיות
שלום לכולם, רכשתי ציוד יד שנייה מבאיזה בחור. כחלק מהציוד הגיע קרוס אובר sherwood xn-100t. אם ארצה למכור את זה מה יהיה המחיר ?
הודעה אחרונה מאת Naorsh, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 56 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
מעוניין לדעת אילו רכבים הכי חסכוניים לנסיעות של מהמרכז לבאר שבע וחזרה. כביש 6: 120-130 על השעון שיוט כל הדרך ללא פקקים. האם יתרון הרכבים ההיברידים בא לידי ביטוי? האם האלטו,פיקנטו ,I10 107 וכל רכבי ה1000 סמק יהיו טובים כמו הדיזלים המשפחתיות? תודה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- 34 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
אם אתה רציני ומעוניין להזמין רכב חדש מפולקסווגן/סיאט/אאודי/סקודה החלטנו להתאחד כמה חברים על מנת להוציא תנאים מה שיותר טובים מול היבואן - צ'מפיון מוטורס. לדוגמא בפולו gti,היבואן לא מוכן לתת הנחה כעת אך אם תקום קבוצה של כמה חברים, יש מצב לכמה אלפים טובים של הנחה ! אז אם חשבת לקנות פולו gti , גולף gti או סיאט , סקודה או אאודי, ולא בוער לך מחר בבוקר להזמין רכב אלא לחכות להתארגנות הקבוצה אתה מוזמן ליצור קשר ויחד כקבוצה נזכה לתנאים הרבה יותר טובים מאשר אחד. צרו קשר בפרטי !
הודעה אחרונה מאת indexswing, -
אז אחרי התלבטות ארוכה לגבי מחליפת הגולף GTI , נפל הפור על אחותה הגדולה- הגולף R. בחרתי דווקא את הגולף מכיוון שאני מחפש רכב מהיר ליומיום, שאפשר לנהוג בו מהר בלי הרבה מאמץ (יש M3 E46 לאותם רגעים אחרים וכמה צמיגים עודפים ). נבדקו כמה אלטרנטיבות, כמו במוו 135 ואודי S3- הבמוו נשלחה עקב רשימת המתנה ארוכה מידי והאודי נשללה כי יותר אהבתי את הגולף. אז נעבור לרכב עצמו- לקחתי צבע שחור (זה מה שהיה..) עם פחות או יותר כל התוספות חוץ ממערכת שמע עם תריסר רמקולים- אני לא חובב גדול של סאונד סופר איכותי והמערכת הרגילה טובה מאוד בשבילי. האוטו עצמו- נראה כמו גולף משופרת (חישוקי 19, פנסי קסנון וארבעה אגזוזים). לא ארחיב על המראה כי זה עניין אינדיבידואלי. תא הנוסעים נראה ג…
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי , השאלה בכותרת. יש למישהו מושג לפי נתוני משרד התחבורה?? מדובר בדגם הישן שנים 2002-2005: תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת Nico62, -
- 13 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ברשותי הרכב הנ"ל ואשמח לדעת ממי שיש לו רכב דומה אם יש תאורה במתגים של הקונסולה העליונה ליד המראה המרכזית (4 מתגי תאורה). אצלי בלילה אין תאורת מתגים כמו בקונסולה המרכזית ושאר המתגים. לאחרונה הייתי באירופה ושכרתי גולף דומה שהיתה ברמת גימור קצת יותר מפוארת מהגולף טרנדליין שברשותי. ברכב השכור היתה תאורת לילה במתגים בקונסולה העליונה וזה מאוד נוח בחשיכה. מעוניין לדעת אם הגולף 125 כס שמיובאת לארץ היא ללא התאורה הנ"ל או שאצלי יש תקלה. תודה
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 22 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אני מתפלא כל פעם מחדש שהדגמים שלהם הם ניראים כמו חיכוי כל פעם של משהו אחר. למה היצרן לא החליט עדיין על קו עיצובי כדי שיהיה "פנים" לדגם? העינין הוא שמדובר על יצרן בוגר כבר שמייצר רכבים באיכות גבוהה שווי ערך למתחרים. בדרך כלל בשלב הזה כבר אמורים להיות לדגמים שלהם קו עיצובי עם פנים שניתן לזהות בודאות. ועכשיו, כל פעם שמגיע דגם חדש, זה ניראה בהתחלה כמו דגם מוזר של אודי/מרצדס/במוו בדגמים היותר יוקרתיים (או לא ברור איזה רכב בדגמים לעם), עד שמתקרבים ורואים את הסמל. דווקא בדגמים היוקרתיים יותר זה חשוב שיהיה לדגם פנים משלו, כדי שישר יהיה אפשר לזהות. אני לא מבין את העיצובים של היצרן, זה ניראה כאילו הם עדיין לא החליטו איך צריך להראות הרכב הבא שלהם. זה מזכיר לי מעט את ה…
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים, אני מעוניין לשים חיישן טמפרטורה ולחות בתוך הרכב מסוג DHT11, למדוד את הטמפרטורה והלחות שבתוך הרכב. יש לי סיאט איביזה. http://www.adafruit.com/product/386 איפה הייתה ממליצים לי למקם את החיישן על מנת לקבל תוצאה הכי טובה?
