@Keyser Söze אתה כ"כ חד, ברור ופיקח אם אתה באמת לא עו"ד זה ביזבוז ואני רציני לגמרי תכף תבין
אני יענה על כל השאלות 1.הרכב לא רכב חדש או ליסינג או מיוחד 2. זה שנרשם על שמי קנס נודע לי לאחר 5 חודשים 3. הדוור לא השאיר שום רמז שיש עבורי מכתב מהמשטרה לא מדבקה ולא כלום פשוט החזיר חזרה את המכתב 4. כתבתי שלו יהי כדברי הדואר שאין שם או כמו שכתב קיסר אין שם מלא בכל אופן מס' דירה כן כתוב (זה מוטבע על התיבה ככה זה מגיע מהמפעל) ודבר דואר נשלח לפי מס' דירה לכן אם תשלח דואר לכתובת הנרקיס 8/12 על שם יצחק כהן המכתב יגיע לכתובת הזו גם אם על תיבת הדואר של דירה 12 כתוב ישראל ישראלי.
מעתיק את תגובת התובע
" .טענתך הנוגעת לאי קבלת הדוח נבדקה ,על פי חוק (תקנה 44א' לתקנות סדר הדין הפלילי התשל"ד 1974 (רואים
את ההודעה כאילו הומצאה כדין בחלוף חמישה עשר ימים מיום השליחה גם ללא חתימה על אישור המסירה, זולת
אם הוכיח הנמען שלא קיבל את ההודעה מסיבות שאינן תלויות בו.
2 .מתוצאות הבדיקה של דואר ישראל הוברר כי לא נפל פגם בניתוב הדואר,משלוח הודעת הקנס בוצעה לכתובת
תקינה והוחזרה מהסיבה התלויה בך- שמך לא הופיע על תיבת המכתבים.
3 .משטרת ישראל אינה אחראית להתנהלות דואר ישראל והגורמים המוסמכים מטעמה ובכל הלנה בגין התנהלותם
או בגין תשובת חקירת הדואר שבצעו, עליך לפנות אליהם ומטעמם תענה.
4 .משטרת ישראל נסמכת על תשובת הדואר כגורם רשמי ומוסמך ובהתאם לבדיקתם, בקשתך נדחית.
5 .לאור האמור, הודעת תשלום הקנס בעינה עומדת, עליך לשלם את הקנס בסניפי דואר ישראל או ברשות האכיפה
.073-2055000 ,*35592 :בטלפון או www.eca.gov.il :בכתובת, והגביה"
זה מוכיח שהתובע מסכים שאם זה שזה לא נמסר לי היה נחשב לסיבה שאינה תלויה בי הרי שמתיחסים לזה כא' לא נמסר ובאמת זה היה צריך להתבטל!! וזו ההוכחה שקיסר צדק לגמרי, אלא שהוא טוען שזו כן אשמתי כי הדואר טוען ששמי לא הופיע, ומה שטענתי ששמי כן הופיע וכל המכתבים מגיעים אלי כסדר על זה עלי להלין על הדואר ולא עליהם...
תודה רבה לכל החברים הנפלאים שמנסים לעזור תבורכו