-
הודעות
22 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יוסף שרביט
-
סיטרואן C4 פיקאסו 7 הבולמים שלי גמורים
יוסף שרביט פרסם הודעה בנושא של יוסף שרביט בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז של מי? וגם למה הם כאלה יקרים? -
בוקר טוב לחברים היקרים קניתי פיקאסו C4 בזכות חברי הפורום המיוחד כאן, כרגע אני צריך להחליף במיידי בולמים קדמיים כי הרכב עולה ויורד כמו סירה, מישהו המליץ לי לקחת מונרו, אשמח לשמוע להמלצות וטיפים, כל מידע יעזור לי. @dani666 אשמח לשמוע ממך תודה
-
יש לך ידיעה שאין מה למצוא באזור נתיבות או שאתה פשוט מכיר רק את גבע? ובכלל גבע כיום הוא מורשה סיטרואן?
-
אני גר בנתיבות. לגבי השמן תוכל בבקשה לכתוב מהו או קישור לקניה?
-
שלום לחברים מרגיש שאני חייב לשתף ב"ה קניתי את הרכב (וגם ירדתי מרכב אחר שחשבתי לקנות) הכל בזכות חברי הפורום המיוחד הזה. תודה ל@dani666 ןלכל מי שכתב על הרכב. אשמח לשמוע טיפים לתחזוקה מונעת לרכב הזה
-
מה הכונה?
-
@dani666 תודה על הסקירה המפורטת. אם יש כאן עוד בעלי פיקאסו הזאת אשמח מאוד שתשתפו גם
-
שלום לחברים אני לפני קניית פיקאסו 7 מקומות בשנתון 2016, עברתי הרבה בחיפוש פה בפורום ונשמע די טוב, אבל קצת נסוגתי לאחור ממה ששמעתי מקרוב משפחה על הרכב (אין לו את הרכב) הייתי רוצה לשמוע ממי שמחזיק אותו או שמכיר אישית אם היו לו תיקונים, הוצאות אחרות ובאיזה סכומים, זה יעזור לי מאד לקבל החלטה. תודה רבה
-
תודה על התשובה המחכימה. אוכל לשאול -סעיף 8 בתגובת המבקר שקיבלת כתוב "יפים לעניין זה גם דבריו של י. קדמי בספרו על סדר הדין בפלילים, חלק שני, א' )2009 ,) הכלל הוא, כי התביעה היא הנושאת בנטל ההוכחה, שהעבירה נשוא האישום לא נתיישנה; וזאת מכוח היותה נושאת בנטל ההוכחה הכללי בפלילים; ספק בעניין זה- יפעל לטובת הנאשם" זה לכאו' קשור לנידון שלי האם לדעתך כדאי לצטט אותו? (פשוט נהנה לקרוא את התגובות שלך כאן בשרשור. תודה רבה)
-
אולי לא הבנתם הדוור לא השאיר שום סימן כל שהוא שנשלח אלי דואר לא פתק בדלת, לא הודעה בתיבת דואר, לא SMS, לא שיחת טלפון, לא הודעה ראשונה ולא הודעה שניה, פשוט כלום! הדוור בכלל חתם על המכתב שעברתי דירה... יש לי את זה מצולם, גם בתגובה הרשמית של הדואר נכתב שהמכתב חזר חזרה לשולח, על זה אין מחלוקת גם המשטרה מודה בזה. זאת אומרת שלא היתה לי שום אפשרות בעולם לדעת שנכתב על שמי דוח. אחרי חמישה וחצי חודשים הגיע אלי מכתב רגיל בדואר (שם הדוור כן מצא אותי) שהקנס הוכפל כי היה לי זמן של 4 חודשים לשלם ולא עשיתי זאת, וגם א"א לבקש להישפט כי עברו 4 חודשים. אתם מבינים מה קרה כאן הכפילו לי את הקנס בזמן שעדיין לא נודע לי בכלל על קיומו של הדוח בטענה שלא שילמתי בזמן, והודיעו לי על זה רק אחרי שאין לי אפשרות לערער ולבקש להישפט כדי שמישהו יבדוק אם נעשתה כאן עוולה והפרה של החוק. נשמע לכם הגיוני??
