Jump to content

Avinusha

  • הודעות

    1,095
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    באמצע דריפט
  • תחביבים
    צילום, מכוניות, מוסיקה.
  • מקצוע
    צלם

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Avinusha

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

10

מוניטין

  1. לגמרי רכב מדליק, אבל התמחור נראה לי הזוי לחלוטין. הטסלה מבחינתי זו הרכישה המושלמת, אך המחיר מהווה מכשול. עוד אופציה קיימת היא ה mg zs ev, המחיר מפתה, אך מדאיגה אותי ירידת הערך של הרכב הזה בעוד 5 שנים, בייחוד בתקופה הזו שהטכנולוגיה קופצת החוצה כמו פטריות אחרי הגשם. מתלבט, התקופה מרגישה לי כמו בשיאה של מהפיכה בעולם הרכב ושזה לא הזמן הנכון לרכישת אחד חדש.
  2. היי חברים. ברשותי חנייה פרטית ושקלתי לרכוש את הפיג׳ו 208 החשמלית, היא תענה לכל הצרכים שלי בצורה נהדרת. לא אצטרך להכנס יותר לתחנות דלק, ללא טיפולים במיליון חלקים נעים, ללא התעסקות בשמנים ותשלום אגרה נמוך מאוד ביחס לרכב עם מנוע בעירה פנימית. הבעיה היא עלות רכישה גבוהה מאוד ביחס לקטגוריה. (150 אלף ש״ח, 30-40 אלף ש״ח יותר יקר מהמתחרות בקטגוריה.) מי יהיו שלושת הרכבים הכי זולים לרכישה אך יחד עם זאת הכי חסכוניים לתחזוקה שוטפת (דלק, טיפולים, ירידת ערך, סחירות) לתקופה של 5 שנים. תודה גדולה ושבוע טוב.
  3. שלום רב. רכשתי obd 2 של חברת ancel, אני מעוניין לאפס את המונה שסופר אחורה ומראה בעוד כמה ק"מ יש להכנס למוסך, יש תוכנה מומלצת בעבור זה ? הרכב: abarth 500
  4. מדובר באבארט 500, הרכב עלה לכביש בחודש 10 שנת 2013. המכונאי אצלו אני מטפל הינו מכונאי בחסד עליון אך מכיוון שהרכב אינו נפוץ לא תמיד יש לו את כל הנתונים של הרכב על מנת לתת מענה אופטימלי, לכן כמות הגז אותה צריך למלא לא ידועה, אני מחפש את הנתון, יש מישהו שיכול לסייע איתו ?
  5. כן, חוזר לקרר מצויין בערך ב 2.5 טור בעמידה.
  6. שלום רב. ברשותי אבארט 500 עם מזגן שמקרר נפלא בנסיעה אך כל זמן שהרכב נמצא בעמידה אינו מקרר, רק מוציא אויר. ריקנתי את כל הגז מהמערכת, החלפתי ניפלים, החזרתי גז, בדקתי דליפות, הכל תקין ובכל זאת.. מישהו יודע להכווין אותי לפיתרון ? מישהו יודע האם קיים שסתום במערכת הזו שאפשר להחליף לפני שממהרים להחליף מדחס ? תודה.
  7. למי שמכיר אותי יודע שספורט מוטורי זורם בעורקיי מאז ומתמיד, יודע שהגשמתי את עצמי בתחום בכל פעם מחדש עם רכישה של רכבים מעניינים והתמקצעות ופיתוח בתחום האישי. הפעם בחרתי להגשים חלום ישן ומאז הרכישה אני מקבל בלי סוף פניות מחובבי רכב ומכאלה שמבינים שיש פה משהו אחר בשאלה "אז מה זה בעצם הדבר הזה?", אז אשתדל לענות: הדבר הזה נקרא "אבארט 500", לא, בלי פיאט, פשוט אבארט. טוב.. לא כל כך פשוט. האמת שהרכב הזה מייצר חתיכת דיסוננס. למה דיסוננט? אנסה להסביר.. הרכב הזה קיצוני, הוא קשיח בצורה אכזרית, לא נוח בצורה נוראית, קטן בצורה הזויה, רועש בטירוף, פינוקים זה בגדר המלצה בלבד אצל החבר'ה שם באבארט, מוקצן, מוגזם, אפילו חסר פרופורציות בעליל, נמוך כל-כך שלבאמפרים צריך להגיע בזחילה, להיות סופר עירני שלא להכנס לבור בכביש כי זאת פגיעה בטוחה בג'אנט (חתך כל כך נמוך שלרגעים נדמה ששכחו לעטוף את הג'אנט הזה בגומי) ובגב, ההגה במצב ספורט כבד וקוטר הסיבוב שלו דורש הרבה עבודת הגה בשביל משימות תמרון לכאורה פשוטות. עכשיו רובכם ככולכם שואלים "אז למה לעזעזל אבארט 