Jump to content

אורן שרותי רכב

  • פרסום הודעות

    4,756
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

12 נייטרלי

10 עוקבים

אודות אורן שרותי רכב

  • דירוג
    בעל מקצוע מומחה בפז'ו-סיטרואן
  • תאריך לידה 19/06/1983

Personal Information

  • מיקום
    הזורע 4 אזה"ת חולון
  • מקצוע
    בעליו הגאה של מוסך למכונאות וחשמל רכב
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.orencars.co.il

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אכן תקלה נפוצה מאוד בדגם הזה זה נזילות מבית מסנן שמן, הקרטר מניסיוני לא נוזל אף פעם. מוזמן אלינו לבדיקה ללא תשלום וקבלת הצעת מחיר הוגנת. www.orencars.co.il
  2. אין צורך להחליף משאבה רק בגלל שהגלגלת חיכוך התייבשה. יש בשוק כריות בולמים חליפיות של SKF , רק קח בחשבון, שהמייסבים האלו מתפרקים כי הבולמים סיימו את חייהם, לכן צריך להחליף בולמים יחד עם הכריות.
  3. אין צורך להחליף משאבה רק בגלל שהגלגלת חיכוך התייבשה. יש בשוק כריות בומים חליפיות של SKF , רק קח בחשבון, שהמייסבים האלו מתפרקים כי הבולמים סיימו את חייהם, לכן צריך להחליף בולמים יחד עם הכריות.
  4. בסבירות גבוהה מאוד פירקת את הראש סתם, במנועים האלו מעביר שמן למים ומים לשמן קורים בגלל המחליף חום(בית הטרמוסטט), בחרת מנוע לפרק לו בפעם הראשונה... תצטרך סט נועלים כדי להרכיב את התזמון חזרה. לגבי מצב הבוכנות, מנוע 4 צילינדרים תמיד יעצור באחת משתי נקודות, או כשבוכנות 1 ו-4 מגיעות לנמ"ע (או כמעט נמ"ע) או כאשר 2 ו 3 מגיעות לנמ"ע, כאשר מדוממים מנוע הוא ממשיך להסתובב מכוח האנרציה, מאט ועוצר בנקודה שיש לו הכי הרבה התנגדות, ז"א בסוף דחיסה של אחד הצילינדים. זו הסיבה שזר השיניים של גלגל התנופה נשחק הכי הרבה בשתי נקודות, בדיוק 180 מעלות אחת מהשניה, כי תמיד הסטרטר מתחבר בנקודה שהמנוע נעצר, וכאמור תמיד המנוע עוצר באחת משתי נקודות
  5. נשמע כמו עודף קרר במערכת, פנה למישהו מקצועי.
  6. אכן לפי התיאור הקלאץ לא מפריד טוב. מוזמן להגיע לבדיקה ללא חיוב, ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לתיקון. 036540818 אורן
  7. אם קוד התקלה הוא p0420, אז הממיר הקטליטי תקול, ואכן זו תקלה נפוצה במנועי ה 1.2 טורבו. מוזמן להגיע אלינו לבדיקה ללא חיוב או התחייבות. 036540818 אורן
  8. אם נבדקה קומפרסיה ונמצאה תקינה, החליפו פלגים, מזרקים והצליבו סלילי הצתה, לרוב התקלה בראש המנוע עצמו, יש אצלנו קיט תיקון שפיתחתי במיוחד לתקלה הספציפית הזו. אורן
  9. אני נאלץ לא להסכים עם הקביעה הזו, גומיות שסתומים יבשות יגרמו לצריכה גבוהה מאוד של שמן במנוע הזה, וכמובן לערכי CO גבוהים. מניסיוני, התקלה בגומיות שסתומים יבשות. אורן
  10. לא ציינת אם מדובר במנוע טורבו או אטמוספרי, בכל מקרה, מצתים שגורמים להחטאת ניצוץ לאחר כ 30 אלף ק"מ זה דבר שכיח במנועים האלו.
  11. תחזיר להם, תסכים למחיר הנמוך,תקבע איתם ותבטל 2 דקות לפני מועד הפגישה
  12. כמו שנכתב, זו אחת המחלות של המנועים האלו, התייבשות מוקדמת של גומיות השסתומים. אנחנו מבצעים החלפה של הגומיות ללא פירוק ראש מנוע.
  13. בדגם הזה היתה תקלה של פגם במותחן שרשרת התזמון, מנגנון הרצ'ט שאמור למנוע חזרה של המותחן לאחרו היה כושל, והשרשרת היתה קופצת.
×
×
  • Create New...