רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אם ברשותכם רכב מאחד מהמותגים הבאים: VW, Audi, Seat, Skoda שיוצרו בתקופה שבין מאי 2008 ומאי 2012 (כולל) וגם מותקנת בהם תיבת הילוכים מסוג DSG (עם 7 הילוכים) אתם זכאים להחזר כספי של 1,300 ש"ח ואחריות נוספת על תיבת ההילוכים. http://hesder.championmotors.co.il/
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
אז ב"אוטו" פרסמו נהיגה ראשונה בהשקה של הרכב הזה, קראתי, מעניין נכנסתי לאתר של שברולט כדי להתעניין עוד קצת, מסתבר שזה הולך להיות הרכב הכי רלוונטי בהיצע של UMI לשנים הבאות הTL;DR הוא כזה: היא נראית כמו i10 ולא כמו רובוטריק מנוע 1.4 98כ"ס תיבה אוטומטית-רציפה גדולה יותר, נעימה יותר, דשבורד נורמלי, רכב יותר "רציני" הרבה כפתורים, מסך מגע ענק, מלא כריות אוויר היבואן טוען שרשימת האבזור תהיה דומה למה שנפגוש בארץ, נחיה ונראה כרגע הספארק זה הרכב הכי זול שניתן לרכוש בארץ עם ניילונים (49K דרך ליסינג), אם ה2016 ישמור על תמחור זהה (או לכל הפחות דומה, רק שלא יקפוץ למחוזות הi10 והפיקנטו המפוארות) מדובר פה בקלף מנצח ורכב שיכול להוות איום רציני לקיה\יונד…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
לאחר 3 חודשי שימוש ברכב החלטתי לרשום רשמים מהרכב+ צריכת דלק. הסיטרואן מחליפה את הברלינגו שנת 2005 שגמעה כ360,000 ק"מ. ההחלטה להשתדרג באה בעקבות רצון ל"שקט תעשייתי" (הברלינגו המזדקנת החלה להראות סימני עייפות). אני נוסע כ60,000 ק"מ בשנה לכן חיפשתי רכב חסכוני שיוכל להחליף את הברלינגו. לאחר חיפושים נמצאה הסי4. מיד התאהבתי בעיצוב החיצוני והפנימי של הרכב. הרכב נקנה מלובינסקי טרייד, ליסינג לשעבר עם 95,000 ק"מ. כיום הרכב עומד על 107,000 ק"מ. תא נוסעים: נוח, מאובר, עשיר ומרגיש איכותי. תא מטען: בהחלט מפתיע לטובה, יש מספיק מקום. הרכב הוא בגירסא הכי בסיסית אך לדעתי הוא מאוד מספק, יש בקרת שיוט, מגביל מהירות, פנסי ערפל (עוקבי פניה), תא כפפות מקורר ועוד …
הודעה אחרונה מאת EmptySoul, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, במהלך חיפוש רכב ביד-2 נתקלתי בשתי מודעות עם מחיר מוזר: -הראשונה זה פיג'ו 208 שנת 2013 במחיר של 50 אלף. -השניה הונדה סיוויק האצ'בק שנת 2012 במחיר 35 אלף. שלחתי לשני המפרסמים הודאות דרך האתר והתשובות שקיבלתי די מעניינות: תשובה של המפרסם הראשון: Hello, אני מתנצל שלא עניתי לך בעברית, אבל אני לא מדבר בשטף! אם אתה לא מדבר אנגלית, אתה יכול לתרגם לעברית כאן: translate.google.com I am from Germany, but I have worked for Alon Oil Company in Israel, for a couple of years. Recently, I got a new very good job on an oil platform in North Sea and I am forced to sell the car I've used in Israel. Regarding the car, I can assure you that it is in per…
הודעה אחרונה מאת Giant_TA, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 948 צפיות
מחר אני מקבל את הCX5 החדשה שלי, האם צריך לעשות לה הרצת מנוע? ואם כן איך לבצע את זה אופטימלית?
