רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 476 צפיות
שאלה בכותרת, תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת BeBest, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
הי, אני מתכנן טיפול קטן לרכב שלי. מחפש מישהו מירושלים או האאזור שיכול להשאיל, או להשכיר, בלוקים לסוף שבוע. דניאל
הודעה אחרונה מאת Danben114, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
השאלה שלי היא כזאת האם מותגים שונים של רכבים סובלים או זוכים לאמינות במדינות שונות? כלומר האם למשל (אני סתם זורק שם של רכב , אני מדבר בכלליות ) האם רכבי מרצדס יהיו אמינים יותר בישראל או באירופה או בכל מקום אחר בעולם, בגלל נתוני סביבה משתנים( חוזק השמש ,כמות שמש, רמת לחות, מזג אוויר וכו')? או שזה לא באמת משנה ואם רכב יהיה אמין במקום א' הוא יהיה גם אמין במקום ב' ובמקום ג' וד'? מקווה שהבנתם את השאלה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
כאשר פותחים מכסה מנוע של רכב (VAG ועוד כמה) מודרני, רואים תא מנוע אסטטי עם מכסה פלסטיק ענקי. אבל כאשר מורידים את מכסה הפלסטיק שיושב על המנוע מתגלה משהו שונה לגמרי: כמות ה"זבל" שיש שם פשוט עוברת כל גבולות הטעם הטוב, פשוט בא לקחת מספריים של גינה ולהתחיל לקצץ את השיחים אני מבין, תקנות זיהום אויר וכד'., אבל מרוב הצינורות בקושי רואים את המנוע. פונקציה נוספת של המכסה היא השתקת רעש המנוע לסביבה (ולכן יש גם ספוג מסביב לאינג'קטורים). בכל אופן, הנקודה שלי שנשארו מעט מאוד יצרנים שהצליחו לשמור על מנוע נקי. למשל הונדה סויק 1.8: לאן מתדרדרת ההנדסה הגמנית שסימלה פעם איכות (אני לא מזכיר את נושאי הDSG7, טיימינג במנועי 1.2TSI הראשונים, מנוע כפול מגדשים…
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אחרי הטיבולי שחנך את דריסת הרגל של סאנגיונג בתחום הקרוסאוברים הקטנים, ובהמשך לתוכניות הפיתוח שלה לשנים הקרובות, מציגה כעת "טלקאר" יבואנית סאנגיונג לישראל את הגרסאות המעודכנות של רכב השטח רקסטון ומוביל הנוסעים רודיוס. מנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל מחליף את מנוע ה2.0 ליטרים ומעלה את ההספק ל-178 כ"ס ו-40.7 קג"מ. כמו כן עודכן עיצוב הפנים ורמות האבזור. המחירים נותרו ללא שינוי. פרטים מלאים כאן
הודעה אחרונה מאת פבל, -
- 1 תגובות
- 879 צפיות
היי, הודעה קצת מוזרה, אני בעצם עושה טובה לידידה שמלהקת לפרסומות ותוכניות טלוויזיה. אולי אתם מכירים אותה, שמה אמירה בוזגלו, הופיעה מספר פעמים בתוכניות שונות, ערוץ 24 וכו'. היא כרגע מחפשת אנשים לצורך פרסומת שתעלה בקרוב. המועמדים צריכים להבין בתחום הרכב אבל לא מאלו שעוסקים בתחום, כלומר לא מוסכניקים, לא סוחרים וכו. הנה מה שהיא כתבה לי: מחר אני עורכת אודישנים לפרסומת איכותית ושונה בנוף. מדובר על פרסומת מאוד נחשבתשמצלמים קבוצת מיקוד של אנשים איכותיים, אמיתיים, לא שחקנים ולא כאלו שנמצאים מעת לעת על המסך. הם חווים דעתם בנושאים שונים האודישן יתקיים ביום שני הקרוב (מחר)בשעות 11:00-15:00 בטווח הזה להגיע לינקולן 10 תל אביב נא לאשר הגעה ולכל שאר השאלו…
