Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הרי ברור, רמות תקן זיהום האוויר כל כך נמוכות שהיצרניות פשוט מרמות.

מי מהמהר על היצרנית הבאה שתהיה במוקד?

 

השאלה האמיתית כאן, במידה וחברות נוספות יפגעו, כיצד זה ישפיע עלינו כצרכני קצה?

האם זה סופו של הדיזל?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4752996,00.html

S60 Rdesign

פורסם

כשהפרשה התפוצצה לראשונה לפולקסוואגן בפרצוף, תהיתי ביני לבין עצמי האם יכול להיות שיש משהו שרנו, PSA, אופל ואחרים יודעים על מנועי דיזל ורק פולקסווגן לא יודעים...

 

אני לא חושב שזה הסוף של מכוניות דיזל - אלא קרוב לוודאי הסוף של מכוניות דיזל ללא מערכת אוריאה.

חזיר דיזל

פורסם

אתם רואים למה אני חסיד של יפניות?

מעולם לא תשמעו רמאות בסדר גודל כזה.

 

חבל שזה קורה ליצרניות שמשקיעות ברכבים שלהם, מוריד את כל החשק לירוק ולהסתכל לכיוון שלהם.

פורסם

לא נשמע כי הן מטייחות הכי טוב?

 

לדעתי הבאים בתור הם FCA, ואני תוהה למה לא קודם, כי גם הם משתמשים במחשבים של בוש כמו VAG.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אתם רואים למה אני חסיד של יפניות?

מעולם לא תשמעו רמאות בסדר גודל כזה.

 

זו השערה מאוד פשטנית.

ההבדל העיקרי הוא כנראה שמהנדס יפני יתאבד אם ייחשף משהו כזה ולא רק יתפטר...

The older you get, the better you used to be

פורסם
אתם רואים למה אני חסיד של יפניות?

מעולם לא תשמעו רמאות בסדר גודל כזה.

 

חבל שזה קורה ליצרניות שמשקיעות ברכבים שלהם, מוריד את כל החשק לירוק ולהסתכל לכיוון שלהם.

כן ממש.

טויוטה טייחו את כשל דוושת התאוצה הנתפסת שבעקבותיו נהרגו אנשים.

נכדו של מייסד החברה התנצל קבל עם ועדה על הטיוח הזה.

פורסם

אני עדיין ממתין לתוצאות לפני שזה הוחלט, עוד לא הוכח כלום וזה עדיין בגדר חשד.

מצטרף להשערה שמערכת אוריאה תהיה סטנדרנט במכוניות דיזל כמו שיש ב208 ובטח גם בקקטוס.

פורסם

נו, אז עד עכשיו חשבנו שבעיות האמינות של רנו הן רק מכאניות...

מסתבר שהרשויות בצרפת חושבות אחרת ופתחו בחקירה המקיפה מספר מרכזי פיתוח של היצרנית.

 

הידיעה כאן

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
אלא קרוב לוודאי הסוף של מכוניות דיזל ללא מערכת אוריאה.

מערכת SCR זה דבר נפלא, זה מנטרל את החלקיקים המסוכנים ותהליך הניקוי פחות הרסני למנוע (מזריקים את הנוזל בתוך מערכת פליטה). פתרונות אחרים נועדו להוזלה של ייצור, הרי יותר קל פשוט להזריק עוד כמה פעימות של סולר בפליטה ולעלות EGT.

 

מקווה לראות יותר רכבים עם מערכת הזאת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני צופה עליית המניות של חברות המפתחות ומייצרות מערכות SCR...

 

מקווה לראות יותר רכבים עם מערכת הזאת.

 

אני בעד.

 

לא מזמן ניסיתי לעשות בדיקה שטחית אצל דוד גוגל לגבי מערכות SCR אפטרמרקט להתקנה במכוניות נוסעים. לא מצאתי שום מידע רלוונטי (אולי לא חיפשתי היכן שצריך). למען האמת, אם הייתה מערכת כזו זמינה במחיר שפוי, הייתי שוקל להתקין אצלי.

חזיר דיזל

פורסם (נערך)

מערכת SCR היא די מורכבת, צריך להיות מקום למיכל האוריאה ומערכת פליטה שכוללת קטליזטור ומערכת הזרקה לנוזל. מניח שהשינוי טכנית אפשרי ברכבים שעל אותה פלטפורמה יש דגמים עם מערכת SCR. כמו למשל הפלטפורמה של VAG בסגנון הMQB בה מראש מערכת פליטה מודולארית. בהנחה שהשינוי אפשרי, הוא לא כלכלי. למשל VAG לא מתכוונת להתקין מערכת כזאת במנועי EA189 (למרות שבהתחלה היו דיבורים של אנליזטים על אפשרות של התקנת המערכת), אלא רק טלאי תוכנתי ל2.0TDI ומזרקים ב1.6TDI (לא ברור כיצד בפועל זה משפיע, וכמה זה מזיק בטווח ארוך לאמינות, צריכת סולר וביצועים - אבל ללא ספק צריכות להיות השלכות, אחרת לא היה צריך לרמות מראש).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אתם רואים למה אני חסיד של יפניות?

מעולם לא תשמעו רמאות בסדר גודל כזה.

 

זה בגלל שמקררים לא מזהמים :)

פורסם
אתם רואים למה אני חסיד של יפניות?

מעולם לא תשמעו רמאות בסדר גודל כזה.

 

חבל שזה קורה ליצרניות שמשקיעות ברכבים שלהם, מוריד את כל החשק לירוק ולהסתכל לכיוון שלהם.

עדיף שיזהם מאשר לפגוע בבטיחות של הנוהגים והנוסעים ברכב. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דור, בסופו של דבר גם זיהום אוויר מסכן את הבטיחות:lol:.

 

ולא דיברתי על טויוטה (למרות שאתם מנסים לגרום לכך ) אלא באופן כללי. פרשיות שהן נחשבות רמאות לא קורות בד"כ אצל היפניות. ריקולים זה משהו אחר.

 

אבל אולי אני טועה ואתם תוכיחו אחרת.

×
×
  • תוכן חדש...