Jump to content

hissi

  • פרסום הודעות

    161
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

15 נייטרלי

אודות hissi

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אותה שאלה קבועה שצפה פה מדי פעם - אבל מזווית קצת אחרת... תכננו לרדת לאילת בשבוע הבא לחג השבועות. אני פחות שולט בכבישי הדרום וכמובן שאין צורך להגיע לכביש 31 אבל נראה שהדווחים על הפרעות ומחסומים הגיעו גם לסביבת להבים, לצמתים ראשיות בכביש 40 ובואכה כביש 6 שלמיטב הבנתי נמצאים על המסלול הרלוונטי. כמובן שזה אינדיוודואלי והנבואה ניתנה לשוטים וכיוב - אבל במידה ולא יירשם שינוי מהותי, אם להיעזר בחוכמת ההמונים של אנשים שמכירים את הדרך והמקומות טוב ממני - האם אפשר לנסוע ללא חשש או שנכון לבטל את הנסיעה?
  2. hissi

    מבחן דרך: טויוטה יאריס

    עיצוב ומיקום מסכים זאת בעיה... לא נכון למקם את המסך נמוך בתוך הדשבורד כדי לא לאלץ להרחיק את העיניים מהדרך, מאידך גם להגביה את כל הדשבורד בשביל להתאים למסך זה לבטח לא פיתרון מיטבי... התוצאה, כמעט פעם אחר פעם היא מסכים שנראים כאילו התווספו ברגע האחרון לאחר שתכנון הדשבורד הסתיים.
  3. hissi

    כיסא למחשב

    הכסאות שאליהם התייחסתי של סטילקייס הם Gesture ו- Think (לכל עובד ניתנה בחירה). בגדול נדמה לי שרחבי גוף העדיפו את ה Think בעוד שנשים ואנשים צרים יותר העדיפו את ה Gesture. Leap לא היה זמין לנו ולא ניסיתי מעולם. ה Gesture בגדול אחלה, אני רזה וגמיש משהו, נוטה להרים רגליים על הכסא ולהתכופף לכל הכוונים ויחסית אליי הכסא תומך ומחזיק אותי ישר. לכן גם בחרתי במקור באיקאה הבייתה משום שלמראית עין נראה צר וישר שכזה. לגבי הרמן מילר - בכנות אני לא זוכר את הדגם. מהתבוננות עכשיו בתמונות נדמה לי שאארון בגלל מבנה הגב הקשתי אבל לחלוטין לא סגור על זה.
  4. hissi

