Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחלה סקירה.

 

כבר התקנתםמושבים קדמיים חשמליים.. למה חסכתם עלינו עוד 5 דולר עבור לחצני זיכרון?

יש לחצני זיכרון על דלת הנהג

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני סבור שמדובר ברכב פרימיום אמיתי.

אני די אוהב את הרכב הזה, אבל ״רכב פרימיום אמיתי״? לא מעוניין להכנס שוב לוויכוח שכבר נדון פה עד אין סוף לגבי ההגדרה של רכב פרימיום, אבל צר לי, אאוטבק זה לא רכב פרימיום בשום צורה.

פורסם

רעש מנוע הבוקסר נוכח, אבל לטעמי הוא נשמע לא רע.

במהירות גבוהה מ100 קמ"ש יש רעשי רוח מאיזור הגג והמראות.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
אני די אוהב את הרכב הזה, אבל ״רכב פרימיום אמיתי״? לא מעוניין להכנס שוב לוויכוח שכבר נדון פה עד אין סוף לגבי ההגדרה של רכב פרימיום, אבל צר לי, אאוטבק זה לא רכב פרימיום בשום צורה.

 

הXS מרגיש די פרימיום מבפנים. אין לו את התחכום האירופאי, אבל יש בו משהו מאוד יפני מגניב ורואים שהשתדלו מבחינת איכות החומרים. עדיין יש פינות מעצבנות - למשל מה לכל הרוחות זה השטיח המגעיל הזה מתחת למושבים? - אבל האוטו מרגיש פרימיום, פשוט בגרסה האולד-סקול יפנית שלו. ביחד עם הרבה שטח חלון ומרחב ענקי, אתה מקבל חוויה חיובית מאוד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כחובב יפניות מושבע וכמשפחת סובארו בימים אלו - אני על B4 2010 ואבא על B4 2015 פרימיום

 

אכן - השנתונים של עד 2009 היו מאוד מוכווני נהג ואז משהו "רע" קרה לסובארו והם הפכו לסוג של רכיכות נוחות אמריקאיות - אבל לא לגמרי! הרכבים סה"כ מתנהגים טוב והמילה "נוחות" היא בעיני ברכה ולא ההפך - בייחוד לרכב שהוא DAILY DRIVER

 

ואז בדור האחרון הם כנראה הפנימו הרבה דברים לגבי עיצוב וכוונון מתלים ועשו בעיני את הדור הכי מוצלח של פלטפורמת הB4 וכל מה שיוצא ממנה וממשיך לאאוטבק.

 

סקירה נחמדה מאוד ובאמת זה מותג שקשה מאוד לעכל אותו - יש כאלו שמתאהבים ויש כאלו שסולדים ממנו.

 

 

הרכב נותן תחושת פרימיום - אבל אני מאמין שבשביל שזה באמת יהיה פרימיום עוד יש הרבה מקום לשיפור, בכל מקרה זה נוגד את האג'נדה של סובארו - זה לא המאני טיים שלהם, אף אחד לא קונה סובארו בשביל "להתייפייף"

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני אומר זאת ספציפית לגבי האאוטבק בהסתייגות כי אני לא מכיר את הרכב מספיק טוב, אבל נראה לי מוזר להתייחס לרכב כפרימיום רק בגלל האבזור שלו.

רכב פרימיום בעיני לפחות הוא פרימיום בלי קשר לרמת האבזור שלו ואני בטוח שאם תשב בQ3 ואז באאוטבק, האחרונה לא ממש תרגיש לך כמכונית פרימיום.

אבל זה כבר גובל שוב בוויכוח הישן של איך אנחנו מגדירים פרימיום...

פורסם

רוברט - זה בדיוק מה שאני אומר - זו חבילת פרימיום - הרכב בפני עצמו לדעתי - לא, הוא ממש לא פרימיום אבל הדור האחרון כן נותן תחושה שזה לא כל כך רחוק משם מבחינת עיצוב ותחושה כללית.

