Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אושריקו אתה מודע ששנים היפניים השתמשו במנועי דיזל אירופאיים לדגמים שלהם.

לדוגמא סוזוקי השתמשה במנועי דיזל של פיג'ו.

לא יודע לגבי טיוטה אבל אם לנבור מספיק תמצא משותף בין מנועי הדיזל שלה בעבר או כיום לאיזה יצרן אירופאי.

פורסם
דור, בסופו של דבר גם זיהום אוויר מסכן את הבטיחות:lol:.

 

ולא דיברתי על טויוטה (למרות שאתם מנסים לגרום לכך ) אלא באופן כללי. פרשיות שהן נחשבות רמאות לא קורות בד"כ אצל היפניות. ריקולים זה משהו אחר.

 

אבל אולי אני טועה ואתם תוכיחו אחרת.

הם הסתירו את הכשל שלהם בדוושה, ולא התייחסו אליו ברצינות.

http://www.themarker.com/markerweek/1.2231441

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני עדיין ממתין לתוצאות לפני שזה הוחלט, עוד לא הוכח כלום וזה עדיין בגדר חשד.

מצטרף להשערה שמערכת אוריאה תהיה סטנדרנט במכוניות דיזל כמו שיש ב208 ובטח גם בקקטוס.

 

אין עשן בלי אש וכנראה שאין דיזל בלי זיהום. לא היו מתנפלים ופושטים ככה סתם על המשרדים של חברה כזאת בלי חקירה מאומצת לפני כן. הרגולטורים רוצים רק מנועים שמייצרים מי ורדים וזה לא יקרה.

פורסם

זה כמו להאשים את המדינה שכשלה בחינוך רוצח כשהוא היה קטן.

אתה לא יכול לייצר מנוע דיזל שלא מזהם אז אל תייצר אל תבוא להתלונן אחריי שתפסו אותך מרמה.

אף אחד לא שואף למי ורדים אבל המטרה היא לצמצם את זיהום האוויר שמונעי בעירה מייצרים.

עם חברת בואינג מצליחה לייצר מטוסי נוסעים חסכונים מדגם לדגם אז גם יצרני רכב יכולים לשפר את זיהום האוויר של המנועים שלהם.

לא חובה להוציא כל שנתיים דגם חדש ומנוע חדש אפשר לשבת כמה שנים על פיתוח ולהוציא מוצר מוגמר.

פורסם

דוגמא לרגולטור שחשב שהוא אלוהים.

הרף שקבעו ליורו 6 היה כ"כ מגוחך שחברות עשו תכנון עבור המדידה ספיציפית, סמסונג עשו את זה במעבדים שלהם גם, רק ששם משום מה אף אחד לא התרגש ובצדק.

כל אחד שמבין טיפ טיפה, ודע שתצאות מדידת הדלק הן בדיחה ורכבים, במיוחד אלה עם טורבו, שונים בהרבה בצריכה אמיתית, וחברות מנסות להישאר בתחום החסכוני של המנוע במבחן, למה חושבים שזה שונה בבדיקות בזיהום?

אם יש לקח אחד כאן זה שממשלות המערב הורגות את תעשיות הדגל שלהן ברגולציה שלהן.

פורסם
אתם רואים למה אני חסיד של יפניות?

מעולם לא תשמעו רמאות בסדר גודל כזה.

 

חבל שזה קורה ליצרניות שמשקיעות ברכבים שלהם, מוריד את כל החשק לירוק ולהסתכל לכיוון שלהם.

 

אבל אולי אני טועה ואתם תוכיחו אחרת.

 

שכחת את הסקנדל של מיצובישי שהתפוצץ לפני עשור ושעד היום הם עוד לא התאוששו ממנו?

http://www.autosafety.org/mitsubishi-motors-admits-decades-long-defect-cover

http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/915615.stm

 

וכמובן שהיה את פרשת טויוטה שהוזכרה פה ע"י מישהו.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
אין עשן בלי אש וכנראה שאין דיזל בלי זיהום. לא היו מתנפלים ופושטים ככה סתם על המשרדים של חברה כזאת בלי חקירה מאומצת לפני כן. הרגולטורים רוצים רק מנועים שמייצרים מי ורדים וזה לא יקרה.

 

כמו שחשבתי, אין עשן בלי אש. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4754884,00.html

×
×
  • תוכן חדש...