רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בארה"ב ובעולם בכלל יש מכירה פומבית של רכבים מכונס נכסים... האם יש אפשרות כזאת גם בארץ ? ואם לא כמה מסובך זה לקנות בחו"ל רכב ולהביא אותו לארץ ?
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
- 1 תגובות
- 636 צפיות
הפקדת רשיונות- רק במשרד הרישוי או אפשר בדאר/ אינטרנט ? אלו מסמכים צריך אתי ?? תודה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 883 צפיות
שלום לכולם, השאלה לגבי הכותרת- האם המדבקות עולות כסף? ואם כן, איך מעבירים את התשלום? והאם זה חוקי לשים את זה על המספר (לא על המספר עצמו, על המסגרת)? שמעתי פעם שזה לא חוקי, נשמע לי חירטוט למדי, רוצה לוודא. תודה רבה ושבוע טוב!
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום קניתי לפני שנה את הדגם הזה GB+GPS+Mini 0803 Ambarella A7 HD 1296P DashCam Car DVR Camera+Extra Hard Wire רק הוא הפסיק לעבוד, כאשר נדלק רק לפעמים מצלם אשמח לקבל המלצה על מצלמה אמינה בארץ או חו"ל תודה
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אמ;לק: חברה ישראלית מראש העין, בשם אקוואריוס, פיתחה מנוע חסכוני ויעיל, בעל ניצולת אנרגיה של כ־40% – כפליים מהנתון הטוב ביותר שמפיק מנוע סטנדרטי. http://www.themarker.com/magazine/1.2814286
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 955 צפיות
כמובן על ידי השימוש בעיגון של המערכת ולא סתם חגורות בטיחות. תודה
הודעה אחרונה מאת guzara, -
כפי שחלקכם כבר נחשף ב"וידויה של אסתי" לאחרונה עברתי לפוקוס ST. חלק מאוד משמעותי בבחירת המכונית והצבע ניתן לאנונימיות של המכונית. ממש לא אוהב למשוך תשומת לב. ברור, שפה ושם עוצרים אותי ברמזור ושואלים שאלות. לא נורא... אבל תופעה אחרת, שאמנם לא חדשה לי אבל עכשיו אני נתקל בה בצורה קצת יותר צפופה, היא בעלי כל מני ספורטיביות או לא שפתאום באמצע הנהיגה קולטים אותי ומשנים מוד נהיגה למאוד מוזר. למשל אתמול בעל אאודי A3 חומה עם גלגלים לא סטנדארטיים שבהשתלבות מחלף לכביש שאני נוסע בו קלטתי את המבט שלו שמבין מה הוא רואה. מאותו רגע הבנאדם נזכר שהוא חייב להראות לי מה הוא שווה. הבנאדם מתחיל לזגזג בטירוף בין מסלולים, חותך ועוקף מימין בפרעות ותוך הצמדות למכוניות . אחת מהן הופ…
הודעה אחרונה מאת edan82, -
תחליטו אתם אם חדש או לא, הם (DS, טוב נו על מי אנחנו עובדים זה עדין סיטרואן) שזה אוטו חדש למרות שהוא מבוסס על פלטפורמת ה-PF1 שמשמשת אותם כבר זמן רב. אז בבקשה, בלי להתעכב יותר מזה: http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/2016-ds-3-revealed-first-images-and-details
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לא משהו כל כך קריטי, אבל סתם חורה לי שמטעים את הצרכנים התמימים עם מונחים מעולם הסיגמנטים של הרכב: שימו לב לפרסומת על האוטובוס - 'משפחתית גדולה בהזדמנות גדולה' - אבל הם מתכוונים לפורד פוקוס דווקא.
