רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 73 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
קונצרן פיאט-קרייזלר משחרר לדרכה את פרארי, שתהפוך להיות יצרן עצמאי, במקום חטיבה אוטונומית בתוך הקונצרן. http://autoweek.com/article/car-news/ferrari-finally-splits-fiat-chrysler
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
http://cars.walla.co.il/item/2922201 הסטפוויי דיזל מאוד מעניין וגם מחיר טוב מה שהופך אותו לרכב דיזל הזול בארץ.
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בשבוע שעבר לאחר התלבטויות הזמנתי פיג'ו 308 SW חדשה כמובן שביקשתי שהעלייה לכביש תהיה בינואר 2016 והרכב נמצא כבר בארץ.אך עדיין לא הגיע אליי מעניין אותי לדעת מהם השלבים השונים שהרכב עובר מהרגע שמשחררים אותו מהמכס ועד שהוא מגיע לסוכנות למסירה ללקוח?
הודעה אחרונה מאת ishay0703, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מוזר לחשוב על זה, אבל לאורך ארבעת דורותיה לטויוטה פריוס שהדור הרביעי שלה כבר מסתובב בעולם לא באמת קמה מתחרה אמיתית - מכונית היברידית מהיסוד ולא גרסה מוסבת של מכונית קיימת. מי שניגשים לפצח את העניין הזה ולערער על המעמד של פריוס כהיברידית הנמכרת בעולם אלו יונדאי, שהשאיפות שלהם להתמקם בחזית של יצרניות הרכב העולמיות מביאה אותם להציג את אייוניק - היברידית במתכון המוכר ואפילו בתצורת המרכב שמזוהה עם פריוס, אבל עם כמה אסים משלה בשרוול. הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
נתקלתי בכתבה הזו על צריכת דלק בפיג'ו 508 המחודשת. http://cars.walla.co.il/item/2917369 זו כתבה שפורסמה בוואלה רכב במסגרת מבחן ארוך טווח ובה הכתב השיג צריכת דלק של 18.7 ק"מ לליטר בנסיעה מאזור גוש דן לאילת. האם זה הגיוני צריכת דלק שכזו?
הודעה אחרונה מאת elita, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
טויוטה אוונסיס 1.8 ליטר החדשה, המחליפה את גרסת ה-2.0 ליטר זוכה לתג מחיר שנקבע על 147,500 ש"ח. מנוע הבנזין 1.8 ליטר המפיק 147 כ"ס לעומת 152 כ"ס בדגם ה - 2.0 ליטר. המחירון הרישמי של הטיוטה אוונסיס בגרסת 2.0 ליטר היה: 162,500 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3677908,00.html התחילו מהלך ענק מעניין מה יהיה כאן בישראל
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי, תהיתי אם לכתוב את הביקורת הזו כי היא עבור מוצר שולי בתחום הנהיגה הספורטיבית ולא ידעתי אם זה יעניין מישהו. בכל זאת, יש לי שעה להעביר, אז אנסה לשתף כמה שיותר מהחוויה ובאופן הכי אובייקטיבי שאפשר. השירות והמחיר לפני מספר חודשים חבריי קנו לי קורס נהיגה מתקדמת בסיסי באלטרנתיבי לכבוד יום הולדתי. שמחתי על המתנה למרות שעשיתי כבר שניים כאלו לפני כן. התקשרתי לטלפון שהופיע על השובר ודיברתי נציג נחמד בשם רפאל. מיד הסברתי לו שכבר עשיתי קורסים כאלו ושאני רוצה לשדרג בתוספת תשלום. אחרי שהוא שאל קצת על הרקע שלי בתחום ואני הבהרתי שאני מעוניין לשמוע גם על חוויה לימודית וגם על משהו שטיפה יותר לכיף הוא הציע לי מספר חלופות: 1. תוספת של כ-1000 ש"ח על שעתים במיאטה. 2. תוספת ש…
הודעה אחרונה מאת יבגניפ, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 936 צפיות
שלום! יש לי ג'יפ מדרכות של וולוו (XC-90), ואני משתמש בצמיגי 235/65/17, כעת בצמיגי הנקוק AT ואני רוצה להחליף לכביש מלא או לכביש שביל. שמעתי כי יש פנצ'ריות אשר מתמחות (במובן החיובי של המילה) להחליף ללקוח צפוני עם ג'יפ מדרכות את הצמיגים מרכבו החדש לסוג אחר או פירמה אחרת, או החלפת 4 צמיגים במקרה של פנצ'ר ראשון גם כשהצמיגים עדיין טובים. אני מחפש המלצה (מידיעה בלבד, בבקשה) על פנצ'ריה המתמחה במכירת צמיגי ג'יפים יד שנייה במצב מצוין בלבד. אמין, לא חשוב היכן. בתודה, יהושע
הודעה אחרונה מאת TIRE CLUB, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
סתם רציתי לשתף אתכם. הזמנתי ידית בקרת שיוט מאיביי לרכב שלי, הגיע, נתפס במכס, היה שם איזה עשרה ימים, ואז התחלף ל "מעוקב במכס" התקשרתי לשם אתמול ב 12:00, ענתה לי מישהי סופר נחמדה, אמרתי לה שאני מחכה לזה כבר הרבה זמן ואשמח לאסוף את זה לפני החגים, והאם אני יכול להגיע לשחרר את זה, תוך רגע היא העלתה בועידה מישהו, הוא אמר שהוא מכין לי את זה ושאבוא לקחת. הגעתי, בגלל וייז הסתבכתי קצת, הגעתי בול ב 14:00, (שעת הסגירה), לא היה תור, קיבלו אותי בכל מקרה, טיפלו ב 10 דקות, שלמתי מה שהייתי צריך לשלם, ויצאתי מרוצה עם החבילה. פשוט מטורף. איחלתי שם לכולם חג שמח ותודה על השרות, והלכתי.
