רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 836 צפיות
שלום לכם... טוב תקשיבו הוצאתי רשיון וכול זה כבר נגמר לי המלווה ועכשיו אני חושב לקנות רכב,,,,,עכשיו אני לא מבין בזה כלום וגם לא בביטוח....לאף אחד במשפחה לא היה רכב וכול מי שאני שואל אותו נגיד בנושא ביטוח אז הם לא יודעים כי הורים שלהם מטפלים בהכול.... לפי מה שהבנתי ברכישת רכב אז אני הולך לסניף דואר עם בעל הרכב...מביאים שמה את רשיון הרכב ותעודות הזהות שלנו וכול מה שצריך והם שם מחליפים את בעלות הרכב, אני צודק עד כאן? או שעושים את זה אחרת? ולגבי הביטוח...איך אני בעצם קונה אותך? בטלפון? באינטרנט? צריך ללכת לסניפים שלהם או משהו כזה? עכשיו נגיד ברשיון הרכב רק אני מופיע כבעלים שלו ועשיתי ביטוח נהג חדש+צעיר אז מי בעצם יכול לנהוג עליו? נגיד אבא שלי יכול לנהוג ברכב למרות שהוא…
הודעה אחרונה מאת draui, -
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם, ב19 לחודש אני ובת זוגתי מתכננים לטוס לברלין וזאת תהיה הפעם הראשונה שלה בחו"ל כך שאני רוצה לעשות לה טיול מהנה ביותר שמשלב טיול מוטורי במקצת. אנו ננחת ב19 בבוקר ולאחר ארבעה ימים ב22 לינואר כשאהפוך להיות בן 21 להשכיר רכב. המסלול הוא כזה, מברלין לצאת ב22 בבוקר למטה ולעבור בין כל הערים פרנקפורט, שטוטגרט, עמק הריין, האלפים הגרמניים, היער השחור, ועוד כמה יעדים בדרך ולאחר מכן כנראה לחזור לברלין או לעיר אחרת שממנה נטוס חזרה לארץ ונחזיר את הרכב. עקב מזג האוויר הקר מאוד שצפוי לנו ושלגים, אני רוצה להשכיר רכב שיהיה נוח מאוד [מן הסתם כי אני אנהג לפחות 1500 קילומטר אם לא יותר], רצוי מאוד הנעה אחורית, לא כלכך משנה אם ידני או לא, רכב שיהיה מהנה וספורטיבי במוו מרצדס וכו', ה…
הודעה אחרונה מאת RS, -
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
שלום לאחרונה ראיתי שיש דגם שאמור להגיע לארץ השנה הדגם נקרא יונדאי I20 אקטיב וזה דגם של ה I20 רק בגרסת פנאי שטח. הרכב נראה ממש מרשים בתמונות.. מישהו במקרה יודע מתי הרכב הזה אמור לנחות בארץ? אם בכלל קישור לכתבה על הרכב: http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-32699-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i20-%D7%99%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%AA-%D7%9C%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%9B%D7%9E%D7%A2%D7%98.aspx תודה!!
הודעה אחרונה מאת israeli46, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
ישבתי היום למשך נסיעה של כעשר דקות באחת וממש אהבתי את מה שראיתי. הצג המרכזי היה נחמד המערכת של הנהג למרות הדמיון הרב מידי לטעמי לפיאט 500 ונתנה הרגשה של העתקה עדיין הייתה נחמדה. האוטו מבחוץ נראה פשוט בונבון! יש לדבר הזה איזו גירסת ספורט שאני יכול לקנות בעוד שנתיים בחמישים אחוז מהערך המקורי?
