Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - למכירה: ג'טה רוצחתתתת 1111


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם הוא היה כזה גרוע הוא היה נכשל בקופות.

 

אין שום קשר בין הצלחת סרט בקופות לרמה שלו.

ובאמת שלא צריך לפרט בנושא.

 

אני לא מכיר חובב רכב אחד רציני שיודע על מה הוא מדבר שחשב שהסרט הזה ראוי לעיניים אנושיות.

לא מזמן טסתי לארה"ב והייתי חייב להעביר את הזמן , היה את FF7 במטוס , אני אפילו לא יודע איך להתחיל לתאר את זה.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

מה בדיוק היה גרוע ברמה שלו ? אתה מדבר על רמה, מה זה בדיוק רמה בעייניך ? מאזדה 3 עם ספוילר או קורווט c4 עם קיט פייברגלאס או אולי רצית משמעות מעבר לסרט פורנו בכיכובה של סילביה s14aint, בנוסח רשימת שינדלר ?

עריכה אחרונה על ידי bubens
פורסם
אין שום קשר בין הצלחת סרט בקופות לרמה שלו.

ובאמת שלא צריך לפרט בנושא.

 

אני לא מכיר חובב רכב אחד רציני שיודע על מה הוא מדבר שחשב שהסרט הזה ראוי לעיניים אנושיות.

לא מזמן טסתי לארה"ב והייתי חייב להעביר את הזמן , היה את FF7 במטוס , אני אפילו לא יודע איך להתחיל לתאר את זה.

תכיר,אני יוליאן ואני אוהב את סידרת מהיר ועצבני,עכשיו אתה מכיר חובב רכב שאוהב את הסרט הזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תכיר, אני אמיר, אוהב את הסדרה וראיתי כל סרט כמה פעמים. עכשיו אתה מכיר שני חובבי רכבים וכו'.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם (נערך)
מה בדיוק היה גרוע ברמה שלו ? אתה מדבר על רמה, מה זה בדיוק רמה בעייניך ? מאזדה 3 עם ספוילר או קורווט c4 עם קיט פייברגלאס או אולי רצית משמעות מעבר לסרט פורנו בכיכובה של סילביה s14aint, בנוסח רשימת שינדלר ?

 

הנה דוגמא (אחח מבין רבות , הראשונה שקפצה לי ביוטיוב):

 

אז חוץ מזה שהוא נדוש בצורה מוגזמת , והניסיון לייצר אקשן \ מתח הוא פשוט פתטי.

הנה כמה דברים שחובבי רכב אמורים לדעת:

 

1. מעולם לא ראיתי רכב שורף צמיגים + עושה וילי בו זמנית. ויש לזה סיבה מאוד טובה , זה נוגד אחד את השני מבחינה פיזיקלית.

מפרפרים כי אין אחיזה ועושים וילי כי יש המון אחיזה.

 

2. רכב עם כל כך הרבה כוח שמפרפר ומרים גלגל לא נשאר ישר כמו פלס אלא מתחיל לעוף לצדדים.

 

3. אלו רכבים של 9 שניות על פי הסרט (אם אני זוכר טוב) , אני סופר פה הרבה מעבר לזה. רכב של 9 שניות נמדד בלפחות 240קמ"ש. לדוגמא:

 

אז המירוץ הזה ברחוב למשך זמן כזה עם כביש כל כך מחורבן היה אמור להסתיים בערך ככה (ללא עזרת הרכבת):

https://www.youtube.com/watch?v=CxONVf9oVss

עריכה אחרונה על ידי ohadohad2
פורסם (נערך)

במקום לחשב שניות,פשוט תבין שזה סרט שנועד למשוך קהל,למה גיוני שבסרטי פעולה הגיבור מחסל את כול האויבים גם כשהוא 1 נגד 5?

אני בתור חובב רכב ראיתי סרט אקשן כשחלק מרכזי ממנו זה רכבים,דריפטים,מהירות,בדיוק מה שחובב רכב אוהב.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הנה דוגמא (אחח מבין רבות , הראשונה שקפצה לי ביוטיוב):

 

אז חוץ מזה שהוא נדוש בצורה מוגזמת , והניסיון לייצר אקשן \ מתח הוא פשוט פתטי.

הנה כמה דברים שחובבי רכב אמורים לדעת:

 

1. מעולם לא ראיתי רכב שורף צמיגים + עושה וילי בו זמנית. ויש לזה סיבה מאוד טובה , זה נוגד אחד את השני מבחינה פיזיקלית.

מפרפרים כי אין אחיזה ועושים וילי כי יש המון אחיזה.

 

2. רכב עם כל כך הרבה כוח שמפרפר ומרים גלגל לא נשאר ישר כמו פלס אלא מתחיל לעוף לצדדים.