הודעה אחרונה מאת adidas1, -
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אינפיניטי הכריזו על מנוע טווין טורבו חדש בגרסאות של 300 ו-400 כוח סוס. שאלתי באולם התצוגה אם ה-Q50 יגיע עם המנוע הזה (בארה"ב מתחילה המכירה בקרוב). התשובה היתה שהמנוע הזה לא יגיע לארץ כי יש את הגרסה ההיברידית החזקה. בארה"ב מוכרים את שתי הגרסאות במקביל. יש לכם הסבר למה אינפינטי ישראל לא רוצה להביא את המנועים החדשים? הסבר אחד שחשבתי עליו הוא שהם רוצים להתחרות בלקסוס ולהגיד שיש להם גרסאות היברידיות ואולי לא רוצים להביא מגוון של מנועים לרכב שמוכרים ממנו מעט, אבל אולי יש עוד הסברים מענינים?
הודעה אחרונה מאת ash156, -
- 3 תגובות
- 822 צפיות
לדעתכם, מכונית שמאיצה מהר יותר יכולה לשפר את בטיחות הנסיעה? (המנעות מתאונות, מצבי התחמקות וכו')
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כן, נכון שזו כבר הופכת להיות הכותרת הקבועה, אבל בשנה כמו 2015 בשוק הרכב כמעט כל יבואן יכול לנופף בתואר "שנת שיא" במכירות. לקסוס מסיימת את 2015 כשנה הטובה ביותר מאז תחילת פעילותה הרשמית בישראל עם 1,450 מכוניות שנמכרו השנה. התוכניות לשנה הבאה כוללות RX חדש, מתיחת פנים ל-GS הסאלונית וגרסה מתונת ביצועים ל-RC. פרטים נוספים והשוואות למכירות המתחרות כאן
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
שלום, קיבלתי הצעה מהעבודה לקבל התקנת דלקן על חשבון החברה לרכב הפרטי שלי. הסיבה לכך היא כדי שהחברה תיקח על עצמה כיסוי מלא להוצאות הנסיעות שלי לעבודה אך נאמר לי שגם אם אסע על חשבון הדלקן הזה לחופשה באילת פעם בשנה לא תהיה עם זה בעיה. מה כדאי לוודא לפני שאני מקבל את ההצעה? מה בעד ונגד?
הודעה אחרונה מאת m.l, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אז אחרי שאכלו לכולנו את הראש בסיכומי שנה ודירוגים. הן כאלו שרלוונטיים לכל אחד שנוהג בכבישים (סיכומי תאונות דרכים והתועלת העצומה שהביא פרויקט א׳3, גוף השיטור הסמי-פרטי של מתנדבי אור ירוק ואכיפת מהירות), והן כאלו שאינן רלוונטיים כלל (מה, באמת? מכרו המון ג׳יפונים - הו ניסאן ג׳וק הוא בטח כלי רכב פנטסטי!). אנחנו במערכת קארספורום מגייסים את חוכמת ההמונים של הפורום כדי לנסות וליצור תחזית של 2016 בשוק הרכב הישראלי. אז מה אתם חושבים שעתיד להיות כאן בשנה הבאה בתחומים הבאים: מיסוי ציי רכב תחרותיות רפורמות דגמים מגמות וכמובן, פינת המשאלות אפשר להוסיף נימוק, אפשר שלא - תהיו בטוחים ששנה מהיום נפתח בחזרה את קפסולת הזמן של השרשור הזה ונבדוק...