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
-
- 3 תגובות
- 728 צפיות
היי אני מגיע מחר בבוקר לרוסאריו שבארגנטינה לסוף שבוע ומשם מתכנן לעלות לברזיל, בוליביה, פרו, אקוודור וקולומביה. אני בן 24 ומעוניין להשכיר רכב בסגנון מגאן rs cup, אבארת 500 וכו... המכונות בסאגה לא עושות את העבודה נאמנה ואני כבר מתפוצץ, חייב לנהוג! אודה לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
במסיבת עיתונאים שערכה הבוקר "אוטו איטליה" יבואנית פרארי ומזראטי לישראל נחשפה ה-488 שתחליף את ה-458. בתפריט: מנוע V8, הנפח הוא 3.9 ליטרים ושני מגדשי טורבו מייצרים 670 כ"ס ו-76 קג"מ. קיבלתם חשק? סורו לסניף הבנק הקרוב ותוודאו שיש לכם יתרת זכות של לפחות 2.3 מיליון שקלים. עוד חדשות נוגעות למהדורה האקסלוסיבית של F12 ה"טור דה פראנס" שלקוח ישראלי אחד כבר שריין את מקומו בתור עבורה תמורת סכום לא ברור אבל "יותר מ-3 מיליון שקלים...". במזראטי תוצע רמת גימור חדשה בשם ארמנג'ילדו זניה וכן ממתינים בציפייה לחשיפת ה-LEVANTE - הקרוסאובר הראשון שלה שיציב אותה מול מתחרים כמו פורשה קאיין, ריינג'רובר ספורט וגרסאות העל של X5. עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מעבר לנזק הכספי לקופת המדינה, מה הנזק אם ישנו כזה שנגרם למנועים ולמי בעלי המכוניות יכולים לבוא בתביעה? ברור שלא לרמאים אבל האם אפשר לתבוע את תחנות הדלק? http://fnance.walla.co.il/item/2925111
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני מדבר על פסי הרעדה בשוליים שקיימים במספר כבישים מאד מאד נמוך בארץ, ושגורמים לכל הרכב לרעוד כשאחד הגלגלים עולה על השוליים. היו בשנים האחרונות הרבה הרוגים בתאונות שאירעו על השוליים, יצא לי לראות סרטונים מארה"ב ואירופה ושם זה די נפוץ בהרבה כבישים.
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
שאלתי היא למי שמבין בעניין או בעצם יצליח להבין את השאלה שלי.... אז הזמנתי סובארו, חברת המימון היא ק.ל.ס אבל בעצם החוזה ומי שבעצם לקחתי ממנו את ההלואה זה בנק מיזרחי טפחות. זאת אומרת שחברת המימון לא מממנת כלום אלה רק מתווכת ביני לבין הבנק. מה שנראה לי יותר מוזר, מדוע הבנק לא מממן בעצמו ישירות מול הלקוח ? במיוחד כאשר הלקוח שרוצה את המימון הוא לקוח הבנק. מדוע קלס יודעים שתנאי המימון שלהם נותנים יותר טובים ממה שהבנק יציע? מדוע הבנק בעצם מעוניין לסבסד בעצם את חברת קלס ? לא מצליח להבין, כמובן וכנראה שהכל חוקי, אני פשוט מחפש את ההגיון.
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 23 תגובות
- 3 אלף צפיות
טוב אז אני אסביר למה אני מתכוון: הדגמה עם רנו קליאו ספורטיבית מ-2001 מול המשפחתית מאותה שנה: משותף - ABS, הגה כוח, מזגן, חלונות חשמליים, לפחות 2 כריות אוויר נכון שלרנו ספורטיבית יש הבדל באסתטיקה כמו ריפוד עור וחישוקי מגנזיום - הייתי אומר שזו תוספת שמצדיקה 5000 שקל מקסימום ברכב בן 15. כמה ספת עור בת 15 שנה עולה? אבל מה שממש מצחיק אותי זה שלספורטיבית זה גם רק 2 דלתות, ואז מי שצריך להיכנס מאחורה צריך להשתחל איכשהו דרך המושבים הקדמיים וזה חיסרון פונקציונלי מטורף - אני ממש לא מבין את הלוגיקה הזו. השקעתם ברכב שיהיה ספורט ולא יכולתם לסדר כבר 2 דלתות נוספות בשביל המושבים האחוריים ?? ואז אתה מגלה שרכב ספורטיבי עולה פי 2 (!!!) ממקבילו המשפחתי - 20 אלף לעומת 10 אלף.…
