Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבל שבלי משפט המפתח. בעצם אפשר לערוך ב-Word.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה? אולי כדאי לתת לה אתגר - הילד יצבע בזמן שהיא בתרגוגל. משימה משפחתית לערב שבת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה. זה מה שד"ר גוגל לא מצא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הנה הרחבה: יש הרבה שחושבים שאלימות פותרים עם אלימות, כאילו שאם הבחור היה לצורך העניין שורט את הגולף לאורך הרכב השכן היה מבין ש'וואו, הוא כנראה ממש ממש בחור רציני ואני לא אתעסק איתו'.

בפועל, בתרבות המזרח-תיכונית הערסית שלנו, סביר להניח השכן האלים פשוט היה עושה אסקלציה ומגיב בצורה נבזית יותר, וחוזר חלילה עד שמתערבת משטרה / עבריינים (מסדר גבוה יותר) וכו'.

כל זאת, לעומת פשוט לספוג את המקרה הזה, להבין שהשכן הדגנרט הוא בדיוק מה שהוא - דגנרט, ולהמשיך הלאה.

 

אז הוא חסם את הרכב, ביג פאקין דיל, זה מעצבן (מעצבן רצח), אבל לסיים את הסיפור כאן ועכשיו זה הרבה הרבה יותר רציונלי מאשר להמשיך עם זה, היות והחניה הזו לא מעניינת בכלל את פות"ש כל הסיפור נשאר בגדר אנקדוטה על המטומטם שגר לידו.

 

כל עברייני המקלדת / חיים, שמסבירים לו ברהיטות כמה שהוא אדיש, או אפילו אומרים בציניות 'בהצלחה בחיים', לא שונים בהרבה מהשכן החביב - גם הם חושבים שאלימות היא הדרך להראות מי הבוס, ועוד אלימות סופר traceable כנגד אדם שברור שהוא אידיוט מטבעו וכנראה יגיב. oh well.

 

במקרה כזה, בו המאבק איזוטרי לחלוטין ומלבד פגיעה באגו אולי אין שום פגיעה בכלום, הכי הגיוני פשוט לזרוק את זה בצד ולהמשיך הלאה. מי שצריך את איחולי ה'בהצלחה בחיים' זה אותו שכן ערס מטומטם, בלי קשר לזה שהוא כנראה, ובכן, מטומטם - יום אחד הוא יעשה את התרגיל הזה לאיזה טמבל אחר שדוגל בשיטת האסקלציה ובמקום להחנות קצת רחוק יותר יסיים עם מאבק אלים מיותר ובעיקר חסר תכלית.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
פות"ש, בהצלחה בחיים.

 

עדי, אפשר הרחבה למה שאתה אומר?

אתה חושב שאפשר היה לנהוג אחרת?

 

באמת מה זה אמור להביע?

 

 

הנה הרחבה: יש הרבה שחושבים שאלימות פותרים עם אלימות, כאילו שאם הבחור היה לצורך העניין שורט את הגולף לאורך הרכב השכן היה מבין ש'וואו, הוא כנראה ממש ממש בחור רציני ואני לא אתעסק איתו'.

בפועל, בתרבות המזרח-תיכונית הערסית שלנו, סביר להניח השכן האלים פשוט היה עושה אסקלציה ומגיב בצורה נבזית יותר, וחוזר חלילה עד שמתערבת משטרה / עבריינים (מסדר גבוה יותר) וכו'.

כל זאת, לעומת פשוט לספוג את המקרה הזה, להבין שהשכן הדגנרט הוא בדיוק מה שהוא - דגנרט, ולהמשיך הלאה.

 

אז הוא חסם את הרכב, ביג פאקין דיל, זה מעצבן (מעצבן רצח), אבל לסיים את הסיפור כאן ועכשיו זה הרבה הרבה יותר רציונלי מאשר להמשיך עם זה, היות והחניה הזו לא מעניינת בכלל את פות"ש כל הסיפור נשאר בגדר אנקדוטה על המטומטם שגר לידו.

 

כל עברייני המקלדת / חיים, שמסבירים לו ברהיטות כמה שהוא אדיש, או אפילו אומרים בציניות 'בהצלחה בחיים', לא שונים בהרבה מהשכן החביב - גם הם חושבים שאלימות היא הדרך להראות מי הבוס, ועוד אלימות סופר traceable כנגד אדם שברור שהוא אידיוט מטבעו וכנראה יגיב. oh well.

 

במקרה כזה, בו המאבק איזוטרי לחלוטין ומלבד פגיעה באגו אולי אין שום פגיעה בכלום, הכי הגיוני פשוט לזרוק את זה בצד ולהמשיך הלאה. מי שצריך את איחולי ה'בהצלחה בחיים' זה אותו שכן ערס מטומטם, בלי קשר לזה שהוא כנראה, ובכן, מטומטם - יום אחד הוא יעשה את התרגיל הזה לאיזה טמבל אחר שדוגל בשיטת האסקלציה ובמקום להחנות קצת רחוק יותר יסיים עם מאבק אלים מיותר ובעיקר חסר תכלית.

 

בדיוק מה שאני חושב, ולכן פעלתי ככה.

They are trying to ban me...

פורסם

יש מספיק שכנים שאם תזיק להם תמצא את עצמך בסרט שקשה מאוד לצאת ממנו, ותצטער על היום שהחלטת להסלים ולא לבלוע את הצפרדע ופשוט להמשיך בחייך השקטים.

וזו עצה לכל בעלי הזרוע וחמומי המוח למינהם שחושבים שהיה חכם\גברי יותר להגיב אחרת.

פורסם
פשוט. שובר את החלון, מוריד אנדברקס, ומדרדר לו את האוטו עד שיש לך יציאה חלקה :wink:

הנה עוד אריה בג'ונגל. אשריך גייבר.

לגבי התחשבות קרה לי דבר מוזר. יש לי במשרד 4 מקומות חניה. 1 בנפרד ועוד 3 ביחד. אני חונה על ה 3 בלי להסתקל איפה הקוים כי שלושתן שלי.

יום אחד מגיע לעבודה ורואה רכב חונה באחת החניות. לא שאיכפת לי ויש שכנים אשני מרשה להם, אבל לא אוהב שעושים את זה בלי רשות. חניתי לידה על שתי החניות הנותרות והלכתי לחפש את בעלת הרכב. בקיצור איתרתי אותה וביקשתי ממנה להוציא את הרכב מיד. הגברת כעסה עלי והטיחה בי האשמות שיש מצוקת חניה במתחם ואני לא מתחשב באחרים וגם חונה על שני מקומות. ( כאילו דא? אני משלם 450 שקל שכירות על המקום הזה שהיא חונה בו בנונשאלנט) הייתי קצת בהלם, אבל עניתי לה שיש מצוקת דיור בארץ. אולי היא רוצה לבוא לגור בחדרים פנויים אצלי בבית?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היום אתה שובר חלון, מחר אתה מגלה ששברו לך את כל החלונות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...