Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ירדתי לאילת עם רכב מ-2001 לא מזמן, כאמור הדבר היחיד שחשוב זה לבדוק תקינות של .

 

 

4.5 שנים אני עושה אילת מרכז פעם בחודש לפעמים פעמיים בחודש ברכב 2002

ללא שום בעיה וללא עצירות כמעט.(אוהב לנסוע ללא עצירות)

 

האמת לא מבין למה צריכה להיות בעיה.רכב נועד לנסיעה. נכון שזה תלוי הרבה בצורת הנהיגה

אני למשל נהג רגוע.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פעם אחרונה שנהגתי בסוויפט אוטומטית עם שלושה הילוכים היה לפני 23 שנה בערך, וגם בהיותי צעיר ופוחז, אי אפשר לנהוג ברכב הזה לא רגוע, גם אם מאוד מנסים (אלא אם מחנים אותו בצד ומתחילים לרוץ...).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הסוזוקי יורוסוויפט 2000 שיש לך זה היה הרכב הראשון שלי , קניתי אותו ב2013 ונהנתי ממנו רק 4 חודשים כי התחילו בעיות עם המנוע צעדים אבל הצלחתי למכור אותו ולקנות קיה ריו 2014 ההבדלים שמים וארץ :)

 

לדעתי תחשוב פעמיים אם שווה לך לנסוע על הקרש גיהוץ הזה עד אילת גם בקטע של נוחות וגם בקטע של כוח מנוע וסחיבה כי לדעתי הוא גם ישן מספיק ולך תדע איזה בעיות יכולות לצוץ עם העליות והירידות לאילת..

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

ירדתי לאילת ולים המלח, ועליתי לחרמון עם פיג'ו 405 מודל 92 כמה וכמה פעמים אי שם בין 2007 ל 2011.

אם הרכב תקין ומטופל אתה לא צריך לפחד.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש רק דרך אחת לבדוק - לנסוע עם הרכב ולראות אם הוא יגיע לאילת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אחלה שרשור.

אני נוסע רחוק (לאילת)

מאוד רחוק (מכרמיאל אני יוצא).

 

ממש אוברלנד.

 

בשנת 2001 נסעתי מעכו עד לדהב בסיני (וגם חזרה) עם הסוברית E10 שהייתה לי אז, היינו 4 והאוטו היה עמוס לעייפה. היה כיף גדול, כולל מעבר הגבול שהיה בכלל חגיגה כי הסוברית הרי מוגדרת כרכב משא אחוד דבר שהצריך בדיקת מהנדס מצרי.

כולם אמרו לי - מה אתה לוקח את האוטו הזה הוא קטן, חלש, ישן, וכו וכו וכו.

 

בשנת 2012 נסעתי באלפא ג'וליה אספנות שלי מהעיר לה-מנס בצרפת עד העיר לידס באנגליה 894 קמ ביום אחד, בלי שום תקלות לדיווח.

הנה תמונה מהדרך הלוך בתור למעבורת מהעיר דובר לעיר קאלה

DSCF5810.jpg

 

סע לאילת חבר ותהנה מהנסיעה ומהעיר הדרומית בעלת מזג האוויר המעולה.

 

כשתצא עם האוטו לקייפטאון פתח שרשור לקבלת עצות.

פורסם

בשנת 2001 נסעתי מעכו עד לדהב בסיני (וגם חזרה) עם הסוברית E10 שהייתה לי אז,

 

איש אמיץ.

בתוך הבסיס היה צריך אומץ להתנייד בדבר הזה.

הוא קטן, הוא חלש, הוא נע ונד ברוח...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
איש אמיץ.

בתוך הבסיס היה צריך אומץ להתנייד בדבר הזה.

הוא קטן, הוא חלש, הוא נע ונד ברוח...

 

חלק מהתגובות להן זכיתי:

הוא צר, הוא גבוה

מה זה כמו קופסאת גפרורים על הצד!

הנה סובארו לחם אמר בחור שהצורה הזכירה לו כיכר (לחם)

אתה תלוי מעל הכביש - תאונה אחת והלך עליך.

