Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות קצרצרה מפורד פוקוס 2016


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע על הרכב כ10 ימים וגמעתי כבר כ600 קילומטר ..

התחושה בסך הכל די טובה, אני מוצא שהרכב מאוד נעים לנסיעה ומהנה למדיי.

אשמח לשמוע מבעלי פוקוס על התרשמותם.

פורסם (נערך)

רכשתי את דגם ההצ'באק טיטניום, הרכב אצלי כחודש ועשיתי קרוב ל-2500 ק"מ.

 

סה"כ אני מאוד מרוצה. המנוע חזק וגמיש, והתחושה היא שהוא מוכן לזנק קדימה כמעט בכל מצב וסל"ד. הגיר עובד טוב, ההעברות לא מורגשות כלל (מלבד העברה לרוורס, אבל לא משהו דרמטי), ומצב ה-S נחמד ביותר. הנוחות טובה (אם כי המושבים יכלו להיות רכים יותר) והרכב מאוד (אבל מאוד) שקט, גם במהירויות כביש 6 +, פשוט דממה. הצמיגים המוגזמים (18" בטיטניום שברשותי) אכן פוגמים במידה מסוימת בנוחות בעיר, אבל בנסיעה בין עירונית הנוחות מצויינת וכאמור רעשי הצמיגים והרוח ברכב מהנמוכים שפגשתי. ההגה חד וקצת כבד מדי (לטעמה של בת הזוג לפחות) בתמרוני חניה. האחיזה היא ללא דופי, גם על כביש רטוב והבטיחות האקטיבית גבוהה מאוד, ניתן לעקוף \ לברוח בכל רגע. הנדסת האנוש בתא הנוסעים סה"כ טובה, בקרת האקלים יעילה ונוחה לשימוש, המתגים הגיוניים וממוקמים היטב. משענת היד המרכזית נוחה ומתכוונת בקלות, התא למשקפי שמש נוח מאוד, אבל יתר פתחי האחסון מעט מאכזבים - יש תא לסלולרי אבל אם תנסו להוציא אותו משם אחרי שהעברתם ל-Park, זה לא יהיה קל. תא האחסון בין המושבים די קטן ובנוי יותר לגובה מאשר לרוחב. ההנעה ללא מפתח נוחה מאוד, אם כי עדיין לא הבנתי איך זה שלפעמים מופיעה הודעה על כך שהמפתח לא נמצא (not detected), והרכב מניע ללא בעיה (אחרי הכנסת הקוד, כמובן).

 

החסרונות:

מערכת המולטימדיה בהתקנה מקומית היא פשוט גרועה. אמנם המסך גדול וחד אבל בזה נגמרים יתרונותיה - המערכת מבוססת אנדרויד שעבר סוג של התעללות על ידי יצרן סיני (Roadrover) והתוכנה מגמגת וקורסת לסירוגין. המערכת אמורה להיות מחוברת לדור 3 באופן תמידי, אבל לאחר איבוד קליטה לעיתים ממש קשה לעודד אותה לחזור לרשת.

חבל מאוד שלא הביאו את ה-SYNC של פורד אפילו כאופציה בתוספת תשלום.

צריכת הדלק, לפחות בינתיים, ולפחות תחת הנהיגה שלי - הינה באזור ה-13ק"מ\ליטר בנסיעה שרובה המוחלט בין עירונית. אולי המנוע עוד חדש. מערכת ה-Start&Stop לא ניתנת לכיבוי פרמננטי. מי שהיא מציקה לו, צריך לזכור לכבות אותה אחרי כל התנעה ולי היא מציקה. עצרתם ביציאה מחניה לעבר רחוב דו-סטרי סואן ומחכים להזדמנות להיכנס ולהשתלב שמאלה? יש סיכוי שהמנוע יכבה בדיוק כשתתכוננו לזוז, וכשתורידו את הרגל מהבלמים, צפו לדיליי (קצר, אבל מעצבן) לפני התנעה ותזוזה.

