רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
הזמנתי בחודש נובמבר קיה פיקנטו ספורט ידנית בצבע אפור טיטניום,מועד ההגעה הוא לפי החוזה הוא בינואר. שילמתי מקדמה,היום הודיעו לי שלא יגיע צבע אפור ויש לי שלושה צבעים אחרים לבחירה. רציתי לדעת מה ניתן לעשות במצב כזה,הרי חתמתי על חוזה ושילמתי מקדמה,הם יכולים לבטל את ההזמנה מעילה זו?
הודעה אחרונה מאת skull, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
קחו חופן מכוניות מירוץ וספורט טהורות גזע ממגוון קטגוריות ממולאות בנהגי מירוץ, פזרו בנדיבות על כביש הררי יפני מפותל, הפעילו מצלמת ווידאו ותנו לכיף הזה לזוז... מגזין MOTORHEAD היפני עשה את זה ולכם נשאר להישען ולראות את הווידאו כאן ופשוט להריץ אותו בראש בפעם הבאה שתשתרכו באטיות מאחורי רוכבי האופניים בנס הרים.
הודעה אחרונה מאת Jeka.E, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם הבוקר נתקלתי ברכב שנראה כמו לקסוס IS300H אחד לאחד אך עם סמל מוזר, מעין קלשון שמזכיר קצת את הסמל של מזראטי אבל עם שיניים יותר צמודות ועל רקע שחור מה זה?? נ.ב. לא צילמתי כי אתמול אכלתי דו"ח שקר כלשהו ואני בחרדות מביצוע עבירות תנועה
הודעה אחרונה מאת DJI, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
תארו לעצמכם שבישראל האוטובוסים היו מאפשרים כשירות, לסחוב אופניים מלפנים כמו בתמונה זו. האם זה בכלל קיים ואני לא מודע לכך?
הודעה אחרונה מאת m1ke, -
-
הפוקוס 2016 זוכה גם ליחידת כח חדשה לחלוטין הכוללת מנוע טורבו בנזין מסדרת ה-EcoBoost בנפח 1.5 ליטר המפיק 150 כ"ס ומומנט מרבי של 24.4 ק"ג-מ' בסל"ד נמוך של בין 1,500-4,500, הנחשב לחזק בקטגוריה. למנוע הנ"ל משודכת תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים, המחליפה את תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים שצויד הדגם הקודם והיתה לאחת מנקודות התורפה של הדגם היוצא בשל בעיות אמינות שונות. הביצועים : 9.2-9.4 שניות ל-100 קמ"ש ( בהתאם לתצורת המרכב ), מהירות מרבית של 208-210 קמ"ש ותצרוכת דלק של 16.13 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. לצידה של גרסת הבנזין תוצע לראשונה גם בארץ הפוקוס גם בגרסת טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר, המפיקה 120 כ"ס ב- 3,600 -סל"ד ומשודכת לתיבת הילוכים אוטומט…
הודעה אחרונה מאת ardak2580, -
- 5 תגובות
- 881 צפיות
אני חייל (בן 22) וצריך בדחיפות רכב לחמישי מאחר הצהריים ועד שישי בבוקר. חיפשתי המון מאיפה אפשר לשכור רכב באיזור חדרה ליום אחד, ולא מצאתי, מישהו אולי מכיר מקום ושהמחיר יהיה סביר עד 170 ש"ח ליום.. זה מאוד דחוף לי. מקווה שחברי הפורום יעזרו. אם אחד מחברי הפורום יהיה מוכן לשכור לי את הרכב שלו, אני מוכן לשלם מחיר סימלי. מתחייב לנהוג בזהירות, מעולם לא עשיתי תאונה ויש לי 0 עבירות תנועה ו0 נקודות. פלאפון 0526909074 במקרה הצורך, השם זה ניקו.