הודעה אחרונה מאת SurfHigh, -
- 0 תגובות
- 669 צפיות
שלום, יש לי מפתח לרכב I20 עם שלט ביחד. לאחרונה התנתק לי השלט מהמפתח ורוצים ממני מהמוסך 700 שקל עבור השלט עם המפתח. השאלה האם יש אפשרות לתקן את זה או לעשות משהו במקום אחר שלא יקח ממני מחיר מופרז כל-כך. תודה (באזור חיפה והקריות)
הודעה אחרונה מאת scheinerman, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אחרי 4 שנים הגיע הזמן להחליף רביעייה באיביזה של זוגתי שתחייה - 185/60/15 (לתוהים, המידות של הצמיג, לא שלה). בירור מהיר במרשתת מראה שהצמיג הכי ידידותי לכיס שהוא לא איזה סיני עלום שם הוא ככל הנראה הפלקן ze914. לא מכיר אותו בכלל - זו בחירה סבירה או שעדיף לדלג למותג אחר? במידה וכן - מה מומלץ? סה"כ מחפש צמיג בסיסי ואמין לנהיגה לא מרגשת.
הודעה אחרונה מאת TIRE CLUB, -
-
צ'יטה לבת הזוג? 1 2
מאת banji man-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
יצא לשבת ליד אשתי בזמן שהיא נוהגת ( אירוע יחסית נדיר) ושמתי לב שהיא מרבה לעבור את המהירות המותרת מבלי להרגיש היא לא נהגת ממהרת, להפך. נהגת מאוד מנוסה וזהירה. העניין הוא שהרכבים החדשים מרובי ההילוכים פשוט בורחים קדימה מאוד מהר בלי יותר מדי רעש וזה מה שגורם לה לחרוג מהמהירות. בנוסף, אני חושב שרוב הזמן היא מתאימה את עצמה לקצב התנועה מסביב בלי להסתכל על מד המהירות. מה יוצא? דווקא הנהגים הממהרים שמודעים למהירותם יודעים בדיוק היכן צפויה המלכודת הבאה ויודעים להאט בזמן. הנהגים התמימים שחורגים אפילו במעט בשל חוסר תשומת לב חוטפים את הדוחות. אשתי נוהגת באופן קבוע על הרכב הצמוד שלי שקיבלתי ממקום העבודה, כל דוחות המהירות והאור אדום מגיעים לקצין הרכב לברור. …
הודעה אחרונה מאת אורי מ., -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אז אחרי שקניתי את הרכב הקצר ביותר בישראל עם מושב אחורי (שגם על הדרך עושה 0-100 בזמן נורמלי) - פיג'ו 108 נתקלתי כמובן בבעיות רגילות שרוב בעלי הרכב בישראל נתקלים בהם: - אחרי שחזרתי מחו"ל ואחותי עשתה פנצ'ר איתו, האוטו נהיה אפילו עוד יותר ויברטור מהרגיל, במיוחד מעל 120 קמ"ש. קפיצה זריזה לאנטון ביפו מעלה 2 תובנות: הראשונה שהייתי מת לדעת איזה פנצ'רמאכער באשקלון תיקן צמיג טיובלס עם תולעת ולדפוק לו תלונה במשרד התחבורה + שיימינג עצבני שיזכר לדראון עולם בגוגל, והשניה שיש בדיוק דגם אחד ויחיד של צמיג שמתאים לרכב (גודייר), והמחיר? 350 שקל לחתיכה; יותר קרוב למחיר של גומי רחב גדול ודביק ל208GTI מאשר למיני 3 צילינדרים. אם זה לא מספיק, את היריקה האחרונה בפנים קיבלתי כשהצמיג הגיע עם ת…
הודעה אחרונה מאת RS, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום הוצע לי לשכור בחו"ל BMW 5 סטיישן או מרצדס E200 (או שווה ערך). ה BMW ידנית. המרצדס אוטומטית ועולה 50 יורו יותר. אנחנו משפחה כך שהסטיישן הוא יתרון. מצד שני ידני זה מעייף יותר ואני הולך לנהוג 1000 ק"מ בשלושה ימים. מה דעתכם? אפשר לקחת גם C קלאס אוטו' ב 100 יורו פחות, אבל לא יודע אם היא תספיק למשפחה עם 3 ילדים קטנים. תודה