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קיבלתי הצעה מאלייד ביטוח (עובדים עם פניקס נראה לי) שהם, כך הם טוענים, המבטחים של היבואן. ההצעה הייתה: חובה1150 מקיף2580 רק שהם דורשים התקנת איתוראן. בשומרה, היכן שההורים שלי מבוטחים הציעו לי מקיף ב 4,182 ש"ח וחובה 1,288 ש"ח. בוובי האתר השוואות הציעו לי הצעות דומות לאלו של שומרה - איזור ה 5500 למקיף + חובה. הייתה לי תביעה אחת ב 3 השנים האחרונות מה שמייקר את הביטוח, אבל עדיין המחירים האלו גבוהים מאד, לא? מישהו יכול להמליץ על חברת ביטוח?
הודעה אחרונה מאת idoda, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מחפש תושבת איכותי שנתפסת לדש בורד כמו שצריך, היה לי בעבר שתיים-שלוש תושבות שמחזיקות על הדשבורד חודש-חודש וחצי ואז צריך להעביר אותם לשמשה כי הדבק נחלש. מחיפוש באינטרנט ראיתי המלצות על התושבת Iottie One Touch XL, האם מישהו התנסה איתה ויכול להמליץ עליה?
הודעה אחרונה מאת Car141, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 781 צפיות
רכב חדש שעלה על הכביש מ-1 בינואר יחויב בטסט ראשון רק לאחר שלוש שניםבשורה טובה לבעלי רכב חדש. רכב חדש שעלה על הכביש החל מ-1 בינואר 2016, יחויב בביצוע מבחן רישוי שנתי (טסט) ראשון רק לאחר שלוש שנים מיום רכישת הרכב, במקום שנתיים עד כה. זאת בעקבות תקנה חדשה שנחתמה היום (יום ראשון) על ידי שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ. על פי התקנות כיום, כלי רכב פרטי חדש פטור מביצוע מבחן רישוי שנתי (טסט) במכון רישוי לרכב בשנה הראשונה לרכישתו, והוא מחויב לעבור את מבחן הרישוי הראשון בתום שנתיים מיום עליית הרכב לכביש. לאחר מכן, הוא מחויב במבחן רישוי אחת לשנה. יצוין כי על פי דרישות התקינה האירופאיות, חלה חובה לבצע מבחן רישוי ראשון לרכב פרטי חדש בתקופה שלא תעלה על ארבע שנים, ולאחר מכן הרכ…
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
נכון שאין בהם חייזרים ורובי לייזר, אבל אם למישהו היה ספק בנוגע לשיוך של סדרת סרטי "מהיר ועצבני" לאגף המדע הבדיוני ולא לפעולה - אתם מוזמנים להיזכר בסצנת הדראג שבה פולקסווגן ג'טה מתמודדת עם הונדה S2000 במירוץ הדראג במדבר ומה אתם יודעים - מפסידה. מסתבר שהג'טה ההיא מועמדת עכשיו למכירה פומבית של בית המכירות האמריקני בארט ג'קסון, ועל פי פרסומי בית המכירות מדובר במכונית סטנדרטית עם מנוע 2.0 ליטר טורבו (115 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית. נו, לפחות יש חתימה של פול ווקר על הספוילר האחורי. אבל זה באמת רק לרציניים, גמיש במחיר... הידיעה המלאה וסצנת המירוץ כאן
הודעה אחרונה מאת ohadohad2, -
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום חברים, עברתי מבחן רישוי במכון קומפיוטסט ראשון מזרח והבוחן שבדק אורות, ציין ליקוי "מנורת חניה" והפנה אותי לחשמלית המכון. OK רכב חדש,טסט ראשון,פחות משנתיים על הכביש וכבר...?(ציפיתי לעבור "חלק"). טוב,מה לעשות,יכול לקרות, אולי פיוז? או נורה ששבקה ,לא ברור. פניתי לחשמליה ואחד הבחורים בדק החליף נורית ועדיין אין אור. שוב עלה רעיון הפיוז,("לא יודע איפה זה,ברנו זה סיפור"...לדברי הבחור),ואולי הגדרות מחשב? הבחור הפנה אותי לחשמלאי רכב בסביבה ואני עדין לא מבין איך יתכן ששתי הנורות לא דולקות ברכב כמעט חדש שלא נעשה בו כלל שימוש ב"אור חניה" כלל (ובינינו מי בכלל משתמש באור חניה ולשם מה הוא נחוץ בכלל למעט ריקון מצבר). לפתע הופיע חשמלאי אחר, מנוסה יותר מן…