הודעה אחרונה מאת turbo2000, -
-
יש לי רכב שבתהליכיי שיפוץ כבר מספר שנים,כמובן שלרכב אין ביטוחים וטסט אך הוא נראה שלם עם אוויר בגלגלים וכל השאר ונמצא בחנייה המקורה של ההורים שלי שרשומה ע"ש בטאבו, העירייה יכולה לגרור אותו בטענה שהוא מפגע סביבתי ומפריע לשכנים? השכנים בכלל יכולים להתלונן על מקרה שכזה ? מה אומר בדיוק החוק של העירייה שהם כביכול גוררים "גרוטאות" שמפריעות לסביבה ולשכנים לטענתם, הכוונה רק אם הרכב חונה ברחוב ציבורי נכון?
הודעה אחרונה מאת Adamm, -
אהלן ביום חמישי החלפנו את ה207 הותיקה שלנו ב208 חדשה מהסוכנות, דגם אקטיב 110 כוחות סוס. בנתיים הספקתי לעבור איתה כ 200 קילומטר ואני יכול לתת רשמים ראשוניים. לפני הכל - העיצוב: יחסית לרכבים הקודמים של פיג'ו, הרכב עשה דיאטה וניתן לראות שהוא מעודן יותר ושמן פחות מה207. הרכב מגיע עם גימורי כרום בגריל ובמראות, נורות לד, חישוקים קלים 15'(הייתי שמח יותר עם 16), פנסי ערפל קדמיים ופנס ערפת אחורי יחיד באמצע הפגוש. הרכב מרגיש קליל והסיבה היא שהוא שוקל בכ200 קילו פחות מה207. פנימית, איכות החומרים מעורבת. רוב החומרים מרגישים טוב, הדש מורכב מפלסטיק קשיח חלק, פלסטיק קשיח מחוספס וציפוי רך. מבחן הזמן יעיד על טיב ההרכבה. אחד היתרונות הבולטים לדעתי הוא המושבים. כמה חברים…
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
מדריך - כללי נהיגת חורף 1 2
מאת פבל-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
החורף בישראל הוא לא בליץ ארקטי עם סערות, קרח ושלג בכבישים, אלא יותר כמו גיחות גשומות אחת לכמה ימים. דווקא בגלל תנאים אלו, לא מעט נהגים אינם יודעים מהי הדרך הנכונה והבטוחה לצלוח את העונה הגשומה הזו. אז למי שמכיר, תמיד טוב לרענן את הקופסה ובכלל, זו הזדמנות טובה לשלוח את המדריך שלפניכם שנכתב על ידי הונדה ישראל לחברים ובני משפחה, כי שנעבור כולנו את העונה הגשומה בשלום בדרך לפוך ולשוקו של סוף היום... המדריך כאן
הודעה אחרונה מאת רועי עוזרי, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
הצטרפתי למשפחת לוגמי הסולר ולהפתעתי ראיתי שהשימוש בכרטיס אשראי מייקר לי התדלוק. מישהו יודע באיזה כרטיס אשראי מוצעת הנחה יפה לסולר שהופכת השימוש באשראי לכדאית?
הודעה אחרונה מאת אילן המאה, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
יש המלצות לחופשת נהיגה, עבור אבא ובן 18? מה שגם, חבל שזה בהתראה קצרה, אני מעוניין לחופשה שמתחילה בסביבות 27-8 בדצמבר. יש סיכוי למציאת טיסות בכלל? זה גם סוף שנה, תחילת שנה
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
נצפתה בעיר-הבירה
הודעה אחרונה מאת In Flames, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אולי יותר מכל יצרנית עממית אחרת, לרנו יש היסטוריה ארוכה מאוד עם הרעיון של משפחתית או קטנה חמה. למעשה, הסיפור שלהן עם גרסאות אלו התחיל כבר בשנות ה-50 של המאה הקודמת. רב הפורום חן פרחי מספר את חלק א' בסיפור של גרסאות הספורט של רנו. הכתבה כאן
הודעה אחרונה מאת In Flames, -
-
שלום, מעניין אותי מה קורה עם הדגמים של אלפא בימינו. האם הג'ולייטה עדיין בייצור? מה הצפי שלהם להחלפת הדגם? זכור לי שראיתי כתבה שכנראה בקיץ 2016 האם אישרו את זה? בנוסף , מה מחירון ג'ולייטה חדשה כיום?