-
בדיוק כפי שקרה אצלי! אני מקבל דואר רגיל וגם רשום כסדר אף פעם מכתב לא התפספס משום מה רק המכתב של הדוח שם 'נאבדתי' לדוור. כבר מאצלי הרגיש לי שזה שיטת מצליח כמו שכתב BE ROO, אין לי הסבר הגיוני אחר למהלך.. למעשה מה שצריך עכשיו לעשות 1. לבקש מהדואר תחקיר לגבי מכתב הדוח המקורי, אם לא יודעים מה מספרו לבקש מפניות נהגים. 2. אחרי שבתחקיר יכתב שהדוח לא נמסר(בתקוה שפתאום לא יופיע שם שהמכתב נמסר...), לפנות עם זה לפניות נהגים בבקשה לביטול הדוח מחמת התישנות של 4 חודשים, אחרי בירור ארוך כאן עם החברים היקרים ע"פ החוק זה צריך להתבטל וכמו שאפשר לראות בהודעה שלי ושל קיסר 3. אם שוב יטענו שזה אשמה של הנהג שהדוור משום מה לא מצא אותו המליץ קיסר לפנות למבקר המדינה וזה מה שאני גם הולך לעשות אולי יש עוד הרבה מקרים כאלו שבזכות הפורום הזה יחשפו מי יודע
-
@Keyser Söze אתה כ"כ חד, ברור ופיקח אם אתה באמת לא עו"ד זה ביזבוז ואני רציני לגמרי תכף תבין אני יענה על כל השאלות 1.הרכב לא רכב חדש או ליסינג או מיוחד 2. זה שנרשם על שמי קנס נודע לי לאחר 5 חודשים 3. הדוור לא השאיר שום רמז שיש עבורי מכתב מהמשטרה לא מדבקה ולא כלום פשוט החזיר חזרה את המכתב 4. כתבתי שלו יהי כדברי הדואר שאין שם או כמו שכתב קיסר אין שם מלא בכל אופן מס' דירה כן כתוב (זה מוטבע על התיבה ככה זה מגיע מהמפעל) ודבר דואר נשלח לפי מס' דירה לכן אם תשלח דואר לכתובת הנרקיס 8/12 על שם יצחק כהן המכתב יגיע לכתובת הזו גם אם על תיבת הדואר של דירה 12 כתוב ישראל ישראלי. מעתיק את תגובת התובע " .טענתך הנוגעת לאי קבלת הדוח נבדקה ,על פי חוק (תקנה 44א' לתקנות סדר הדין הפלילי התשל"ד 1974 (רואים את ההודעה כאילו הומצאה כדין בחלוף חמישה עשר ימים מיום השליחה גם ללא חתימה על אישור המסירה, זולת אם הוכיח הנמען שלא קיבל את ההודעה מסיבות שאינן תלויות בו. 2 .מתוצאות הבדיקה של דואר ישראל הוברר כי לא נפל פגם בניתוב הדואר,משלוח הודעת הקנס בוצעה לכתובת תקינה והוחזרה מהסיבה התלויה בך- שמך לא הופיע על תיבת המכתבים. 3 .משטרת ישראל אינה אחראית להתנהלות דואר ישראל והגורמים המוסמכים מטעמה ובכל הלנה בגין התנהלותם או בגין תשובת חקירת הדואר שבצעו, עליך לפנות אליהם ומטעמם תענה. 4 .משטרת ישראל נסמכת על תשובת הדואר כגורם רשמי ומוסמך ובהתאם לבדיקתם, בקשתך נדחית. 5 .לאור האמור, הודעת תשלום הקנס בעינה עומדת, עליך לשלם את הקנס בסניפי דואר ישראל או ברשות האכיפה .073-2055000 ,*35592 :בטלפון או www.eca.gov.il :בכתובת, והגביה" זה מוכיח שהתובע מסכים שאם זה שזה לא נמסר לי היה נחשב לסיבה שאינה תלויה בי הרי שמתיחסים לזה כא' לא נמסר ובאמת זה היה צריך להתבטל!! וזו ההוכחה שקיסר צדק לגמרי, אלא שהוא טוען שזו כן אשמתי כי הדואר טוען ששמי לא הופיע, ומה שטענתי ששמי כן הופיע וכל המכתבים מגיעים אלי כסדר על זה עלי להלין על הדואר ולא עליהם... תודה רבה לכל החברים הנפלאים שמנסים לעזור תבורכו