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, יש לי פיגו 206+ שנת 11׳ ידנית והייתי רוצה לדעת איך אני יכול לנצל יותר את האוטו מבחינת ביצועים חווית נהיגה וכו
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
מתי מותר לאמבולנס להשתמש בצופר ובאורות האדומים ? יש לי הרגשה שהם משתמשים באמצעים האלה כדי לפנות לעמצם מקום בפקקים גם כשאין שום צורך מבצעי. זה פשוט קורה יותר מידי פעמים בזמן האחרון ולפעמים לפי צורת הנהיגה שלהם אני מקבל את ההרגשה שהם פשוט נהנים מהפריבילגיה שניתנה להם כדי לגרום לכולם לפנות להם את הדרך בפקק.
הודעה אחרונה מאת שגיא 601, -
- 2 תגובות
- 538 צפיות
שלום לכולם.. אני משתחרר עוד חודש וחצי, ואני מי רוצה לטוס עם אבא שלי כבר המון זמן לטיול נהיגה בחחו״ל. כבר המון זמן שאני קורא ומחפש איך מה מו מי. אנחנו מתלבטים אם לעשות טיול ״מאורגן״ עם מדריך למסלולים ספציפיים, או להשכיר רכב ספורט לבנות מסלול ונוסע בעצמנו. אשמח לשמוע מאנשים שחוו מהדברים עצות יתרונות חסרונות. אגב אני בן 21 הבנתי שזה קריטי הגיל.
הודעה אחרונה מאת AlonYa217, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 659 צפיות
מחפש חנות איביי או אחרת, שמוכרת חלקים לvw. או אתר שמציג מקטים של החלקים. תודה.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 תגובות
- 640 צפיות
לא רדיו מילנו. תודה
הודעה אחרונה מאת matanya cahana, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
היי, רציתי להתייעץ אתכם, לאחרונה בעת נסיעה איטית מאוד פגעתי קלות מאוד ברכב שעמד בכביש. לרכב נגרמה שריטה קלה מאוד בפח שרובה היא הצבע של רכבי שפשוט ירד עד הפח של הרכב שעמד. החלפנו פרטים ובעל הרכב יצר איתי קשר. הוא טוען "שחבל" להפעיל ביטוח וכפי הנראה מעוניין לקבל ממני תשלום עבור "התיקון". הרושם שקיבלתי שבעל הרכב מעוניין להרוויח מהעניין הזה ולנפח אותו. מה לדעתכם אני צריך לעשות? לבקש ממנו לפנות לחברת הביטוח שלי? לבקש ממנו לתקן את השריטה ולהביא לי קבלה? (אני חושש שהוא ינסה לעשות עליי קופה במקרה כזה) אשמח לתגובתכם איך להתנהל במצב זה. תודה!
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 736 צפיות
הוא התפרסם לפני כעשור כשהיה הראשון שהצליח לפרוץ לאייפון. כעת הוא חוזר עם הבטחה כי פיתח מערכת נהיגה אוטונומית שנוהגת כמו בני אדם להמשך קריאה: http://www.thecar.co.il/%D7%94%D7%94%D7%90%D7%A7%D7%A8-%D7%A9%D7%A4%D7%A8%D7%A5-%D7%9C%D7%90%D7%99%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%91%D7%A0%D7%94-%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%9E/ לדעתי, זו צריכה להיות הוכחה לכל אלו שתומכים במכונית ללא נהג שזה דר שיכול להיות נוראי ובטח דבר רע לחובבי נהיגה.
הודעה אחרונה מאת asafasaf, -
-
יבואנית אלפא רומיאו לישראל, יוצאת במבצע על אלפא רומיאו ג'ולייטה. המבצע מתיחס לאלפא רומיאו ג'ולייטה קומפטיציונה המצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר בהספק 170 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בהתאם לכתבה באתר גיר: : http://www.gear.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95%D7%AA_%D7%A8%D7%9B%D7%91/2015-12-22-N02-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%90-%D7%92'%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%98%D7%94
הודעה אחרונה מאת bagira, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מישהו יודע מה קורה פה? אני לא מצליח להשיג רכב.
