Shnitzel_Tiras
-
הודעות
40 -
כאן מאז:
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של Shnitzel_Tiras
נהג חדש (2/14)
1
מוניטין
-
יעוץ ברכישת רכב פרטי, עד 60000
Shnitzel_Tiras פרסם הודעה בנושא של Shnitzel_Tiras בתוך ייעוץ ברכישת רכב
סלילה על הבורות.. אבל כשמדברים על DSG של קבוצת VW, הכוונה בוולקסוואגן? יש יצרנים ספציפים שכדאי להתרחק מהגירים שלהם? או דגם של גיר ספציפי? בנוגע לסטוניק 1.4 - מעניין. קראתי דעות חלוקות עליו (גם על הI20). לעומת זאת, קראתי ביקורות ממש טובות על סקודה סקאלה, והיא בול בשבילי מבחינת גודל. לא אכפת לי מביצועים/זריזות וכו' - בעיקר רוצה שתהיה אמינה ושלא תראה מוסך. ראיתי הצעה לא רעה על סקודה פאביה 2021, ידנית עם קילומטראז׳ ממש נמוך (מחשיד טיפה האמת, 30000 קמ). אני נהג ידני טוב, נוהג 7 שנים על i10 ידנית, 2013 והגיר עדיין בחיים -
יעוץ ברכישת רכב פרטי, עד 60000
Shnitzel_Tiras פרסם הודעה בנושא של Shnitzel_Tiras בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה רבה על התגובות.. אני מבין שבעיות גירים נפוצות יותר ברכבים זולים יותר? וספציפית גירים רובוטים? האמת שעדיין לא הבנתי את ההבדלים בין סוגי הגירים ומתי עדיף להימנע ומתי לא.. בהמשך לזה, האם שווה לי לעלות טיפה בתקציב ולכוון לסקודה סקאלה / טויוטה קורולה / סקודה פאביה / קיה סטוניק? אני רואה שהההדל במחיר הוא כמעט זניח -
יעוץ ברכישת רכב פרטי, עד 60000
Shnitzel_Tiras פרסם הודעה בנושא של Shnitzel_Tiras בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה רבה על התגובה.. כך פחות או יותר חשבתי לגבי המגרשים.. בנוגע לצרפתיות, זה כל כך הזוי שזה עדיין ככה. בסוף אלו יצרניות גדולות והן עדיין רלוונטיות בשוק.... איך הן עדיין רלוונטיות? אז בגדול אתה ממליץ להתרחק מסיטרואן/רנו/פז׳ו? -
יעוץ ברכישת רכב פרטי, עד 60000
Shnitzel_Tiras פרסם הודעה בנושא של Shnitzel_Tiras בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה רבה על התגובה! לגבי הונדה ג׳אז, לא ראיתי הרבה הצעות מכירה. יאריס גם, אני חושב שאצטרך להתפשר בשנתון וקילומטראז׳. בכללי, אני לא כל כך מצליח להתכנס לשנתון וקילומטראז׳.. בטווח מחירים שאני מחפש רוב ההזדמנויות הן; i10/פיקנטו (שאני לא רוצה) סיטרואן C3/C4 ורנו קליאו - שאני קורא דעות חלוקות לגביהן (+ הדעות הקדומות על הצרפתיות שאני לא יודע האם עדיין הן לא אמינות) שאלה נוספת, האם יש דרך בטוחה לקנות ממגרש או להתרחק כמו מאש? -
שלום לכולם, מחפש לקנות רכב פרטי, תקציב של עד 60 אלף, טיפה גמיש. נהגתי במשך 7 שנים על i10 2013 ידנית ובא לי רכב קצת יותר גדול וחזק ממנו.. בגדול ראיתי כמה אופציות על טויוטה יאריס, רנו קליאו, סקודה סקאלה והיו נראות לי מעניינות. חשוב לי לשמוע מכם על המלצות ודיס המלצות. אני נוסע בערך 40 ק"מ ביום, בין עירוני. לא מפונק בכלל מבחיינת חווית נסיעה וזה. רוצה בעיקר אוטו אמין ונוח.
