Jump to content

יוסף שרביט

  • הודעות

    22
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של יוסף שרביט

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אז של מי? וגם למה הם כאלה יקרים?
  2. בוקר טוב לחברים היקרים קניתי פיקאסו C4 בזכות חברי הפורום המיוחד כאן, כרגע אני צריך להחליף במיידי בולמים קדמיים כי הרכב עולה ויורד כמו סירה, מישהו המליץ לי לקחת מונרו, אשמח לשמוע להמלצות וטיפים, כל מידע יעזור לי. @dani666 אשמח לשמוע ממך תודה
  3. יש לך ידיעה שאין מה למצוא באזור נתיבות או שאתה פשוט מכיר רק את גבע? ובכלל גבע כיום הוא מורשה סיטרואן?
  4. אני גר בנתיבות. לגבי השמן תוכל בבקשה לכתוב מהו או קישור לקניה?
  5. שלום לחברים מרגיש שאני חייב לשתף ב"ה קניתי את הרכב (וגם ירדתי מרכב אחר שחשבתי לקנות) הכל בזכות חברי הפורום המיוחד הזה. תודה ל@dani666 ןלכל מי שכתב על הרכב. אשמח לשמוע טיפים לתחזוקה מונעת לרכב הזה
  6. מה הכונה?
  7. @dani666 תודה על הסקירה המפורטת. אם יש כאן עוד בעלי פיקאסו הזאת אשמח מאוד שתשתפו גם
  8. שלום לחברים אני לפני קניית פיקאסו 7 מקומות בשנתון 2016, עברתי הרבה בחיפוש פה בפורום ונשמע די טוב, אבל קצת נסוגתי לאחור ממה ששמעתי מקרוב משפחה על הרכב (אין לו את הרכב) הייתי רוצה לשמוע ממי שמחזיק אותו או שמכיר אישית אם היו לו תיקונים, הוצאות אחרות ובאיזה סכומים, זה יעזור לי מאד לקבל החלטה. תודה רבה
  9. @Keyser Söze שוב כיונתי לדעתך, בדיוק כך כתבתי גם אני- שכך נמסרה הדירה מהקבלן עוד קודם שנכנסתי לדירה גם את זה כתבתי. כמו תמיד כיף לקרוא את התשובות שלך
  10. תודה על התשובה המחכימה. אוכל לשאול -סעיף 8 בתגובת המבקר שקיבלת כתוב "יפים לעניין זה גם דבריו של י. קדמי בספרו על סדר הדין בפלילים, חלק שני, א' )2009 ,) הכלל הוא, כי התביעה היא הנושאת בנטל ההוכחה, שהעבירה נשוא האישום לא נתיישנה; וזאת מכוח היותה נושאת בנטל ההוכחה הכללי בפלילים; ספק בעניין זה- יפעל לטובת הנאשם" זה לכאו' קשור לנידון שלי האם לדעתך כדאי לצטט אותו? (פשוט נהנה לקרוא את התגובות שלך כאן בשרשור. תודה רבה)
  11. @Keyser Söze רציתי לשאול בבקשה אני רוצה לצרף בפניה לנציבות את הפסק שקיבלת בענין, אפשר לשלוח את הקובץ שהעלת? @מיכל123 יש כבר תחקיר מדואר ישראל? אם כן אוכל לצרף אותו בפניה לנציבות אם תרצו
  12. אולי לא הבנתם הדוור לא השאיר שום סימן כל שהוא שנשלח אלי דואר לא פתק בדלת, לא הודעה בתיבת דואר, לא SMS, לא שיחת טלפון, לא הודעה ראשונה ולא הודעה שניה, פשוט כלום! הדוור בכלל חתם על המכתב שעברתי דירה... יש לי את זה מצולם, גם בתגובה הרשמית של הדואר נכתב שהמכתב חזר חזרה לשולח, על זה אין מחלוקת גם המשטרה מודה בזה. זאת אומרת שלא היתה לי שום אפשרות בעולם לדעת שנכתב על שמי דוח. אחרי חמישה וחצי חודשים הגיע אלי מכתב רגיל בדואר (שם הדוור כן מצא אותי) שהקנס הוכפל כי היה לי זמן של 4 חודשים לשלם ולא עשיתי זאת, וגם א"א לבקש להישפט כי עברו 4 חודשים. אתם מבינים מה קרה כאן הכפילו לי את הקנס בזמן שעדיין לא נודע לי בכלל על קיומו של הדוח בטענה שלא שילמתי בזמן, והודיעו לי על זה רק אחרי שאין לי אפשרות לערער ולבקש להישפט כדי שמישהו יבדוק אם נעשתה כאן עוולה והפרה של החוק. נשמע לכם הגיוני??