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
צהריים טובים אני חבר בפורום מאז 2007, ורק היום ב 2016 אני יכול לומר שאני בעלים של רכב. עד היום נהגתי על רכבי המשפחה והיה ברשותי אופנוע. אתמול הגעתי אל שטיפת רכב ועמדה בצד סובארו אימפרזה 2003 (מצ"ב תמונות להמחשה) אמרתי לעצמי איזה יופי WRX ממש שמורה ובמצב טוב, נכנס אל הרכב בחור שעובד בשטיפה הניע אותה ואכן הרעש אישר שזו אכן WRX. לאחר החלפה של כמה מילים הוסבר לי שזו סובארו מנוע 2 ליטרים (עייף מעט ) בהנעה קבועה של ארבע על ארבע, ובמקרה היא למכירה. פישפשתי מעט בארנק והחלטתי בליבי שאולי WRX לא תהיה לי אבל זה בהחלט מתקרב (מה גם שאבא שלי מכר את תחנת הדלק שבבעלות המשפחה ולא אוכל לתדלק רכב שנוסע 1 ל 5. הרכב במצב דיי טוב בעל 170 אלף ק"מ יד 2 הסלון ופנים הרכב נראים …
הודעה אחרונה מאת lishaina, -
-
נסכם את זה בקצרה: שישה ימים, 6 מכוניות על: אודי R8, למבורגיני הוריקאן, פרארי F430 סקודריה, פורשה 911, BMW I8, מרצדס GT AMGS מעל 3000 כ"ס וחוויה של פעם בחיים... תמונות: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10206320337519557.1073741840.1600314457&type=1&l=0ec0599e43
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך, -
שוב קיה וטלקאר. אתמול הוזמנתי לפגישת 'הפתעה' במשרדי טלקאר. זו לא היתה באמת הפתעה, כי ההכרזה היתה כבר לפני כמה שבועות, אבל מסתבר שקיה מאוד מתעניינים במה שאומרים עליהם ומה שכותבים עליהם בישראל. כמה מהפוסטים שכתבתי כאן בנושא קיה כמו העידכון הארוך שאני עושה בנושא הריו 2013, ההחלטה על רכישת הספורטאז' לאישתי וגם הביקור בדרום קוריאה תורגמו ברמת כותרות לאנגלית והועברו להנהלת היצרן בדרום קוריאה. לפני כמה שבועות היצרן הכריז על השגרירים הטובים ביותר שלו בעולם. זכתה בחורה מגניבה מדרום אפריקה ו...עבדכם הנאמן. אתמול קיבלתי במשרדי טלקאר מכתב הוקרה מאותו בכיר שהזכרתי בפוסט על הביקור בדרום קוריאה יחד עם תיק נסיעות ממותג שנשלח במיוחד מדרום קוריאה. התיק היה מפוצץ במתנות. במשך שעה…
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 866 צפיות
מה הפרוצדורה אם אני רוצה להחזיר לכביש רכב משנת 97' שהופקד הרשיון רכב שלו? האם נדרשת בדיקה מעבדה? לפני כשנתיים הפקדתי את הרשיונות.
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
-
- 4 עוקבים
- 14 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום לכולם. אני עשיתי עסקה עם שלמה סיקסט, בסניף ראשון לציון, בהתחלה הסוכן ידע לדבר ולהיות נחמד ולמכור לי את הרכב שרציתי שהיה יונאדי איי 10. בעוד שביררתי בהמון חברות ואף חשבתי לרכוש את הרכב, הסוכן גרם לי להבין שהכי משתלם לי לעשות את העסקה איתם. ואכן כך עשיתי. ואין כבר דרך חזרה. אבל אני רק יכולה להגיד שעד בכל יום שעובר אני רק מתחרטת יותר. אתחיל בכך שאני לא ממליצה לרכוש עם שלמה סיקטס, לא בליסינג ולא לרכוש את הרכב, יש עוד המון חברות זה ששלמה סיקסט היא החברה הגדולה ביותר ושם מוכר לא הופך אותם ליותר טובים וההפך הוא הנכון. השירות ללקוח ברמה נמוכה ואני חושבת שכל הסוכנים כולל המנהלים צריכים ללמוד משאבי אנוש בדחיפות. רק הכסף מעניין. ברגע שנכנס הכסף, אפשר לשכוח מהאדם שדי…
