Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה גולף R


bencl100
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מפתיע אותי שנתוני צריכת הדלק שלך הם יותר טובים מאלו שמפרסם היצרן (11.7) וכידוע היצרנים בודקים בתנאי מעבדה ולרוב הנתונים טובים ב 30-40% ממה שמקבלים בפועל.

איזה אוטו יש לך?

הצריכה של 1-12 היא עם דלק 98, בנהיגה מנהלתית שגרתית, ברובה בין עירונית. כדי לקבל את הצריכה בנהיגת "כאסח" חלק את הנתון ב-2 והוסף 1-2 קמ"ל לפי מצב הרוח. היצרן מפרסם- 11.4 לעירוני; 16.9 בין עירוני; 14.5 משולב.

פורסם

לא הייתי מוותר על הe46, חבל שלא ידעתי שאתה מוכר.

 

תתחדש. אני יותר ממבין את המצב שלך, ועדיין, אין כמו לחזור לרכבים הישנים יותר, חוויה מסוג אחר.

 

לא הכל זה קו ישר ותאוצה עוצרת נשימה.

 

אני מקווה שהגולף תענה על כלל הציפיות שלך.

אשמח לשמוע רשמים נוספים בהמשך

M-TECH E46

פורסם (נערך)

המחיר של R פה הזוי בכל רמה אפשרית.

הפרש המחירים בין גולף GTI לR באנגליה הוא £3000 רשמית וכ£2000 בפועל, כלומר כ12,000 ש״ח.

לא יודע אם זה מיסים או גרידיות של היבואנים פה.

יצא לי לבלות יום בחברת אחת בחו״ל, ואישית מאוד נהנתי ממנה, אבל פה בסכום כזה הכסף שלי היה הולך על 330i.

בכל אופן, תתחדש ומה שבטוח זה שתהיה יחודי יחסית (אני טרם נתקלתי באחת על הכביש פה).

עריכה אחרונה על ידי robertf
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תתחדש, רכב מעניין ומאובזר. יצא לי לראות ולשמוע אחת ממש מקרוב, מאוד אהבתי.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

תתחדש ושתיסע רק בדרכים מפותלות ;)

הרגע הבנאדם אמר שהיא משעממת בדרכים מפותלות וזה מה שאתה מאחל לו?

;)

 

ובנימה יותר רצינית, היא נראית מעולה בשחור והג'אנטים לטעמי מצש יפים ונותנים קונטרסט יפה.

 

זו בהחלט בהמה ביצועיסטית אבל יחד עם זאת, 340k שקל לגולף.....

 

מחיר הזוי.

 

לגבי המחליפה לבימר, שנה כיוון, קנית רכב אחד שלא עובד על אף חוש, פנק את עצמך עם c63 כדי שתעבוד לך על כל החושים.

 

היא אמנם תנסה להרוג אותך מדי פעם אבל היי- זה מה שהופך אותה לכזאת פצצת כיף.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מחיר גבוה ברמה מגוחכת ממש, ועוד בלי הנחה נדיבה? כלומר, אני מבין שלכם זה כנראה פחות משנה, אבל WOW. אני מבין למה צ'מפיון מתמחרים ככה את הרכב - פשוט כי יש לו קונים...

חוץ מזה, מקווה שתהנה. נראה לי מוגזם הקטע הזה שכדי להשתגר אתה צריך איזה 6 פעולות לפחות, לרבות כמובן ניתוק START-STOP שצריך לעשות בכל נסיעה, אבל כאמור כשהוא נוסע - אני בטוח שהוא נוסע היטב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

השדרוג העיקרי שהיא צריכה זה בגזרת המחיר.

75-100k פחות היו מביאים אותה לטווח המחירים הריאלי עבורה.

 

זו בסה"כ גולף עם מנוע בריא יותר, זו לא מכונית עם איזה added value מטורף מבחינת הנאה מנהיגה.

 

לצורך העניין הגולף GTI לטעמי עדיפה בהרבה כחבילה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הרכב נוסע בהחלט היטב. אני לא סגור על זה שצריך לנתק את הדימום/התנע, אני פשוט שונא את המערכת הזאת (לאוטו לוקח קצת זמן להתניע ואז הוא קופץ לך קדימה) ואני לא בטוח כמה דלק זה חוסך.. תחשבו על זה, רכב מודרני צורך לכל היותר 2 ליטר בשעה שהוא עומד, ולי לפחות לא יוצא הרבה זמן (הרוב בפקקים זה זחילה, ואז המנוע עובד) וגם אם יוצא, זה חוסך מעט יחסית כסף ולדעתי לא שווה את ההקרבה בנוחות הנהיגה.

 

באשר למחליפה של הבימר, אני דיי בדילמה בין C63/M2/M4/RC-F.

אני לא חושב שלקנות רכב ספורט יד שנייה זה רעיון טוב, מה שאומר שאני צריך לקחת הלוואה כדי לממן את כל מה שהוא לא M2. מצד שני, אין לי צורך בגודל של משפחתית גדולה (אני בחור די צעיר בלי ילדים), אבל אומרים שה-m4 היא פשוט מכונית נהיגה מטורפת.. מה אתם הייתם עושים?

פורסם

אני אומר שאין שום צורך במשהו מעבר ל- M2.

אם הפרוטה בכיסך וללא הלוואות, קנה ותיהנה.

 

אני אישית, מתחבר הרבה יותר לפרופורציות של סדרה 2 מאשר שאר הדגמים. אני חושב שהיא מושלמת וההנאה מהנהיגה בה, לא תהיה פחותה מאשר M4.

פורסם

אני עדיין מנסה להבין מה ההגיון בלהחזיק שני רכבים ספורט כ"כ קיצוניים, כאילו זכותך והכל כן? אבל מה הרציונל? אם אתה מביא M2 בשביל הנהיגות הכיפיות אז מה התכלית של הR? לא עדיף להביא איזה רכב יוקרה חזק ומפנק (ב340K זה "די" אפשרי) שישלים את הM2?

אני לא מבקר אותך חלילה, רק מנסה להבין את ההגיון מאחורי הדברים. תרגיש חופשי לא לענות אם זה חטטני מדי או משהו.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...