רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
טוקו רמירז אמר - When you have to shoot, shoot. Don't talk. יש אנשים שלא הפנימו את העניין הזה, גם בחלוף כמעט 50 שנה מצאת הסרט. אבא של חבר נפטר אתמול. הלוויה הייתה ב-9 בערב במרכז, לכן בסביבות 7 וחצי ארזתי את עצמי, נכנסתי לאוטו ושמתי פעמיי לפ"ת. מצב הרוח מן הסתם לא מהמשובחים, לכן הנהיגה בהתאם - קרוז קונטרול על המהירות החוקית, נתיב ימני. כשיש מכוניות - עוקפים. עם איתות והכל. לקראת יקנעם מזהה ניידת בשמאלי. אור ירוק - מספר צהוב. ממשיך לנסוע בימני ומקפיד ביתר שאת לפני עקיפות. פתאום מזהה במראות ספרינט של הניידת, הפעלת מהבהבים ועוד לפני כן איתות אורות. חושב לעצמי - נו באמת. כמעט חצי שנה ומעל 18K ק"מ ועוד לא עצרו אותך עם אוטו אדום - הנה זה הגיע. ולא טעיתי. עוצר, נשאר באו…
הודעה אחרונה מאת יבגניפ, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מבקש המלצה על רכב קטן, אמין וחסכוני. רכב שמתאים לסטודנטים/רכב שני. למשל פונטו ספייס/ פיג'ו 206 ?
הודעה אחרונה מאת andsin, -
-
שלום. איזה שמן מנוע כדאי לבקש בטיפול 15000? מינרלי, סינטטי או חצי סינטטי? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
חג שמח לכולם! ברצוני לדעת איך אפשר ללמוד מתי להעביר הילוכים ברכב כדי לקבל את הביצועים האופטמליים בנסיעה בקו ישר וגם במסלול טכני יותר. אני מאמין שיהיה קשה יותר להסביר כיצד לעשות זאת בנהיגה טכנית מאשר בקו ישר. מדובר בקליאו החדשה 1.2 טורבו עם צ'יפ (גיר רובוטי - ככל הידוע לי הוא רובוטי - כפול מצמד). אשמח כמובן להבין את ההיגיון שעומד מאחורי ההמלצות שתיתנו - אם אפשר אפילו קווים כלליים שאמורים לחזור על עצמם בלי שום תלות ברכב. הגרף של הכוח והמומנט אחרי הצ'יפ: תודה רבה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת Razor1991, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הייתי מצפה שמשרד התחבורה יפרסם איפשהו קבץ pdf עם כל החומר התאורטי שנדרש למבחן העיוני לנהיגה אבל חוץ ממאגר השאלות לא הצלחתי למצוא דבר. אין פרסום רשמי שמכיל את החומר ?
הודעה אחרונה מאת רועי עוזרי, -
- 0 תגובות
- 679 צפיות
אני מתגורר באזור שיקאגו ובעלים של רכב ספורט חדש. מחפש הדרכה בתחום איך להתמודד עם הצעצוע החדש במיוחד נהיגה ספורטיבית ונהיגה בשלג. יצרתי עם קשר עם חברה שרוצה דמי חברות שנתית והמחירים בסדר גודל לא מציאותיים בכלל. מודה לכם על ההמלצות!
הודעה אחרונה מאת isacc, -
- 0 תגובות
- 579 צפיות
יש לי פגארו ארוך מותקן ברכב מרימי חלונות וסגירת גג היום החלפתי את הזכוכית של הגג. באופן מפתיע לאחר מכן מרימי השמשות הפסיקו לעבוד. הגג נסגר והחלונות לא. מישהו נתקל בתופעה כזאת ?
הודעה אחרונה מאת דרור99, -
- 0 תגובות
- 639 צפיות
מה הייתם אומרים עליה? איך היא בלקיחת פניות , ביצועים , גבוה\נמוכה?