הודעה אחרונה מאת MichaelCohen, -
שלום יש לי סוזוקי יורוסויפט אוטו' שנת 2000 חודש הבא יורד לאילת והשאלה אם כדאי לרדת לאילת עם הרכב ? קניתי את הרכב לפני כחודשיים הרכב מתוחזק אין לו נזילות נסעתי איתו מעל 4000 + בעיר ומחוץ לעיר החלפתי לו בלמים, מצבר, וגלגל שהיה פסול וקניתי ספייר חדש לכל מקרה הרכב נוסע מצויין אבל עדיין יש לי חששות לגבי נסיעה כזאת ערוכה (ובמיוחד עם מנוע 1300 ויש לו רק 3 הילוכים) *עריכה הנסיעה היא מכרמיאל
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
שלום הזמנתי רכב יונדאי לפני כחודש, ב 30.12 נאמר לי שהועבר הכסף על רכישת האוטו במלואו ותוך 14 ימי עבודה צריך למסור לי אותו. עד עכשיו האוטו לא מוכן ואפילו יתכן ותהיה חריגה מה 14 ימים. מה קורה במצב כזה? אמורים לקבל פיצוי כלשהו או מה? כמובן שאני לא קטנוני על יום או שניים.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 3 אלף צפיות
סאנגיונג, כן, אלו מהרודיוס המפלצתי החליטו שהם רוצים לקחת חלק במשחק הג'יפונים. אז הם הציגו את הטיבולי, ניסיון ראשון שלהם להתחרות בקטגוריה בה הם מעולם לא היו ולפנות לקהל יעד שלא פגשו עד כה. האם הוא שווה 120 אלף שקלים? על מה משלמים ומה לא מקבלים? המבחן כאן
הודעה אחרונה מאת aka77, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לפי זה:מעריב | נוסחת הפלא: אגרת רשות השידור תבוטל, אגרת הרכב תתייקר עד מתי ימשיכו לעשוק? מעניין כמה רכבים יש במדינה... תנחשו! כי לוקחים ככה בשו-שו, אפילו לא רשום ברישיון הרכב, כ-120 שקל כל שנה על כל רכב. כמובן בסתר כי זה הרי לא מתועד. מה שלא ניתן לקחת מפה, לוקחים משם. תמיד לוקחים, כי אין מי שיעצור את המכונה העצומה, והמשומנת היטב, שכל תפקידה הוא לחלוב, ולחלוב, עוד, ועוד. מעניין מה עושים שם בכנסת... ויותר חשוב מה הם עושים עם כל המיליונים שמקבלים מאיתנו. אחר-כך מתבכיינים ועושים שביתות ברשות השידור, כי הם פשוט "מסכנים" עם משכורות העתק שהיו מקבלים. עדיין אני קורא בכל מיני מקומות על אנשים שנרדפים על ידי הגוף הזה שמתנהג בצורה מגעילה, על ידי הפעלת לחץ ועיקולים. כמוב…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ואם כן, האם יש משהו לעשות נגד זה? נראה לי לא סביר שיסרבו לספק לי רכב בצבע כחול כשליבואן יש אותו במלאי, אבל זה המצב לפי קצין הרכב בחברה שלי. מדובר על שלמה סיקסט, והרכב הוא סובארו XV. תודה!
הודעה אחרונה מאת Yirg, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, יש לי רכב עבודה צמוד, מאחר והתפקיד מחייב. קיבלתי מייל מחברת SaveTax, אשר עוסקת בחישוב החזרים כספיים בגין שווי שימוש ברכב. מלבד דמי מנוי חודשי של 48 ש"ח + דמי הקמה של 250 ש"ח + הגשת דו"ח אישי של 250 ש"ח יש את עמלת הצלחה בשווי של 30%. - האם גם לדעתכם העמלה ושאר המספרים גבוהים קצת או שזה מה שנהוג בשוק? - אשמח לקבל פרטים של עוד חברות אחרות שעוסקות בתחום. - ומי שכבר התנסה בהחזרים שכאלה, האם זה באמת עובד? (להערכתי כ-90% מהנסיעות רכב שאני עושה הן נסיעות לצורך עבודה ובממוצע אני עושה מעל 30,000 ק"מ בשנה). תודה.