500? השתגעת?" לא, לא השתגעתי, הגשמתי חלום. אז לפי הסדר, כתבתי קיצוני? כמוני, שחור או לבן (וקצת אדום) אין באמצע ! קשיח? מעולה, 0 זוויות גלגול, הכי קרוב לקארטינג שיש, עם בונוס בדמות חוקיות לכביש. לא נוח? בשביל זה יש את המשפחתית. קטן? טוב לחניות וברצינות.. הדבר הזה שוקל בערך טון. (למי שלא מכיר, במונחים של עולם הרכב זה סופר-סופר קל). רועש? בשבילכם. עבורי אלו צלילים, מנגינות, מוסיקה של ממש. מערכת פליטה של מונזה, כזו ללא ממירים, רק עם דוד בקצה וארבע יציאות מפלט, פיתוח של מהנדסי סאונד מוכשרים באמת, שיצרו שם צלילים שהם חלומם של כל חובב רכב. פינוקים? זה משקל! מי צריך אותם בכלל? מוקצן, מוגזם? זה רע? כן, חסר פרופורציות, לשים ג'אנט 17 עם אופסט על קובייה שאורכה לא עולה על 3.6מ' ורוחבה לא עולה על 1.63מ' זה חסר פרופורציות! זה מוגזם, זה קיצוני וזה בדיוק מה שמטריף בדבר הזה! וזה מבלי להכנס לכמה ואיך זה תורם ליכולות. והמנוע, שבעולם השפוי מסוגל להזיז בקלילות רבה מיניואן עם עשרה אנשים וציוד כאן צריך למשוך קופסאת גפרורים עם אדם אחד במשקל כבד הגענו לשורה התחתונה ובה אסכם שמדובר במכונה למשוגעים בלבד, כאלה שמוכנים להתפשר על הכל ביום-יום כדי לא להתפשר על כלום ביום שבו יוצאים לנהוג. המכונה הזאת מחבקת את הנהג, עוטפת אותו, מכניסה אותו ל"מוד", מדברת בשפה אחת, עקרבית משהו.. עוקצנית. בלי להתחנף, בלי ללטף לנהג את האגו, יודע לנהוג? המכונה תשתף פעולה, לא יודע? תקבל עקיצה! אבארט זה הרכב שתחנה, תתרחק ממנו כמה צעדים ותיהיה חייב להגניב מבט אחד אחורה לעברו. אבארט זה הרכב הזה שכשתחזור אליו תמצא את החובב הזה שבדיוק מצלם או משאיר פתק על השמשה. אבארט זה הרכב הזה שכשתכנס אליו תופתע לגלות שיש סימני שפתיים חתומים באודם על השמשה הקדמית (מקרה אמיתי). אבארט זה הרכב הזה שבכל פעם שתגיע איתו, הוא ייצר שיח. אבארט זה רכב שלא יודע לעשות כלום טוב ביום-יום, אך יודע לעשות את זה מושלם בזמן הנכון, בכביש הנכון, ברגע הנכון. נוסף לפוסט מפרט לבקשת חברים: אבארט 500 סקורפיאונה 2014 קיט esseesse שכולל בתוכו: -מערכת בולמים וקפיצים של קוני אייבך מונמכים וקשיחים עם כיול ייחודי. -סט רפידות וצלחות מוגדלות, מאווררות ומחוררות של ברמבו. -ג'נטים esseesse יחודיים, קלים ועם אופסט (בולטים החוצא). -מחשב ניהול מנוע שמביא את ההספק ל-160 כ"ס מקוריים. -קיט יניקה של חברת BMC. *בנוסף יש תוספת מקורית של אגזוז מבית "מונזה" שנבנה במיוחד עבור הרכב. *המחירים של הכלים האלה משתנים מאקזפלר לאקזמפלר, עלויות האחזקה לא זולות ביחס למתחרות בקטגוריה.
  8. שלום רב, ברכבי מותקנות חצאיות צד מקוריות, בצד אחת בקצה אחת החצאיות התנתקה, מבקש המלצה לדבק מתאים על מנת להחזירה למקום. תודה.
  9. שלום רב. התחדשתי באבארט 500 esseesse 160 כ"ס שנת 10/2013 רובוטית עם 98,000 קילומטר. הרכב נראה ומרגיש מצויין אך רגע לפני שאתחיל להנות מהיכולות שלו, אתחיל ביישור קו כמו שצריך לטובת השקט הנפשי ומשם אתקדם. אשמח לשמוע מכם בעלי המיני או כאלה בעלי נסיון סביב המכונה הזאת, על המלצות וטיפים בעיניין. ראיתי שחלק מהבעלים מחליף לפלאגים אחרים, חלקם משדרגים את האינלט לסיליקון עם פילטר פתוח בקצה. אשמח לשמוע על שמן מומלץ, על טיפול נכון לגיר (רובוטי) וכהנה וכהנה. אודה על כל עזרה שתתקבל, אבי.
  10. היי חברים, מעוניין לרכוש פיג׳ו 208 gti שנת 2014. ניתן להשאיר מייל עם פרטים: [email protected]
×
×
  • תוכן חדש...