 

סה"כ התחושה היא של רכב מגובש ואיכותי, ובעיקר כיפי לנהיגה.

עריכה אחרונה על ידי Rather
פורסם (נערך)

שלום

תודה על התגובה, אשמח לדעת איפה קנית את הרכב , האם בירושלים במקרה ?

יש לי בסיס טוב להשוואה לאחר שנסעתי 4 שנים בפוקוס הקודמת - תוצרת 2012, מנוע 1.6 גיר רובוטי, שהייתה לדעתי ממש טובה,המנוע היה די חזק והגיר הרובוטי לא עשה לי בעיות קשות, החלפת קלטש' ועדכון תוכנה הפכו אותו לנסבל אבל מציק ורועש לפעמים. מערכת סאונד מצוינת, ותפעול קולי מאוד שימושי במיוחד לטלפון.

החלפתי אותו בטרייד אין לפני שבועיים לדגם טיטניום סדאן.. ומאז נסעתי כ600 ק"מ.

אני מתרשם שיתרונו הגדול של דגם 2016 הוא המנוע, זאת פעם ראשונה שיש לי רכב שממש אוהב לנסוע מהר ודוחף אותך בשמחה קדימה, תחושת ההאצה מאוד מהנה, הרכב יודע לנסוע במהירות שיוט כ100-110 קמ"ש, בסל"ד 1500-1800, בשקט מופתי.

הגלגלים הגדולים מיותרים לדעתי, נדמה לי שהם ממש לא אוהבים "במפים" ומגיבים בקשיחות..ובשכונה שלי יש לא מעט במפים, אני חושש לחשוב על מחיר צמיגים כשאצטרך להחליפם.

 

מערכת ה-Start&Stop - פועלת רק בעצירה מלאה ואם לא ממש לוחצים בחוזקה על הדוושה היא לא פועלת.



ברמזורים ארוכים נחמד לשבת ללא רעש וכשמרפים מדוושת הבלם, המנוע מתעורר אצלי כמעט ללא דיליי..

אני לא אוהב את תחושת ההגה הקשה בשנייה הראשונה בגלל חוסר התגבור.

 

תא לסלולרי - מצאתי שנוח לי להשחיל את הטלפון לתא המרכזי, ניתן לפתוח את התא (סלייד לאחור) ולהניח את הטלפון בחלל שמיועד לבקבוק, הטלפון שלי די גדול LG G4 משתחל לשם בנוחות ובכלל לא נראה.

אין לי בעיות עם הסנכרון למולטימדיה, אבל מעצבן שלא ניתן להקצות מספרים מהירים לחיוג ובכלל מעצבן שאין הפעלה קולית.

הWAZE פועל ללא דופי ומצאתי שמאוד נוח להשתמש בחיפוש הקולי כדי להכניס כתובת..

הKEYBOARD על המסך די חנטריש.

 

מצאתי, שניתן להשתמש בחיפוש הקולי של GOOGLE לגלישה באינטרנט..(כשאני מחכה לאשתי בחנייה).

 

המושבים - הקדמיים נוחים למדי ומאחור צפוף..אבל הילדים שלי כבר גדולים וברוב הנסיעות אני נוסע עם אשתי לעבודה וחזרה ומצד ימין שלי אין תלונות.

 

הייתי מאוד מאוד רוצה לדעת יותר על המערכת הבטיחות CITY STOP - איך ניתן לוודא שהיא פועלת ?

ושהמערכת האופטית המרשימה בשמשה הקדמית, היא לא רק ליופי ?

בסוכנות לא ידעו להסביר ובמוסך כששאלתי הרימו כתפיים...בספר הנהג כמעט ואין התייחסות.

 

הרכב נאה ונוסע יפה ושקט, הנדסת האנוש טובה, מערכת המולטימדיה קצת מאכזבת ,אבל בסך הכל אני חושב שהתמורה לכספי טובה .

ההנאה מהנהיגה היא הפקטור היותר משמעותי ברכב הזה.