הודעה אחרונה מאת martines, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 872 צפיות
רנו, שרק ביום חמישי שעבר פשטו רשויות החוק בצרפת על משרדיה ומרכז פיתוח שלה לצורך חקירה בחשד לזיוף פליטות מזהמים מודיעה היום על ריקול יזום ל-15,800 מכוניות מדגם קפצ'ור עם מנוע הדיזל 110 כ"ס לטיפול בבעיית פליטת מזהמים מעל למותר. כמו כן, החברה תציע עדכון תוכנה לכ-700 אלף מכוניות בעלות מנוע דיזל מתוצרתה. הפרטים כאן
הודעה אחרונה מאת shvutpini123, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 4 אלף צפיות
רציתי לשאול, למי ממכם יש חיישני רוורס או מצלמת רוורס ברכב. לדעתכם זה דבר נחוץ או שאתם מסתדרים גם בלעדיו?
הודעה אחרונה מאת yaronc, -
-
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לחברי הפורום שלום. אשמח לדעת כמה בערך עולה פגוש קדמי חיצוני לרכב דייהטסו סיריון שנת 2009. אני רוצה לדעת כמה עולה מקורי וכמה תחליפי. תודה.
הודעה אחרונה מאת Maureen, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, בחיפושיי אחר סט מגנזיום הוצע לי הסט בתמונה, במידה 16". לטענת הפנצ'ריה שמוכרת את החישוקים, הם ירדו מ-C4 דור אחרון, אך מחיפושיי אני לא מצליח לאתר תמונה של C4 (או כל סיטרואן או פיג'ו אחרת) אשר נועלת חישוקים בדוגמא זו. אשמח לסיועכם בזיהוי המקור לחישוקים, אם בכלל מדובר בחישוק מקורי... תודה!
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
שלום לכולם. חפשתי בשרשורים השונים על מכשיר GPS מומלץ. עברתי בשרשורים למיניהם אך לא רציתי להסתמך עליהם, גם מפני שגם משם אתה בסוף יוצא קצת מבולבל. וגם כי הם לא מעודכנים נכון להיום. אני ממש אשמח לקבל את עצתכם חברי הפורומים השונים. ממה שקראתי פה אני מבין שחשוב מאוד שהמקלט יהיה בגרסא המתקדמת, והמעבד יהיה חזק, בכדי שהמכשיר יעבוד במהירות ובדייקנות (מלבד עוד דברים כגון מסך, קול וכו'). מצד שני אני נתקלתי בכתבה על המכשיר הזה באתר מאקו, ושם התרשמו מהקליטה ממש לרעה, למרות שהוא כולל נתונים מצויינים ע"פ האמור בלינק למעלה. כשראיתי את זה הבנתי שלא מספיק רק לסמוך על הנתונים, חשוב לקבל חוות דעת מבעל נסיון. אני גם לא יודע עד כמה לסמוך על הקישורים למעלה, בגלל שהם ישנים יחסית להיום. …
הודעה אחרונה מאת TDI, -
- 6 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
היא מרווחת, שימושית, נראית טוב, נוסעת נהדר בכביש ולא רע בכלל בשטח טכני קל - ובכל זאת בשנת 2015 על כל שלושה פורסטרים נמכרה סובארו אאוטבק אחת, אותו היחס נשמר גם כאשר מסתכלים על המספרים של קיה סורנטו או יונדאי סנטה פה. בישראל, מתמיד סובארו אאוטבק הייתה מכונית שהבעיה הגדולה שלה לא הייתה בתחום הטכני, הדינאמי או המוניטין - אלא בעיקר הלקוח שעיקם את האף אל מול מרכב הסטיישן והעדיף את הפוזה של הג'יפונים הגדולים והמסוקסים למראה, אך הנחותים דינאמית. סיבוב קצר באאוטבק הנוכחית מעלה שוב את הנקודה שמעט מדי אנשים יודעים להעריך את המכונית שתתאים להם באמת... ההתרשמות שלנו כאן
הודעה אחרונה מאת arni61, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