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
יכול להיות שזה לא הרכב הבעיה אלא אצלי אני לא שולט על זה ?! עוד אנשים סובלים מה?
הודעה אחרונה מאת מרק10, -
-
- 5 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
ברישיון הרכב שהגיע בדואר אני מגלה שהק"מ הרשום הינו 476,612 ק"מ כיוון שהק"מ הנוכחי הינו 52K ק"מ (מודל 2010, רכב שני במשפחה, נסועה נמוכה ביותר ) אני מניח שבשנה שעברה הוא היה 47K, אין לי מושג איך הגיעו לק"מ המופרך הזה. מה אני צריך לעשות? האם הרכב לא יעבור טסט בגלל זה?
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
אז ככה, יוצא לי לשכור הרבה רכבים במסגרת העבודה שלי, חלקם לשבוע, חלקם ליום, אבל אני נוסע די הרבה עליהם ומבצע תמיד בדיקת צריכת דלק, סתם מתוך עניין אישי. הפעם סתם מתוך עניין ובדיקת גיר ידני, שכרתי שברולט ספארק 1.0 ל-3 ימים לא אספר יותר מדי סיפורים על איכות הרכבה, עיצוב , אבזור, כי אלה דברים שבגדול לא מעניינים אותי כלל. מנוע- יחסית לזה שאומרים שהוא הכי חלש(עקב מהלכי גיר ארוכים) לא הרגשתי יותר מדי חוסר כוח, דווקא היה בסדר למדי. אני מניח שבעקיפות מ-120 ל-140 יהיה צורך לתכנן יותר, אבל אלא תחומים שאני לא מגיע(לרוב נוסע רגוע על 110) עד לרגע ההחזרה של הרכב, בסה"כ הייתי די מרוצה ממנו. עד אשר הגיע התדלוק. צריכת דלק- 15.5 קילומטר לליטר. אז לפני הקטנוניות, זו…
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
בהמשך לכתבה: http://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3675614,00.html?dcRef=ynetCube למי שלא יודע, המערכת מותקנת ועובדת במכוניות VAG חדשות יחסית בארץ. במקרה שלי, קיבלתי נשיקה ממש קלה מאחור במהירות נמוכה מנהג שכנראה היה עסוק בטלפון. לא נגרם נזק. לאחר 5 דקות קיבלתי טלפון ממוקד השירות של צ'מפיון כדי לבדוק אם הכל בסדר " קיבלנו התראה שהרכב קיבל מכה, אתה זקוק לעזרה ?" לא יודע איך זה עובד, אולי זה חלק מהאיתורן ברכב. אני מקווה שצ'מפיון משתשמשים בזה רק כדי לעזור ללקוחות במצוקה אמיתית ולא כדי לאסוף מידע. שימו לב!
הודעה אחרונה מאת save, -
אגף התנועה במשטרת ישראל פרסם את רשימת הנהגים המהירים ביותר שנעצרו השנה בכבישים. במקום הראשון - 229 קמ"ש, באיילון, בשכרות... הרשימה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום נחשפתי למחיר החדש של פורד קוגה, בזמנו נסעתי על פורד אסקייפ בארה"ב, אומנם מנוע 1.6 מוגדש עם ת"ה Powershfit (שהתנהגה מצויין), והרכב היה מאוד נוח וכיפי. הגרסא החדשה עם מנוע 1.5 מוגדש ות"ה 6 הילוכים "רגילה". על פניו, מבחינת אבזור ומחיר נראה שיש מתחרה ראויה בשוק, בכלל גם הטוסון החדשה מאוד יפה. מישהו כבר התנסה עם הקוגה החדשה? יש רשמים ראשונים? http://www.ford.co.il/carmodel/index/19
הודעה אחרונה מאת firebirdrc, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני נועץ עם אבי האם לתבוע את חברת הגרירה שגריר. אבא אומר שכל חברת ביטוח בישראל עובדת עם חברת הגרירה שגריר , ולכן אם נתבע אותם, הם יעשו לנו בעיות פעם הבאה שנצטרך שיגררו לנו רכב, לכן מפחד לתבוע אותם. טענתו ששגריר שולטת בכל חברת ביטוח בישראל נשמעת לי מוגזמת, האם טענתו נכונה?