 

3. אלו רכבים של 9 שניות על פי הסרט (אם אני זוכר טוב) , אני סופר פה הרבה מעבר לזה. רכב של 9 שניות נמדד בלפחות 240קמ"ש. לדוגמא:

 

אז המירוץ הזה ברחוב למשך זמן כזה עם כביש כל כך מחורבן היה אמור להסתיים בערך ככה (ללא עזרת הרכבת):

https://www.youtube.com/watch?v=CxONVf9oVss

נכון, הסרט הוא בדיוני בלי היצמדות לחוקי הפיזיקה... אבל את זה אפשר להגיד על 90% מהסרטים שיצאו עד היום.

למה אנשים אוהבים סטראס וורס? או סרטים שמבוססים על הקומיקסים של מרוול? או אפילו סרטי אקשן כמו שנאמר פה שההיגיון אצלם לא בשמיים? כי רואים סרט כדי ליהנות ממנו, לא לחקור אותו.

 

זכותך המלאה לא לאהוב את הסרט, ויש כמוך עוד המון. אני חובב רכב, מת על רכב, אולי לא כמו הרבה חברי פורום אבל אוהב רכב, ואני אוהב את סדרת סרטי מהיר ועצבני גם ש90% מהסרט לא הגיוני(כמו מסלול של מטוס שנמשך כמה דקות טובות במהירות גבוהה, מאוד. או כמו שהפילו טנק במשקל כמה טונות עם פאקינג חבל וכמה מכוניות ששוקלות לפחות חמישית ממנו.)

פורסם
נכון, הסרט הוא בדיוני בלי היצמדות לחוקי הפיזיקה... אבל את זה אפשר להגיד על 90% מהסרטים שיצאו עד היום.

למה אנשים אוהבים סטראס וורס? או סרטים שמבוססים על הקומיקסים של מרוול? או אפילו סרטי אקשן כמו שנאמר פה שההיגיון אצלם לא בשמיים? כי רואים סרט כדי ליהנות ממנו, לא לחקור אותו.

 

זכותך המלאה לא לאהוב את הסרט, ויש כמוך עוד המון. אני חובב רכב, מת על רכב, אולי לא כמו הרבה חברי פורום אבל אוהב רכב, ואני אוהב את סדרת סרטי מהיר ועצבני גם ש90% מהסרט לא הגיוני(כמו מסלול של מטוס שנמשך כמה דקות טובות במהירות גבוהה, מאוד. או כמו שהפילו טנק במשקל כמה טונות עם פאקינג חבל וכמה מכוניות ששוקלות לפחות חמישית ממנו.)

 

אתה עושה סלט , קודם כל אתה מדבר על סרטי מדע בדיוני , נחזור ונאמר מדע בדיוני , המדע שלהם הוא בדוי , זהו שם הז'אנר.

אין לי שום בעיה עם מדע בדיוני , אני פשוט שונא שאפילו בתוך סרט מדע בדיוני , יוצאים מחוץ לכל ההגדרות של הסרט רק על מנת לנסות ולעשות סצינה יותר מגניבה (בתכלס זה עושה אותה יותר נדושה , לדוגמא מכסחים את הגיבור {אקשן או סופר-הירו לא משנה} ואז הוא פתאום נזכר באמא\דודה\אישתו\ארנב מחמד שלו ומנצח את כולם).

 

לטעמי זה עלוב ולא משנה מה הז'אנר ולכן אני הכי אוהב סרטי פשע שמבוססים על סיפורים אמתיים.

 

נחזור לנושא , כשמהיר ועצבני יצא הוא ניסה להיות הקול של התחרויות הלא חוקיות ושוק השיפורים. בפועל כל מי שבאמת היה בקטע שנא אותו עד עמקי נשמתו.

סצינות כמו הנ"ל ומשפטים מפגרים כמו https://www.youtube.com/watch?v=D5W9Bd_q9gk לא עזרו לו בכלל , ושוב הוא לא קונסיסטנטי , סופרה של 9-10 שניות משאירה אבק כוכבים לF355.

פורסם
אתה עושה סלט , קודם כל אתה מדבר על סרטי מדע בדיוני , נחזור ונאמר מדע בדיוני , המדע שלהם הוא בדוי , זהו שם הז'אנר.

אין לי שום בעיה עם מדע בדיוני , אני פשוט שונא שאפילו בתוך סרט מדע בדיוני , יוצאים מחוץ לכל ההגדרות של הסרט רק על מנת לנסות ולעשות סצינה יותר מגניבה (בתכלס זה עושה אותה יותר נדושה , לדוגמא מכסחים את הגיבור {אקשן או סופר-הירו לא משנה} ואז הוא פתאום נזכר באמא\דודה\אישתו\ארנב מחמד שלו ומנצח את כולם).

 

לטעמי זה עלוב ולא משנה מה הז'אנר ולכן אני הכי אוהב סרטי פשע שמבוססים על סיפורים אמתיים.

 

נחזור לנושא , כשמהיר ועצבני יצא הוא ניסה להיות הקול של התחרויות הלא חוקיות ושוק השיפורים. בפועל כל מי שבאמת היה בקטע שנא אותו עד עמקי נשמתו.

סצינות כמו הנ"ל ומשפטים מפגרים כמו https://www.youtube.com/watch?v=D5W9Bd_q9gk לא עזרו לו בכלל , ושוב הוא לא קונסיסטנטי , סופרה של 9-10 שניות משאירה אבק כוכבים לF355.