עריכה אחרונה על ידי tomi_58
פורסם

איזה צמיגים הגיעו איתה? לא מידה - יצרן ודגם.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נראה שסוף סוף הרכב קבל מערכת הנעה איכותית שתעזור לפוקוס לחזור לדרך המלך. הייתה ברשותי 2012 2 ליטר, מנוע חזק עם גיר שהרס את חווית הנהיגה

פורסם
איזה צמיגים הגיעו איתה? לא מידה - יצרן ודגם.

 

במקרה שלי (הצ'בק טיטניום) - Michelin sport pilot 3

 

http://www.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-sport-3

 

ממה שיצא לי לראות, המחיר שלהם גבוה גם יחסית לגודל והחתך, נקווה שבבוא העת להחליף יהיו אופציות שפויות במחיר נוח יותר.

פורסם
החלפתי אותו בטרייד אין לפני שבועיים לדגם טיטניום סדאן.. ומאז נסעתי כ600 ק"מ.

 

תודה על חוות הדעת. שאלה לא קשורה: כמה נדרשת להוסיף? האם ניתן מחירון מלא עבור הדגם היוצא?

פורסם

נאלצתי לספוג כ15% מתחת למחירון..אבל קיבלתי את הרכב החדש בשבוע ההשקה עם הנחה של כ8000 שח פלוס אביזרים בחינם . כך שהתקזזתי.. אבל אין ספק שטרייד- אין, אינה העסקה היותר טובה שתעשה בחייך.

פורסם

הייתי מאוד מאוד רוצה לדעת יותר על המערכת הבטיחות CITY STOP - איך ניתן לוודא שהיא פועלת ?

ושהמערכת האופטית המרשימה בשמשה הקדמית, היא לא רק ליופי ?

בסוכנות לא ידעו להסביר ובמוסך כששאלתי הרימו כתפיים...בספר הנהג כמעט ואין התייחסות.

 

אני לא חושב שיש דרך "חכמה" לבדוק שהמערכת פועלת.

יש מספר סרטונים ב-youtube של אנשים ש"בודקים" את המערכת על ידי ניסיונות התנגשות בדמויות קרטון.

לא ממליץ לנסות בבית - הסיכוי שתעשה נזק כלשהו לא שווה את הבדיקה, אבל אני מבין את הסקרנות :-)

פורסם
אני לא חושב שיש דרך "חכמה" לבדוק שהמערכת פועלת.

יש מספר סרטונים ב-youtube של אנשים ש"בודקים" את המערכת על ידי ניסיונות התנגשות בדמויות קרטון.

לא ממליץ לנסות בבית - הסיכוי שתעשה נזק כלשהו לא שווה את הבדיקה, אבל אני מבין את הסקרנות :-)

תודה.

ראיתי ..ויש מצב שאנסה, הסקרנות בסוף תנצח את החתול.

פורד יכלו למכור לנו מצנח רחיפה על הגג ורקטות באגזוז, בתקווה שאף אחד לא ינסה להשתמש .

פורסם

השאלה היא האם יש אפשרות העיף את המולטימדיה הסינית, ולשים רדיודיסק סינגל/דאבל דין סטנדרטי?

 

וגם להשאיר את גלגלי חתך נמוך בסוכנות בתמורה לחישוקי 15/16 והנחה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
השאלה היא האם יש אפשרות העיף את המולטימדיה הסינית, ולשים רדיודיסק סינגל/דאבל דין סטנדרטי?

 

וגם להשאיר את גלגלי חתך נמוך בסוכנות בתמורה לחישוקי 15/16 והנחה?

 

אני רק יכול להגיד לך שהמערכת הסטנדרטית נמסרה לי בבגאז' של הרכב במעמד המסירה.

תיאורטית יכלתי לבקש אולי שלא להתקין את הסינית אבל לא חשבתי על זה. כמו כן נראה שזו מערכת פשוטה שלא תומכת במצלמת רוורס ובוויז, ובכל מקרה זה לא הSync עם המסך הגדול.

×
×
  • תוכן חדש...