Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה גולף R


bencl100
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
40 אלף השקעה ברכב זה וואחד השקעה. בטח ברכב שעלה כ300 כחדש.

 

40 אלף שנותנים לך נתונים של רכב על זה לא הרבה.

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש כאלה כמוני למשל ,שלא רוצים להתנייד בפורשה 911 או ברכבי חלום יקרים יותר.

ואלטרנטיבה לשדרג ולהיות ליד מתאים להם יותר מלהוציא על רכב 500-600 פלוס

אלפים ולמעלה. עדיף לי לשפר בעשרות אלפים לא בודדים בכלל.

אני איש צנוע ולא מחפש את המבטים ברחוב ומעבר.

אלטרנטיבה כזאת מאפשרת לי להיות בכיוון וגם אם ליד ולא באמת שם,בדרך כלל

גם לא קונה חדש מהחברה ונראית כלפי חוץ רגילה לחלוטין.123123.jpg

פורסם

שום דבר לא מונע,ב2012 כשקניתי את האודי לא היו על הכביש הרבה M135

ומי שהיה לו לא רצה למכור ופרקטית הרכב פחות מתאים לי אישית...4 ילדים ו2

דלתות על הגבול של איגואיסט,כרכב עיקרי ליום יום.

האודי הגישה 5 דלתות ותא מטען סביר בהחלט ופה הפרקטיקה הכריעה.

פורסם

הוצאות התחזוקה גם כן נמוכות משמעותית לעומת רכב על עם 500 כ"ס.

 

שאלה לבעל ניסיון - 500 כ"ס. איך הם משפיעים על ההאלדקס מבחינת אמינות/תפקוד ? (הרי לא מדובר בהעברה קבועה, יש קלאצ'ים ועניינים.

 

שאלה דומה לגבי ה DSG..

...CASKA for life

פורסם

הגיר החזיק מעמד יפה אחרי שינוי תוכנה APR לגיר. והאלדקס החזיק גם הוא,אם כי הגיר DSG קיבל טיפול

והחלפת שמן מוקדמת כי הראה סימנים של שחיקת יתר,השמן מאבד את צמיגותו מהר מהרגיל...במקום 40K מומלצים

אז 35K. הוחלף השמן DSG והרכב נסע אצלי עוד 10K ואז נמכר.

לא שמעתי על תלונות מהבחור שקנה את הרכב ואני די בקשר איתו.

זתומרת שמבחינת אמינות הייתי מוכר את הרכב גם לחבר קרוב ללא חשש.

ברור שיש בלאי יותר גבוה ועל זה בטוח משלמים ,אבל פחות לדעתי מרכבים שעוברים פרוייקטים מיוחדים בארץ

שלא נבנו ע"י היצרן או סדנה מוכרת בעולם,אבל אלו דברים שחייבים לקחת בחשבון לפני.

בכללי האמינות שהעניק לי הקיט APR מלווה בשקט ובשלווה גדולה יחסית וחוץ מנקיון פיח בראש מנוע והחלפת

שמן DSG וטיפולים דחופים יותר ,הרכב עבר אצלי26 אלף קמ אים הקיט של APR וכמובן גיבוי עי הסדנא

שייבאה ומייבאת APR ולא פחות חשוב,

מכונאי וכמה אנשים סביבו שיודעים דבר וחצי על הקיט עצמו ויש נסיון עבר עשיר,כל דבר נבדק בכבדות ראש לפני.


×
×
  • תוכן חדש...