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- "יניב, יש לי חדשות טובות ורעות" - "קודם טובות" - "יש לי 4X4 בשבילך" - "ומה הרעות?" - "זה לא הדיסקברי 4" - "דאסטר :-P" - "לא, דאסטר" - "אודי S8"? - "וואוו, ממש קרוב, סופרב 2.0 ליטר, 4X4" - "זי דורבו"? -"ביטח דורבו! 280 סוסים, 5.8 למאה ומאובזרת יותר מכלה תימנית בחינה..." אז ככה פחות או יותר (בהשמטת הגסויות הרגילות) התנהלה השיחה שבה בישרתי לבאגירה על בת הלוויה שלו לשלושה ימים, את מה שיש לו להגיד לכם תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת Fkl0ster, -
- 1 תגובות
- 867 צפיות
היי מה קורה ? לאבא שלי ולי יש התערבות קטנה : איזה רכב ינצח במירוץ של בערך קילומטר הרכב שלי : vw jetta 2008 1.6 comfortline שלו : cadillac seville sts 2000 4.6 התערבות חשובה - המפסיד מעביר בעלות למנצח רוצה לוודא ניצחון.
הודעה אחרונה מאת PorSche-911, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
עקב נכות של אמא שלי, קיבלנו תג נכה לרכב של ההורים שלי. עכשיו רציתי לשאול - איפה ניתן לחנות עם התג? ברור שבחניות נכים, והבנתי שניתן גם לחנות בכחול לבן ללא תשלום. האם יש עוד מקומות? האם ניתן לחנות באדום לבן או תחנת אוטובוס, בתנאי שהרכב לא מפריע לתנועה? הרכב הוא פורד פוקוס סטנדרטית לחלוטין, ללא מעלית או משהו.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 0 תגובות
- 760 צפיות
איזה דגם הוא (היה) החלום שלכם?
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 37 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
אז כמו שכולנו יודעים .לא מזמינים חלקים דרך חברות שילוח. עשיתי טעות מודה. הזמנתי דרך usp שני חלקים .ווסת דלק וכוסית דלק. האמת לא יקר כולל המשלוח המהיר 5 ימים. אמממה יומיים אחרי קיבלתי כבר סמסים מdhl לגבי החבילה וזה שצריך לשחרר מהמכס ויש תשלום על זה. הבנתי כבר שעשיתי טעות אעפ שלא צריך שום מכס ויש שחרור מהיר . החשבון שקיבלתי מהם עס 266 שח. מקומם ומעצבן. תשמעו קטע. אין תכלס למי לפנות בטענות.הם מפנים אותך למכס ולא מוכנים להצהיר כלום. בקיצור חבורה של גנבים .ידעתי ואכלתי אותה. זה המקום ללמד אתכם לקח. לא להזמין בשום אופן שום חלק דרך חברת שילוח. הם פשוט גנבים. רק דרך דואר רגיל בלבד. בסוף שני החלקים יצאו לי זולים מהחברה בכ280 שח. רק על העצבים שחטפתי לא שווה. …
הודעה אחרונה מאת farkash7, -
בדיוק היום נזכרתי בשתי פרסומות רכב שממש הדליקו אותי. פרסומת אחת היתה של הונדה עם המקהלה, שעושה קולות נסיעה להונדה סיוויק. ופרסומת שנייה, שהשפיעה עלי מאוד, היא הפרסומת הכי אהובה עלי, הבחור ההודי שעושה לו פיג'ו 206. הפרסומת של פיג'ו, לדעתי, הכי טובה אי פעם שראיתי. זה חדר אלי כל כך, שאני פשוט מאוהב ברכב הזה. [video=youtube;eekrb4wJl-k]https://www.youtube.com/watch?v=eekrb4wJl-k פרסומת יפיפיה להונדה סיוויק. וסתם לקינוח, פארודיה על הפרסומת של הונדה.