הודעה אחרונה מאת edanj, -
- 0 תגובות
- 900 צפיות
ספורט מוטורי!!! מחפשים מנהל/ת אדמיניסטרציה למשרה מדליקה!!! ההתאחדות לספורט מוטורי בישראל מחפשת עובד/ת מגניב/ה, ראש פתוח, ידע בתוכנות אופיס, לחצי משרה. משרדי ההתאחדות ממוקמים במכון וינגייט - נתניה. אז אם את/ה בענין, אוהב/ת אנשים וספורט מחכים לך! לפרטים נוספים אנא שלח/י פרטים בהודעה פרטית ונחזור אליך. [email protected]
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 2 תגובות
- 942 צפיות
תקנו אותי אם אני טועה אבל זה נראה ממש דיל טוב. 208 זידל גיר ידני ב 88 אלף שקל. בכלל, הצרפתיות נהנו מעליית מכירות השנה בישראל. קצת מפתיע ביחס לתדמית
הודעה אחרונה מאת nglancer, -
- 2 תגובות
- 814 צפיות
אם אני מתדלק עם הגבלת מחיר, נגיד כותב 100 ש''ח, אז בפירוט זה יראה שהגבלתי מחיר? יש דרך לדעת אם פתחתי פול, או הגבלתי סכום, זה כתוב בפירוט או בקבלה? תודה.
הודעה אחרונה מאת IsraelR, -
רנו טווינגו החדשה 1 2
מאת dr6633- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
בזמנו פורסם שהרכב יגיע לארץ במהלך השנה הנוכחית. על פניו, מדובר במשהו שונה בנוף - הנעה אחורית, נוחות תמרון עירונית מעולה ועוד, ולמיטב זכרוני גם דובר על הגעת הדגם עם מנוע הטורבו הקטן וכל זה במחיר שאמור להיות אטרקטיבי, סוג של סמארט זולה וקצת גדולה יותר . בחודשים האחרונים לא מדברים על זה בכלל ונראה שקרסו ירדו מהרעיון, לא? ניסיתי לברר מולם באתר אבל לא טרחו לענות...
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רציתי לכתוב סיכומון על הרכב שלי בעבר אבל אף פעם לא מצאתי את הזמן הנכון או התמונה הנכונה של הרכב (ות'אמת גם עכשיו אין לי ). אבל היות והרכב יועמד למכירה עוד שניה החלטתי שהגיע הזמן לעלות את רשמיי בפורום. הרכב נקנה במאי 2014 עם כ-63.5 אלף ק"מ על השעון מיד ראשונה. מדובר בפיאט פונטו איבו ידנית 77 כ"ס מדגם ספיריט (גג נפתח בהתקנה מקומית, חישוקי אלומיניום ומערכת Blue&Me עם BT לדיבורית וחיבור USB). מבחינה חיצונית הרכב לא מלוקק, שריטה פה, שריטה שם, עם שריטה\מכה די מכוערת על הפגוש האחורי. מבפנים הרכב היה בסדר, עם פאק בפאנל המזגן (מחוג מצבים שבור) וריפודי טיפה מרופטים. איפה הכסף? ביטוח חובה שנה ראשונה - 1689 ש"ח ביטוח מקיף שנה ראשונה - 2829 ש"ח בשבוע הרא…
הודעה אחרונה מאת OJetta, -
-
- 1 תגובות
- 692 צפיות
שלום לכולם, שאלה שחייבת להשאל מבחינתי לפני שאני עושה הזמנה של מספר חלקים לרכב שלי האם כשאני מזמין חלק מחו"ל (סין) ורשום בפירוט של החלק שהוא "OEM" מי מבטיח לי שהמוכר אכן אמין והחלק הוא OEM? צריך להיות מוטבע על החלק OEM? לא פעם גם נתקלתי שרשום OEM: applicable OEM:Acceptable OEM: yes מה אני אמור להבין פה?