זה הרי ברור, רמות תקן זיהום האוויר כל כך נמוכות שהיצרניות פשוט מרמות. מי מהמהר על היצרנית הבאה שתהיה במוקד? השאלה האמיתית כאן, במידה וחברות נוספות יפגעו, כיצד זה ישפיע עלינו כצרכני קצה? האם זה סופו של הדיזל? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4752996,00.html
הודעה אחרונה מאת leasing driver, -
-
Kia picanto 2016 1 2
מאת swiv-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מכרה קנתה רכב חדש קיה פיקנטו 2016 1.25 אוטומט. לרכב אחריות לשבע שנים. אז ככה יש לי מספר שאלות. מעבר לאחריות שאני מניח שהיא על תקלות כאלו ואחרות, על טיפולים תקופתיים (קטן, גדול, טיימינג ועוד) משלמים נכון? כמו כן האם טיפול במוסך מורשה שאינו מוסך היבואן פוגעת באחריות? מה היתרונת / חסרונות בטיפול במוסך היבואן או במוסך מורשה אחר? איזה מוסך באיזור המרכז מתמחה בסוג רכב זה? בין אם מוסך יבואן ובין אם מוסך אחר על פי המצלתכם. אני קצת מבולבל בנושא אשמח אם תוכלו לעשות לי סדר בדברים בכדי שאוכל לסייע לה. כמו כן היכן מצויין אילו טיפולים ומתי עלי לעשותם? בספר הרכב?
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 588 צפיות
על פי רוב אני לא נוסע במושב האחורי. היום חרגתי ממנהגי והוסעתי במאזדה 3 חדשה במושב האחורי. חגורת הבטיחות נמתחת בעוצמה גדולה מדי שגורמת לאי נוחות גדולה. אינטואיטיבית אחת הידיים פתרה את המועקה על ידי הרחקת החגורה מהגוף. דבר שעשה גם הנוסע שהיה לידי. אין ספק שהפעולה הזו פוגעת בבטיחות. אין תקן לעוצמת המתיחה?
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
תערוכת דיטרויט מאחורינו, העיניים כבר נרגעו מהפלאשים. תיבת הדואר נוקתה מערימות ההודעות לעיתונות המתפייטות על האופן בו האור נשבר על עדשות המאותתים ויוצר השתקפות שהיא מחווה לתשוקה של הדגם למהירות. אז עצרתי רגע ודפדפתי באתר התערוכה ובחרתי שבע מכוניות, לא הכי חזקות, לא הכי יקרות, נוצצות או חדשניות, אבל שבע מכוניות שלדעתי כן בעלות הצהרה על כוונה, יכולת או סתם היו לדעתי ראויות למבט שני. הרשימה כאן יש לכם נבחרות נוספות? ספרו לנו עליהן.
הודעה אחרונה מאת itsik170,
-
מי מחובר 64 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 375 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- Avia
- Or05230
- גולדן191
- guy.a
- Camaro 92
- Yuvalino
- -UC-
- David32
- עדי-אל
- shaymolcho
- mcshmupi
- שביט
- parnuk
- ברווז
- om2
- amosbmw
- Fluffy
- פאר האורה
- flytomars
- hans
- mottis
- yor2
- yahaga
- Amitbak
- יוני3227
- SurfHigh
- eladns
- yohai71
- matan_mil
- fatboy1340
- גור אדם
- ישה
- Tal7
- TheArcane
- Itzik-b
- SlowRide
- davemustaine87
- Michazzz
- nadavd4
- yoni162
- rolling_stony
- נעם101
- רכב פשוט ואמין
- Supertigre
- Night Driver
- M H
- ofralon
- טויוטה סופרה
- בנס
- לב טוב
- Gavrik
- Assafo2
- רפי לין
- לירון .ה.
- Albetx
- פינדר
- falou
- Pasha86
- Paprika-Metuka
- VromVrom
- מיץ פטל
- Shay Shd Dave
- Yoyo770