הודעה אחרונה מאת Igalz, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בחלוף שנה הגיע הזמן לחדש את ביטוח הרכב. בביטוח החובה אין הפתעות, מה שיש זה מה שיש והוא קצת יותר זול מבשנה החולפת. בשנים הקודמות ביטוח מקיף היה ברירת מחדל מבחינתי, בעיקר גם כי המצב הכלכלי היה קצת שונה והעדפתי לבטח את הרכוש במלואו (שלא לדבר על זה שהיה שווה כמה זוזים יותר מהיום), השנה הוא שווה אולי 17,000 שח, ההפרש בין ההצעה הזולה ביותר שיש לי (צד ג' בלבד 917 שח, כולל גרירה, שמשות ועד 1 מיליון) להצעה הכי זולה של מקיף שיש לי (1950 ש"ח מקיף, גרירה, שמשות, מראות ופנסים, 1 מיליון צד ג', הוצאות משפט ורכבים חלופיים) הוא כ 1000 ש"ח, מצד אחד מקובל לקבוע שרכבים ישנים לא כלכלי לבטח בביטוח מקיף, מצד שני מדובר בפרמיה של 1000 ש"ח לבטח רכוש בשווי 17,000. מה אתם הייתם …
הודעה אחרונה מאת noogie, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום אני רוצה לקנות את המכשיר הזה שמגיע עם בטריה: http://www.chainsawsdirect.com/GreenWorks-20352/p14273.html השאלה היא איזה שנאי לקנות?50 WATT יספיק? תודה
הודעה אחרונה מאת zvir, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לא תכננתי לצאת לנהיגה בסופ"ש כדי לבלות שאוכל לבלות עם הילדים בבוקר ולתת לאישה להשלים קצת שעות שינה. אתמול הקטנצ'יק בא אלי למיטה ב-6:45, 5 דקות אחריו הצטרף הבן הגדול. בזמן שהם שותים את השוקו ומתעוררים על עצמם חשבתי לעצמי שאם הם גם ככה ערים ואוהבים רכבת הרים, למה לא בעצם? "רוצים שנצא לנהיגה מהירה?" שאלתי.. 10 דקות לאחר מכן המתנו למעלית, כמובן שעל הדרך הצטרפו עוד כמה חברים חובבי נהיגה של הקטנים... לפני בערך שנתיים ה-360CS הזאת עברה תאונה לא ממש קלה (נגחה ב-430 סקודריה ושתיהן עפו ב-120 קמ"ש למעקה בטיחות) קרובת משפחה קרובה\רחוקה של לקסוס LFA, תלוי את מי שואלים חבר הגיע עם SLK 55 AMG, הבנים הלכו לבחון אותה מקרוב, אני הלכתי לק…
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- 1 תגובות
- 670 צפיות
אני בן 18, רכשתי מיטו, בגרסאת 155 כ"ס. אני מעוניין לעבור קורס נהיגה מתקדמת או כל דבר אחר שיכול לעזור לי להתקדם בנהיגה כי אני מאוד אוהב נהיגה ורוצה להבין יותר בשליטה על רכב ולנצל אותו יותר. יש המלצות?
הודעה אחרונה מאת phpclub, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2 אלף צפיות
ידידה קנתה מיקרה חדשה (סוף 2015) ולא מצליחה להגיע לתנוחת ישיבה נוחה. בדקתי והיא צודקת בכך שמשענת הראש בולטת מאוד קדימה ואי אפשר להגיע למצב בו הכתפיים נוגעות הגב המושב בלי להטות את הראש כלפי מטה. גם במכוניות חדשות אחרות במדינת בצורה כזו. במכוניות ישנות יותר - לא. מישהו יכול לשפוך אור על הסיפור הזה?
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני לא יודע כמה ממכם רואים זאת או שמים ל,ב אבל לאחרונה אני מבין שעולם הרכב הולך ודועך, http://cars.walla.co.il/item/2923790 הרכבים של היום כבר לא מתקשרים בנהיגה כמו פעם, שלא לדבר על טיפול פשוט שהיום לבצע לבד כמעט ובלתי אפשרי, מה יהיה בעולם הרכב עוד כמה שנים שהרכבים יקחו את עצמם ממקום למקום, אני רוצה לעסוק בתחום אבל אני פוחד מחשש שזה ישעמם אותי בקרוב, אני חושב לעבור לעולם האופנוכים כי שם העתיד שונה לגמרי.