  13. בדיוק כפי שקרה אצלי! אני מקבל דואר רגיל וגם רשום כסדר אף פעם מכתב לא התפספס משום מה רק המכתב של הדוח שם 'נאבדתי' לדוור. כבר מאצלי הרגיש לי שזה שיטת מצליח כמו שכתב BE ROO, אין לי הסבר הגיוני אחר למהלך.. למעשה מה שצריך עכשיו לעשות 1. לבקש מהדואר תחקיר לגבי מכתב הדוח המקורי, אם לא יודעים מה מספרו לבקש מפניות נהגים. 2. אחרי שבתחקיר יכתב שהדוח לא נמסר(בתקוה שפתאום לא יופיע שם שהמכתב נמסר...), לפנות עם זה לפניות נהגים בבקשה לביטול הדוח מחמת התישנות של 4 חודשים, אחרי בירור ארוך כאן עם החברים היקרים ע"פ החוק זה צריך להתבטל וכמו שאפשר לראות בהודעה שלי ושל קיסר 3. אם שוב יטענו שזה אשמה של הנהג שהדוור משום מה לא מצא אותו המליץ קיסר לפנות למבקר המדינה וזה מה שאני גם הולך לעשות אולי יש עוד הרבה מקרים כאלו שבזכות הפורום הזה יחשפו מי יודע
  14. @Keyser Söze אתה כ"כ חד, ברור ופיקח אם אתה באמת לא עו"ד זה ביזבוז ואני רציני לגמרי תכף תבין אני יענה על כל השאלות 1.הרכב לא רכב חדש או ליסינג או מיוחד 2. זה שנרשם על שמי קנס נודע לי לאחר 5 חודשים 3. הדוור לא השאיר שום רמז שיש עבורי מכתב מהמשטרה לא מדבקה ולא כלום פשוט החזיר חזרה את המכתב 4. כתבתי שלו יהי כדברי הדואר שאין שם או כמו שכתב קיסר אין שם מלא בכל אופן מס' דירה כן כתוב (זה מוטבע על התיבה ככה זה מגיע מהמפעל) ודבר דואר נשלח לפי מס' דירה לכן אם תשלח דואר לכתובת הנרקיס 8/12 על שם יצחק כהן המכתב יגיע לכתובת הזו גם אם על תיבת הדואר של דירה 12 כתוב ישראל ישראלי. מעתיק את תגובת התובע " .טענתך הנוגעת לאי קבלת הדוח נבדקה ,על פי חוק (תקנה 44א' לתקנות סדר הדין הפלילי התשל"ד 1974 (רואים את ההודעה כאילו הומצאה כדין בחלוף חמישה עשר ימים מיום השליחה גם ללא חתימה על אישור המסירה, זולת אם הוכיח הנמען שלא קיבל את ההודעה מסיבות שאינן תלויות בו. 2 .מתוצאות הבדיקה של דואר ישראל הוברר כי לא נפל פגם בניתוב הדואר,משלוח הודעת הקנס בוצעה לכתובת תקינה והוחזרה מהסיבה התלויה בך- שמך לא הופיע על תיבת המכתבים. 3 .משטרת ישראל אינה אחראית להתנהלות דואר ישראל והגורמים המוסמכים מטעמה ובכל הלנה בגין התנהלותם או בגין תשובת חקירת הדואר שבצעו, עליך לפנות אליהם ומטעמם תענה. 4 .משטרת ישראל נסמכת על תשובת הדואר כגורם רשמי ומוסמך ובהתאם לבדיקתם, בקשתך נדחית. 5 .לאור האמור, הודעת תשלום הקנס בעינה עומדת, עליך לשלם את הקנס בסניפי דואר ישראל או ברשות האכיפה .073-2055000 ,*35592 :בטלפון או www.eca.gov.il :בכתובת, והגביה" זה מוכיח שהתובע מסכים שאם זה שזה לא נמסר לי היה נחשב לסיבה שאינה תלויה בי הרי שמתיחסים לזה כא' לא נמסר ובאמת זה היה צריך להתבטל!! וזו ההוכחה שקיסר צדק לגמרי, אלא שהוא טוען שזו כן אשמתי כי הדואר טוען ששמי לא הופיע, ומה שטענתי ששמי כן הופיע וכל המכתבים מגיעים אלי כסדר על זה עלי להלין על הדואר ולא עליהם... תודה רבה לכל החברים הנפלאים שמנסים לעזור תבורכו
×
×
  • תוכן חדש...