Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט ספארק 2016 - סוף סוף רלוונטית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יתמחרו אותה נכון (ויותר ספציפית על הגרסת LTZ בסביבות פיקנטו 1.2 או זול יותר קצת)- יש לה את כל המאפיינים להיות חביבת הקהל. נשאר רק לראות איך הציבור הישראלי יגיב לאוטו כזה משברולט.

 

מישהו יודע אם התאומה הגרמנייה (אופל קארל) תקבל גם את השילוב הזה?

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היבואנית פותחת את ההרשמה המוקדמת לשברולט ספארק החדשה

וחושפת פרטים מעניינים כמו המנוע החזק בקטגוריה,

בסיס גלגלים ארוך ורשימת אבזור מרשימה במיוחד.

 

הספארק החדשה גם מציגה מימדים מהגדולים בקטגוריה,



עם בסיס גלגלים באורך 239 ס"מ - זה לאלה של הפיקנטו וה-i10,

ואורך כללי של 368 ס"מ,

היא צפויה להיות בין המכוניות המרווחות יותר בקטגוריה.

 

הספארק תשווק עם שני מנועים.



 

הראשון הוא מנוע 1.0 ליטר סטנדרטי למדי,

עם 74 כ"ס שישודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית.

 

השני, והוא גם המנוע המעניין יותר, הוא בנפח 1.4 ליטר

ומפיק 98 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים רציפה.

 

נהוג לתת קרדיט כשלוקחים תוכן שכתבו אנשים אחרים.

רק אומר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אה, אוקיי... כי אני ראיתי בדיוק את אותו הטקסט באתר אחר ואני די בטוח שזה לא הועתק, אבל סבבה. גם קצת מוזר לי שיח"צ יכתוב משהו "סטנדרטי למדי". זה לא בדיוק מוכר את המוצר שלהם. אבל סבבה, לא נבלבל אותך עם עובדות חס וחלילה. :roll:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אם כבר עוסקים בשברולט, מישהו יודע אם עדין יש בכלל שיווק של הסוניק.

משום מה גרסת ה-1.6 לא מופיעה במחירון יותר, ובמקומה מופיעה גרסת ה-1.4.

 

זוכרים את גרסת ה-1.4 סדאן שנמכרה ב-90,000? (ואפילו 78,000 במבצעים) - עכשיו המחיר שלה קפץ ל-112,000.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אם כבר עוסקים בשברולט, מישהו יודע אם עדין יש בכלל שיווק של הסוניק.

משום מה גרסת ה-1.6 לא מופיעה במחירון יותר, ובמקומה מופיעה גרסת ה-1.4.

 

זוכרים את גרסת ה-1.4 סדאן שנמכרה ב-90,000? (ואפילו 78,000 במבצעים) - עכשיו המחיר שלה קפץ ל-112,000.

 

אני חושב שהיום ה1.4 זו גרסת טורבו חזקה יותר משמעותית ומאובזרת יותר משמעותית.

פורסם

ה-1.4 טורבו מופיע בגרסת ה-RS שעולה 114,000 והוא בעל 140 כ"ס.

בשאר הגרסאות זה 1.4 אטמוספרי עם 101 כ"ס.

אני לא אתפלא אם בקרוב שיווק הסוניק ייפסק עד להופעת הדור החדש.

 

ועוד משהו קטן, בזמנו טענתי שהיצע הדגמים של UMI יעבור לתקינה אמריקאית עקב היציאה מאירופה ואנשים פה טענו שאני טועה - עם השקת הספארק החדשה בישראל, נראה שכמה פה צריכים לאכול את הכובע.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

סוף סוף טיפלו בעיצוב המכוער שלו, לא יכלתי ליסבול את הפנסים שלו, כעת הרכב ניראה בוגר ורציני יותר ואם באמת התימחור יהיה אטרקטיבי הוא כן יהיה להיט מכירות, גיר רציף במכוניות הקטנות האלה עושה פלאים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ועוד משהו קטן, בזמנו טענתי שהיצע הדגמים של UMI יעבור לתקינה אמריקאית עקב היציאה מאירופה ואנשים פה טענו שאני טועה - עם השקת הספארק החדשה בישראל, נראה שכמה פה צריכים לאכול את הכובע.

 

2016 מסתמנת כשנה חשובה במיוחד ל-UMI, עם מליבו חדשה(שמשלוח ראשון שלה אמור להגיע בדצמבר), קאמרו חדשה(סביב ינואר-פברואר), הספארק ומעט מאוחר יותר הקרוז החדשה, שתצויד כסטנדרט עם מנוע טורבו בהספק 150 כ"ס (זהה לזה שיגיע באופל אסטרה החדשה).

 

הקאמרו תגיע, לפחות בשלב הראשון, עם מנוע אחד(3.6 ליטר, V6, בהספק 335 כ"ס) וברמת גימור LT2.

 

השאלה המעניינת היא אם יחזירו את ביואיק לארץ עם הלה קרוס החדשה והאלגנטית המוצגת כעת בתערוכת לוס אנג'לס.

 

שאלה מעניינת נוספת נוגעת לגבי יבוא דגמי V החדשים של קדילק. דובר על כך לא אחת, השאלה אם אכן יגיעו - ואם סוף סוף מישהו יתן פייט ראוי לדגמי M ו-AMG מגרמניה (ולא, לא שכחתי את האודי החמות. אודי פשוט הצליחה לעשות את הלא-ייאמן ולייצר מכונית חמה סטרילית, כזו שתותיר את חובב ההגה קר ומנוכר, על אף מאות כוחות הסוס והמפרט המבטיח).

 

ובהערת אגב לא קשורה, 2016 מסתמנת גם כשנת המשפחתית הביצועיסטית, עם דגמי טורבו רבים שצפויים להגיע. האם הישראלים יפסיקו סוף סוף לנהות אחרי ה"אלף שש מאות" המיתולוגי?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ג'נרל מוטורס החליטו שהשיווק של ביואיק יהיה ממוקד בארה"ב וסין, בגלל זה הייבוא לישראל פסק ובמקום הלה קרוס קיבלנו בחזרה את השברולט אימפלה (קוריוז - הלה קרוס ב-2006 התחילה להיות מיובאת במקום האימפלה), בגלל זה השוק הישראלי לא קיבל אפילו את מתיחת הפנים של הלה קרוס.

 

אני מאוד הייתי שמח לראות את דגמי ה-v של קאדילק, מהסיבה העיקרית שהם מתומחרות נמוך מהמתחרות הגרמניות (cts-v למשל עלתה 560,000 שקלים בעוד ה-M5 וה-E63 חצו את המיליון שקלים).

וגם אם לא ייובאו - רוב הסיכויים שנראה אותם מככבות בייבוא אישי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מה המקור?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

והידנית כמה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...