Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממליץ לך לא להתייחס לכל "גיבורי מקלדת" שאומרים לך לנקוט באלימות כלפי הרכב =בעל הרכב.

למה? פשוט -אלימות גוררת אחריה אלימות שכנגד - לפעמים בלתי נשלטת. לפי צורת החנייה שלו אני כבר יכול לומר לך בביטחון - שהדבר האחרון שהוא מפחד ממנו? זו אלימות.

 

לענייננו, כן זה מרגיז, גם אותי. לא יודע איך הייתי נוהג כי גם לי יש גבולות שלפעמים

יכולים להתפקע. אבל יחד עם זה תמיד עדיף לנסות להתפשר ולהגיע להבנה בצורה טובה וידידותית

כי לכל נזק שלא יהיה -יהיו לו השלכות.

 

מקווה שהכול יסתדר בסוף על בצד הטוב ביותר עבורך.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השכן שלך הוא חמום מוח שמבין רק כוח. הבעיה היא ששכנים לא בוחרים.

מציע שתדבר אתו או עם הוריו כדי שזה לא יהפוך למלחמה של עקרונות.

סכסוכי שכנים הם פוטנציאל למלחמות אלימות וממושכות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נכון מאד.

אלא אם אחד הצדדים מת בטרם עת. אז הסכסוך הממושך נמנע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אני לא מצדיק את השכן החוסם כמובן, אבל אם פותח השרשור יודע על הסדרי חניה, כלומר מקומות שאנשים חונים באופן קבוע, גם אם זה שטח ציבורי ולפי חוק יכול לחנות מי שבא לו, לא יקרה שום דבר אם הוא יכבד את המוסכמה הבלתי כתובה של המקום.

קצת כבוד הדדי ושום דבר רע לא יקרה. למה להכנס לקונפליקטים. אפשר להיות צודק, אבל אפשר גם להיות חכם.

לפעמים להיות צודק זה לח%בן במקום שיושבים בו - זה לא שווה את זה.

אפשר להפוך את השהות במקום להרבה יותר נעימה, אם מתחשבים אחד בשני (על אחת כמה וכמה כאשר אתה מכיר את ההרגלים).

לכן אם החניה "שלך" תפוסה, זה לא אומר שצריך לתפוס את החניה "של" מישהו אחר. אפשר גם אחרת, השיפוצים בבית לא חייבים לגרום אי נוחות למישהו אחר. העולם קטן ועגול, אנשים זוכרים מעשים טובים, אבל הרבה יותר טוב זוכרים מעשים רעים.

 

זה כמובן מצב מאוד בעייתי אם מישהו מתחיל לנקום, מתחילים סכסוכים ואין דבר שיכול להצדיק את זה בשום סיטוטאציה. אבל למה להגיע לנקודה שיש לה פוטנציאל לגרום לאימותים כאלה? חוק, זה נחמד מאוד (אבל אין זה סוד לרובכם שיש אנשים שלא מבצעים הכל לפי החוק, למשל עוברים על המהירות המותרת ודברים חמורים מזה), להיות צודק זה גם נחמד. אבל אפשר גם להיות חכם ולא להגיע למצבים שהפיקח יודע לצאת מהם.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

החיים זה לא מסלול חד סיטרי.

אז באופן קבוע פות"ש לא מחנה בחנייה של השכן (להזכירך זה עדיין ציבורי) קרה מקרה חריג והוא כן החנה.

השכן היה צריך לבקש יפה מהבנאדם ולא לחסום את הרכב בצורה בריונית כמו שעשה או לחלופין השכן (והשכנים)צריך להבין שיש כרגע אירוע נקודתי ומקום החנייה יהפוך להיות ציבורי כפי שתוכנן להיות.

פורסם

יש לי בעיה דומה אבל לא זהה. יש לי חניה פרטית ומדי פעם שכן חדש ואידיוט בבניין מחליט או לחסום אותי או להגיד לחברים שלו שבאים לבקר לחסום לי את הרכב. כשאני יורד עם הכלבים יחסית מאוחר בלילה, כשאני עולה בחזרה לדירה אני דופק אצלו בדלת, אומר לו שאני תיכף יוצא לבלות ושיזיז בבקשה את הרכב. נראה לי שהוא הבין את העניין לאחרונה ולא יחסום אותי יותר. אם לא, אין שום בעיה, בשעה 12 בלילה מצלצל אצלו בדירה ואומר שאני צריך לצאת. ימשיך לחסום, נתחיל להתקדם בשעות לכיוון שעות הבוקר.