חמישה הילוכים?!

זה נוסע 110? ועושה 13 קמ לליטר!? סע סע.

מה זה איזה מנוע יש לזה? - כמו של ג'אסטי רק שוכב נכון?

תנמיך אותה אחי היא תראה פצצה.

תראה איך הוא פותח את הפגוש מאחורה! גדול!

איפה המנוע? איפה הספייר? מה אתה יכול למלא את השפריצרים לחלון תוך כדי נסיעה?

בואנה האוטו הזה מתוכנן דווקא חכם!

כמה כבר אפשר להעמיס עליה? פחחחח להעמיס יותר מסובארו טנדר?! תוכיח! - וואלה תראה תראה ברישיון מותר לו לסחוב יותר מהטנדר שלך מושיקו.

 

עשיתי בסובארית הזו 80K במשך כמה שנים. לא זוכר אוטו שנתן לי ככ הרבה כיף בכזו עלות.

כשנפרדנו היו עליה 210K

היא העבירה ככ הרבה דירות בכל מיני אזורים בארץ מאשקלון עד ק.שמונה.

אגב אני מחזיק בשיא הזמן הקצר של הוצאת מכסה המנוע וייבוש המפלג אחרי צליחת שלולית כשבחוץ יורד גשם ואני נשאר יבש מפני שאיני יוצא מהאוטו!

פורסם

רכב אפקטיבי ביותר, אבל רוכב אופניים עם קסדה משיג יותר נקודות במבחני אחיזה וריסוק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
רכב אפקטיבי ביותר, אבל רוכב אופניים עם קסדה משיג יותר נקודות במבחני אחיזה וריסוק.

 

אני מסכים שניתן למצוא מועמדת טובה יותר למבחני ריסוק.

האחיזה לא רעה, עד המגבלה כמובן שמתרחשת במהירות נמוכה למדי - בהשוואה לכל מכונית אחרת.

בקיצור לא בישביל זה קונים את האוטו - וכן זה אוטו מסוכן. בגלל זה נוסעים בו כשצעירים ועדיין יודעים הכל.

 

חבר שלח לי מדבקת CLUB MASERATI כולל הקלשון לחלון האחורי אחרי שהוא וויתר על הדבקתה ב-3200GT שלו. (מדובר על שנת 2001-2002). מדבקה זו חוללה פלאים לאחיזה!

פורסם

ייתכן בהחלט שבלגונה סקה ניתן לגמור לה את השלדה לפני שנגמרת האחיזה...

על הכביש לא זכור לי מצב מסוכן במיוחד עם האוטו הזה. אחרי הכל המנוע לא ממןקם על הגג. מעולם לא גיזזתי ברמזור לאימפרזות של התקופה, ולא ניסיתי לעשות עם האוטו הזה דברים מעבר לתכנונו המקורי שהיה אגב לשנע פועלים בתוך המפעל הענק של פוג'י.

 

אגב איתרתי ורכשתי עבור חברה שלי בזמנו סובארית כזו 4X4 עם מנוע 1200. זה היה אוטו אחר לגמרי, כבד יותר, בעל יכולת שטח משעשעת, חלונות בתקרה, גג שמש ענק, כסאות מרופדים שנפתחים למיטה מאחור....

 

היו פעמים שהיינו יוצאים לסרט כל אחד בסובארית שלו, כי אף אחד לא היה מוכן לוותר.

 

מצטער על החריגה המקורית מנושא השרשור.

 

היו ימים

פורסם

רכב מיועד לנסיעות ולא צריך הפסקה (הנהג לעומת זאת כן), הסוזוקי אם היא מתוחזקת היטב יכולה לנסוע גם 24 שעות רצוף ללא בעיה,

תשומת לב מיוחדת תתן לצמיגים במידה ואתה נוסע בכביש 6 במהירות גבוה תקינותם חשובה ביותר!

סע ברכב שלך ותהנה גם אם הוא ישן, זה חלק מהחוויה.

פורסם
יכולה לנסוע גם 24 שעות רצוף ללא בעיה,

דגם LR עם מיכלי דלק נגררים!:roll:

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...