Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה גולף R


bencl100
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

bigmik - הכל טוב, הכל יפה - אבל ה-135 גם מהירה יותר וגם חדה יותר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

המחיר בסיס הוא 300, על זה הוספתי את התוספות הבאות- 5 דלתות+מושב נהג חשמלי (בריאות למי שחשב על השילוב)- 8.5 אלף, .

 

יש (בארץ) בכלל R עם 3 דל'? נדמה לי שהמחיר הבסיסי הוא ל 5דל'.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כמו שביגמיק רשם,לוואג לא חסרים רכבים שמיועדים לכל טווח מחירים וקהל יעד.יש להם גם פורש.,למבורגיני,בטלי,בוגטי, ומה לא.כך שהם בטוח ידעו איך ולמה לקייל גולף בצורה הזו.גולף r בעיניי מדהימה .אסביר גם למה,היא פרקטית ויפה בעייני.אישית הייתי רוכש אותה על פני במוו מכמה סיבות.הראשונה היא שבכלל לא הייתי משאיר אותה סטנדרתית .למה?כי יש לה הנעה כפולה.לאור זה ש apr שחררו לאחרונה קיט טורבו של 500 סוסים לשלדת mqb,לא רואה סיבה לבמוו עם הנעה אחורית שלא תתמודד עם הספק כזה ולא תוריד אותו ביעילות.עם שדרוג קל של מתלים והאלדקס ,גולף גם תהיה מהנה ומהירה כשד.0-100 בשלוש שניות ברכב משפחתי נשמע קצת הזוי אבל בהחלט מציאותי עם גולף r

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

RK אני לא בטוח שהבמוו תהיה יותר מהירה ואם כן אז הנהג צריך להיות ממש מנוסה.

אני לא חושב שהיא רעה בכללי לרכב שנראה כמו חתלתול רגוע ושקט קרוזרית מדהימה.

אן לי ספק שהבמוו M135 וגם 320I יותר כיפיות לנהיגה ומהניסיון שלי,גם ה במוו X1 שלי

מנוע N20 טורבו 250 סוסים בערך,יותר מהנה חדת היגוי וטרן אין לא פחות ממדהים וכיפית לנהיגה

יותר מהR.

אבל כשמפשילים שרוולים,הR פשוט נותנת בראש ומתרחקת ומתרחקת...

ונהג פסיכופט שיודע לנהוג,פשוט יקח אותה הרבה יותר רחוק.

הS3 שלי היתה בעלת 430 כס בגלגל ויכלה להשתלט על עוד 60-70 בגלגל בקלות ואת זה

קשה למצוא ברכבים שלא נשברים ונוסעים יום יום לעבודה וגם האישה מדי פעם נוסעת ולא מבינה

בכלל על מה המאומה ,40 אלף שח ואתה בעולם אחר וזהו,3.5 שניות במאה.12 שניות 200 מעמידה.

אי אפשר במכוניות אחרות לעשות את זה בסכומים האלה...40 אלף שקל,נכנס בבוקר ולמחרת קיבלתי

פלצת(אתם קולטים...למחרת נגמר הפרויקט) ועוד נוסעת יום יום לעבודה באמינות 6.5 קמ בעיר ו14

מחוץ לעיר ו420 קמ למיכל דלק בנסיעה עירונית ומחוצה במילוי של 52 ליטר בערך.

פורסם

bigmik - לא יודע כמה מרוכשי מכונית חדשה באחריות ילכו כל כך רחוק.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נכון,כרכב חדש אולי לא...אבל כSTAGE2 ב15 אלף תוכנה ודאון פייפ ממיר שעובר טסט להיות 400 כס...

ואולי מפלט אחורי ו4ש למאה קמש ומאה למאתיים בסביבות ה10שניות ,10 ש' אולי יומרני מידי ואולי אני טועה

אבל בסביבה של אקזוטיות שעולות 500 אשח... לי זה נראה אידיאלי וביצועים של כסף גדול מאוד ויושב

על אקזוטיות על הזנב,קרוב מאוד. בינגו.

פורסם

הדעה שלי על המהירות של שתיהן היא לאחר נהיגת מבחן על הגולף ועל 235 (כידוע זהה מכאנית ל-135), באותם כבישים. הבימר פשוט הייתה גם מהירה יותר וגם מהנה יותר, כשהכוונה היא למהירות פניה - בקו ישר לא חסר לאף אחת מהן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

RK אן לי בעיה,יכולה להיות מהירה יותר,אבל לעשות קציצות מהרכב המרשים הזה

ולקטול אותו,באחת ובכל הזדמנות שיש...הדרך ארוכה מאוד מאוד ולדעתי כמה חברים

פה הגזימו בתיאורי הזוועה שלהם. הR החדשה והאודי S3 יותר טובות ויותר מהנות לנהיגה

מהדגם הקודם הP8 של האודי S3.

פורסם

אבל לא משווים לדור הקודם, אלא ל-135, ובכנות - אין לה מה לחפש לידה. היתרונות שלה על הב.מ.וו. הם בעיקר מרווח פנים, תא מטען ואבזור. במה שקשור לנהיגה זה פשוט לא הוגן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

bigmik,

 

אתה קצת מפספס את הנקודה לדעתי. אם נבחן את הגולף R לכשעצמה ונתעלם לרגע מהמחיר, זה רכב מרשים למדי - for what it is. אבל בסופו של דבר לא ניתן להתעלם מהמחיר ומרכבים שעולים סכום דומה.

 

במידה מסויימת, גולף R סובלת מבעיה דומה לזו ממנה סובלת מרצדס A45 - בעיית תמחור קשה. המרצדס מפסידה ל-M135i/M235i, אז M2 (מולה היא ממוקמת מבחינת מחיר)?!

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

ביג מיק,

 

ה-R אינה זוועה ולא חושב שמישהו כיוון לכך.

 

מה שכולם אומרים פה זה שה-R דווקא לא רעה אבל בתמחור שלה יש בימרים עדיפות הרבה יותר.

 

מעבר לזה, סלחו לי אבל אני לא מבין ובטוח לא מתחבר לכל סיפורי ה"הבימר תדרוש הרבה יותר ריכוז במהירות גבוהה".

 

אשמח אם מישהו יכול להסביר לי את זה כי בתור אחד שנהג גם בבימר האלה והרכב היומיומי שלו בעל הנעה אחורית ומספיק סוסים- אין לי שמץ של מושג על איזה "אקסטרה ריכוז" אתם מדברים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אם אתה חרמן גז יתר על המידה, אז שתיהן יציבו בעיה - הגולף תוציא אף, הבימר תחת. ובשתיהן יש ESP. אם בכל זאת הצלחת לרסק איזו מהן בגלל חרמנות גז יתר על המידה - אתה חמור.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

זה ברור, פשוט ממה שנכתב פה חשבתי לרגע שבמהירות נניח 250 קמ"ש אתה יכול לנהוג בגולף תו"כ שאתה קורא בקינדל ואוכל פיצה ובבימר במהירות דומה אתה חייב להיות מרוכז לגמרי.

 

אז זה בעצם רק שאלה של איזה סרן יפגע בעץ קודם, הקדמי או האחורי.

 

וברצינות- תפסיקו כבר עם השטויות האלה של הריכוז במכונית הנעה אחורית, יש בקרת אחיזה.

גם אישתי נהגה כבר ב-200++ קמ"ש ושרדה כדי לספר לחברות על הנעליים החדשות שקנתה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...