Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה גולף R


bencl100
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא באמת "התאכזבתי", המכוניות של הקונצרן הזה (גם הספורטיביות שבהן) נמצאות במשפחתי מאז ומעולם, אבל בכל זאת ציפיתי לקצת יותר, אולי משהו בסגנון M135 XDRIVE.

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דווקא הופתעתי במבחן או 2 שראיתי שבהם ציינו שה R קצת יותר מתקשרת ועליזה מ S3 למשל. אני מבין שהמינוח הנכון הוא טיפה פחות מאופקת.

 

יופי של סיקור ומכונית.

תודה רבה! אני מניח שה-R יותר מהנה משיקולי מיצוב (היא ה"עילית" של הגולף ולאודי יש את ה-RS3)

פורסם

לכל מי ששאל על צריכת הדלק- לצריכה של 1-12 מגיעים בשגרת יומיום- שלי אומרת משהו כמו 70% בין עירוני ו-30% עירוני עם נהיגה רגועה (יחסית, כן?) ומעט מאוד מאמץ אם בכלל למערכת ההנעה הכפולה. איפה היא כן מתאמצת? בסביבת עירי (רחובות אם מישהו מכיר) בעוקף המזרחי יש פנייה חדה שמאלה (או ימינה, תלוי מאיזה כיוון באים), ואם באוקטביה 1.4 המהירות המירבית לקחת את הפניה היא 80 בערך, בגולף היא נמצאת מעל 100 (יותר מזה אני מעדיף שלא לנסות).

פורסם

מנהיגה "קצרה" של כ500 קמ מאוד משעשעים ב S3 החדשה, הדבר היחיד שתיקשר שם היה הבלוטות' והפלאפון שלי.

כלכך משעמם.

גם אם בגולף R העניין הזה "שופר" ב50 אחוז, זה עדיין נשמע משעמם.

אתה צריך לנסות להרוג את עצמך כדי לקבל איזו תחושה מהרכב

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

תתחדש

יופי של רכב

אם הייתה לי היכולת הכלכלית שלך הייתי מחכה לפורד פוקוס RS החדשה

יתר חזקה ומהירה ויותר מהנה

פורסם (נערך)

אממ, וואו.

צבע נכון, ג'אנטים מהממים.

יכול להרחיב מעט על נוחות נהיגה בכבישי הארץ?

ד"א, הרכב מגיע עם מיתלים אדפטיביים?

 

עריכה:

לפי העלון, כן. http://www.vw.co.il/wp-content/uploads/2015/08/MIFRAT-GOLF-R-atar-0615.pdf

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

פורסם

תתחדש! מכשיר רציני!

גולף עם 4 אגזוזים שמגיעה ככה מהחברה תמיד תעשה לי את זה! :twisted:

רכב מאוד יפה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

לפני שבועיים נסעתי אחרי אחת בהרצליה (מסתבר שהיא הגיעה למפגש של אלפא) שעמדה קצת לפניי במחלף הסירה ופשוט נעלמה מהשדה ראייה שלי בשנייה.

רכב שנראה כלכך שגרתי שאתה לא מצפה ממנו לביצועים כאלו.

תתחדש, יפייפיה!

פורסם
אממ, וואו.

צבע נכון, ג'אנטים מהממים.

יכול להרחיב מעט על נוחות נהיגה בכבישי הארץ?

ד"א, הרכב מגיע עם מיתלים אדפטיביים?

 

עריכה:

לפי העלון, כן. http://www.vw.co.il/wp-content/uploads/2015/08/MIFRAT-GOLF-R-atar-0615.pdf

 

הרכב מגיע עם מתלים אדפטיביים. אני לא חובב גדול של נוחות נסיעה, זה לא ממש מזיז לי. גם במצב "קומפורט" המתלים עדיין קשיחים, אבל ברמה בהחלט סבירה שמאפשרת נסיעה נורמלית וללא כאבים יותרים. הם מתקשחים ככל שעולה המהירות והמצבים, ולדעתי הם קשיחים מדי במצב הכי קיצוני (RACE), אין כמעט זויות גלגול ובכבישים הנכונים אני אוהב לבחור במצב האינדיבידואלי (אתה יכול לכוון כל פרמטר באוטו לפי דרישותייך, למשל הגה במצב "קומפורט" עם מתלים במצב "ספורט"), אני שם את כל המכלול על המצב ספורט ורק את המתלים משאיר על נורמל, הם סבבה גם ככה.

פורסם
אחלה סקירה.

 

אני לא מבין מה ההתלהבות מרכבים שמאבדים אחיזה. אף פעם לא הבנתי מה כזה כיף בזה.

השעשוע, שמוביל לאקסטרה אנדרנלין. היכולת לשלוט בבלתי נשלט.

אני מכיר את זה ממקומות אחרים (אופניים, סנובורד) - אבל ברכב, אני מסכים איתך לחלוטין. זה פחות מדבר אלי, ויותר מעניין אותי לנסות לפתח קצב מקסימלי בהרגשת בטחון, ולא לבדוק איפה הקצה מבחינת היכולת לשלוט במצב סמי-כאוטי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

כדי להיות ראשון ברמזור מספיק אופניים חשמליים :-)

 

תתחדש, אחלה רכב (אני לדוגמא הייתי מזמין 135 ומחכה לה בסבלנות).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תתחדש. הרכב נראה מדהים, אשמח אם תפרסם עוד תמונות.

אם זה לא סוד, אשמח אם תוכל לפרסם את המחיר של הרכב "על הכביש" (אפילו בפרטי).

 

תודה.

פורסם

אני אוסיף תמונות בכיף, קודם צריך לצלם[emoji6]

לא סוד. המחיר בסיס הוא 300, על זה הוספתי את התוספות הבאות- 5 דלתות+מושב נהג חשמלי (בריאות למי שחשב על השילוב)- 8.5 אלף, גג פנורמי (לדעתי דיי מיותר, אבל רוב האנשים יאהבו וחשבתי שזה יעלה את מחיר האוטו במכירה) 9 אלף, חישוקי 19 אינץ עם צמיגים במידות 235/35 למיטב זכרוני- 7 אלף, חבילת ריפודי עור- 11.5 אלף. יש גם מערכת שמע טובה יותר שלא הוספתי כי לא ראיתי צורך. תוסיף איתוראן סייב, מיכל 98 מלא בקבלת האוטו, תושבת לטלפון ומצלמת רוורס וחיישנים- ואחרי הנחה קלה (באמת קלה) יצא 340K.

פורסם

מפתיע אותי שנתוני צריכת הדלק שלך הם יותר טובים מאלו שמפרסם היצרן (11.7) וכידוע היצרנים בודקים בתנאי מעבדה ולרוב הנתונים טובים ב 30-40% ממה שמקבלים בפועל.


×
×
  • תוכן חדש...