 

בפועל - אם תיקח בחשבון עד כמה חבילת האבזור בארץ מנוונת לעומת מה שאתה תקבל עבור ברכב הזה בארה"ב למשל - זה פשע.

 

בארה"ב הרכב נמכר עם מערכת איי-סייט שנותנת לך אבזור שבאמת מקרב את הרכב הזה כבר ברמה של גירוד תחתית החבית לרכב פרימיום.

 

קרוז קונטרול אדפטיבי.

מערכת לשמירה על סטיה מנתיב ומערכת התראה על התנגשות.

חבילת רמקולים שכוללת סאב וופר על המגש האחורי של הרכב.

מושבי עור שמשום מה גם כאן בארץ לא נמכרת בחבילת הפרימיום.

 

אבל איכות החומרים עצמה עדיין לא נמצאת באותה רמה שתמצא ברכב שהוא באמת פרימיום.

חסרים גם אבזורים נוספים כגון כניסת נוחות.

 

וכמובן - הרכב לא נמכר בארץ עם המנוע שנמצא בראש הרשימה - ה3.6R

 

כל אלו כבר באמת לוקחים את הרכב הזה עוד ליגה אחת למעלה אבל בארץ כמובן בחרו שלא להביא את המפרט הזה וזה פשוט חבל!

 

מנוע ה2.5 ליטר הוא באמת מנוע טוב ולא חסר לו כוח - בטח שלא בשביל הסטנדרט על הכבישים שלנו אבל ה3.6R נותנת לאנשים שהם בעלי משפחות פשרה טובה מאוד לרכב שיכול גם לספק הרבה מאוד FUN וביצועים טובים.

 

ואז אני שוב מחזיר אותך לבסיס שבו - בד"כ מי שקונה סובארו - לא ממש מחפש את האבזור הזה אלא פשוט מחפש את החבילה הגסה הזו של אחיזת כביש, היגוי טוב ורצועת כוח טובה ורכב שכנראה ישרוד פצצה אטומית - ואת זה סובארו מספקים היטב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש לנו את האאוטבק כחצי שנה ואני מסכים לחלוטין עם רוברט.

האוטו מאובזר מאוד, אבל אין בו שום תחושה יוקרתית.

זה ה"קליק" שחסר בלחיצה על כפתור, הדלתות הקלות, מחוון האורות הפלסטיקי מדי וכד'

 

ואגב סקירה מזוית אישית, היום אשתי החליטה שזה בדיוק הזמן לקצר את הדרך הביתה מהשדות.

כשהדרך התחילה להיות בוצית, זה לא עשה עליה רושם.

כשהבוץ הפך ממש עמוק, היא החליטה שהיא יותר קשוחה ממנו.

 

בסופו של דבר אכלתי קש עד ששלפתי אותה משם עם האוטו שלי.

בהתחשב בעומק הבוץ, היא הגיעה ממש רחוק.

גם כפתור הX-Drive התגלה כמשמעותי. בעזרתו הצלחתי להרוויח כמה מטרים בחילוץ לאחור ורק מעבר נחל עמוק (שאותו היא דווקא חצתה בהלוך) מנע את החילוץ בנסיעה.

uploadfromtaptalk1451840098273.jpg

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

תודה לכולם!

לדעתי האאוטבק אינו רכב פרימיום, וגם לא יכול להיות - ולא רק בגלל שחסר אבזור כזה או אחר. הרכב מחוספס במידה מסויימת יחסית לרכבי פרימיום, ותג המחיר לא עושה אותו כזה.

אבל, וזה אבל גדול - החבילה אותה מציע הרכב פשוט נכונה, עונה על הרבה צרכים בו זמנית.. כל האבזור הנחוץ נמצא שם, ואפילו יותר.. מרווח הפנים מכובד ויכול לשנע משפחה שלמה למרחקים בנוחות מקסימלית, תוסיפו לזה נוחות נסיעה טובה מאוד ומנוע מספק בהחלט (וגם צריכת דלק נסבלת) וקיבלתם חבילה מנצחת. אפשר לנסוע איתו בשטח קל, וגם ליהנות מזה - דבר שאף רכב (לא משנה מאיזה קטיגוריה) מציע בגזרת המחירים הנ"ל.

