שווה לכולם חוץ מללקוח...
עדיין, מיזרחי טפחות היה יכול להיות בעצמו חברת המימון ללא צורך במתווך, הרי זה לא שוק חופשי, היבואן קובע עם איזה חברת מימון יעבוד.(יכלו לסגור עם היבואן בעצמו)
כמו כן במקרה שלי אני גם לקוח של מיזרחי טפחות, לא נראה לי הגיוני שלי באופן פרט הציעו הצעת הלוואה פחות טובה,ההרגשה כאשר פניתי לבנק היא שהכל מכוון.
לגבי האותיות הקטנות....בהחלט יכול להיות כי KLS מאוד לא מעוניינים שהלקוח יראה את ההסכם, מחתימים אותך מהר מהר ואתה לא מקבל העתק.
כמו כן, ב"טעות" בשיטת מצליח הופיעה ריבית יותר גבוהה ממה שדיברו איתי....
אני אומנם אולי אידיוט, הייתה לי מחשבה לבטל הכל, בסוף זרמתי, להגיד שזה הרגיש לי טוב....ממש ממש לא.
הרכב הקודם היה יונדאי מימון של כלמוביל,עבר חלק, ללא שום הרגשה של חשש.
המדהים הוא שאנשי KLS והסוכנות כל הזמן "מה אתה לא מאמין לי? "
כאילו זה שאני לא מאמין להם לכל מילה אז אני לא בסדר.
אבל הם לא מאמינים לי....קודם ביטחונות, קודם מישכון, קודם הבטחה לשיעבוד הביטוח אלינו....אח"כ תראה כסף....