Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנחות על סולר בכרטיס אשראי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[quote=

הנחת דיזל ? כמה זה ? אישתי מתדלקת סולר בטן ראש העין 5.55 ₪

 

בטוח ?

המחיר לפי פולטאנק למזומן הוא 5.70

איך מקבלים מחיר של 5.55 ?

פורסם

 

יש אפליקציה ויש גם אפשרות ניווט לתחנות דלק בוויז, שהוא די מעודכן אבל שניהם לא חפים מבאגים. בכל מקרה טווח הנסיעה הוא עצום, וכדאי לך למצוא תחנה זולה ליד הבית ולעקוב מדי פעם אם המחירים לא קופצים.

 

אפשרות אחרת היא להתחבר לדלקן שנותן הנחה די קבועה, למשל בכל תחנות סונול. אבל צריך לשים לב טוב לתנאים.

ההנחות בתחנות ספציפיות כמו שיגאל הזכיר הן טובות יותר מהנחות שתקבל בדלקן.

פורסם

בירושלים בתלפיות בשתי תחנות דלק מתחילת החודש מחיר הסולר דווקא ירד במספר אגורות לעמת הבנזין שהתייקר ב - 3 א"ג.

"דלק" הסדנא - מחיר אשראי לסולר 5.44 , "טן" תלפיות - 5.43 לליטר כולל שירות מלא ותשלום באשראי.

כמובן יש תחנות באזור שלא מתביישות לדרוש כ-7 שח פלוס לליטר (סונול למיניהן).

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

השירשור הזה בהחלט גרם לי לפקוח עיניים בנושא מחירי הסולר. הבוקר תדלקתי לראשונה בטן פרדס חנה - 5.64 ש"ח לליטר סולר עם הנחת מזומן. כמעט חצי ש"ח פחות מהתחנה שהייתי רגיל למלא בה (דור אלון רמת הנדיב - 6.1 ש"ח לליטר בשירות עצמי / אשראי רגיל, שזה מחיר יחסית סביר בפני עצמו).

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

עוד לגבי FULLTANK שהוזכר פה, לדעתי היה מדובר במיזם מבורך ומוצלח שקם בהשקעה מועטה. עכשיו יצאה האפליקציה (שלא חפה מבאגים כאמור) ובמקביל האתר צמצם את אפשרויות פילוח המידע (כמו רשימת התחנות הזולות שהייתה בעבר) בקיצור התמסחר והפך פחות רלוונטי לטעמי.

 

מישהו יודע על מיזם מקביל שאפשר לעדכן אותו ולהתעדכן בו בקלות?

פורסם
מתלדק ב"טן" בצומת בילו, קרוב לבית.

5 וקצת לליטר.

 

לא יצא לך לנסות את התחנה שהמלצתי לך עליה?

פורסם

אני נע באשראי בין 5.6 ל6.1 תלוי איפה אני נמצא באותו היום/יום לפני/אחרי. לענ"ד כל עוד אלו ההפרשים אתה לא מפסיד יותר מידי.

מה שאתה יכול לעשות זה לבקש לפחות בחברת דלק לקבל כרטיס מועדון שלהם ללא עלות וזה מפחית את המחיר בכל התחנות שהן של דלק עצמם(ולא זכיינים)

פורסם

כרטיס אשראי מולטי ויזה של שופרסל נותן הנחה של 5 אגורות בתחנות פז.

בדרום תל אביב יש תחנת פז עם מחיר טוב לסולר - בדרך טייסים לפני דרך לוד. התחנה נקראית "פז זיו און".

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני נע באשראי בין 5.6 ל6.1 תלוי איפה אני נמצא באותו היום/יום לפני/אחרי. לענ"ד כל עוד אלו ההפרשים אתה לא מפסיד יותר מידי.

מה שאתה יכול לעשות זה לבקש לפחות בחברת דלק לקבל כרטיס מועדון שלהם ללא עלות וזה מפחית את המחיר בכל התחנות שהן של דלק עצמם(ולא זכיינים)

 

אני ממלא קרוב ל-60 ליטר בתדלוק, הפרש של חצי שקל הוא די משמעותי (זה כמו חמישה ליטרים, יותר משמעותי כלכלית מסגנון נהיגה חסכוני למשל). כשיש לי ברירה אפילו אסע כמה דקות יותר עבור מחיר טוב יותר, שלא לדבר על הפרשים הזויים של כמה שקלים לליטר.

פורסם

אני מסכים שהפרש של חצי שקל הוא משמעותי כשמדובר על תדלוקים גדולים, אבל בסופו של דבר זה תלוי אזור וזמן. אזור- ישנם אזורים בארץ שהמחירים נעים סביב ה8 לליטר, ואז בטוח שכדאי לחפש תחנה אחרת, וזמן- מי שיש לו זמן לחפש ולנסוע לתחנה שלא על הדרך שלו, יש לזה גם משמעות.

×
×
  • תוכן חדש...