Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט ספארק 2016 - סוף סוף רלוונטית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו בכלל לא אותה קטגוריה, אחת סופר מיני והשנייה מיני.

למה שמישהו יעדיף פיקנטו על איביזה,

תמוה מאוד בעיניי.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רגע, המחירים האלה הם של האוטומטיות? כי אם כן מדובר במנוע הגדול, והמחירים (חוץ מזה של הגרסה הבכירה) ממש סבבה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

זה של האוטומטית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי מישהו יעדיף ספארק על איביזה עקב האבזור והאמינות (אני חושב שגירציף ומנוע אטמוספרי יהיה יותר אמין מטורבו+דו מצמדי), והעובדה שהרכב יסע יותר בעיר וזה. יותר מזה כלום.

פורסם

לדעתי הספארק יכולה להיות די בקלות מלכת מכוניות המיני (מעניין איך היא בהשוואה לi10 והספיד סטאר), אבל מלכת ה-מכונית חדשה באיזור 80 אלף שקל היא האיביזה. זו דעתי לפחות.

פורסם

לאיביזה גם יש איבזור טוב,ואמינות כניראה נקודת התורפה שאולי תרתיע חלק מהאנשים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האיביזה מתומחרת טוב מאוד אבל אין לה הילה של אמינות כמו של הפיקנטו ולכן עם ישראל (הפרטי) נוהר לכיוון הקיה,

בציי הרכב שוב ההנחות של האיביזה הם מזעריות ולכן היא שחקן מאוד משני שם.

פורסם

מה ההיגיון? אופל אמרו שהם יביאו את הקארל בחצי השני של 2015 עם 1000 סמק ידני.

יש צפי לידני עם מנועה יותר גדול? וכמה עולה הידני כרגע?

כמה אפשר לחכות למיני ידנית שתיסע בחיפה ללא בעיה במחיר סביר??? חוץ מהמיקרה שנראת נורא

פורסם
מה ההיגיון? אופל אמרו שהם יביאו את הקארל בחצי השני של 2015 עם 1000 סמק ידני.

יש צפי לידני עם מנועה יותר גדול? וכמה עולה הידני כרגע?

כמה אפשר לחכות למיני ידנית שתיסע בחיפה ללא בעיה במחיר סביר??? חוץ מהמיקרה שנראת נורא

 

הפיגו 108 ידנית 1.2 נראית נחמדה, גם הספארק הישנה 1.2 מתומחרת במחיר די טוב.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עברו מעל שבועיים מאז שאמרו שהספארק תושק עוד עשרה ימים וכרגע אין כלום.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

היום הושקה שברולט ספארק 2016.

ניתן לעיין בכל אתרי הרכב באינטרנט.

כמו כן כל פרטי הרכב והשוואות לרכבים דומים מופיע באתר היבואן.

פורסם

חבל שתא מטען מאוד קטן בנפח 185,ליונדאי למשל כ 250 ליטר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תמחור תמוהה

 

להלן מחירי גרסאות הספארק החדשה :

0 LS ידנית - 60,900 ₪

0 LT+ ידנית - 68,900 ₪

4 LT אוטומטית - 78,900 ₪

4 LT+ אוטומטית - 79,900 ₪

4 LTZ אוטומטית - 82,500 ₪

 

 

אוטומטית LT עם תמחור מופרז, גרסת ליסינג מובהקת, ומי שיגיע לאולם לשאול על הLT+ כבר ישוכנע לעבור לLTZ בתוספת מזערית ביותר.

ידנית LT+ פחות או יותר הגיונית, ואת הLS יהיה נחמד לקנות דרך מוטורי\מוטודיל בגרושים בעוד כמה חודשים

 

דבר אחד חיובי ואופטימי כן יש לי להגיד - גם בגרסה הכי מעפנה הרכב מגיע עם BT מקורי, זה אביזר בטיחות (כן כן בטיחות!!) מהמעלה הראשונה, וכל הכבוד להם על הכללה שלו בעסק.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ב82.5 יש כבר את האיביזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אוטומטית LT מרגישה עם תמחור ליסינגי משהו.

הספארק אולי מנצחת בקרב (המיני הטובה ביותר(?), יהיה מעניין לראות מבחן שלה מול i10 אוטומטית), אבל לא ב״מלחמה״ (רכב חדש סביבות 80K)- זו לדעתי האיביזה.


×
×
  • תוכן חדש...