הודעה אחרונה מאת NiNi, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם. שלשום פרצו לשכן שלי את רכבו מסוג מזדה 3,הם הצליחו לפרוץ ללא כל פגיעה במנעול הדלת או בכלל פגיעה ברכב הכל שלם(איך הם עשו את זה?). לצערי יש סמנים גם אצלי ברכב כנראה שניסו לפרוץ לי ובדיוק אחת השכנות יצאה והיא צעקה והם ברחו. אני כמעט בטוח שמדובר בבני מעוטים כי השכנה אמרה שהם דיברנו בערבית ורצו,מהתיאור של השכנה הם נכנסו לרכב קטן בצבע אפור או לבן .(אני זוכר שלפני כמה ימים באמת חנה שם רכב כזה שלא קשור לבניין הוא סתם פמפם עם הגז של הרכב ,כמה פעמים ונסע) .אתמול אותו רכב עמד שם ופמפם עם הגז כיאלו הוא "משוויץ" לאחר כמה דק הוא נסע. עכשיו אני חושש שאני הבא בתור מה לעשות? יש לציין שיש באותו חניה גם סיאט איביזה,גולף,ב.מ.וו סדרה 3 ,וכל מיני מכוניות ליסינג .…
הודעה אחרונה מאת ArikB, -
מחר בבוקר תערוך חברת UMI, יבואנית שברולט וקאדילק מסיבת עיתונאים עם התוכניות לשנת 2016 והצגת המחירים הרשמיים לדגמים החדשים שלה. כרגיל, נעביר את העדכונים תוך כדי האירוע ואנו מזמינים אתכם להעלות כאן את השאלות או כל דבר אחר שתרצו לדעת (חוץ מכביסת צעיפי משי, אל תסמכו עלינו בקטע הזה)
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
- 17 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
יש לי אחת לזמן מה נסיעה באיזור שבו בלילה אין הרבה תנועה ותאורה (איזור בית אריה ועופרים). אני בד״כ נוסע עם אורות גבוהים (חושב שככה זה נקרא, מדליק נורה כחולה בלוח המחוונים) ושבא רכב מולי מעמעם לאורות דרך (גם לגבי זה לא סגור עם השם, האלה הרגילים שמדליקים פנסים). לאחרונה, מצאתי את עצמי נוסע עם אורות ערפל קדמיים (הנורות שלמטה בפגוש הקדמי) דולקים, זה פשוט מאיר טוב. השאלה- האם זה מסנוור נהג שבא ממול וצריך לכבות את זה כל פעם? או שבגלל שמיקום הנורות למטה אז אין סנוור? הרכב הוא פאביה סטייל 2015. תודה רבה [emoji3]
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3 אלף צפיות
בתחילת השבוע עלי לנסוע מספר פעמים בין ירושלים לגוש דן ובתוך הערים. צפוי מזג אוויר חורפי וגשום. אוכל להשתמש בשתי אופציות. 1. רנו מגאן I, מודל 2001 טורבו דיזל מרובת נסועה אך שמורה היטב - בלמים במצב מצויין, צמיגי פאלקן 914 חדשים, מערכת ABS ו4 כריות. בזמנו קיבל 4 כוכבי NCAP. 2. רנו מגאן II בנזין 2009. הרכב די מוזנח ומצבו הבטיחותי לא ברור . מאחור שני צמיגים סיניים די חדשים, חברת 'סטארפייר'. מקדימה צמיג אחד קונטיננטל שחוק בן 4 ועזר ממולו מישלן שחוק גם כן. בנסיעה שערכתי הרגשתי בבירור ברעידות חזקות ברכב ובהגה בבלימה סטנדרטית במהירות מעל 70. כשבלמתי רק עם הבלם יד בעדינות במהירויות כאלו אין כלל רעידה. הרכב מגיע עם מערכת Esp - בקרת יציבות אלקטרונית ובעל 6 כריות, 5 כוכבי NC…
הודעה אחרונה מאת khc, -
-