    כיסא למחשב

    ייתכן שפספסתי חלק מההודעות אבל בסקאלה הנמוכה של המחירים ההפניה הייתה לד"ר גב, צרעה, אייס וכיו"ב ומלבד ביטול מזדמן לא ראיתי המלצות על כסאות של איקאה. האם הם באמת כה נחותים ביחס לשאר האפשרויות? אני משתמש בסטילקייס במשרד וקניתי איקאה לבית (יחד עם שני שולחנות\פלטות) בתחילת הקורונה. כצפוי אני בהחלט מעדיף את הסטילקייס - אבל לא בפער - והאיקאה מרגיש לי סה"כ פ'סדר. שניהם אגב נחותים עבורי מהרמן מילר שהיה לי במקום העבודה הקודם - כך שאולי בסוף באמת מקבלים מה שמשלמים עבורו... היות ולא נראה שאנחנו חוזרים למשרד בזמן הקרוב - יש אפשרויות שדרוג שעדיפות משמעותיות מהאיקאה הנ
  5. אם בארזים נפלה שלהבת... מעבר לעיצוב, איכות החומרים וכיוב - מישהו אוהב את מסך המגע של המרצדס אס למעלה? לוח המחוונים, מסך המגע - הכל משורטט כחיקוי חיוור של פקדים ומחוונים פיזיים רק שאחד החושים - זה החשוב ביותר בעת תפעול פקדים בזמן נהיגה - נלקח מאיתנו. מעבר לתפעול לטעמי זה פשוט נראה לא טוב. אפילו באס. - כלומר העיצוב הפיזי מהמם אבל UI נראה זול וחסר השראה.
  6. במידה ויש ארבעה ילדים אין שום אלטרנטיבה, רמת התכיפות כפופה לסגנון החיים - אבל גם במידה ויש שלושה ילדים או פחות - צורך מזדמן במושב נוסף עולה מדי פעם. עכשיו - להוציא שנייה את עניין הבטיחות - גם ללא צורך אמיתי במושבים ארבע וחמש - לפצל שלושה ילדים לשורות נפרדות זה יותר נעים לאבא. אממה, בזמנו כשהתעניינתי בנושא - כן יש עניין בטיחותי - ולא, זה לא כמו האצ'בק. לא מצאתי מידע חד משמעי בנושא אבל מה שכן העליתי בחכתי - מצד אחד האורך של רוב מובילי השבעה נוסעים הנפוצים בישראל אינו מספק וכשהיא בשימוש, שורת המושבים השלישית ברוב המקרים קרובה מדי לדלת האחורית. במפגש עם רכב ג
  7. סליחה על השאלה הכמעט אוף טופיקית. אני גם בעניין לכלי עירוני חזק ויציב יחסית (לצורך התניידות על כבישים עירוניים מהירים יותר כמו דרך השלום ודרך בגין). הדואלטרון כבר הרבה זמן מוציא לי את העיניים והשאלה אם מתקרבים לתקציב כזה ומשקלים כאלו - האם לא עדיף כבר לעבור לאופניים חשמליים מבחינת יכולות, וורסטיליות ובטיחות?
  8. פבל, אני לא בטוח שאני מסכים איתך. אני רחוק מלהיות אנין טעם, אין לי שום רקע במסעדנות, מסתובב עם נחיר אחד סתום תמידית ומסוגל להריח שעה כן שעה לא. ההבדל בין קפסולת נספרסו (ובוודאי הביתיות של החמש וקצת גרם) מול אספרסו טחון טרי של 8 גרם מובחן באופן מוחשי - גם בשעות ההתתרנות שלי. כשהמשרד עבר מפולים של מאורו לפולים של לוואצה - מבלי שהודיעו על השינוי - הבחור ששתה איתי את הקפה של הבוקר ואני מייד אמרנו שמשהו לא בסדר במכונה היום. גם ההבדל בין תחילת וסוף שקית הפולים מובחן לטעמי - בוודאי בבדיקה של שני ספלים ראש בראש - וקרה לא אחת שפתחנו שקית חדשה אחרי שהתבאסנו על הקפה של יום ראשון. ההבדל קיים ומורגש.
  9. איזון מוניטרי בין המטבעות זה לא המפתח היחיד ליציבות כלכלית - הרי למטבע, כידוע, יש שני צדדים. הדפסת מטבעות גלובלית וחלוקתם להמונים לטובת צריכה על ידי גורמים שהשתתפותם במעגל העבודה פוחתת תוביל בו זמנית לאינפלציה ולירידה בפריון ובתוצר. מגזרים שלמים ברחבי העולם ייצרו פחות ויצרכו באופן מונשם מלאכותית מעבר לפריונם. עלייה בצריכה בד בבד עם ירידה בפריון אלו שני כוחות שמזינים אחד את השני ויוצרים מעגל אינפלציה שמתדלק את עצמו וייצור מסלול אבני דומינו לאורך ולרחוב הכלכלה.
  10. טוב, כל הדיבורים האלה על מכונות קפה עשו לי חשק להשתדרג מהנספרסו שבחודשים האחרונים (עת המשרדים נסגרו) עובדת אצלנו שעות נוספות. ביומיום אנחנו שותים רק אספרסו כך שאני מכוון למכונה ללא קיטור / מקציף חלב - אבל שיהווה שיפור מורגש ומשמעותי (עניין של טעם כמובן) מול נספרסו. לא ככ מצאתי - נראה שכל המכונות מ- 1,000 שח ומעלה כוללות מרכיב חלב - יש למישהו המלצה למכונת ׳נטו׳ אספרסו איכותית?
  11. hissi