הודעה אחרונה מאת greendude, -
- 1 תגובות
- 753 צפיות
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 737 צפיות
[h=3]לרגל הגעתו לאקרנים של הסרט החדש בסדרת מלחמת הכוכבים, גם קונצרן פיאט-קרייזלר מצטרף לחגיגה ויוצא בסדרת פרסומות ברוח הסרט.[/h]בראשון שבהם, דודג' וויפר כדארת' ווידר ואיתו פלוגות חיילי הסער של האימפריה בדמות דגמי דודג' השונים... הידיעה והסרטון המלאים כאן
הודעה אחרונה מאת קרמבו, -
-
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הי חברים, זאת שאלה שמציקה לי כבר די הרבה זמן. כמות המודלים של מכוניות פלאג אין הולך וגדל בעולם ובהתחשב במיסוי המופחת בארץ הייתי מצפה לראות אותם מגיעים כדי להוריד מחירים. הרכב היחיד שמגיע היום לפי ידיעתי זאת הפריוס פלאג אין שמחירה היקר מהרגילה בחו"ל גורם ליבוא שלה להיות יקר ולא כדאי. אותו הדבר אינו נכון לגבי הרבה כלי רכב אחרים, שרובם הם באמת מכוניות יוקרה שהפער הגדול במיסוי יוצר הבדלי מחירים (תיאורטיים) עצומים בינם לבין הרגילות. לדוגמא במוו x5 40e שמיוצרת בארה"ב עם מחיר התחלתי של 64000 (שזה כולל את הרווח של הדילר בארה"ב) תוכל להמכר בארץ באזור ה370 אלף שקל (64000*1.17*1.2*3.9+ מס יוקרה והובלה וכו), כאשר גרסת הבסיס של 25d מתחילה במחיר 491000 בארץ! אותו הדבר נכון גם …
הודעה אחרונה מאת hissi, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3 אלף צפיות
איזה חווה ומסירת רכב חלום .https://youtu.be/63Mg9FoWR_Q
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 0 תגובות
- 724 צפיות
היי שלום. לצערי הצטרפתי לאחרונה למועדון החביב של מאבדי המפתחות. והמפתח של הרכב אבד. (הרכב הוא סובארו B4 2007) אי פעם בשיטוט באיביי ראיתי שאפשר לקנות משם מפתח, ומן הסתם צריך לקודד ולחרוט אותו בארץ. קיבלתי הצעה לשיכפול ב500 ש"ח. יש מצב שלהזמין ולחרוט לבד יצא משתלם יותר? מישהו אולי ניסה את זה? לחילופין אם יש מקום מומלץ באזור הדרום (אזור קרית גת) בזול אשמח לקבל המלצה.