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- 43 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
חזרתי מארה"ב ולקראת נסיעות נוספות. במקום היותי בארה"ב (יוסטון/טקסס) אין אפשרות להסתדר בלי GPS. נזכרתי שקניתי בארץ לפני כמה שנים מכשיר של QUE דגם NQ503 ועליו תוכנת IGO עם מפות ישראל ואירופה. אני רוצה להפעיל המכשיר כ-GPS עם מפות יוסטון/טקסס ארה"ב.. כשביררתי ב-IGO בארץ הבנתי מהם שמעבר לעובדה שמחירי המפות שלהם מאוד גבוהים, אין להם את מפות יוסטון/טקסס בארה"ב בין בקניית המפות (300 ש"ח) ובין בהשכרתם (100 ש"ח לחודש) . איך ממשיכים בכל זאת ומגיעים למצב שיהיו לי את מפות ארה"ב (בדגש על יוסטון) על המכשיר? צריך לפרוץ את המכשיר ?(איך עושים את זה?) להוריד מפות של ארה"ב ולהתקין אותם על המכשיר? (ומאיפה מורידים? ואיך מתקינים?) כל עזרה תתקבל בברכה. יוסי
הודעה אחרונה מאת יוסי ברצ בי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום לוכלם! בשעה טובה קניתי רכב בעל גיר ידני (סיאט איביזה 2013). יש לי רישיון לידני אבל לא נהגתי על ידני קרוב ל 4 שנים.. אני חייב לציין שממקום הקניה עד מקום העבודה שלי הרכב נכבה לי: כ 3 פעמים בחניון פעמיים בצומת לא רע בשביל אחד שלא נהג על ידני קרוב ל 4 שנים. אשמח לקבל טיפים בהקשר לנושאים הבאים: 1. האם כדי "לתת" גז כשאני יוצא ממצב של עמידה? 2. הרכב דיי חדש, ולכן מחשב הרכב מציע לי לעלות או להוריד הילוך. בהנחה ואני לא בעקיפה, האם כדי להתייחס להצעות שלו? 3. כשאני מגיע לרמזור אדום, האם כדי "להתגלגל" על ניוטרל עם קלאץ' משוחרר עד שאני מגיע לעמידה או אם אני רואה שהרמזור מתחלף לירוק לשלב הילוך מתאים למהירות שבה אני נמצא כרגע ולהמשיך לנסוע? או שתמיד צריך …
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
אהלן, בן 20 מחפש מורה נהיגה בנתניה. מה העלות הממוצעת לשיעור נהיגה? כמה עולה בממוצע הכל כולל טסט? מישהו המליץ לי על מישהו בשם עידן סלמון מבית ספר דנילנד, מכירים אולי?
הודעה אחרונה מאת mavric, -
מבחן דרך - סקודה סופרב 1 2
מאת פבל-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 4 אלף צפיות
הדור השלישי של המשפחתית הגדולה של סקודה היא מכונית שמצטיינת בכמעט כל סעיף לפיו נמדדת מכונית מסוגה. בסגמנט שננגס בהתמדה על ידי מכירות הג'יפונים הבינוניים - היא מציבה אלטרנטיבה שהיא לא פחות מתשובה צ'כית הולמת. האם היא גם הולמת בספינת הדגל של הקבוצה האם - פולקסווגן פאסאט? המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת בוני03, -
-
בעקבות המעבר לסולר. אני מחפש תחנות זולות באיזור ירושלים , סולר באיכות טובה ( לא מהול )
הודעה אחרונה מאת leasing driver, -
מזמן רציתי לפרסם את הסיכום חצי שנה עם ה-XV אבל צו 8 ועוד שטויות העסיקו אותי ככה שהסיכום חצי שנה הגיע בפועל אחרי 7+ חודשים. מדובר בסובארו XV, מנוע 2000 150 כוחות סוס עם תיבה רציפה שעלתה לכביר בסוף ינואר 2014. במסגרת הרכישה קיבלנו סאן רוף מתנה (התקנה מקומית) ושאר האיבזור מגיע כסטנדרט. מי שלא מכיר, ההנעה ב-XV היא כפולה קבועה. בשבעה חודשים נסענו בה 7200 ק"מ. הרכב משמש בעיקר את אבא שלי, נכה קטוע רגע ימין כך שברכב מותקן מנגנון שמאפשר להעביר את דוושת גז שמאלה (איפה שיש קלאץ' בידניות, אם מישהו מעוניין אני אפרסם הסבר ותמונות של המנגון). אבל אני גם נהגתי עליו כמה מאות קילומטרים. נתחיל מהסיכום: הג'יפון מאוד מוצלח, יש כל מיני חסרונות אבל אם לסכם החסרונות קטנים וז…