הפואנטה אותה הפואנטה - מי שרואה את הסרטים האלה, הבדיוניים וה"מציאותיים", צופה בהם כדי ליהנות מהסרט ולא כדי לחקור אותו.

לא משנה אם אתה חובב רכב או לא, שוב, אם אתה רוצה לצפות בסרט אתה צופה בו כדי ליהנות.

כמו שבסרטי אקשן כאלה ואחרים יש המון פגמים שלא תואמים את המציאות, זה לא מפריע לאנשים לאהוב את הסרטים.

הקטע בסרט הוא איך אתה גורם לאנשים לאהוב אותו, לא איך לגרום לו להיראות מציאותי(אפילו שניסו לקרב את הסרט הכי קרוב למציאות, אבל שוב זה סרט).

 

אני מודה למפיקי הסרט שהוציאו את הסרט לאור, כי ככה התחברתי לכל התחום של הרכבים(בתור ילד בן 10, כשצפיתי בפעם הראשונה בסרט לא הייתי יכול להבחין אם הסרט מציאותי או לא, פשוט נהניתי ממנו, זה הכל).

פורסם

אני מודה למפיקי הסרט שהוציאו את הסרט לאור, כי ככה התחברתי לכל התחום של הרכבים(בתור ילד בן 10, כשצפיתי בפעם הראשונה בסרט לא הייתי יכול להבחין אם הסרט מציאותי או לא, פשוט נהניתי ממנו, זה הכל).

 

יפה אז כשראית אותו לא היית חובב רכב ולא הבנת כלום , אז זה זכרון ילדות.

גם לי יש מקום חם בלב לכוח המחץ , זה אומר שאם אני אראה את זה היום אני לא אחשוב שזה ערימת זבל?

עם כל הכבוד , להשוות בין חווית צפייה של ילד בכתה ה' לבן אדם מבוגר וחובב רכב זה פשוט לא לעניין.

פורסם

אתה מפעיל גם את כל הרציונל (המיותר) הזה כשאתה הולך לג'ימס בונד?

ומה עם מלחמת הכוכבים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
יפה אז כשראית אותו לא היית חובב רכב ולא הבנת כלום , אז זה זכרון ילדות.

גם לי יש מקום חם בלב לכוח המחץ , זה אומר שאם אני אראה את זה היום אני לא אחשוב שזה ערימת זבל?

עם כל הכבוד , להשוות בין חווית צפייה של ילד בכתה ה' לבן אדם מבוגר וחובב רכב זה פשוט לא לעניין.

אומנם אני פחות התחברתי לסרטים האחרונים של מהיר ועצבני שנהיו יותר סרטי אקשן, ופחות מירוצי רחוב(אני מבין שזה לא מציאותי. אל תצא עליי חחחח..), אבל עדיין נהניתי מהם, וגם לאחרונה צפיתי שוב במהיר ועצבני 3 - טוקיו דריפט, ועדיין נהניתי, גם בתור חובב רכב.

 

אני לא מבין את השנאה שלך לגבי הסרטים האלה. אולי אני פה התמים שלא מבין כלום מהחיים שלו, ועדיין מסתכל על הסרט בתור ילד בן 10? אבל זה גם סרט אקשן וצריך להתייחס אליו גם כאל סרט אקשן.

 

רק להביא דוגמה מסרטי הלחימה, שכל שפריץ דם שם זה כמו ליטר דם במציאות, שבני אדם מעיפים אנשים על קירות ושבורים אותם, שבן אדם רזה נהיה "האלק "ומרים בני אדם שיותר כבדים ממנו כמו בובה, ובכל זאת אנשים מבוגרים, נערים, ילדים, לא משנה, נהנים מהסרטים האלה, אפילו שהם לא מציאותיים בכלל.

 

בכל מקרה, מכבד את דעתך, ואני לא אומר שאתה לא צודק בכך שיש שם הרבה פאקים, אבל לשלול את הסרט בגלל שהוא לא תואם למציאות? הוא גם לא התיימר להיות תואם למציאות, אלא רק להיות סרט מהנה שמבוסס על רכבים ומירוצי רחוב, זה הכל(לדעתי).

פורסם
אתה מפעיל גם את כל הרציונל (המיותר) הזה כשאתה הולך לג'ימס בונד?

ומה עם מלחמת הכוכבים?

 

אני עוד לא למדתי (ואני גם לא רוצה) איך לכבות את המוח.

מה לעשות , כנראה יש לי סטנדרטים גבוהים , אני רוצה שסרט על מכוניות יהיה קשור למכוניות ולא לחלליות (כי אני לא מכיר אף רכב שמתנהג כמו אלו בסרט) :roll: .

פורסם

סרטי מהיר ועצבני מעולם לא ניסו להיות ריאליסטים. מדובר בסרטי קיץ עם חתיכים, חתיכות, מכוניות ואקשן. מדובר בבידור בלבד וזה מה שרוב הקהל מחפש - להעביר כמה שעות בכיף.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 


×
×
  • תוכן חדש...