    נסיעה במונית

    כהלים יעילים גם נגד וירוסים, כהל בריכוז גבוה פוגע במעטפת החלבונית של הנגיף ויכול להשמיד את הנגיף כליל. מובן שתמיד עדיף לרחוץ ידיים במים וסבון אם זאת, כפיתרון ׳שטח׳ זמין אלכוג׳ל מסתמן כעדיף על כלום גם ביחס לוירוסים וקורונה בפרט.
  12. למישהו יצא לעבור מ Hot 500 מגה לאחד מהפייברים? מעבר למהירות התאורטית, המהירות המתקבלת בפועל ברת השוואה או שמדובר בחיות שונות לחלוטין?
  13. ערב טוב, לקחנו משכנתא לבנייה לפני כשנה וקצת לטובת בניית בית. שליש מהתמהיל היה מסלול ברבית משתנה כל חמש שנים לא צמודה כשהעוגן הוא ריבית משתנה על בסיס האג"ח לא צמודות של בנק ישראל פלוס מרווח של 2.24. המסלול הזה הוא האחרון שייעדתי למשיכה ונלקח כמסלול פיתוי לבחירת הבנק לטובת החזרה מהירה. אלא שביום לקיחת במשכנתא העוגן היה סביב 2% וסהכ הרבית השנתית המתואמת במסלול מעל 4% ובינתיים ירד העוגן ל - 0.39% מה שמוזיל את המסלול באופן משמעותי וקצת משנה את התמונה ומביא להתלבטות אם בכ״ז להחזיק את המסלול לחמש שנים לפחות עד עדכון הבסיס (אך לא זאת השאלה כרגע). תכננתי למשוך את הסכום במאי לקראת סיום הפרוייקט, ואי
  14. hissi

    מנגל גריל גז: המלצה

    נצל״ש - אנחנו תוך כדי תכנון של החצר ואני נמצא בנקודה דומה - מתלבט אם לבנות משהו קבוע (מטבח חוץ קטן שכזה) או ללכת על משהו קנוי ׳רגיל׳. ואם כבר קנוי - למישהו יש נסיון עם גריל שכולל מעשנת זחל (מין גריל גז שכולל מגירת שבבי עץ בצד וזחל שמניע את השבבים לכוון שטח הצלייה)? אם זה עובד טוב נראה שמציע את הטוב מכל העולמות - עשן מעץ אמיתי (בניגוד לגז) וכן אפשרות לעישון ארוך - אלא שאין לי מושג אם במבחן התוצאה יש הבדל מורגש ועם חלקים נעים וכאלה אני מניח שגם פוטנציאל הבעיות עולה...
  15. העיצוב לא מכוער בעיניי - עבור מותג פרימיום הוא גרוע יותר ופשוט ... סתמי. בחוץ ובפנים - לא מובחן, לא יוקרתי - לא מעניין. עיצוב קצת מודרני - מזרח רחוק מדי ומנותק מהשורשים של במוו (ולהרחיב עוד את הכליות / גריל לא ממש מקדם או פותר את העניין). נראה לי שמותגים רגילים הולכים ומזנבים ביצרניות הפרמיום ובכפוף לקטגוריה גם קיה, מאזדה או פיז׳ו מייצרים רכבים שהולכים ומתקרבים לתוצרת הבווארית וחברותיה. יכולת דינמית מובחנת קשה יותר ויותר לספק (ואולי אין מי שמספיק מעוניין בה)? מכלולי ההנעה בכל קבוצה הולכים ומתכנסים - כולם באותו הגה חשמלי, מנועי טורבו, מתלים - האופי של הרכבים מתכנס לאיזה מ
×
×
  • תוכן חדש...