ברור שמול רכבי מנהלים כגון סקודה סופרב ופולקסווגן פאסאט הוא נופל בתחושת הפרימיום (בטח ובטח לא מול רכבים מסגמנטים יותר נחשבים) אך גם לשתי האחרונות וגם לאחרות שעולות עד 220 אין כל כך הרבה שימושים שארוזים בעיצוב נאה בהחלט.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

האמת שמקריאה של תגובתך האחרונה - אם הייתי מוציא מההקשר, למעט המילה אבזור היה אפשר גם לכתוב בדיוק את אותו הדבר על דאצ'יה דאסטר 4*4

 

לדעתי גם הסופרב וגם הפאסאט הן לא פרימיום אבל ללא ספק הרבה יותר קרובות לשם מהאאוטבק - A6 זה הפרימיום שלהן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תקרא שוב את מה שכתבתי, ואת התגובה שלך..

מה הקשר בין הדאסטר למה שכתבתי?? הפאסאט לפחות בעלת ניחוח יוקרתי משהו, וההשוואה אליה נובעת מקרבה בנתוני המחיר..

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
תודה לכולם!

לדעתי האאוטבק אינו רכב פרימיום, וגם לא יכול להיות - ולא רק בגלל שחסר אבזור כזה או אחר. הרכב מחוספס במידה מסויימת יחסית לרכבי פרימיום, ותג המחיר לא עושה אותו כזה.

אבל, וזה אבל גדול - החבילה אותה מציע הרכב פשוט נכונה, עונה על הרבה צרכים בו זמנית.. כל האבזור הנחוץ נמצא שם, ואפילו יותר.. מרווח הפנים מכובד ויכול לשנע משפחה שלמה למרחקים בנוחות מקסימלית, תוסיפו לזה נוחות נסיעה טובה מאוד ומנוע מספק בהחלט (וגם צריכת דלק נסבלת) וקיבלתם חבילה מנצחת. אפשר לנסוע איתו בשטח קל, וגם ליהנות מזה - דבר שאף רכב (לא משנה מאיזה קטיגוריה) מציע בגזרת המחירים הנ"ל.

ברור שמול רכבי מנהלים כגון סקודה סופרב ופולקסווגן פאסאט הוא נופל בתחושת הפרימיום (בטח ובטח לא מול רכבים מסגמנטים יותר נחשבים) אך גם לשתי האחרונות וגם לאחרות שעולות עד 220 אין כל כך הרבה שימושים שארוזים בעיצוב נאה בהחלט.

 

בעיקר החלק הזה - היה אפשר לרשום אותו גם על דאסטר - כמובן, דעתי האישית בלבד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הדאסטר ערומה ופשוטה במפגיע. היא גם ידנית בלבד. האוטבק מאובזרת היטב ומאד נעימה לשהיה. פרימיום היא אולי לא, אבל היא מכונית מצוינת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני אנסה להעביר את הנקודה - כך

 

רשמתי שהדבר שחסר בדאסטר זה האבזור.

 

אבל מעבר לכך יש לה מרווח פנים טוב שיכול להוביל משפחה בנוחות.

היא מאוד נוחה - מאוד.

המנוע שלה מספק וצריכת הדלק נהדרת.

בטח שבטווח המחירים שלה.

 

עכשיו אולי אתם רואים את האזור המשותף לשתיים? לזה התכוונתי.

 

זו גם חבילה מנצחת כשאתה חושב על זה בדיוק באותן המילים.

 

ברור - האאווטבק הרבה יותר מפנק וגם הגיר בכלל מפלנטה אחרת אבל כאן לשתי המכוניות האלה יש בדיוק את אותו הקסם, בעיניי לפחות, שבגללו אתה תקנה סובארו ולא אאודי Q

בדיוק באותה המידה שחלק יקנו דאסטר ולא סובארו - עוד יותר גולמי, עוד יותר מחוספס אבל זה המכנה המשותף למותגים האלו.

 

RUGGED.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...