Jump to content

עודדאקסנט

  • הודעות

    74
  • כאן מאז:

הנקודות של עודדאקסנט

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. כפי שהמליצו לך יש מסלולים מומלצים באתרי הטיולים, שבילים, טיולי וכדומה. הרכב שלך מסוגל להרבה יותר משבילים...כמובן תלוי גם ביכולות של הנהג והאם יש מיגונים לרכב. עשיתי את איזור צרעה, בין שמן, יש לך מסלולים נחמדים באיזור. ואל תשכח את כלל הברזל, אם יש ספק אין ספק. מרגיש לך לא מתאים לעבור איזה מסלול או מכשול, זאת לא בושה לעשות פרסה.
  2. היי לגבי המשמעות של צימיגים כבר ענו לך. לגבי מה שאמרו לך שהפורסטר לא רכב שטח...אז הוא בהחלט כן. נכון, הוא לא רכב שטח לשטח קשה, בהחלט ניתן לעשות איתו שטח קל עד בינוני, כולל גם על הצמיגים המקוריים. כמובן שמומלץ להתקין מיגונים, רצוי לעבור קורס לנהיגת שטח. ויש לך את מועדון הסובארו שיוצא לטיולי שטח ובוא כולם עם פורסטרים וxv כך שכל הרכבים באותה רמה.
  3. שלום אומרים ששטיפת רכב במכונה בתחנות דלק גורמת לשריטות או סימנים ברכב, האם אכן זה משמעותי? האם בכלל לא מומלץ או שמדובר רק על מספר שטיפות רב ? יש את המכונות שזה עם גילדות, האם באלו הפגיעה ברכב גם קיימת ? תודה לעונים
  4. תודה, אך אני לא באיזור חיפה. יוגב, אי אפשר לשלוח לך הודעות בפרטי, אני מקבל שגיעה שאומרת שהתיבה שלך מלאה ואי אפשר לשלוח עד שתרוקן אותה. להבנתי אתה מהאיזור שלי(ראשון לציון) אשמח אם תוכל להתקשר אלי במספר ששלחתי לך. ושוב תודה
  5. האם הדבר הזה נורמלי ברכב חדש לחלוטין? האם עלי ללכת לסוכנות? יבואן? וממה זה נגרם? וסליחה על הבורות, מה זה פלסטלינה?
  6. שלום היום גיליתי נקודות קטנות חומות, כמו צבע חלודה על מכסה המנוע וגג הרכב. אציין שמדובר ברכב חדש, אין חודש על הכביש. בניגוב עם מטלית לניגוב רכב רטובה, יותר שיפשוף מקומי הן ירדו( לא כולן כי התעייפתי) במכון שטיפת רכב אמרו לי שזה כמו חלודה ואסור להוריד, צריך וואקס, אולי פלסטלינה......(רכב חדש לגמרי!!!) שאלתי היא, מה זה? ממה זה נגרם ? וכמובן, מה הדרך הכי טובה להוריד את זה ? תודה
  7. שלחתי לקבוצה של סוברו הודעה לפני כמה ימים....אין עדיין תגובה. בהמלצתך שלחתי גם לגל בפייס הפרטי הודעה אתמול....ממתין לתגובה. בטח שמועדון של רכבים דומים הכי קורץ לי.....רק שתיהיה תגובה.
  8. היי סליחה על ההיתפרצות, הוזכר כאן מועדון של סובארו 4*4, שבועיים מחפש אותם בפייס וגוגל. איפה שמצתי אותם....אין תגובה....ואולי לא פעילים. אשמח לדעת אם מישהו יודע אחרת? או איך להגיע אליהם ? אגב, גם אני רכשתי XV שזה אח קטן של הפורסטר. אני התקנתי מיידית מיגון למנוע ולדיפרנציאל. הומלץ לי לקנות רצועות גרירה ושאקלים שתמיד יהיו ברכב ורצוי קומפרסור. כמוך גם אני מחפש קבוצות או שותפים לטיולים משותפים...