הודעה אחרונה מאת Oracle, -
ממתק לסוף השבוע- מבחן דרך למאזדה MX-5 החדשה, מציב אותי בפני נהיגה בדורה הרביעי של מכונית שהפכה לאייקון מוטורי מרגע לידתה לפני 25 שנים. זו מכונית שלא משנה כמה תנסה, לא תוכל להגיע לנהיגה בה נקי לגמרי ממטען קודם או ערימת ציפיות, וגם תוך כדי קשה שלא להתאהב ולהישאר ענייני. אבל הבעיה הכי כואבת הייתה הנפילה והקריז שלא עוזב אותי מהרגע שנגמרה הנהיגה בכיף הזה... המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת Caveman, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום המצבר ברכב שלי התרוקן אחרי כמה ימים ללא שימוש (בעיה המוכרת לי) ועכשיו הרכב לא מניע. מסתבר שיש לנו בבית מטען חירום שהוטען לפני כמה ימים מהסוג המופיע בלינק הבא: http://he.aliexpress.com/item/Super-30000mAh-mini-Car-Jump-Starter-Funcation-Mobile-Power-Bank-gasoline-Auto-EPS-Emergency-Start-Light/32271893861.html?isOrigTitle=true&isOrig=true#extend השאלה שלי היא האם יש לי מה להפסיד מלנסות להשתמש בו לצורך הנעה ראשונית של הרכב? האם השימוש בו עלול לעשות נזק וכדאי לי לוותר ולקרוא לשגריר בלי לנסות? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yosbar, -
-
- 2 עוקבים
- 47 תגובות
- 12.9 אלף צפיות
בזמן שבוסטר עולה מאות (750+) או אלפי שקלים: יש מוצר בקיבולת של 12000MAH, אמור לעלות 140$ בערך. ראיתי שיש דגם לבן שהוא אמור להיות גדול יותר 15000MAH אבל זה לא מופיע באתר הרשמי שלהם לכן זהו כנראה חיקוי סיני. http://www.thepowerall.com/product.html http://www.ebay.com/itm/121449615352 הרשמי: https://www.youtube.com/watch?v=KPsly9id7pk הלבן: [video=youtube;zNXZ3-ctSC0] למישהו יש ניסיון איתם? ואם כן, יש הגיון בלבדוק את אלו הלבנים באיביי? זול משמעותית - חצי מחיר מה-Powerall, זיוף טוב? http://www.ebay.com/itm/231343634818 http://www.ebay.com/itm/161449866894 יש הרבה מוצרים בסגנון battery pack, Jump Starter ודברים דומים, זה מעניין …
הודעה אחרונה מאת tzipig, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
צהוריים טובים, מצאתי רכב, ראיתי אותו, לקחתי אותו לבדיקה - יצא סבבה, הוצאתי צ'ק בנקאי על שם המוכר, נסענו לדואר, שילמתי על בדיקת מישכון - יצא נקי. להעביר בעלות - לא נתנו. נסענו למשרד הרישוי - אמרו שרכב מעוקל. המוכר בירר מול העורך דין שלו ואמר לי שהוא יוריד את העיקול שבוע הבא. בהנחנה שהעיקול אכן יורד ויהיה ניתן להעביר בעלות, האם יש לי בתור קונה, חשש לרכוש רכב כזה? או שברגע שאין עיקול הרכב נקי ולא יקרה מצב שאהיה חייב על משהוא למישהוא? תודה!
הודעה אחרונה מאת raiden, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום! הייתי רוצה להתייעץ עם חברי הפורום לראות אולי מישהו נתקל בעניין או יודע איך אפשר לסדר זאת. ראשית אתן קצת רקע: אני מחפש כבר תקופה איביזה קופרה שנת 2007/8. לאחרונה מצאתי רכב כזה לקחנו לבדיקה והכל נראה בסך הכל די טוב. הייתה תקלה משונה בabs ובזכות הודעות ישנות פה בפורום מצאתי שזה יכול להיות פיוז אלומיניום, ואכן זה היה פיוז אלומיניום חתוך. סיכמתי מחיר עם המוכר הוצאנו כסף והגענו להעברת בעלות, ביצעתי בדיקת שעבוד ומשכון בדואר והתגלה כי הרכב ממושכן לבנק לאומי. לפי תאריך המשכון נראה כי היד הראשונה של הרכב לקח הלוואה לצורך קניית הרכב. מאז הרכב עבר כמה ידיים אבל אף אחד כנראה לא עשה בדיקה. המוכר אמר שינסה להשיג את הבנאדם ולבטל את המשכון ולכן חתמנו זכרון דברים שבו גם …