- 3 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אז החלטתי לקנות בוסטר התנעה לרכב אחרי שהייתי עם כבלים ביד ובמשך זמן רב התחננתי לאנשים שיעזרו לי עם הכבלים. החלטתי שלא עוד! אז עשיתי בדיקה וקניתי לעצמי בוסטר איכותי לרכב. הבוסטר נטען בmini usb אולם אני רוצה לשמור על אורך החיים שלו.. אז חשבתי על שלוש אפשרויות 1 להשאיר בטעינה קבועה את הבוסטר בחשמל ואם חלילה יקרה משהו ליד הבית הוא יהיה זמין. 2 להשאיר את הבוסטר ברכב ופעם בשבוע לתת טעינה בבית נניח בשבתות 3 להשאיר את הבוסטר ברכב ולחבר לו כבל USB קבוע כאשר יעבוד כמו המצלמת דש בורד, שאני מני ונוסע יש זרם וכך יטעין את הבוסטר ותמיד יהיה לי זמין.. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת ping, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ברשותי סוזוקי אלטו אוטומט שקניתי לפני חודשיים. בגדול הרכב הוא סבבה לגמרי לצרכים שלי, רק מה? פשוט מרגיש חלש מדי בשבילי. באופן כללי אני חושב שרכבי ה 1.0 הם חלשים מדי לתיבה שהיא לא ידנית. העניין הרציני שמלכתחילה קניתי את הרכב בגללו, זה בגלל חברה שלי. כאשר היא לעצמה לא מטילה וטו על קניית ידני, אלא מטילה וטו על נסיעה בידני, כאשר במצב כזה אני אהיה זה שמסיע אותה לכול מקום. האם יצא למישהו לעשות את המעבר הזה( ועל הדרך לריב עם בת הזוג?)
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אני נוסע על הרכב כ10 ימים וגמעתי כבר כ600 קילומטר .. התחושה בסך הכל די טובה, אני מוצא שהרכב מאוד נעים לנסיעה ומהנה למדיי. אשמח לשמוע מבעלי פוקוס על התרשמותם.
הודעה אחרונה מאת bar72, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
יגואר XF 2016. "הלקוח לא תמיד צודק". אנזו פרארי. בתקופה האחרונה ערכנו, דניאל.ס ואני, סדרת מבחנים למיטב המכוניות של טובי היצרניות. אאודי A6, אינפיניטי Q70, ב.מ.וו סדרה 5, לקסוס GS, מרצדס E-CLASS, וקאדילק CTS, בחיפושינו אחר מכונית הסאלון ה"טובה ביותר". כולן טובות, כמעט כל אחת מצטיינת בפרמטר מסויים, אבל ניכר בכל המבחנים, שהיצרנים משקיעים, מתאמצים, ומצליחים, בתחום "התחושה הסלונית" / בטיחות / אבזור / בידוד, יותר מאשר בתחום הניהוג וההנאה מנהיגה. ליגואר מסורת ארוכת שנים בתכנון מכוניות עם חדוות נהיגה, ועניין אותנו, אחרי המסע שעשינו עם היגואר F-TYPE בהרי האלפים, (מכונית ספורט טהורה, דו מושבית עם 550 כ"ס), אם משהו מאותו אבק כוכבים שיש במכונית ספורט טהורה, אפשר להעביר למכוני…
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם אני צריך להוריד את הרכב מהכביש לפני? הרכב שנת 97 רשיונות מופקדים כבר שנתיים.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
השאלה הבסיסית היא למה? התשובה הבסיסית היא ככה! הפרטים המלאים כאן
הודעה אחרונה מאת gil.geler, -