הודעה אחרונה מאת lolmit, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
צהריים טובים לכולם, ברשותי סקודה ראפיד שעוד מעט חוגגת 3 שנים, האחריות היחידה שנותרה עליה היא על הDSG7 לעוד שנתיים. אם אעשה טיפולים במוסכים שאינם מורשי יבואן, האם במידה ויקרה משהו לגיר עלולים להתנער מאחריות? אם זה משנה, אז כבר הוחלפו מצמדים פעם אחת במסגרת האחריות (ב32KKM)
הודעה אחרונה מאת matanff, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
בין עמיעד (היכן שכביש 90 "נגמר") לצומת קדרים, נראה שהפרויקט, בקטע הזה לפחות, לקראת סיום. אפילו צבעו את כל הנתיבים. למישהו יש מידע מתי הנתיבים החדשים צפויה להפתח?
הודעה אחרונה מאת ezuf, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 584 צפיות
הודעת הדובר שעות הפעילות: א-ה 08:00-12:00 ואחה"צ גם ביום ג' 15:30-18:00.
הודעה אחרונה מאת Or05230, -
-
-
- אחראי פורום
- 59 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
אני לא אוהב גיר רובוטי. הייתה לי תקופה שהייתי מחליף כול כמה ימים רכב בהשכרה, משמע לא יצא לי לנהוג יותר משבוע על רכב עם גיר רובוטי. אבל בכול פעם שנסעתי על אחד כזה, לא סבלתי אותו, ושמחתי ברגע שקיבלתי רכב עם גיר אוטומט רגיל או רציף. אז כמו הכותרת, שמיועדת לכאלה שלא אהבו את הגיר המדובר, האם הצלחתם להתרגל אליו? או חס וחלילה אפילו חיבבתם אותו? אני מדבר אך ורק על גיר רובוטי חד מצמדי, למען הסר ספק.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי לכולם. היום חניתי ברחוב הדפנה בתל אביב בשעות בין 18:00-19:00 שמתי פנגו. וקיבלתי דוח חנייה כתוב לי: החנית את הרכב בניגוד להוראות תמרור המתיר חניה לכלי רכב מסוימים ובשעות מסוימות כפי שפורטו בו (חניה מועדפת) האם מישהו מכיר את התמרור הנ"ל (אין סיכוי שהייתי מבחין בדבר כזה) האם מישהו מכיר את הרחוב הנ"ל? האם אני יכול לעשות משהו כדי לבטל את הדוח? תודה.
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי יש לי רישיון מפברואר 2009, (רגיל B) הגיע אלי אגרה לחידוש ל10 השנים הקרובות על סך 440 ש"ח בערך. האם יש צורך להביא תמונה חדשה? או שמשתמשים בתמונה במחשב? קראתי באינטרנט וגם באגרה שצריך להביא וסתירה שלא צריך להביא.... תודה רבה על העזרה!
הודעה אחרונה מאת stio, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 646 צפיות
ברשותי דיבורית BT מסוג Jabra drive ולאחרונה הסוללה נגמרת ממש מהר(פחות מעשר דקות, לא בשיחה). ניסיתי לחפש באינטרנט סוללה חלופית, אך לא מצאתי. לפני שאפרק את הדיבורית, מישהו יודע באיזו סוללה מדובר והיכן ניתן להשיג? האם ניתן בכלל להחליף אותה?