הודעה אחרונה מאת Dan_r, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לקח קצת זמן אבל בסוף החלטתי לשתף קצת מהחוויה (אחת מיני רבות) שעברתי בווגאס בקיץ האחרון כחלק מטיול של חודש בארה"ב. לפני הטיסה עשיתי קצת שעורי בית וראיתי שיש מספר חברות בווגאס שמציעות נהיגת מסלול במכוניות אקזוטיות. כשבסופו של דבר הגענו לווגאס, חיטוט מהיר באיטנרנט והכתובת היתה כבר ב-GPS. מגיע לאזור "תעשיה" בפאתי ווגאס ורואה שלט גדול של אחת החברות - אבל המקום ריק. התבאסתי. המשכתי להסתובב באזור וגיליתי שאני מסתובב בחניה של מסלול NASCAR כשברקע שלט של dream racing אחת החברות שבדקתי. נכנס פנימה לתוך מרכז מסלול הנסקאר העצום ונתקל ישר בתצוגה מצומצמת ממה שיש להם להציע - 911, SLS, 458 ועוד כמה. בפנים פוגשים אותי מיד כמה חבר'ה לבושים כמו נהגי מרוץ (בדיעבד הסתבר שחלקם גם ה…
הודעה אחרונה מאת leasing driver, -
-
אתמול בחזרה מהעבודה על כביש 4 אחרי מחלף ראשון, נתקלתי ביונדאי i10 נוסעת על הכביש עם הסימון RS באדום מצד ימין. יש חיה כזו? או שהוא סתם הדביק לו להנאתו את התוספת הזו? (כמובן שזה מעלה מיד עוד 20 כ"ס)
הודעה אחרונה מאת lahav28, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בעוונותיי אני קורא מפעם לפעם את סקירות הרכבים ב YNET. דבר שמפליא אותי כבר זמן רב הוא "דירוג מערכות בטיחות ע"פ משרד התחבורה". אני לא מצליח להבין מדוע סעיפים מסוימים קיימים ומה החשיבות שלהם. ממה שאני קורא בטבלה ישנם מספר סעיפים הזויים כגון 'תאורה אוטומטית בנסיעה קדימה'. כאילו מה?... האם הכוונה היא ל LDR? ומה בנוגע לזיהוי תמרורים? למה בכלל צריך דבר שכזה? 'זיהוי הולכי רגל' לא מובן לחלוטין, על המדרכה? כשהם קופצים בהפתעה לכביש 6? איפה? ישנם סעיפים המקנים חשיבות לפעולות שאינן נפוצות ולא מסוכנות להחריד. החשיבות (אם בכלל) של 'שליטה אוטומטית באורות גבוהים' מתבטאת בנסיעה בין עירונית בכבישים נידחים, מצב שאינו נפוץ במיוחד. 'בקרת שיוט אדפטיבית' יכולה להיות נוחה לי באופן אישי אבל…
הודעה אחרונה מאת ברמונדו, -
- 4 עוקבים
- 10 תגובות
- 10.7 אלף צפיות
נראה לי שזה הפורום הכי נורמלי לשאול את זה משאר הקטגוריות. תעבירו אם צריך בבקשה. אבא שלי רוצה לפתוח מוסך עם בעל מקצוע שהיה לו מוסך במשך שנים עם וותק של 40 שנה בערך במקצוע. מוסך כללי לכל סוגי הרכבים הפרטיים. אני רוצה לעזור לו כמה שאפשר. יש לי את התשובות לרב השאלות כי כמובן בעל המקצוע עונה לי עליהם. אבל אני רוצה להתייעץ איתכם כדי לשמוע דעה יותר אובייקטיבית. 1. כמה עולה לפתוח מוסך? ההערכה היא 150-200 אלף. א. ציוד המספיק להתחלה לפי מה שהבנתי הוא ליפטים וקומפרסור. חלק מכלי העבודה יש לו. כמה עולה ליפט? האם כדאי לקנות חדש או שמשומשים יכולים להחזיק מעמד ללא הרבה בלאי? ב. מה עוד צריך? מצאנו מקום להשכיר, יש מספיק כוח חשמל, כל מה שקשור לביוב, משרד וכו'. כמובן…
הודעה אחרונה מאת רועי עוזרי,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