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
שלום ברשותי קיה פיקנטו 2015 שהוחלף בה פגוש קדמי ופנס קדמי ימין עקב תאונה קלה האם יש ירידת ערך לרכב? בעתיד שארצה למכור את הרכב בבדיקה רואים שהוחלף פגוש או פנס ? (כמובן שאספר לקונה שהוחלף פגוש) אבל מעניין לדעת אם רואים דבר כזה בכלל בבדיקה לפני קנייה. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת iAmital, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 17.5 אלף צפיות
אהלן, אם ברצוני למכור את רכבי הפרטי, האם אני צריך לשלם מס כלשהו(מס הכנסה או כל מס אחר...) עבור המכירה שלו? תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
רכשתי רכב וראיתי שברישיון שלו רשום סוג גיר אוטומט הרכב שלי ידני, זה יגרום לבעיות בעתיד? כמו ביטוח או מכירה עתידית? יכל להיות שעשו הסבה לידני מאוטומט? ואם כן ולא סיפקו לי את המידע הזה בקניה מה אני אמור לעשות? ואיך אפשר לדעת?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 629 צפיות
חברים שלום, חבר אשר מתגורר בחו"ל משנות ה90 רוצה לחדש את הרשיון הישראלי שלו. מה הפרוצדורה של החידוש? האם הוא אמור לעשות תיאוריה\טסט מחדש? הוא מעל גיל 40 לכן הבנתי שהוא צריך לעבור בדיקת עניים לטופס ירוק. תודה!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 3 עוקבים
- 1 תגובות
- 897 צפיות
אהלן לחברי הפורום, אני מעוניין לייבא רכב מרוסיה/אוקראינה. אני רציתי לדעת אם למישו יש חברות מומלצות לייבוא רכבים מהמדינה הנ״ל? חברות אשר יטפלו בנוסף לכל הביטוחים וההובלה, יטפלו גם בניירת המתוסבכת והמסורבלת שיש כיום. האם מישהו מכיר\ממליץ על חברות כגון alram cargo או usaops תודה מראש לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת koka, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בזמן האחרון נכתב הרבה על העניין של הקושי במכירת רכב , רציתי לשתף אתכם בהתנסות האישית שלי. הכלה סיאט לאון יד ראשונה 1.8 טורבו עם גיר DSG מודל 2010 עליה לכביש חודש 11 96000 ק"מ רמת גמור אקסלנס. פרסמתי מודעה ב3/12/2012 הרכב נמכר ב10/01/2016 . הרכב במצב מעולה מכנית פנימית וחיצונית , לא עבר תאונה בכלל . כמעט כל יום קיבלתי ב 2 3 שיחות טלפון בעיקר כמה אתה מוכר ? התקשר קונה רציתי הסברתי לו שאני לא יורד במחיר סוכם שנפגש והוא יראה את הרכב , לקחו את הרכב לבדיקה שיצאה מעולה ,גם אני וגם הקונה שמחנו מתוצאות הבדיקה . הקונה שילם והעברנו בעלות . בסך הכל חיובית , לקח בערך חודש אבל נמכר במחיר שביקשתי.
