Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה גולף R


bencl100
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זו בסה"כ גולף עם מנוע בריא יותר, זו לא מכונית עם איזה added value מטורף מבחינת הנאה מנהיגה.

לצורך העניין הגולף GTI לטעמי עדיפה בהרבה כחבילה.

 

בשונה מכל גולף אחרת, כאן יש הנעה ל 4 גלגלים, כך שזה לא רק גולף עם מנוע בריא יותר.

אבל עם השורה הנכונה קשה לא להסכים, במחיר של 100K ~ יותר מ GTI, יש פה בעיה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מערכת ה START / STOP חוסכת לנהג ממוצע כ- 2% מצריכת הדלק.

מתקינים אותה בגלל תקינה אירופאית ובכדי למנוע זיהום אוויר.

לדעתי 2% בצריכת הדלק מתקזז מול בלאי גדול יותר של מערכת ההתנעה והמצבר.

חוץ מזה שזה מעצבן נורא ההשהייה ברמזור - זאת הסיבה העיקרית שביטלתי

פורסם
בשונה מכל גולף אחרת, כאן יש הנעה ל 4 גלגלים, כך שזה לא רק גולף עם מנוע בריא יותר.

 

נכון, רק שמי בדיוק צריך את זה?

זה בדיוק כמו אאודי שבכל רכב דוחפת את הקוואטרו הזה שהופך כל רכב שלהם מרכב עם פוטנציאל לא רע לפאן לרכב אפור ומשעמם.

אני די בטוח ההנעה הכפולה הזאת תורמת לא מעט לזה שה-GTI פשוט יותר מהנה, מתקשרת, WHATEVER.

 

הסיבה שאני כותב "זו רק גולף" כי במחיר של 300K+ היא מגיעה פשוט עירומה על גבול המביכה והיא עולה יותר מ-135 שזו האחרונה שמה אותה בכיס הקטן בכל פרמטר אפשרי.

 

וכן, קשה להתעלם מזה שרכב ב-340K שקל נראה חיצונית כמעט זהה לדגם שעולה פחות מחצי ממנו ללא קשר לזה שיש כאלה שיאהבו זאב בעור של כבש, כשיש פער מחירים כזה גדול רצוי שזה יבוא לידי ביטוי גם בחיצוניות של הרכב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא מגן על הגולף הזו אבל מי שמחפש זאב בעור כבש, אז הגולף נותנת בדיוק את זה. יש טאצ' חיצוני למביני עניין ולא יותר מזה. כל דבר אחר יחטיא למטרה.

עדיין, המחיר הזוי לחלוטין גם בהשוואה ל GTI וגם בהשוואה ל135/235 ובוודאי בהשוואה למחיר בחו"ל.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני הייתי קונה אלדקס קונטרולר אם שלט ומעביר קצת כוח לציר האחורי ,משדרג ל400 סוסים

Stage2 ומשנה מקצה לקצה את ההרגשה המסרסת של הוואגיות האלה...מנסיון.

פורסם

לא להכנס לו לכיס. אני גם הגבתי שהייתי ממתין ל-135, אבל מצד שני הוא רוצה לקנות עוד רכב ספורט נטו, ולכן אין כאן שיקול כלכך של תמורה למחיר מבחינת ביצועים אלא יותר העדפה אישית.

לגבי ההתלבטות, אני לא הייתי נכנס להלוואות וקונה M2.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם (נערך)

גם אם הוא לא רוצה ביצועים נטו, עדיין יש אלטרנטיבות מעניינות בהרבה מהגולף המשמימה הזו.

 

למעט אם אתה מכור VAG בצורה כה קשה שאתה מוכן להוציא "כל סכום", אני לא רואה שום היגיון ברכישת הרכב הזה במחיר הנדרש בעבורו.

 

 

סתם כמה אפשרויות שעלו לי לראש הרגע:

 

ב.מ.וו M135i/M235i/340i, קאדילק ATS, לקסוס IS300 ויש עוד. חלקן ישאירו עודף גם אחרי שתבחרו בדגם הכי מאובזר.

 

לחלופין, קופרה תהיה משעממת באותה מידה, וגם אם נאבזר אותה עד האוזניים, עדיין יהיה פער של מעל 100k לטובתה. גולף GTI תספק חוויה מוצלחת יותר בשביל הנהג וביצועים מספקים - תוספת הביצועים ב-R שווה אולי 40-50 אלפי שקלים, לא 120.

ג'ולייטה תלתן ירוק תתן חוויה קצת שונה רך עדיין תהיה קרוזרית נעימה ביום יום ויותר דרמטית ברמת התחושות כאשר מבקשים.

 

אם נתאמץ עוד קצת, אז נוכל למצוא חלופות עדיפות נוספות.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
אני עדיין מנסה להבין מה ההגיון בלהחזיק שני רכבים ספורט כ"כ קיצוניים, כאילו זכותך והכל כן? אבל מה הרציונל? אם אתה מביא M2 בשביל הנהיגות הכיפיות אז מה התכלית של הR? לא עדיף להביא איזה רכב יוקרה חזק ומפנק (ב340K זה "די" אפשרי) שישלים את הM2?

אני לא מבקר אותך חלילה, רק מנסה להבין את ההגיון מאחורי הדברים. תרגיש חופשי לא לענות אם זה חטטני מדי או משהו.

 

לא חטטני, הרגש בנוח.