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
- 11 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אהלן, אני בן 26 ומגיל צעיר אני מתעניין מאוד ברכבים. החברות בפורום הזה היא נדבך אחד בהתעניינות שלי בתחום ואני מבלה זמן רב מאוד ועל בסיס יומי במעקב אחרי תחום הרכב באמצעים שונים. זאת הזדמנות טובה לומר שהפורום הזה תורם לי רבות גם בידע וגם בהנאה. לאחרונה אני חושב להפוך את ההתעניינות שלי בתחום הרכב למעט יותר מקצועית. אין לי שאיפה סופית ברורה - לאן אני מעוניין להגיע ולאיזה כיוון ספיציפי בתחום הרכב, אבל אני קודם כל רוצה להתחיל בקטן ומקסימום לטעות ו/או להתכוונן. לשמחתי, ההשכלה התיכונית שלי והפסיכומטרי שעשיתי מאפשרים לי לבחור בתחומי לימודים רבים. למדתי כשנה הנדסת מכונות באוניברסיטת תל אביב - אך לא התחברתי לאופן הלימוד המנותק ולאינטנסיביות שלא מאפשרת התעמקות אמיתית …
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מכונית חשמלית שתצא לשוק ב 2016 http://www.carscoops.com/2015/12/citroen-reveals-all-electric-e-mehari.html
הודעה אחרונה מאת Idan Bin-Nun, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
מתיחת הפנים העדכנית של סיאט איביזה מגיעה לא רק עם תא נוסעים משופר, אלא גם עם בשורה מתחת למכסה המנוע. היא מעתה תוצע עם מנוע בנזין טורבו בנפח ליטר אחד עם שלושה צילינדרים. שלחנו את חבר הפורום יוליאן פרייליך (yulianx) לנסיעת מבחן ולחזור אלינו עם ההתרשמות שלו. את הסקירה המלאה תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת TurboMan, -
-
- 6 תגובות
- 9.8 אלף צפיות
שלום לכולם, מקווה שאני בפורום הנכון. קניתי רכב מדגם: מאזדה 3 שנת 2005 דגם: COMFORT קומפורט 5 דלתות מנוע 1600 ולא קיבלתי ספר רכב יש למישהו במקרה קישור לספר רכב מלא בעברית? בקובץ PDF או קובץ WORD או כל סוג של קובץ ????? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 2 עוקבים
- 0 תגובות
- 748 צפיות
http://www.gear.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95%D7%AA_%D7%A8%D7%9B%D7%91/2015-12-08-N01-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%91%D7%90%D7%93%D7%92'%D7%98 נשמע מצוין!
הודעה אחרונה מאת xena, -
אתגר הממים חוזר, והפעם לאור הפרס השווה במיוחד שני תנאים חדשים. הראשון הוא שהזוכה יפורסם לא ביום שישי הקרוב, אלא ביום שישי הבא כך שהפעם יש שבועיים שלמים להשקיע ולהצחיק אותנו באמת. השני - הפעם בבחירת הזוכה יינתן דגש רב יותר על שימוש נכון בתבנית המם הספציפי (ראו דוגמאות) אז בשביל מה אנחנו מבקשים מכם להשקיע כל כך? שעון יד ספורטיבי מתוצרת ICE של BMW או יותר נכון של חטיבת הביצועים שלה (BMW motorsport). אהבתם? יאללה להתחיל לתקתק...
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
מעשייה בשפשופ...
מאת Guest Mikelt89- 2 תגובות
- 952 צפיות
שפשופ צמיג....במדרכה.. זהירות חפירה. אני נכנס למאפיה, שני מקומות חניה דלת לדלת, אשה בספארק כבר נמצאת בימיני, עקום ורחוק, מאוד רחוק, גורם לי להכנס בהטייה שמאלית, נכנסתי הכל טוב, דקות לאחר מכן עם מאפים חמים בדרך לעבודה, מאחורי ומצדדי סוגרים עליי כ-3 רכבים, ממש מאחורי בצד שמאל ממנו נכנסתי נהג פאביה מחכה ברכבו, אני מנצל את ההזדמנות ומסמן לו, זוז קצת שאוכל לצאת בבטחה גם תוכל לתפוס את מקומי אני חושב, הוא לא מגיב מלבד חילוף מבט מהיר, אני קצת ממהר אין לי זמן לדפוק לו על החלון ולהתחיל להתווכח כיאה לכל נהג ישראלי, אני נכנס לרכב, יוצא באטיות ברוורס, מיישר את הרכב, משמאלי הנהג המדופלם, מאחורי שני רכבים אחרים, אני מזדחל באיטיות מסתכל במראות לשני הצדדים לא לפגוע באף אחד מפורע…