הודעה אחרונה מאת noam76, -
- 16 תגובות
- 10.7 אלף צפיות
שמעתי פרסומות של חברות ביטוח שעושות הנחה למי שמתקין את המערכת. הסתכלתי באתר של החברה (ד"א זה פיתוח כחול לבן!) וזה נראה עובד לא רע בכלל, מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת יוסיאילן, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 944 צפיות
שלום, מקווה שזה הפורום הנכון, הציעו לי ממקום העבודה לעשות ליסינג על רכב משומש (פורד פוקוס או דומה), אני לא סגור על השנה או הדגם בדיוק, ל Short leas בעלות של 2500 ש"ח - זה הסכום שירד לי מהמשכורת. רציתי לדעת האם זה משתלם או סכום הגיוני? קצת רקע, אני כרגע נמצא במצב של אפשרות לרילוקיישן וצריך רכב לתקופה קצרה וחשבתי לקנות רכב משומש בעלות של 30K (יש לי נסיעה על כביש 6 + ילד לכן צריך רכב שיהיה גם בטחותי ואמין). הוצאות דלק שהיו לי עד היום עם 107 - 1000 ש"ח דלק, 500 ביטוח, 500 הלוואה וכמו כן טסט וטיפולים. אני יודע שעל פניו זה נראה משתלם, אך רציתי לדעת מה אתם הייתם עושים? אשמח לעזרה, תודה.
הודעה אחרונה מאת misterb, -
ביום חמישי הקרוב (26.11.15) אנו עומדים לנהוג באיביזה קופרה החדשה. במהלך ההשקה אנו ניפגש עם נציגי היצרנית מזרועות הפיתוח, השיווק והטכנולוגיה וננצל את ההזדמנות להפנות את הדברים שלכם ישירות אליהם. רגע לפני שנתרשם ממנה, אנו מזמינים אתכם להעלות כאן את השאלות והדברים שתרצו לדעת אודות גרסת הקצה הספורטיבית של הסופר מיני של סיאט. איביזה קופרה על קצה המזלג: - איביזה הנוכחית שהוצגה עוד ב-2008 עברה לפני כחצי שנה מתיחת פנים, סביר להניח שאחרונה לפני החלפתה בדור חדש לחלוטין, גרסת הקופרה היא האחרונה בסבב עדכון זה. - השינויים החיצונים זניחים, חידוד של תאורת הזנב ותוספת לד בפנסים הקדמיים. היא כן תגיע עם חישוקי 17 אינץ' כסטנדרט. - השינוי הבולט ביותר נמצא מתחת למכסה המ…
הודעה אחרונה מאת Ace007, -
לא הייתה חניה ברחוב במרחק סביר מהבית שלי אז החנתי חד פעמית בחניה (ציבורית כן, לא שלו) שהוא ושכן אחר סידרו עם משטח בטון. הוא החליט שהחניה היא פרטית שלו וחסם אותי בכוונה. הזיז רכב אחר שהיה לידי ונצמד מצד ימין ואז עם רכב אחר חנה באלכסון כדי שאני לא אצא. מה אפשר לעשות? (אני בדיוק מתקשר למשטרה אבל אני בספק אם יעשו משהו) אני צריך לצאת מחר בבוקר והוא לא מוכן להזיז את הרכב (הרכבים שלו לא יהיו בשימוש בזמן הקרוב)
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
בבוקר מתקשרת האישה ואומרת שיש פנצר בגלגל, עשיתי חיפוש בפורום לפנצריות ברעננה ושלחתי אותה לאחת שמישהו כאן המליץ. יש בורג בגלגל ונאמר לה שיעלה 50 שקל לתקן את הפנצר, היא אפילו התקשרה ושאלה אותי לנוכך המחיר הקצת יקר, אמרתי לה 10 שקל לפה או לשם לא יצילו אף אחד ושתסיים את הסיפור. אחרי שהפנצרמכר הוריד את הגלגל מסתבר שהבורג היה עקום ועשה שריטה בדופן, הוא ניסה לתקן, הרחיב את החור ובסוף החליט לא לתקן, הציע צמיג חדש ב 450 שח + מעמ או שהוא יחליף לרזברי ויקח "כמה שקלים" על העבודה (?)....החלטנו לא להחליף את הצמיג...בסופו של דבר הוא לא התבייש לקחת 65 ש"ח ולשלוח אותה על הגלגל הרזברי. האם זה נשמע לכם תקין? בדרך לפנצריה שאני אישית מכיר נראה מה הם יגידו, בלי קשר לגורל הצמיג לדעתי זאת חו…