-
1. כתוב גם שם משפחה וגם מספר דירה. 2. במשרד הפנים מעודכן מס' בנין ומס' דירה שלי. 3. אף פעם לא קרה שמכתב שממוען לכתובת זו לא הגיע אלי, גם מכתב ההתראה עם הקנס הכפול של דוח זה הגיע לפני כמה ימים! משום מה רק הדוח עם הסכום המקורי לא הגיע.... 4. אני מוסיף- נלך לפי טענת הדואר שלא הופיע שם, מס' דירה כן הופיע, אז כמו שאמר קיסר ועוד חברים יקרים פה דבר הדואר נשלח ע"פ מס' דירה ולא ע"פ שם (לכן הרבה פעמים מקבלים דואר שלא רשום על שמך) מה שאומר שזו התרשלות של הדואר/משטרה לא שלי ב. איך אפשר להטיל עלי אשמה על דבר שאני לא נדרש לעשות ע"פ כל חק שהוא?? במשרד הפנים הרי מעדכנים מס' דירה בלבד
-
מודה לך מאד על התשובה המפורטת והמקצועית. כתבתי בפניה הראשונה וגם השניה שהדוח לא נמסר לי ויש התישנות ובנוסף לא אני נהגתי, ואני מבקש לבטלו מחמת התישנות של מעל 4 חודשים. בפניה השניה הוספתי גם "על פי סעיף 225א לחוק סדר הדין הפלילי" שציינת כאן, והוספתי גם בדיוק מה שכתבת שאני גר בכתובת המעודכנת ממשרד הפנים ושמספר הדירה מצוין באופן ברור ע"ג תיבת הדואר ואף צירפתי תמונה, ושאני מקבל את כל דברי הדואר שנשלחים אלי (כיונתי לדעתך) האם זה בסדר? אם היתי רואה את הודעתך הזאת לפנ"כ כבר לא היו לי שום שאלות.. אני לא מכיר אותך ובכ"ז בטוח שאתה עו"ד תותח (התיעצתי עם 2 עו"ד תעבורה אחרים שלא ידעו לומר דברים ברורים) שוב תודה
-
מודה לכם מאוד! הנה ציטוט מהמכתב פנייתך שבסימוכין התקבלה בתודה. בהתאם לפרטי המשלוח של הרשום שבנדון מספר הרשום: RC*********H4,שם הנמען וכתובת המשלוח: ********** ****************. בדיקתנו העלתה כי, הרשום בנדון הוחזר לשולח בתאריך 14/12/2021 בציון הסיבה "לא ידוע". עוד עולה מבדיקתנו, כי שמך לא הופיע על תיבת המכתבים ועל כן, דבר הדואר הרשום הנדון הוחזר לשולח. יודגש כי לצורך חלוקת דואר תקינה וסדירה, נדרש כל דייר להתקין תיבת מכתבים, עליה יופיעו פרטיו (שם פרטי, שם משפחה נוכחי וקודם, או שם חברה) , בצורה ברורה ובולטת על מנת להבטיח שדברי הדואר הממוענים אליו יתקבלו כהלכה. הענין שהוא לא הגיע אלי אלא הוחזר לשולח צירפתי ציטוט נודע לי לגמרי במקרה כשנכנסתי לאר הממשלתי
-
שלום לכל החברים אני חדש כאן וזאת ההודעה הראשונה שלי אודה לכם מאד אם תקדישו קצת זמן לענות לי קיבלתי דוח מהירות ממצלמה אוטומטית עם 8 נקודות שנודע לי עליו רק לאחר 5 חודשים, ואני יודע בודאות שלא אני נהגתי באותו יום, פתחתי פניה בפניות נהגים משטרת ישראל, ואחרי פניה לדואר קיבלתי אישור שהדוח לא נמסר לי. לפי מה שהבנתי במצלמה אוטומטית לאחר 4 חודשים יש התישנות שאין לי חובה להוכיח מי נהג ברכב, האם עכשיו אני יכול לבקש לבטל את הדוח והנקודות כליל או לא?
