Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אותו סיפור ככל הנראה יהיה גם לי.

הוזמן ב14/12

הכל שולם ב31/12

היה צפי ל21/01, וכבר אמרו לא אקבל אותו השבוע.

מתכננים למסור לי אותו ב25/1 שגם זה לא בטוח.

מה יהיה?

כל שבוע השכרה 1100שח

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני באותה סיטואציה...

אמור לקבל עד מחר את הרכב לאחר שהזמנתי אותו ב21.12 ושילמתי את כל הסכות ב22.12

אני ממש לא בטוח שאקבל את הרכב עד מחר.

את הרכב שלי מכרתי לפני שבועיים וחצי

ממש מבאס...

פורסם
כשכתבתי "שקלים", זה יכול להיות גם אגורות. והם כן עושים את זה.

פשוט קשה לשים לב לפרטים קטנים כאלה.

תשאל בסוכנויות, למה רוב הרכבים אינם משתחררים בשבועיים הראשונים של תחילת השנה.

מעולם לא ראיתי אגרת רישוי של רכב שהיה בה אגורות.

אגרת הרישוי לא שונתה ב2016 לעומת 2015.

רכבים כן נמסרים בשבועיים הראשונים של ינואר, כבר ב3 לינואר התחילו מסירות, וגם זה היה רק כי ה1 לינואר היה יום שישי, אחרת כבר ב1 לינואר היו מתחילות המסירות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אני הבנתי מהסוכנות שעד ל6 לינואר לא היה ניתן לרשום רכב חדש במשרד הרישוי

ולכן רק ב6 לינואר הונפקו רשיונות לרכבים חדשים

  • ספונסר פורום
פורסם

תתחדש אעדל, עדכן אותנו לאחר שהמסירה איך הסונטה אחרי הC5.

סע בדרכים טובות.

אורן

פורסם

בשעה טובה התקשרו היום והספקתי לפני סוף היום לקבל את הרכב.

הרכב מעניין מאוד. בינתיים המע מולטימדיה נראת די דפוקה במיוחד החיבור לאייפון. נראה מה יהיה איתה.

אורן, תודה רבה לך. אעדכן אותך בפרטי.

פורסם

בבקשה תעדכן לכולנו, אני בהתלבטות בעניין ברכב.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
אני הבנתי מהסוכנות שעד ל6 לינואר לא היה ניתן לרשום רכב חדש במשרד הרישוי

ולכן רק ב6 לינואר הונפקו רשיונות לרכבים חדשים

זה קצת מוזר בהתחשב בעודה שבמו עיניי ראיתי רישיונות ורכבים בעלי תאריך רישוי של ה1/1 וה3/1. ב3/1 כבר אנשים קיבלו את הרכבים ונסעו הבייתה עם הרכב החדש.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לגבי המולטימדיה, התברר שצריך להיות עדכון תוכנה שיצא בעוד כ 3 שבועות ויפתור את הבעיה! נקווה לטוב.

בינתיים האוטו מעניין מאוד, שקט מאוד, חזק כאילו מנוע טורבו. אני משווה למנוע טורבו שהיה אצלי. באמת יש מומנט חזק למנוע הזה מסל"ד נמוך מאוד.

פינוקים ונוחות אין תלונות.


×
×
  • תוכן חדש...