Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

המוביליות אינן בבעלות היבואנים, אלא בבעלות חברות חיצוניות כגון אלדן, פרידנזון ותעבורה (אולי יש עוד, אבל אלה החברות שאני מכיר).

 

כל היבואנים בארץ משתמשים במוביליות של חברות חיצוניות, ועל כן אין ליבואנים שליטה על מספר המוביליות.

 

מהצד השני, החברות האלה לא יחזיקו מוביליות נוספות רק בשביל חודש אחד בשנה, כאשר בשאר השנה ייווצר מצב בו יש להם מוביליות חסרות עבודה.

מובילית שעומדת זה הפסד כספי, והחברות האלה, כמו כל חברה בכל תחום אחר, לא מוכנות להשקיע במשהו שצריך רק שבועיים-שלוש בשנה.

 

בשורה התחתונה מי שסובל זה צרכן הקצה, הלקוח, אבל גם היבואנים יכולים להודיע ללקוחות שמי שרוכש בסוף השנה ומבקש לקבל בתחילת השנה שלאחריה, יקבל את רכב עד, נגיד, 18 ימי עסקים ולא 14 ימי עסקים כפי שנהוג. אפשר אולי בתמורה להציע משהו אם רוצים לתת ללקוח הרגשה טובה.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

המוביליות אינן הסיבה היחידה, אבל היא בהחלט אחת מהן. למה אתה שולל את זה?

 

מה הסיבה לדעתך?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
אין קשר למוביליות. בחודש דצמבר, שהוא חלש במסירות היבואנים מתכוננים לינואר.

היבואנים לא יכולים להכין את הרכבים למסירה במהלך חודש דצמבר אם ההזמנה היא לינואר. זה מה שהסבירו לי

פורסם

מדיבור עם אחד המנהלי מכירות שהוא חבר טוב שלי יש בעיה שהרכבים מוכנים אבל אין מוביליות ולכן מכוניות מוכנות עומדות מעל שבוע בבונדד.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

אצל רוב יבואני הרכב הבונדד הוא גם אתר המסירה בפועל.

הרכבים שנמסרים בינואר נמצאים ברובם המכריע בבונדד וצריך להכין אותם למסירה.

היום, בניגוד לעבר הרכבים מגיעים עם אבזור סטנדרטי ויש מעט מאוד הכנה, למעט הליך הרישוי.

מי שמספר שמדובר בבעיה של מוביליות פשוט מורח את הלקוחות שלו.

פורסם

מוביליות זאת אחת הבעיות - אך לא היחידה. אצל רוב היבואנים כלי הוכנו והותקנו כבר במהלך דצמבר (אם היו בארץ) צוואר הבקבוק הוא כח אדם שיטפל במסירה מבחינת הדרכה, ומיקום שכן בכל מתקן יש בד"כ מספר מצומצם של מקומות מתאימים למסירת הרכבים. דרך אחת לטפל בזה היא לשנע חלק מכלי הרכב לסוכנויות המשנה למסירה שם, אבל אז יש את בעיית ההובלה...

 

בקיצור - לא משנה מה הסיבה לעיכוב - מזמיני כלי רכב לאספקה בינואר צריכים להתאזר בהרבה סבלנות

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...