הודעה אחרונה מאת Laurence, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 838 צפיות
זה דורש מכשיר ייעודי כמובן, לא יודע איך זה יעזור למי שמנווט, אולי הדיוק של ההנחיות ישתפר לפני צמתים. http://rotter.net/forum/scoops1/280159.shtml
הודעה אחרונה מאת martines, -
- 0 תגובות
- 525 צפיות
שלום כולם, כל בוקר בשנה האחרונה עולה בי (וביושבים ברכב) אותה תהייה.. מהם אותם חתיכות חומר ירוקים המחוברות לגדר ההפרדה (ממש באזור מחלף גנות) המפרידה בין הנתיב המהיר לכביש 1 עצמו ("הנחותים" - בהלצה)? אם נדרשת תמונה, אשיג. בברכה,
הודעה אחרונה מאת harel91827364, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן, בשעה טובה, הקופרה צריכה להגיע אוטוטו, רציתי לשאול, הבנתי שיש כל מיני דברים שצריך לשים לב אליהם בעת המסירה, כמו שריטות צמיגים וכ'ו, הייתי שמח לקבל קצת פרטים והדרכה מבעלי הניסיון. ידוע לי על קופר S שהגיע עם שריטה, והרוכש קיבל פיצויים וטיפולים
הודעה אחרונה מאת yossiaviel, -
-
- 1 תגובות
- 848 צפיות
לפי נתוני סיכום השנה של חברת האיתור "פוינטר" שנת 2015 נסגרה בעליה של 16 אחוזים בגניבת רכב, התגברות במקרים של גניבת מפתחות והרכב מהבית וכן במקרי זיוף ושכפול מפתחות. עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת טווינגואי, -
- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני מניח שהנושא הזה נטחן רבות, אבל אני רוצה בגדול להבין בכמה זה יעלה לי בכל חלופה. כיום החברה נותנת לי רכב כהטבה (כבר הרבה שנים) ואני משלם רק את המס כל חודש כנגזרת משווי הרכב. החליטו לעבור למודל של החזר הוצאות בטענה שלא מעוניינים להתעסק עם נושא הרכבים. היום השווי רכב שלי הוא כ3000 בברוטו והדלק מוגבל ל3000 ק"מ בחודש. במודל החדש הם ישלמו 4500 ברוטו כל חודש תוספת להוצאות אחזקת רכב וכן יתקינו דלקן שישולם על ידי החברה עד תיקרה של 2500 שקל כל חודש. השאלה שלי כמה אני נדפק כספית בעלות שנתית במעבר למודל החדש שהם מציעים
הודעה אחרונה מאת CX25GTI, -
- 1 תגובות
- 669 צפיות
שלום, בקצרה: יש לי 2 מכוניות, מונדאו 2002 ו2007. לשניהם יש חובה וצד ג' . על ה2002 יש גם נהג צעיר ולכן אני יכול לנהוג רק עליו. מפני שאמינותו לאחרונה בקרקעית, אני רוצה להיות רשאי לנהוג על ה2007. (ולהסיר את הרשות מ2002) מדובר על אותו דור (ה2007 היא הצורה הישנה) באיזה דרך ניתן להעביר את הביטוח צעיר מה-2002 ל-2007 עם מינימום קנסות? תודה.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 722 צפיות
שלום לכולם, אשמח לתשובה זריזה - אני מחר בבוקר קונה רכב. חיפשתי באתר של רשם המשכונות את מספר הרכב שאותו אני מתכוון לקנות. עלה לי שהרכב ממושכן ויש נושים וזה מ1996 המישכון. כמוכן הם מציינים רכב וולוו שנת ייצור 1996. אני מתכוון לקנות סיאט 2013 איך להתייחס למידע הזה? זה מרשם המשכונות משרד המשפטים ככה שבדואר יתנו לי אותו מידע בתוספת מידע על שיעבודים בעת החלפת הבעלות. 1. להתייחס לזה כאילו הרכב ממושכן או שבגלל שזה מ1996 והרכב שאני קונה 2013 זה לא רלוונטי? 2. למה יש לשני רכבים שונים אותו מספר רשיון בתודה מראש לעוזרים!!!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
יש לי חצי טנק ריק, אבל שמתי לב שבתחנות מסוימות מחיר הדלק הוא 5.45 שקל לליטר. האם כדאי למלא היום או שמחירי הדלק לא הולכים לעלות בשבוע הקרוב? תודה.
הודעה אחרונה מאת farkash7,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 232 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פינדר
- אהרן ג
- אלעדית
- נעם101
- axSupreme
- BRAVO_SX
- gpm11
- parnuk
- ברווז
- יובל .מ.
- דובצע
- David32
- שחר 1
- mcshmupi
- ELI001
- אלרואי ט
- Golf_91
- wee~man acuna
- Camaro 92
- Or1999l
- מלטבשי
- om2
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- nechmya
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- Fraysa
- NAPOLEON
- Tom78
