Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דווקא בשני מקרים שחסמו אותי (חיפה) המשטרה הייתה די יעילה,

המקרה עם המשטרה לא היה בחיפה. הפקחים כן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תודה על התגובות! הסתדר.

להפתעתי המשטרה סידרה את זה ממש מהר.

להזיז את הרכב או משהו בסגנון- ממש לא, אני לא עבריין ולא פועל ככה.

 

דרך אגב השכן הוא גם חבר (טוב היה חבר) שלמד איתי בשיכבה, פחות בקשר בזמן האחרון.

ציפיתי ממנו להבין שזה חד פעמי אבל יש כאלו אטומים, חבל..

מדובר בשטח ציבורי?

אם כן, למה זה עניינו אם זה חד פעמי או שאתה חונה שם את כל הרכבים של בני

משפחתך על בסיס יומיומי?

 

ניראה לי שהוא השיג את מה שהוא רצה, וחבל. אומנם הכריחו אותו לתת לך לצאת מהחנייה,

אבל כניראה שלא תחנה את רכבך יותר בחניה הזאת.

פורסם
מדובר בשטח ציבורי?

אם כן, למה זה עניינו אם זה חד פעמי או שאתה חונה שם את כל הרכבים של בני

משפחתך על בסיס יומיומי?

 

ניראה לי שהוא השיג את מה שהוא רצה, וחבל. אומנם הכריחו אותו לתת לך לצאת מהחנייה,

אבל כניראה שלא תחנה את רכבך יותר בחניה הזאת.

שטח ציבורי כן, מדובר במושב.

יש לי חניה מול הבית בדרך כלל אבל אנחנו בשיפוצים וכל הכלים (טרקטור מכבש וכו) נמצאים מול הבית שלי.

טכנית אני יכול להחנות שם מתי שבא לי אבל אני תמיד נמנע מזה כי אני יודע שהם השקיעו שם כסף, ואני גם לא מנסה לעשות דווקא, הם לא מפריעים לי.

 

אבל שוב, זה מקרה חד פעמי ובמקום להבין את זה הוא החליט "להתבריין" עליי.

 

דרך אגב, הוא לא בדיוק השיג מה שהוא רצה כי לא היה מה להשיג.

עף על עצמו אבל המשטרה החזירה אותו לקרקע.

They are trying to ban me...

פורסם (נערך)

לא הבנתי דבר אחד. הבנאדם המגעיל הזה השתלט על שטח ששייך לכל תושבי המושב וזה לא מזיז לאף אחד?

ואם היה מרים שם דירת 2 חדרים ומשכיר? זה בסדר? הוא השקיע לא?

 

לאן הגענו? הוא התאמץ ומצא עוד רכב כדי לעשות לך דווקא ולחסום מכל הכיוונים? הוא פושע לכל דבר ועניין ואני בטוח שזה לא התחום היחיד.

 

כשאני רואה מקרים כאלה אני מתחרט שאין לי רכב ישן וחבוט.

 

אגב אמרת שיש לך טרקטור בחניה לא? אוי איזה דברים רצים לי בראש... :twisted::lol::wink:

עריכה אחרונה על ידי elirazb
פורסם

שכן כזה בטח עוד יחפש דרך להתנקם על זה שהכנסת את המשטרה לסיפור, האגו לא יתן לו מנוחה.

 

אני במקומך דואג להתקין מצלמה שיודעת להקליט גם כשהרכב לא מונע...

פורסם
לא הבנתי דבר אחד. הבנאדם המגעיל הזה השתלט על שטח ששייך לכל תושבי המושב וזה לא מזיז לאף אחד?

ואם היה מרים שם דירת 2 חדרים ומשכיר? זה בסדר? הוא השקיע לא?

 

לאן הגענו? הוא התאמץ ומצא עוד רכב כדי לעשות לך דווקא ולחסום מכל הכיוונים? הוא פושע לכל דבר ועניין ואני בטוח שזה לא התחום היחיד.

 

כשאני רואה מקרים כאלה אני מתחרט שאין לי רכב ישן וחבוט.