  9. האם חוסר התשובות נובע מזה שמוסכי סובארו בראשון לא מומלצים ? אז אם יש מוסכים מורשים קרוב לראשון, גם זה בא בחשבון. תודה
  10. תודה, ויש למישהו חוות דעת על שני המוסכים שבראשון לציון עצמה ?
  11. שאלתי היא, נניח שיש רכב נתון אחד עם מנוע בנפח 1600 והשני נפח 2000. איזה מהמנועים יהיה החסכוני יותר בדלק באופן כללי. ספציפית לדוגמא סובארו XV, גירסת ה1600 מול גרסת ה 2000, אותו מרכב אותו סגנון נהיגה. עקרונית ממה שידוע לי מנוע קטן יותר הוא חסכוני יותר,אך היום מישהו אמר לי שבגלל שהמנוע הקטן יותר יתאמץ יותר לכן דוקא הגרסה עם המנוע הגדול יותר שפחות מתאמץ יהיה החסכוני יותר. מה דעתכם?
  12. זה גם אני יודע למצוא.... אחדד את השאלה, מבין המוסכים המורשים של סובארו בראשון, על מי הייתם ממליצים ? וממי הייתם ממליצים לברוח ? ואגב מארק, יש גם את אוטו שי. עדיין אין לי שמץ במי לבחור לכשאצתרך..
  13. היי מעניין אותי לדעת, מיהם המוסכים המורשים של יבואן סובארו בראשון בכללי. וכמובן מי הוא המומלץ שבהם?
  14. מאוחר מידי, כבר עשיתי. ואכן אני מרגיש קצת מרומה, או לפחות שלא אמרו לי את כל האמת. כמובן שסוכני המכירות לא הציגו אופציה אחרת. והאמת התחלתי את השירשור בנסיון להבין את השיטה. מה שאני למד עכשיו ישמש אותי בעתיד. פשוט לי קשה להבין את העובדה שכולם משמנים ומתגמלים את כולם ולדעתי בחוסר יושרה. אני מקווה שלמרות הרגשתי עכשיו והצורה שהשיטה עובדת עדיין יהיה בסוף בסדר.
  15. שווה לכולם חוץ מללקוח... עדיין, מיזרחי טפחות היה יכול להיות בעצמו חברת המימון ללא צורך במתווך, הרי זה לא שוק חופשי, היבואן קובע עם איזה חברת מימון יעבוד.(יכלו לסגור עם היבואן בעצמו) כמו כן במקרה שלי אני גם לקוח של מיזרחי טפחות, לא נראה לי הגיוני שלי באופן פרט הציעו הצעת הלוואה פחות טובה,ההרגשה כאשר פניתי לבנק היא שהכל מכוון. לגבי האותיות הקטנות....בהחלט יכול להיות כי KLS מאוד לא מעוניינים שהלקוח יראה את ההסכם, מחתימים אותך מהר מהר ואתה לא מקבל העתק. כמו כן, ב"טעות" בשיטת מצליח הופיעה ריבית יותר גבוהה ממה שדיברו איתי.... אני אומנם אולי אידיוט, הייתה לי מחשבה לבטל הכל, בסוף זרמתי, להגיד שזה הרגיש לי טוב....ממש ממש לא. הרכב הקודם היה יונדאי מימון של כלמוביל,עבר חלק, ללא שום הרגשה של חשש. המדהים הוא שאנשי KLS והסוכנות כל הזמן "מה אתה לא מאמין לי? " כאילו זה שאני לא מאמין להם לכל מילה אז אני לא בסדר. אבל הם לא מאמינים לי....קודם ביטחונות, קודם מישכון, קודם הבטחה לשיעבוד הביטוח אלינו....אח"כ תראה כסף....
×
×
  • תוכן חדש...