הודעה אחרונה מאת yd b-4, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אתמול השתחררו לי ההילוכים ברכבי ונותרתי עם 2 הילוכים גבוהים בלבד. החניתי את הרכב בחניון, ולמחרת חזרתי אליו כדי שגרר יקחו למוסך. למרות שיכולתי להסיע הרכב על הילוך שלישי למוסך, אני ואבי העדפנו להימנע מנזק אפשרי לקלאץ'. דרך אגב, כיוון שביתי בצפון והאוטו נתקע במרכז, כלל כל התהליך נסיעה הלוך לילית לצפון וחזרה השקם בבוקר לרכב, נסיעות שכולל אוטובוסים פנימיים ארכו כ7 שעות. כאשר הגרר הגיע, הבחנתי שהוא מדבר מאוד לא יפה. התחלתי להקליט עם עצירות מדי פעם בגלל שיחות של אבי שחיכה במוסך. נהג הגרר החליט לנסות להעלות את הרכב בכוח לגרר ,למרות שפעילים בו רק הילוך 3 ו-5. בגלל שההילוכים התבלגנו אחרי שהשתחררו, שילוב למקום בו היה הילוך ראשון היה כמו הילוך 5 (או 4, אני לא בטוח), כלומר נהג ה…
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היום ממש משמח או לראות שיש יצרניות שעובדות ברצינות להפוך את זה לסדרתי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4736563,00.html
הודעה אחרונה מאת Igalz, -
-
היי עניין אותי לדעת מה מצב תיבות ההילוכים של רכבי המנהלים באירופה. כלומר פה בארץ ניתן לראות שכל רכבי המנהלים פה אוטומטיים בלי אפשרות בכלל להילוכים.. אז רציתי לדעת אם באירופה ארץ הידניים יש רוב של הילוכים או אוטומט? (לא מדבר על היוצא מן הכלל אלא על הכלל)
הודעה אחרונה מאת Buki, -
- 1 תגובות
- 807 צפיות
נשיא NEVS - (החברה הסינית-שבדית) שקמה על חורבות סאאב הציג השבוע בשטוקהולם בועידה האוטומוטיבית השנתית Stora bildagen את התכנית העיסקית לשנים הקרובות. מדובר בהשקת 5 דגמים חדשים. כולם כמובן חשמליים. הראשון, יושק ב- 2017 ויהיה גרסא משודרגת על בסיס סאאב 9-3 מוכרת. ב - 2018 יושקו ארבע דגמים חדשים לחלוטין בקטגוריות פופולריות בסגמנטים C , D : כבישטח משפחתי, קרוסאובר עירוני, כבישטח קומפקטי עירוני ספורטיבי, ועוד גרסא מוזרה : ACTIVE ALL ROUNDER. כולם מבוססי שלדת ה"פניקס" החדשנית שפותחה ע"י סאאב בדיוק לפני פשיטת הרגל. כל הרכבים החדשים בסגנון "פאסטבק/האטצ'בק". הרכבים ייבנו במפעל סאאב הישן בטרולהאטן שבדיה ויורכבו בסין . עדיין לא ברור עם הדגמים החדשים יוכלו להשתמש בשם המו…
הודעה אחרונה מאת beamvelavan, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
עם הגעתו של מנוע שלושת הצילינדרים מוגדש הטורבו להיצע של אודי A1 ולדברי היבואנית לאור התחרות הגוברת בשוק היוקרה והרצון למשוך קהלים חדשים, היא מבשרת על מחירים חדשים לסופר מיני A1. ההנחה נוגעת למכונית עם מנוע שלושת הצילינדרים (95 כ"ס, 16.3 קג"מ) והם יעמדו על החל מ-128 אלף שקלים לתצורת 3 הדלתות ו-132 אלף שקלים לתצורת 5 דלתות. עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 286 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Golf_91
- yahaga
- Itzik-b
- גור אדם
- נעם101
- viper83
- יבגניפ
- רפי לין
- Liviur
- BoazB11
- Gosser1860
- שביט
- Avia
- טויוטה סופרה
- Tal7
- sperial
- `Infinity
- nir eli
- GTאי
- blackpolo
- AUDIO KING
- ברווז
- blackice
- nglancer
- amosbmw
- 3n
- ראובי
- om2
- Liquidator
- menir1
- יובל .מ.
- wee~man acuna
- מיץ פטל
- orsh99
- עדי-אל
- פינדר
- Be roo
- TvrSpee12
- ofralon
- גולדן191
- zvigolden
- baer
- Yoyo770
- topop
- לירון .ה.
- Shay Shd Dave
- axSupreme
- orankohn
- Night Driver
- דובצע