הודעה אחרונה מאת LEGACY 1.8, -
בכיר בקונצרן פיאט-קרייזלר האחראי על חטיבת התכנון של מכוניות הנוסעים, אמר בראיון ל"אוטו-אקספרס" הבריטי כי הג'ולייטה הבאה (תוצג כדגם 2017) תעשה שימוש בפלטפורמה מקוצרת של הג'ולייה החדשה. כאשר נשאל האם המשמעות היא שהמדובר יהיה ברכב הנעה אחורית הוא אמר "זה בהחלט ייתכן מהבחינה הטכנית". מה זה אומר על הכיוון שלוקחת אלפא בסגמנט הקומפקטיות פרימיום ועוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום חברים ברצוני להוסיף קצת מרווח גחון לרכב (כ4ס"ם) יש 2 אופציות או ספייסרים או החלפת קפיצים. שאלה 1- מה עדיף (שניהם אותו מחיר כ 2000 ש"ח) שאלה 2- איזה השלכות יש לדבר על מכלולי הרכב כגון תפוח הגה וכו.... וכן אנ יודע שרכב יהיה פחות יציב ויתנדנד יותר תודה מראש
הודעה אחרונה מאת elians, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 32 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
אתחיל את הסקירה בוידוי – אני אוהב סובארו! אהבה שנרקמת עם הזמן, אהבה של הערכה – כיבסובארו מעולם לא ייצרו רכבים סקסיים שצדים את העין (חוץ מה SVX והלגאסי דור 4..) , ורק מי שרכש רכב מתוצרתהמותג ידע להעריך. ואותנו לימדו לא להסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. אז יצאתי לתהותעל קנקנו של האאוטבק החדש לאחר שקיבלתי שיחה מבוטרוס – הבעלים של סובארו מעלותלבוא ולהתרשם מרכבו החדש. מחוץ לקנקן האאוטבק הנוכחי (דור 5) מבוססת על הדור השישי של הלגאסי (שמבוסס בתורועל הדור החמישי), ובניגוד לעבר – עד היום הינה הסטיישן היחידה במשפחת הלגאסי. האאוטבקהראשונה נולדה בארה"ב בשנת 1994, והתבססה על הדור השני של הלגאסי. הרעיון פשוט – לקחו את הסטיישן, הגביהו אותה, שמו לה חצאיות מסביב,קצת יותר אבזור בפני…
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
-
- אחראי פורום
- 60 תגובות
- 9.8 אלף צפיות
סובארו B4 (לגאסי) 2010 – סקירת רכב טוב, נתחיל ברכב שעבר מהידיים של אבא שלי לידיי. מדובר במנוע 2 ליטר ורמת אבזור TOP זה יהיה ארוך – מתנצל מראש. מרבה לכתוב. אני מכיר את הרכב הזה כבר חמש שנים סה"כ והזדמן לי לנהוג עליו הרבה פעמים בזמן הזה אבל יש הבדל בין היכולת האמיתית לתת חוות דעת על רכב שנהגתם עליו פה ושם לבין לתת חוות דעת על רכב שאתם נוהגים בו לשימוש יומיומי. אז מאיפה מתחילים? לדעתי מבחוץ פנימה ואז נרד אל הכביש ובסוף נלך למוסך ולמשרד הרישוי. חיצונית תראו, הדור שקדם לשנתון 2009 עד 2014 היה ללא ספק דור ספורטיבי יותר, מתנהג יותר ורבים גם יגידו יפה יותר. הדור הנוכחי- 2015 בעיני הוא הדור הכי יפה עד היום. הדור שאני נוהג בו – פחות, חלק…
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 232 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פינדר
- אהרן ג
- אלעדית
- נעם101
- axSupreme
- BRAVO_SX
- gpm11
- parnuk
- ברווז
- יובל .מ.
- דובצע
- David32
- שחר 1
- mcshmupi
- ELI001
- אלרואי ט
- Golf_91
- wee~man acuna
- Camaro 92
- Or1999l
- מלטבשי
- om2
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- nechmya
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- Fraysa
- NAPOLEON
- Tom78