חברים אני רוצה לשתף אתכם ולקבל עצה מה לעשות, אני אספר בקצרה על החוויה ואגיע לעיקר בסוף. בתחילת החודש קיבלתי את הספייבק החדשה מסוכנות בחיפה. היחס שקיבלתי שם היה נוראי, ברגע שהגעתי הייתי צריך לחכות חצי שעה בשביל שישימו אלי לב, לאחר מכן כל הנציגים היו עסוקים בטלפונים וקפה. עדיין זה לא הפריע לי, כבר רגיל, אנחנו בישראל. לקחו אותי למוסך לביצוע המסירה, שם בלאגן חוגג, נתנו לי קופסת גלידה עם מלא מפתחות בפנים ואמרו לי לך לרכב. שוב לא הפריע לי. מי שעשה את המסירה היה כל 5 דק' על הטלפון, הוא היה מנומס והצטער על כל שיחה, גם פה לא התרגשתי, הרי אני מקבל את הספייבק שלי שכל כך חיכיתי לה! גם העבוד שעבר על הרכב עם סמרטוט שחור, איתו לא הייתי שוטף את הריצפה, גם זה לא נורא. טעו לי בר…
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 863 צפיות
שלום רב לכולם. לאחרונה אני נתקלת עוד ועוד ברכבי רנו פלואנס, שהמנורות בפנסים השתגעו! מדליקים פנסי איתות ימינה או שמאלה, ונורות הברקס מהבהבות. לוחצים על הברקס, הווינקר נדלק. השיא היה היום, כאשר רכב מלפני החליט שהוא מחליף נתיב במהלך עמידה ברמזור,ובמקום להדליק איתות, נדלקו נורות הרוורס. מה קורה עם הצרפתיות שבינינו?
הודעה אחרונה מאת Fkl0ster, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
עוד מעט מתקרב מועד החלפת הרכב שברשותי. וכל פעם אותו סרט חוזר על עצמו. אז מלבד ה"חתול בשק" הגדול שנמצא במגרשים הללו, בדמות רכב, שעבר קילומטראזי אינסופי, תאונות,{שחלקם הוסתרו, וחלקם לא ייתגלו},צה"ל, {נו,טוב, אסור לגלות סודות אצלנו},עצי לימון למינהם ועוד כאלה... וגם אם הכל "בסדר", אז הנה, יש עוד מזה: לסיכום אני אעביר את השנה השנייה עם איביזה 2014 שלי, ואחכה לרכב הבא, החדש במבצע אטרקטיבי כל-שהוא, לקראת סוף 2016. כמובן שאינני פוסל קנייה מאדם פרטי, לא סוחר, והעיקר שלא יגיד את המשפט השנוא עליי:"רכב צריך לשרת אותי ולא אני אותו!" המבין יבין.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מי מחובר 64 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 341 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ניקו פ.
- fatboy1340
- davemustaine87
- פאר האורה
- בנטלי
- shaymolcho
- Or05230
- גולדן191
- יבגניפ
- Moshe c
- שימי 85
- הרקוליטו
- Camaro 92
- amosbmw
- SurfHigh
- lanosforce
- Avia
- guy.a
- Yuvalino
- -UC-
- David32
- עדי-אל
- mcshmupi
- שביט
- parnuk
- ברווז
- om2
- Fluffy
- flytomars
- hans
- mottis
- yor2
- yahaga
- Amitbak
- יוני3227
- eladns
- yohai71
- matan_mil
- גור אדם
- ישה
- Tal7
- TheArcane
- Itzik-b
- SlowRide
- Michazzz
- nadavd4
- yoni162
- rolling_stony
- נעם101
- רכב פשוט ואמין
- Supertigre
- Night Driver
- M H
- ofralon
- טויוטה סופרה
- בנס
- לב טוב
- Gavrik
- Assafo2
- רפי לין
- לירון .ה.
- Albetx
- פינדר
- falou