הודעה אחרונה מאת _DownLoaD_, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 34 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אהלן, החוק מחייב הדלקת אורות דרך מחוץ לעיר בחורף. רוב ימי החורף הם בהירים עם שמיים כחולים והרבה שמש, בימים כאלה בקושי רואים את אורות הדרך. לא עדיף בימים כאלה אם כבר חייבים להדליק אז שיהיו אורות גבוהים? האם יש בכך חסרון? האם זה חוקי? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הדור הרביעי של מאזדה MX5 הוכרז אמש כמכונית השנה ביפן לשנת 2015. זו זכייה שישית עבור מאזדה מאז נוסדה התחרות בשנת 1980 (הונדה עדיין שיאנית הזכיות עם 11 תארים). ושנה שנייה ברציפות בה החברה הקטנה זוכה בתואר (שנה שעברה עם הדמיו). ה-MX5 כבר זכתה בתואר בעבר עם הדור השלישי (NC) בשנת 2006. הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת HyperViper, -
מה שמפריע לבעלי הרכב: מרצדס סי-אל-אי - the stiff suspension, compact size, and general discomfort קיה ריו- criticisms for backseat, cargo space, and lack of features יהודה
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי, רכשתי לקליאו שלי (IV 1.2 Turbo) צ׳יפ מחברה שהכרתי דרך גוגל הנקראת CPA Tuning. באתר שלהם הדגם של הצ׳יפ שאני הזמנתי מוסיף 30 סוסים ל120 הקיימים. הצ׳יפ כבר מותקן ברכב ואכן אני מרגיש לא מעט כוח נוסף אך ברצוני לדעת בדיוק כמה התווספו להם. מישהו מכיר מקום שיכול להעלות את הרכב על דיינו רק כדי לבדוק את הכ"ס והטורק. לא מעניין אותי שום דיאגנוסטיקה אחרת. לכן אציין שאני מעוניין במקום שיגבה ממני כמה שפחות כסף עבור זה. אני מאיזור קרית גת/ אשקלון/ שדרות. תודה מראש לעוזרים ושבת שלום! נ.ב: (במידה והתוצאות יהיו טובות אני אעלה סקירה קצרה על המוצר כי איכות החומרים שלו והשירות לקוחות ברמה מאוד גבוהה שם!)
הודעה אחרונה מאת JentuS12, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
כמו בכותרת, רכבי מיצובישי במחירי חבר. קניה נעימה Attrage--------------Spacestar--------------Outlander Pajero----------------- Lancer-------------- Sportbak Outlander PHEV------------------ Triton
הודעה אחרונה מאת david brown, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
פרויקט מיוחד לחנוכה - ניסים על גלגלים. במהלך ימי החג נעלה כאן סדרת כתבות על מכוניות שהן סוג של נס, שלא חשבו שזה יעבוד, שלא תוכננו לעשות את מה שהן עשו, שהגיעו להישגים יוצאי דופן ובכלל. ראשונה ברשימה זו פולקסווגן גולף GTI מהדור הראשון, כי מי היה מאמין שמחליפתה היעילה של החיפושית המזדקנת תהפוך לאייקון של הנאה מנהיגה וכיף שנמשך כבר *40 שנים. עוד על הנס כאן *או.קיי, לא היה כזה כיף במשך כ-ל 40 השנים, אבל מה באתם לבאס עכשיו?
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
הנה הלינק המבחן ההשוואתי הזה היה אחד מן המסובכים להפקה מאחר וישנה פוליטיקה סבוכה בין 3 היצרניות, ואלו לא בדיוק דגמים שניתן לקנות כך סתם. וגם אם במידה הצלחת לשכנע את 3 בעלים להשאיל לך את הרכבים לסופש ,אתה חייב לקבל את האישור של היצרנית (לפחות במקרה של פרארי),כך שאין טעם להתחכם. אבל לבסוף זה קרה ולראשונה ושלושת ההיפר קארס הכי חמות מתייצבות לקרב ראש בראש עם מי שלדעתי הוא עיתנואי הרכב הטוב בעולם. תהנו.
הודעה אחרונה מאת ohadohad2, -
-
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
טויוטה מזמינה את הילדים שלכם להשתתף בתחרות הציורים השנתית שלה בנושא מכונית החלומות. התחרות מחולקת לשלבים כשהראשון בהם הוא תחרות ארצית. הילדים שהציורים שלהם יעפילו לגמר העולמי יוזמנו לאירוח בן שבוע להם ולשני מלווים על ידי טויוטה ביפן. עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת פבל,
-
מי מחובר 8 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