-
שלום לכולם וחג שמח, אני מחפש לקנות רכב עבודה, עדיפות גדולה לטנדר. שני דגמים שאני די סגור עליהם הם: איסוזו דימקס מיצובישי טרייטון התקציב שלי הוא עד 80000 ש"ח בהתחלה הלכתי רק על האובייס - דימקס, אבל כל מה שמצאתי היה עם קאצ׳ים. הרגיש לי כאילו הרכב הזה נסחר כי הוא בעל פוטנציאל רווח לסוחרים. אשמח לשמוע חוות דעת, האם כדאי להתפשר על טרייטון, או לחילופין האם יש טנדרים אחרים שהייתם ממליצים. כמו כן, אשמח לשמוע במה חזק כל אחד, יתרונות מול חסרונות וכו'
-
שלום לכולם, אני רוצה לקבל המלצות על רכבים משפחתיים מומלצים, שנתון לא מוקדם מ-2020 ועד 60 אלף ש"ח. אשמח לשמוע את האופציות הטובות בעיניכם וכמו כן גם היתרונות והחסרונות של כל אחד, מכל היבט שעולה לכם לראש. הנהגים הם ההורים שלי, בני כ-60. תודה לכולם!!
-
ייעוץ ברכישת רכב מיני/סופר מיני, עד 30K
Shnitzel_Tiras פרסם הודעה בנושא של Shnitzel_Tiras בתוך ייעוץ ברכישת רכב
עדיף אוטומט -
שלום לכולם, אני מחפש לקנות רכב שישמש זוג, עדיפות לרכב קטן ובסביבות ה-25K (אפשר לחרוג עד 30K). אשמח לשמוע גם התייחסות בנוגע ל: * שנתון מינימלי מומלץ * קילומטראז' מקסימלי מומלץ לרכישה * מזגן * כל דבר אחר שאתם רואים לנכון תודה רבה!!
-
תודה לכולם. הייתי במוסך ואמרו לי שבאמת הלכו לי הבולמים הקדמיים. אז ככה, הבולמים היחידים שאני רואה בשוק כרגע הם של KOREA, SpeedMAT, KYB. הבנתי שKYB הוא הכי טוב מהם, אבל במידה והשניים האחרים הם לא פח, אז אני יכול להתפשר עליהם כי בכל זאת הרכב שלי די ישן וחווית נסיעה לא תהיה לי גם עם KYB. (והם עולים פי 2 פחות) יש המלצות נסיון לגבי החברות האלה? האם הן אמינות?
-
שלום לכולם, לפני כמה חודשים הופיעה לי בעיה ברכב (hyundai i10 2013). הרגשתי רעשים כאילו יש "חופש" מאיזור המתלים הקדמיים. לפני המלחמה שמתי את הרכב במוסך ואמרו לי שהבעיה היא במוטות מייצבים. אתמול כשהתפניתי לטפל בבעיה, הגעתי למוסך והם החליפו לי את המוטות המייצבים והזרועות ובנוסף גם מיסב באיזור הגלגל הקדמי. כשיצאתי מהמוסך הרגשתי שמשהו שונה ומוזר, אבל הערכתי שאני פשוט לא רגיל למצב החדש והתקין של הרכב. לאחר שעה של נסיעה לא היה לי ספק שהמתלים שלי מקדימה קשים מאוד (כל באמפר או מדרגה קטנה בכביש הורגשו והרכב קפץ). כשסיימתי את הנסיעה ניסיתי לנענע את הרכב ובאמת המתלים הקדמיים הרגישו נוקשים ובקושי התכווצו (כאילו היו תפוסים, בלי אלסטיות. כאילו שהבוכנה תקועה ולא נסגרת). השוותי גם מול המתלים האחוריים, והאחוריים היו יותר אלסטים משמעותית מהקדמיים. שתי שאלות: 1. למה החלפת המוטות המייצבים והזרועות העירה את הבעיה הזאת? זה סביר? 2. יכול להיות שהבוכנה בתוך הקפיץ נתפסה? 3. האם מישהו נתקל בבעיה ויכול לשפוך אור על כיוון שלא חשבתי עליו? תודה רבה רבה לכולם!! טל