 

פורסם (נערך)

בדיוק שהשכן הזיז את הרכב אחיו החנה רכב אחר מול הבית שלי, כנראה בדיוק סיימו את השיחה עם המשטרה.

 

 

לכל החברה שקוראים לי אדיש- אני אדיש :-) לא בקטע של אחד שלא מחובר לקרקע.

אני פשוט תמיד מנסה להתאפק ולחשוב כמה צעדים קדימה לפני שאני מגיב כי אני יודע שבקלות הכל יכול להידרדר למקומות מאוד לא נעימים ועם חור בכיס.

 

וכמו שכבר אמרתי, הסברתי לו שזה חד פעמי אבל הוא ישר נכנס למגננה על השטח שלו.

הוא רצה שאקבל "כוויה" כבר על המקרה ראשון כדי שזה לא יקרה יותר, וגם ציין שאם אין חניה ברחוב אז האיזור שלו "לא אופציה".

אני חושב שאם היה קורה משהו כזה לבנאדם אחר זה היה נגמר אחרת (או יותר נכון לא נגמר לעולם) וזה רק היה מדרבן לחנות בחניה "שלו".

אבל אני באמת לא בנאדם כזה של דווקא וממש לא מחפש אקשן.

 

פשוט לא להאמין שהוא טרח כל כך רק בשביל לחסום אותי למרות שהיה יכול לחנות ליד.

אשכרה הזיז את הרכב שהיה לידי, הביא רכב אחר והחנה אותו ממש צמוד אליי ואז עם רכב שלישי חסם אותי מצד שני ומקדימה.

 

חוץ מזה, אין לי אינטרס לחנות שם, זה יותר רחוק מהבית שלי מאיפה שאני מחנה בדרך כלל ובעתיד כשהשיפוצים ייגמרו אני אחנה בתוך השטח שלי.

 

זאת גם לא פעם ראשונה שהוא מתקשר אליי כדי להזיז את הרכב.

לפני שהם עשו את המשטח בטון הוא היה מחנה ליד השכן שצמוד אליי.

הייתה פעם שהחניה שלי הייתה תפוסה אז החנתי איפה שהיה מקום ובמקרה זה היה בחניה שליד השכן.

כמובן שהוא התקשר וטען שזאת החניה שלו כי זה מול הבית שלו (למרות שהוא גר בצד השני של הכביש והחניה בכלל מול הבית שליידו).

 

בקיצור, בנתיים נגמר הסיפור :roll:

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

פורסם

יש דבילים כאלה. אין מה לעשות. השאלה היא כזו - האם אתה רוצה לחיות בעצבים תמידיים כשתראה אותו וכל הזמן תחשוב שהוא יעשה לך משהו ומה אתה תעשה לו, או לחיות ברוגע.

האמת אתה פעלת נכון.

כמה גולף שוקלת? 1,400? אם המשטרה לא עוזרת, מביאים כמה חברים, מרימים ומזיזים. שהוא בבוקר יתפוס את הראש ולא לבין איך הרכב חונה ישר כאשר הוא חסם אותך. ללא סימנים כמובן.

פורסם

באמת לא שווה את ההתעסקות והעצבים. טוב שצלצלת למשטרה, וטוב שאתה אדיש. זה הופך את החיים להרבה יותר קלים ונעימים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
השכן שלך ערס במקרה? לא יפתיע..

 

האמת שלא, אבל מי יודע, אנשים משתנים.

היה חבר טוב שלי אבל אחרי הצבא התחלתי ללמוד ופחות שמרנו על קשר, היינו יוצאים מדי פעם אבל התקופה האחרונה הייתה ממש לחוצה אז אפילו לא יצא לנו לדבר.

אני עדיין לא יודע על מה הוא קיבל סיבוב.

They are trying to ban me...

פורסם

ד"א - בשרשור ה"חניה הכפולה" הופיע איזה ציור של צב שמיועד לצביעה, כרמז על שמירת הגבול בין הקוים. מישהו מצא קישור ברשת להורדת הציור? אתמול השחורדינית מהבית ממול חנתה לפני הבית שלי, וזה בסדר, אבל תפסה שתי משבצות ברחוב עם מצוקת חניה די קשה, וזה מרגיז. הסתפקתי בהצמדת דף שעליו כתבתי "אפשר להתרשב באחרים ולחנות בין הקוים", הצטערתי שלא היה לי הציור של הצב לתרום לילדים שלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...