את הגולף אני מחזיק "יותר ליומיום", לנסיעות ארוכות, פגישות וזה, ולכן אני מעדיף רכב אוטומטי ומהיר, פחות או יותר ההגדרה של גולף.

את הבמוו M2 (ואני מתייחס אליה כאל גרסה משופרת ומהוקצעת של ה235 הידנית עליה נהגתי) אני אוהב יותר כי היא דורשת יותר ריכוז (זה המקום לציין שאוטומט פה לא בא בחשבון), אפשר לנהוג אותה מהר אבל זה לא פשוט כמו בגולף. זה עדיין לא STI או M3 E46 מבחינת "קלות הנהיגה", אבל זה עדיין רכב כיף מ-א-ו-ד לנהיגה, עם מכלול פשוט מעולה. באמת התאהבתי בו.

פורסם

נו אבל זה די תואם למה שאמרתי, ומכאן השאלה: אם אתה רוצה רכב יומיומי חזק למה לא משהו יוקרתי סטייל במו או בנץ, או לחלופין למה לא ג'יטיאיי ואת האקסטרה מאה אש"ח לדחוף לרכב הביצועיסטי?

הR נבנתה, לדעתי, עבור מי שרוצה רכב פרקטי מחד שאפשר להתחרע איתו בטיולי נהיגה מאידך. אם יש לך רכב נהיגה אז אני פשוט לא מבין מה ההגיון כאן... כ:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אם C63 היא פוטנציאלית, אז למה הגולף? תוסיף את המחיר של הגולף למחירה של הM2 ואתה רוכש C63 חדשה ונשאר עם עודף.

קיבלת גם רכב חזק ומהיר, גם ייצוגי, גם מתאים ליום יום מצד אחד ומצד שני מכונת נהיגה כשצריך.

פורסם

וכן, קשה להתעלם מזה שרכב ב-340K שקל נראה חיצונית כמעט זהה לדגם שעולה פחות מחצי ממנו ללא קשר לזה שיש כאלה שיאהבו זאב בעור של כבש, כשיש פער מחירים כזה גדול רצוי שזה יבוא לידי ביטוי גם בחיצוניות של הרכב.

 

לא היא לא.

 

בעוד שאפשר להגיד שההבדל בין gti לגולף הרגילות מאוד ״עדין״ - ועדיין שתראה אחת, מייד תדע שהיא gti, ב-R רואים בבירור את ההבדל. לטעמי לדוגמא היא ממש לא דודמא לזאב בעור של כבש, כי התחפושת כאן לא מוצלחת.

 

זה כמו שc63 לא דומה לc180.

פורסם
לא היא לא.

 

בעוד שאפשר להגיד שההבדל בין gti לגולף הרגילות מאוד ״עדין״ - ועדיין שתראה אחת, מייד תדע שהיא gti, ב-R רואים בבירור את ההבדל. לטעמי לדוגמא היא ממש לא דודמא לזאב בעור של כבש, כי התחפושת כאן לא מוצלחת.

 

זה כמו שc63 לא דומה לc180.

זה לא עיקר הבעיה ברכב הזה. 340k קונים דברים מעניינים יותר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

וואלק,מה עשיתם מהרכב הזה...''משמים'', "מהיר וזהו" "כולה גולף אם הנעה קדמית"..."הגה לא מתקשר",

"שילדה לא מתמסרת" מה רציתם שידבר באמצע הסיבוב? שלדה של איבו 8 והיגוי של M135 או איבו 9.

בתכלס מי שלא חי יום יום אם הרכב,לא באמת ידע כמה מהיר הוא מנקודה לנקודה ובצורה הבטוחה ביותר.

אפשר להוציא מהרכב הזה פרובוקציה וסחיפות מהנות אם צריך,נכון ההיגוי לא חד כמו שכולנו היינו רוצים

וגם לא מייצר פרובוקציות חביבות סטייל אבארט 500,כמו תחת פוסע הצידה מדיי פעם ובק פייר של ילד

בן 18 שקיבל עכשיו רשיון והטרן אין זוועה. אבל לקטול כזו מכונית צייתנית,

קרוזרית מטרפת...יש רכבים שנמדדים בהקפות המהירות שלהם

ויש רכבים שמיצרים פרובוקציה נחמדה ומועילה,סטייל אבארט 500 אבל מנקודה לנקודה A TO B,פחות.

אם היו רוצים משפחת וואג לייצר רכב ספורט מעניין מתקשר והיגוי חד כמו סכין,אז היו נגשים לקיימן ולוקחים

את שלדתה ואת ההיגוי על הדרך גם, היו מייצרים חלום בלהה לכל שאר היצרנים,אבל אז היתה תחרות בבית.

אני רואה שגל ההשמצות נהייה אופנתי פה.טוב הבנו שהרכב חרא,מאוד חרא!

ובכלל אני חובב נינג'ות יפניות (יש אחת בבית) וגם 2 בימריות שאחת הנעה אחורית רחמנא ליצלן.

אז מר בחור יש לך "חרא" של רכב ואם תרצה קצת יותר ליהנות ממנו (הרבה יותר),שלח לי הודעה פרטית,יש

מרכיב סודי(לא באמת סודי)שמאוד חסר ברכב שלך,אבל אז תקבל רכב שונה לחלוטין (בהשקעה לא גדולה מאוד).

מניסיון אני רושם את דבריי ולא מנהיגת מבחן כמו חבריי המלומדים,לי פשוט היה כזה שנתיים וחצי.


×
×
  • תוכן חדש...