 

אגב אמרת שיש לך טרקטור בחניה לא? אוי איזה דברים רצים לי בראש... :twisted: [emoji38] :wink:

כי זה לא מפריע, באמת.

לכל אחד יש שטח קטן מול הבית ויכול לעשות שם מה שהוא רוצה פחות או יותר.

כמובן שזה לא הופך את זה לשלו ואם במקרה צריך לחפור שם (תיקון תשתיות וכו) הורסים בלי לשאול ולא נותנים פיצוי.

זה פשוט אחד שהלך רחוק מדי.

האמת אני חושב שלהורים שלו אין ממש יד בדבר.

They are trying to ban me...

פורסם

אם סבבה מבחינתך, אז סבבה. לפעמים לא צריך להכניס ראש בריא למיטה חולה.

אני אגיד לך את האמת, ב-99% מהמקרים הייתי נוהג בדיוק כמוך. במקרה הזה, יש מצב שהקטנוניות שלי הייתה משתלטת עליי.

האמת שלא יודע. תלוי בסיטואציה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

דרך אגב, אחרי שהוא הזיז את הרכב אחיו הקטן הגיע עם רכב אחר נוסף, זה כבר הרכב השלישי (מתוך 4) ולא מאלו שחסמו אותי, ופשוט החנה מול הבית שלי, כמובן שאין ממש מקום כי אם היה הייתי חונה שם, אז הוא החנה חצי על הכביש.

כשיצא מהרכב צעק משהו כמו "אם ראש קטן אז עד הסוף" והלך.

אבל גם זה הסתדר כבר, לא משנה.

 

אני מקווה באמת שיהיה להם שכל ולא יתחילו להתעסק עם נזקים לרכבים. (יש להם 4 רכבים, יותר נקודות חולשה להם :lol:)

They are trying to ban me...

פורסם

פותח השרשור,

 

אתה לא בסדר, למה אתה חונה שם ומכניס את השכן שלך למצב לא נעים?

 

הרי בבירור ניתן לראות בתמונות שהשכן סה"כ תמרן כדי לצאת מהחנייה ובדיוק נדפק לו ה-DSG והלך המותחן של הטיימינג בו זמנית שהחלונות נפלו ונכנס לו המייל מצ'מפיון שמבשר ש"לצערנו לא נוכל לכסות את זה באחריות".

 

הבנאדם קיבל סטירה ביציאה מהחניה ואתה פותח פה שרשור שנשמע כמו "אוי אוי אוי, הרכב התקין שלי לא יכול לצאת מהחניה"....

 

;)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני חושב שאתה אדיש.

אם אחרי האירוע אחיו הקטן הגיע לעשות לך דווקא, אתה שיחת המשפחה.

 

לא יודע מה אני הייתי עושה... ככל הנראה מתי שחסמו אותי הייתי ניגש אליהם ומבקש שיזיזו את הרכב, כדי לכבות שרפות הייתי מספר להם שזה חד פעמי בסה"כ ואני לא ממש מתכוון להמשיך בזה כדרך קבע. בטח שייראו שהאזור שלך עובר שיפוץ.

 

עכשיו אחרי שני האירועים כנראה הייתי מחכה לראות האם הם סיימו לבזבז אנרגיה או שצריך לעשות מהלך מונע, באם ממשיך תשאיר להם פתק על שמשת הרכב.

לא עוזר? מבחינתך קיבלת אישור ל"כיף גדול". תעדכן אותנו ותקבל שלל רעיונות.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

שכנים כאלה מעצבנים. אם הזזת את הרכב וסידרתם בניכם את העניין, מה הוא שולח את האח לחנות לך מול הבית?

דבר עם הפועלים שיעבירו חומרי בניין רק ליד הרכב שלו.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יש לך דחפור שחונה מחוץ לבית ואתה צריך את המשטרה? לאן הגענו???

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

נראה כמו ערס עבריין שרצה שתעשה לו נזק בשביל להחזיר לך במכה גדולה יותר אחרי זה.

גילית איפוק וניצחת. :wink:


×
×
  • תוכן חדש...