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 0 תגובות
- 583 צפיות
שלום אני שואף לטפל לבד (רק דברים פשוטים) ברכב שלי. כמה שאלות בנושא: יש צורך להפריד בין שמן גיר לשמן מנוע לצורך מחזור? יש מחזור של נוזל קירור ישן או שפשוט שופכים? מסנני שמן ודלק ישנים גם ממחזרים\נפטרים בבטחה? הארות נוספות בנושא יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת yonatanalman, -
חברה להשכרת רכב בחו"ל אמרה לי שאם יש לי ביטוח רכב, לא אצטרך לשלם להם תוספת ביטוח CDW. האם ביטוחי הרכב הקיימים מבטחים/כוללים גם מקרה של השכרת רכב?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אשמח אם תעזרו לי למצוא דוושת "מנוחה" לרגל שמאל לסקודה פאביה 2015. תודה.
הודעה אחרונה מאת RS, -
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אחרי שבדקנו בחודשיים האחרונים מספר דגמים, לרכב משמש בעיקר לנסיעות בין עירוניות (נסועה של כ- 40 ק"מ ביום) בעיקר בגזרת בגזרת הגיפונים (טוסון, CX-5, מיצובישי) בסביבות המחיר של 180,000 ש"ח ביצענו חישוב מסלול מחדש ובחרנו בסונטה הההיברדית החדשה. למה? שילוב של מרווח, נוחות מוגברת והחיסכון בדלק וקריאת המון כתבות בחו"ל על הרכב (ארה"ב) הרכב הגיע שבוע שעבר. בנסיעה הקצרה שהיתה בו עד כה (הארוכה ממודיעין לאיקאה ראשון לציון) הרכב ענה על כל הציפיות ואפילו יותר ! הרכב מרווח מאוד, שקט, נוח לנסיעה והבונוס הוא בצריכת דלק שעומדת כרגע על כ- 16.5 ליטר לק"מ ומשתפרת. וכן, פה שם אנשים מסובבים את מבטם על הרכב. רשמים נוספים וסקירה נרחבת יותר בהמשך....
הודעה אחרונה מאת aviarmo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מתלבט אם להתקין ברכב שלי איתוראן Flash או את הציטה החדשה היתרון המרכזי של הציטה מבחינתי הוא ההתראות על מיקומים נפוצים של מארבי משטרה... השאלה שלי כמה ההתראות האלה באמת יעילות?
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
אהלן יש לי מאזדה 3 2004 ונשרפה לי הנורת ברקס ואני רוצה להזמין מאייבי חדש השאלה איך הנורה נקראת יש מלא.. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת sperial, -
חברה שלי לפני רכישה של מיקרה 2013 אוטומטית. בבירורים שאנחנו עושים בימים האחרונים בקשר לביטוח מתקבלת תמונה הזויה. ביטוח חובה+מקיף לנהג חדש ( הוציאה רשיון לפני חודשיים אבל היא מעל 24) הצעות שנעו בין 11K ל15K (מחיר הרכב 49K ש"ח) . יש משהו שאני מפספס , איזו שיטה לקבל הצעה יותר נורמלית או שזאת המציאות? המלצות לסוכנים הוגנים וטובים באיזור חיפה והקריות יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת sperial,
-
מי מחובר 7 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 326 אורחים (הצג רשימה מלאה)
